Ga naar inhoud

Lift met/ zonder protheses, welke arts?


Aanbevolen berichten

Hi meiden, 

Ik ben van plan mn borsten te laten liften. 

Ik heb nu cup 75b, maar vroeger was het d... er is niet veel meer van over..

Over wel of geen protheses twijfel ik erg. Ik wil dat het er natuurlijk uit blijft zien..

Nu heb ik binnenkort een afspraak bij dr Fresow. Ik zie veel positieve verhalen over hem mbt borstvergrotingen. 

Weten jullie of hij ook goed is in het uitvoeren van lifts?

Ik zie ook mooie resultaten voorbij komen van Frans van Straten, daar denk ik ook over na..

Hebben jullie misschien tips waar ik op moet letten?

XX Moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik heb geen lift gehad maar ik ben wel geopereerd door dr. Straten. Ben heel blij met het resultaat. Ook van andere meiden heb ik al zeer mooie dingen gezien. Zeer kundige arts. Ik zou zeker eens bij hem op consult gaan. Ik heb een album, als je daar eens een kijkje wil in nemen laat maar weten. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Moontje7 het is beter dat je mij tagged als je een berichtje in je topic zet die aan mij gericht is. Gewoon even een @ gebruiken en daarna mijn naam selecteren :35:. Het is zeker een goed idee om bij verschillende artsen te gaan. Dan kan je kiezen voor deze waar jij je het best bij voelt en kan je ook eens meerdere meningen horen. Dr. Straten kan in ieder geval hele mooie borsten maken maar ik kom hier nog namen tegen van artsen waar er veel meiden tevreden van zijn. Specfiek voor een lift... Dan kan je misschien best eens een berichtje sturen naar @best_boobie. Ik ben je tevreden met het resultaat. Het is mooier dan dat ik had durven dromen. Ik ga je zo meteen toevoegen aan mijn album. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Cassidy:

Goedemorgen, ik haak even in op t bericht hier boven. @best_boobie weet jij welke artsen bekent staan vanwege het mooi uitvoeren van een borstlift?

 

Groetjes

 

Ik heb hele mooie lifts gezien van dr. Straten. Die weet ik me te herinneren. En er zijn er echt meer,  maar ik onthoud dat niet allemaal....

 

Misschien dat het helpt om topics te lezen en dan, als iemand heel tevreden is, of commentaren krijgt in haar topic dat het heel mooi is, eens te kijken naar haar foto's.  Als je geen foto's kunt zien van diegene, kun je altijd een pb sturen naar diegene, om te vragen of je foto's mag zien. Leg dan even uit waarom je het vraagt :)

 

Trouwens, Plovier maakt ook heel mooie.

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Cassidy:

Goedemorgen, ik haak even in op t bericht hier boven. @best_boobie weet jij welke artsen bekent staan vanwege het mooi uitvoeren van een borstlift?

 

Groetjes

 

He Cassidy, 

 

Ik heb 5 maart een consult staan bij dr Straten na het zien van de lift en vergroting resultaten van @noov. Echt super mooi en natuurlijk geworden en litteken ziet er ook heel goed uit.  Eerder ben ik bij Boerhaave op consult geweest bij dr Schuringa maar vond de voorbeelden op de site van Boerhaave mbt lift niet echt heel mooi. 

 

Succes met zoeken verder :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben blij voor je @Lavelle.. is echt goed gelukt!! Ik denk dat ik toch ook maar bij dr Straten op consult ga :) @noov zou ik ook bij jou mogen kijken? Ben benieuwd.. Ben je er blij mee en voel je je goed? Ik zag foto's van dr Wu voorbij komen die ik ook erg mooi vond. Hoeveel artsen hebben julie bezocht voordat jullie een keus maakten? (Is het belachelijk om er bij 3 langs te gaan?? ;) ) Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel @Moontje7 hihi zeker doen :35: ik ben bij twee artsen op consult geweest maar ik had consults gepland bij 4 artsen. Wilde gewoon echt iemand vinden waar ik me goed voelde. Straten z'n aanpak had me overtuigd dus de 2 laatste artsen had ik afgebeld. 3 artsen zien is zeker niet gek. Niet iedereen heeft meteen een klik met een bepaalde chirurg dus zeker doen! Enige kliniek waar ik je misschien wel zou voor waarschuwen is Diana Gabriëls, het regent klachten over deze praktijk en dat zou je gewoon niemand toewensen. Veel succes verder nog xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei best_boobie:

Ik heb hele mooie lifts gezien van dr. Straten. Die weet ik me te herinneren. En er zijn er echt meer,  maar ik onthoud dat niet allemaal....

 

Misschien dat het helpt om topics te lezen en dan, als iemand heel tevreden is, of commentaren krijgt in haar topic dat het heel mooi is, eens te kijken naar haar foto's.  Als je geen foto's kunt zien van diegene, kun je altijd een pb sturen naar diegene, om te vragen of je foto's mag zien. Leg dan even uit waarom je het vraagt :)

 

Trouwens, Plovier maakt ook heel mooie.

 

Xxx

Bedankt voor je berichtje! Ik blijf goed rond kijken hier op t forum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei mar86:

He Cassidy, 

 

Ik heb 5 maart een consult staan bij dr Straten na het zien van de lift en vergroting resultaten van @noov. Echt super mooi en natuurlijk geworden en litteken ziet er ook heel goed uit.  Eerder ben ik bij Boerhaave op consult geweest bij dr Schuringa maar vond de voorbeelden op de site van Boerhaave mbt lift niet echt heel mooi. 

