Ga naar inhoud

Ine1 : 10 januari 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Heb 1o January mijn Bv gekregen. 295cc, Zijn Hier nog mensen die amped Kunnen slapen van de pijn,als ze mij uit de ze tell helpen Krijgt ik nqdien felle pijnen, ik Ben al de zwaardere medicatie aan het nemen. Iemand tips ofzo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie
10 uur geleden zei Ine1:

Heb 1o January mijn Bv gekregen. 295cc, Zijn Hier nog mensen die amped Kunnen slapen van de pijn,als ze mij uit de ze tell helpen Krijgt ik nqdien felle pijnen, ik Ben al de zwaardere medicatie aan het nemen. Iemand tips ofzo

Stuur me maar even een pb met wat je allemaal neemt op een dag en wat je mag nemen.
Liefst ook wanneer je de medicatie vandaag allemaal gehad hebt. Dan maak ik wel een schema voor je :)

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-1-2018 om 07:54 zei Jasmijn_:

Vervelend dat je zoveel pijn hebt! Slik je wel consistent je pijnstillers? Wanneer mag je ze bewonderen?

Het gaat eindelijk wat beter, toch soms nog pijnsheuten...
23 Januari mag ik eindelijk kijken :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Ine1:

Het gaat eindelijk wat beter, toch soms nog pijnsheuten...
23 Januari mag ik eindelijk kijken :-)

 

Fijn dat het beter gaat, geeft weer wat moed vond ik :) Je geduld wordt flink op de proef gesteld, spannend hoor!! Dan zal het vast extra mooi zijn als je mag kijken! Heb je de lelijke eendjes fase alvast gemist :45:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-1-2018 om 13:29 zei Shania93:

Sorry zie het beicht nu pas.

Ik was om 10 u daar werd om 11u naar boven gehaald door de verpleegkundige. Hoelaat ging je naar huis?

Hoe voel je je nu?

Hey

 

Ik was de blonde kleinere vrouw :-)... Jij de grotere met zwart krulhaar?
Ik voel me nu wel wat beter. Ik leg vaak ijs, heb vannacht pas wel maar in mijn bed kunnen slapen. Eindelijk neer kunnen leggen. Daarvoor in de zetel rechtzittend. Hoe is jou herstel gegaan? Jij veel last gehad? Voor wat heb jij uiteindelijk gekozen?

 

Groetjes... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-1-2018 om 20:26 zei Auks:

Spannend @Ine1!! Dan mag je echt al bijna! 

Ik mag 2 februari ook bij Verdonck.

 

Wat ga je nemen? ^_^

Ow dan wordt het voor jou ook spannend :-)
Ik heb 295 cc full ergonomix van Motiva genomen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Ine1:

Ow dan wordt het voor jou ook spannend :-)
Ik heb 295 cc full ergonomix van Motiva genomen.

 

 

 

Nou zeg dat haha. 

Ben alleen  of steeds aan t twijfelen over de maat, scheelt maar 25cc maar toch :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Auks:

 

Nou zeg dat haha. 

Ben alleen  of steeds aan t twijfelen over de maat, scheelt maar 25cc maar toch :blink:

400 of 350 ? Hoe groot ben je? Hebben mij altijd gezegd dat je beter een maatje groter neemt. Dit heb ik ook laten doen, aanvankelijk 275 hier. Verdonck gaat steeds voor het meest natuurlijke. Ik heb hem gevraagd of een maatje meer kon en hij zei dat dit geen probleem was, maar dit wel de max is.
Vermoedelijk en je dan ook groter dan ik en zal 375 beter bij je passen, dan bvb bij mij.

Ik wou dat het niet te hard opviel en wou zo natuurlijk mogelijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Ine1:

400 of 350 ? Hoe groot ben je? Hebben mij altijd gezegd dat je beter een maatje groter neemt. Dit heb ik ook laten doen, aanvankelijk 275 hier. Verdonck gaat steeds voor het meest natuurlijke. Ik heb hem gevraagd of een maatje meer kon en hij zei dat dit geen probleem was, maar dit wel de max is.
Vermoedelijk en je dan ook groter dan ik en zal 375 beter bij je passen, dan bvb bij mij.

Ik wou dat het niet te hard opviel en wou zo natuurlijk mogelijk...

