Spring naar bijdragen
Borsten Forum
Moontje7

Lift met/ zonder protheses, welke arts?

Recommended Posts

@Cassidy ik wil een lift zonder protheses, dat weet ik nu zeker. Alleen heb ik van dr van Engeland geen foto’s van de resultaten gezien en is Bergman relatief prijzig. Is dit dan wel de goede arts? 

Dr vd Weij ging direct naar de stappen die ik moest nemen en daarbij leek hij weinig geïnteresseerd in waarom ik de operatie wilde en wat ik wilde. Ik was nog niet zover. Hij ging direct foto's en metingen doen, terwijl ik nog wilde weten wat mogelijk was. Ik kreeg geen voor mij duidelijk antwoord op mijn vragen of ik de operatie beter kon doen in zomer of winter. (In de winter ben ik vaak wat slanker en zijn mijn borsten een cupmaat kleiner). Al met al ik voelde me niet heel erg op mijn gemak. De foto's die hij liet zien van de operaties zagen er mooi uit.
De nuchterheid van Dokter van Engeland van Bergman past meer bij mij. Gewoon eerlijk en duidelijk over de risico's zonder er drama van te maken, maar de risico's ook niet wegpraten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hi @theezakjes.. lastig is het he? Ik denk af en toe dat ik misschien toch nog naar dr Straten moet voor een consult omdat ik veel mooie resultaten van hem heb langs zien komen. Van dr Fresow heb ik dat ook gezien alleen zijn dat allemaal voorbeelden van borstvergrotingen zonder lift. Ik denk dat t zal helpen resultaten van anderen te zien om te weten bij welke arts we het best terecht kunnen. En eerlijk gezegd heb ik wel ook een heel positieve indruk van dr Fresow als arts. Het aantal cc vind ik ook lastig. Mij is 310 aangeraden en t zal vast mooi worden maar toch ben ik dan bang of ik het niet te groot ga vinden.. Hoe is t bij jou @theezakjes.. jij ging zonder prothese toch? Succes met de zoektocht ;) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
38 minuten geleden zei theezakjes:

@Cassidy ik wil een lift zonder protheses, dat weet ik nu zeker. Alleen heb ik van dr van Engeland geen foto’s van de resultaten gezien en is Bergman relatief prijzig. Is dit dan wel de goede arts? 

Dr vd Weij ging direct naar de stappen die ik moest nemen en daarbij leek hij weinig geïnteresseerd in waarom ik de operatie wilde en wat ik wilde. Ik was nog niet zover. Hij ging direct foto's en metingen doen, terwijl ik nog wilde weten wat mogelijk was. Ik kreeg geen voor mij duidelijk antwoord op mijn vragen of ik de operatie beter kon doen in zomer of winter. (In de winter ben ik vaak wat slanker en zijn mijn borsten een cupmaat kleiner). Al met al ik voelde me niet heel erg op mijn gemak. De foto's die hij liet zien van de operaties zagen er mooi uit.
De nuchterheid van Dokter van Engeland van Bergman past meer bij mij. Gewoon eerlijk en duidelijk over de risico's zonder er drama van te maken, maar de risico's ook niet wegpraten.

Ja kan me voorstellen dat je wel graag foto’s van de resultaten wilt zien. Zijn die op te vragen bij de pc?

Het is belangrijk dat je ook op je gevoel af gaat en vertrouwen hebt in je PC. Ik heb 2 consults gehad maar nog niet met de betreffende artsen. Alleen met de consulentes. Omdat ik daar nog niet helemaal 100% van overtuigd ben heb ik nog 2 consults staan. T moet gewoon volledig kloppen. dan ben ik bij 4 artsen geweest haha..beetje overgeven misschien :lol:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Moontje7:

Oh ik lees nu dat je voor zonder prothese gaat.. spannend!! Heb je al een idee wanneer jullie het willen laten doen? @theezakjes & @Cassidy

Ik wil graag dat mijn herstel in de meivakantie plaats kan vinden. Dus mijn voorkeur gaat uit naar eind april.

ik heb mij in t begin dat ik hier op t forum kwam met name gericht op foto’s van borstvergrotingen. Maar het is wel t meest relalstische denk ik om ook te kijken naar resultaten van lifts. Nu heb ik van fresow ook mooie lift gezien. Hij kan alleen niet in de periode waarin ik geoppeeerd wil worden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
22 uur geleden zei Moontje7:

Oh ik lees nu dat je voor zonder prothese gaat.. spannend!! Heb je al een idee wanneer jullie het willen laten doen? @theezakjes & @Cassidy

Ik heb een afspraak staan voor begin april!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com