Ga naar inhoud

Marlies Dekkers


bloodelf

Aanbevolen berichten

:46: Ik zit zo weer een Internet af te speuren naar leuke bh's. Ik kom er mondjes maat toch wel leuke tegen. Maar dan kom ik bij de bh's van Marlies dekker man dat wijf spoort niet met dr bh's wat een achterlijke prijzen ik vind dat echt niet meer normaal hoor. Teneerste moet je zoals ik sommige bh's ook nog een ongelofelijk moeilijk doen om ze aan te krijgen. En die prijs is echt te gek voor woorden. Zelf voor een klein maatje 75B betaal je zo met gemak 165€ .

Wat vinden jullie hier nu van?? Of denken jullie och ja ik koop het maar gewoon. IK DUS NIET!!! Moet ook zeggen dat ik haar zelf oook maar een raar ding vind met haar string op straat lopen whaaaaaaa met een doorschijnende jurk erover, moet ook wel anders die je haar :83: 'prachtige' :83: lingerie niet he :154:

:190::169::178::166::176::179: :179: :168::169::176::170:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Persoonlijk vind ik haar lingerie mooi maar ook belachelijk duur .

Vandaar dat ik al enkele jaren (lees : vanaf mijn bv) het goedkopere alternatief draag nml Sapph .

Dat ze zo over straat loopt is natuurlijk om haar creatie's te promoten . Die heeft dan nog een 'reden' om er zo bij te lopen , ik zie soms 'erger' gevallen rondparaderen die zich sexy voelen terwijl iedereen hun uitlacht ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marlies dekkers is de designer versie van lingerie land, net zoals agent provecateur enz enz.

Dus het is ook duurder dan de confectiemerken.

Persoonlijk ben ik niet gek van haar creaties, heb wel een body van haar (50% gekocht). Maar die heeft geen bandjes enz, want ben bandjes echt meer dan beu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou als jij er voor mij kan fixen heeeeel graag aangezien ik ook maar een minimum inkomen heb. :-( tja hoe dingen ineens kunnen veranderen. Ik heb niet eens sinterklaas kado's kunnen kopen. Ja dan ben je ineens alleenstaand en mag je zelf alles oplossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind die MD wel mooi hoor en ik draag ze graag,

ben er zelf wel weg van met al die leuke bandjes en kleuren :) .

Heb er 3 aangeschaft(1 is al weg) en ja ze zijn duur,maar zitten als

gegoten,maar nu ga ik ze verkopen,omdat ze nu niet meer passen hihi.

Ik hoop wel dat MD grotere maten heeft voor straks als ik ze weer kan gaan

dragen.

Maar dr zijn zoveel mooie andere merken die je kan dragen voor minder en die

zitten net zo lekker hoor, het is wat je zelft wilt enof kan permitteren.

Dus die ik nu heb,alle in de maat 75E,gaan weg,dus wie interesse

heeft kan me pben :) .

En ja op internet genoeg mooie keuze :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.