Ga naar inhoud

Lift met/ zonder protheses, welke arts?


Aanbevolen berichten

Ben bij dr Fresow op consult geweest en had er een goed gevoel bij :) Vriendelijk, luisterde goed en ik had wel echt het idee dat hij weet waar hij het over heeft. Dus ik kijk nu een beetje foto's van meiden die zich door hem hebben laten opereren. Ik heb alleen nog maar 'mooie' voorbij zien komen dus dat geeft ook vertrouwen ;) Heb op dit moment niet meer het idee bij andere artsen op consult te gaan. Ik twijfel nog wel aan het aantal cc, mij werd 315 aangeraden en ik hoop dat ik dit niet te groot ga vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-2-2018 om 23:20 zei Moontje7:

Ben bij dr Fresow op consult geweest en had er een goed gevoel bij :) Vriendelijk, luisterde goed en ik had wel echt het idee dat hij weet waar hij het over heeft. Dus ik kijk nu een beetje foto's van meiden die zich door hem hebben laten opereren. Ik heb alleen nog maar 'mooie' voorbij zien komen dus dat geeft ook vertrouwen ;) Heb op dit moment niet meer het idee bij andere artsen op consult te gaan. Ik twijfel nog wel aan het aantal cc, mij werd 315 aangeraden en ik hoop dat ik dit niet te groot ga vinden.

Fijn dat je een goed gevoel over hebt gehouden aan het consult! Heb je al een datum?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-2-2018 om 21:10 zei noov:

@Moontje7 en @Cassidy, ik heb jullie toegevoegd aan mijn album. Laatste foto dateert van ruim een week geleden. Ik heb dus aan één kant een (tepel)lift gehad. Overigens liggen de prijzen bij Heyendael, volgens mij, niet hoger dan gemiddeld hoor! Een "gewone" borstvergroting is v.a. 2950 euro. Ik had een prothesewissel én een lift (aan één kant), en dat maakt het dan wel weer duurder inderdaad :19:. Maar goed, die extra kosten zul je ook bij andere klinieken tegenkomen. Ik zeg altijd maar: accepteren of investeren :P!

Beste @noov zou ik ook mogen toegevoegd worden om je foto 's te kunnen bekijken? Ik heb vandaag op consult geweest bij Dr. Rogge en hij raadt me ook een lift aan.... Ben zo hard aan het twijfelen omdat dit iets was dat ik helemaal niet had verwacht en niet wou! Klopt het dat je een prothese voor de spier plaatst je alsnog zonder lift zou kunnen doen? mvg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik volg dit topic ook even. @Moontje7: Ik las ergens anders dat je 22 mei een lift krijgt met protheses bij Fresow! Spannend hoor. Ik ga na berichten hierboven toch wel een beetje twijfelen. Ik ben bij twee PC'en geweest: dr. van der Weij van Boerhaave en dr. van Engeland van Bergman Clinics. Bij die laatste had ik een heel goed gevoel, bij die eerste helemaal niet. Alleen heb ik eigenlijk nog geen resultaten gezien van Dr van Engeland en is Bergman ook wel aan de prijs.. Ik ga opeens twijfelen of ik niet nog verder moet kijken.:31:

@Moontje7: Vind jij dat de resultaten veel verschillen tussen de verschillende artsen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cassidy ik wil een lift zonder protheses, dat weet ik nu zeker. Alleen heb ik van dr van Engeland geen foto’s van de resultaten gezien en is Bergman relatief prijzig. Is dit dan wel de goede arts? 

Dr vd Weij ging direct naar de stappen die ik moest nemen en daarbij leek hij weinig geïnteresseerd in waarom ik de operatie wilde en wat ik wilde. Ik was nog niet zover. Hij ging direct foto's en metingen doen, terwijl ik nog wilde weten wat mogelijk was. Ik kreeg geen voor mij duidelijk antwoord op mijn vragen of ik de operatie beter kon doen in zomer of winter. (In de winter ben ik vaak wat slanker en zijn mijn borsten een cupmaat kleiner). Al met al ik voelde me niet heel erg op mijn gemak. De foto's die hij liet zien van de operaties zagen er mooi uit.
De nuchterheid van Dokter van Engeland van Bergman past meer bij mij. Gewoon eerlijk en duidelijk over de risico's zonder er drama van te maken, maar de risico's ook niet wegpraten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @theezakjes.. lastig is het he? Ik denk af en toe dat ik misschien toch nog naar dr Straten moet voor een consult omdat ik veel mooie resultaten van hem heb langs zien komen. Van dr Fresow heb ik dat ook gezien alleen zijn dat allemaal voorbeelden van borstvergrotingen zonder lift. Ik denk dat t zal helpen resultaten van anderen te zien om te weten bij welke arts we het best terecht kunnen. En eerlijk gezegd heb ik wel ook een heel positieve indruk van dr Fresow als arts. Het aantal cc vind ik ook lastig. Mij is 310 aangeraden en t zal vast mooi worden maar toch ben ik dan bang of ik het niet te groot ga vinden.. Hoe is t bij jou @theezakjes.. jij ging zonder prothese toch? Succes met de zoektocht ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei theezakjes:

@Cassidy ik wil een lift zonder protheses, dat weet ik nu zeker. Alleen heb ik van dr van Engeland geen foto’s van de resultaten gezien en is Bergman relatief prijzig. Is dit dan wel de goede arts? 

Dr vd Weij ging direct naar de stappen die ik moest nemen en daarbij leek hij weinig geïnteresseerd in waarom ik de operatie wilde en wat ik wilde. Ik was nog niet zover. Hij ging direct foto's en metingen doen, terwijl ik nog wilde weten wat mogelijk was. Ik kreeg geen voor mij duidelijk antwoord op mijn vragen of ik de operatie beter kon doen in zomer of winter. (In de winter ben ik vaak wat slanker en zijn mijn borsten een cupmaat kleiner). Al met al ik voelde me niet heel erg op mijn gemak. De foto's die hij liet zien van de operaties zagen er mooi uit.
De nuchterheid van Dokter van Engeland van Bergman past meer bij mij. Gewoon eerlijk en duidelijk over de risico's zonder er drama van te maken, maar de risico's ook niet wegpraten.

Ja kan me voorstellen dat je wel graag foto’s van de resultaten wilt zien. Zijn die op te vragen bij de pc?

Het is belangrijk dat je ook op je gevoel af gaat en vertrouwen hebt in je PC. Ik heb 2 consults gehad maar nog niet met de betreffende artsen. Alleen met de consulentes. Omdat ik daar nog niet helemaal 100% van overtuigd ben heb ik nog 2 consults staan. T moet gewoon volledig kloppen. dan ben ik bij 4 artsen geweest haha..beetje overgeven misschien :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Moontje7:

Oh ik lees nu dat je voor zonder prothese gaat.. spannend!! Heb je al een idee wanneer jullie het willen laten doen? @theezakjes & @Cassidy

Ik wil graag dat mijn herstel in de meivakantie plaats kan vinden. Dus mijn voorkeur gaat uit naar eind april.

 

ik heb mij in t begin dat ik hier op t forum kwam met name gericht op foto’s van borstvergrotingen. Maar het is wel t meest relalstische denk ik om ook te kijken naar resultaten van lifts. Nu heb ik van fresow ook mooie lift gezien. Hij kan alleen niet in de periode waarin ik geoppeeerd wil worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.