 

Succes met zoeken verder :D 

Ik ga even vragen of ik bij @noov mag spieken. Ik hoor hier veel positieve verhalen over van straten. Alleen gaan de prijzen bij zijn kliniek richting de 5000 duizend euro, dat is ruim boven t budget dat ik voor ogen heb! Het is al een smak geld maar 5000? Plovier heb kk ook geïnformeerd daar was t 5800. Dat gaat echt te ver voor mij. Lastig hoor alllemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Moontje7 en @Cassidy, ik heb jullie toegevoegd aan mijn album. Laatste foto dateert van ruim een week geleden. Ik heb dus aan één kant een (tepel)lift gehad. Overigens liggen de prijzen bij Heyendael, volgens mij, niet hoger dan gemiddeld hoor! Een "gewone" borstvergroting is v.a. 2950 euro. Ik had een prothesewissel én een lift (aan één kant), en dat maakt het dan wel weer duurder inderdaad :19:. Maar goed, die extra kosten zul je ook bij andere klinieken tegenkomen. Ik zeg altijd maar: accepteren of investeren :P!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Moontje7:

Ben blij voor je @Lavelle.. is echt goed gelukt!! Ik denk dat ik toch ook maar bij dr Straten op consult ga :) @noov zou ik ook bij jou mogen kijken? Ben benieuwd.. Ben je er blij mee en voel je je goed? Ik zag foto's van dr Wu voorbij komen die ik ook erg mooi vond. Hoeveel artsen hebben julie bezocht voordat jullie een keus maakten? (Is het belachelijk om er bij 3 langs te gaan?? ;) ) Xxx

Ja, ben tevreden! Het herstel ging ook goed en vlot. Natuurlijk is het de eerste dagen best even pittig en ben je er dan ook van overtuigd dat de pijn nooooiiiiit meer overgaat haha, maar nu ben ik heel blij met m'n meiden en de pijn is vergeten! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei noov:

@Moontje7 en @Cassidy, ik heb jullie toegevoegd aan mijn album. Laatste foto dateert van ruim een week geleden. Ik heb dus aan één kant een (tepel)lift gehad. Overigens liggen de prijzen bij Heyendael, volgens mij, niet hoger dan gemiddeld hoor! Een "gewone" borstvergroting is v.a. 2950 euro. Ik had een prothesewissel én een lift (aan één kant), en dat maakt het dan wel weer duurder inderdaad :19:. Maar goed, die extra kosten zul je ook bij andere klinieken tegenkomen. Ik zeg altijd maar: accepteren of investeren :P!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je borsten zijn echt prachtig @noov! Heel netje gedaan. Ja misschien dat ik wel anders ben ingesteld maar ik vind 4000 ook al een hele investering en moet ergens de grens trekken. Wie weet stel ik Mn mening nog bij en ben ik straks wel bereid om meer te betalen maar in eerste instantie is dat tegen Mn principes in. De prijzen zijn ontzettend uiteenlopend is mij opgevallen. In mijn geval is een lift trouwens noodzakelijk helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Cassidy:

Je borsten zijn echt prachtig @noov! Heel netje gedaan. Ja misschien dat ik wel anders ben ingesteld maar ik vind 4000 ook al een hele investering en moet ergens de grens trekken. Wie weet stel ik Mn mening nog bij en ben ik straks wel bereid om meer te betalen maar in eerste instantie is dat tegen Mn principes in. De prijzen zijn ontzettend uiteenlopend is mij opgevallen. In mijn geval is een lift trouwens noodzakelijk helaas.

Dank je! Dat laatste was natuurlijk ook maar een grapje hoor! Ik kan bij niemand in de portemonnee kijken natuurlijk! Maar met een lift wordt het helaas wel duurder. Succes met je zoektocht! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei noov:

Dank je! Dat laatste was natuurlijk ook maar een grapje hoor! Ik kan bij niemand in de portemonnee kijken natuurlijk! Maar met een lift wordt het helaas wel duurder. Succes met je zoektocht! 

Aah jaa ik begrijp dat je t niet vervelend bedoeld! Dankje wel. Mijn zoektocht is ook echt pas een maandje serieus begonnen. Met een bepaald budget in gedacht wat wellicht achteraf niet geheel realistisch blijkt te zijn. En als je dan eenmaal in je hoofd hebt dat je t wil gaan doen merk ik dat t niet snel genoeg gebeurd kan zijn! Fijne avond!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben t er mee eens dat t een investering is. Liever een top arts en iets duurder als het resultaat mooier is toch :) Maargoed ik snap het wel hoor @Cassidy het gaat wel om heel veel geld. Je kan natuurlijk gewoon op consult gaan bij verschillende artsen en kijken in wie je vertrouwen hebt.. en zo nodig iets uitstellen om door te sparen (al herken ik t gevoel dat je t zsm gedaan wil hebben zeker!) Succes met je keuze! XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Moontje7:

Ben t er mee eens dat t een investering is. Liever een top arts en iets duurder als het resultaat mooier is toch :) Maargoed ik snap het wel hoor @Cassidy het gaat wel om heel veel geld. Je kan natuurlijk gewoon op consult gaan bij verschillende artsen en kijken in wie je vertrouwen hebt.. en zo nodig iets uitstellen om door te sparen (al herken ik t gevoel dat je t zsm gedaan wil hebben zeker!) Succes met je keuze! XXX

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb toch besloten dat ik bij straten op consult ga! 8 maart kan ik langs komen. 

 

Ben tot nu toe nog niet helemaal zeker of van de klinieken waar ik ben geweest. Wellicht veranderd dit nog zodra ik de artsen heb gezien. Wat wel belangrijk is dat ik zowel bij de kliniek als bij de arts een goed gevoel heb.

 

kevin Peters twijfel ik over de klinie. Diana gabriels nou dat is wel duidelijk waarom.

 

faceland twijfel ik over de arts dr. Klein omdat ik geen tot weinig werk van hem kan vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.