 

Ik ga in principe voor 375. Maar twijfel over 400. Het is máár 25cc. En 375 ging nog prima zei Verdonck. Ik ben 169 en 64kg. Ik wil eigenlijk dat mensen als ze het zien denken.... is t nu wel of is t nu niet echt :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Auks:

 

Ik ga in principe voor 375. Maar twijfel over 400. Het is máár 25cc. En 375 ging nog prima zei Verdonck. Ik ben 169 en 64kg. Ik wil eigenlijk dat mensen als ze het zien denken.... is t nu wel of is t nu niet echt :45:

Ik ben 1.67 en 57 kilo en heb ook 400cc :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden zei SandyOsVe:

Ik ben 1.67 en 57 kilo en heb ook 400cc :P

Oeh echt! Heb je een album? Dat ik eens kan kijken hoe dat eruit ziet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Ine1:

Hey

 

Ik was de blonde kleinere vrouw :-)... Jij de grotere met zwart krulhaar?
Ik voel me nu wel wat beter. Ik leg vaak ijs, heb vannacht pas wel maar in mijn bed kunnen slapen. Eindelijk neer kunnen leggen. Daarvoor in de zetel rechtzittend. Hoe is jou herstel gegaan? Jij veel last gehad? Voor wat heb jij uiteindelijk gekozen?

 

Groetjes... 

Nee dat was ik niet. Ik heb uiteindelijk gekozen voor Motiva 315 cc.

De pijn was opzicht goed te doen, alleen erg moe en misselijk. Vannacht ook voor het eerst in bed geslapen. Hiervoor ook zittend op de bank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Shania93 

gaat al veel beter, kan ook al vanalles terug zelf doen wat de eerste dagen niet lukte, en ook gestopt met de zwaardere medicatie e probeer de paracetamol af te bouwen. Heb wel vaak zo een branderig gevoel op mijn borsten alsof die in brand staan? heb jij dit ook? ik ga wel superblij zijn als het verband eraf kan.Hoe is het met u?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Ine1:

@Shania93 

gaat al veel beter, kan ook al vanalles terug zelf doen wat de eerste dagen niet lukte, en ook gestopt met de zwaardere medicatie e probeer de paracetamol af te bouwen. Heb wel vaak zo een branderig gevoel op mijn borsten alsof die in brand staan? heb jij dit ook? ik ga wel superblij zijn als het verband eraf kan.Hoe is het met u?

Fijn om te horen! Ik ben de pcm ook aan het afbouwen. Ik moet zelfs een beetje opletten dat ik niet te veel ga doen.

Nee ik heb alleen als ik teveel doe het gevoel datk mn borstspieren niet meer kan ontspannen. Dat is wel een naar gevoel.

 

Ik kan idd ook niet wachten tot het eraf mag zodat ik het resultaat kan zien. Ik heb mn controle afspraak pas de 25e ipv 23e dit ivm vervoer. Dus zal het verband nog langer om moeten houden helaas. Ondanks dat ik mezelf was met een washandje. Voel ik me er toch onfis door.

 

Ik wil die borstband ook graag een keer wassen. Maar zie dat die niet in de droger mag. Maar als die aan een rek moet drogen. Dan is hij wel lang af toch? Weet jij of dat een probleem is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Ine1:

@Shania93 

gaat al veel beter, kan ook al vanalles terug zelf doen wat de eerste dagen niet lukte, en ook gestopt met de zwaardere medicatie e probeer de paracetamol af te bouwen. Heb wel vaak zo een branderig gevoel op mijn borsten alsof die in brand staan? heb jij dit ook? ik ga wel superblij zijn als het verband eraf kan.Hoe is het met u?

Hey Ine mag je echt maar alleen maar bewegingen doen die onder armhoogte vallen? Kan je bijv. al een was instoppen of andere huishoudelijke taken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Shania93:

Fijn om te horen! Ik ben de pcm ook aan het afbouwen. Ik moet zelfs een beetje opletten dat ik niet te veel ga doen.

Nee ik heb alleen als ik teveel doe het gevoel datk mn borstspieren niet meer kan ontspannen. Dat is wel een naar gevoel.

 

Ik kan idd ook niet wachten tot het eraf mag zodat ik het resultaat kan zien. Ik heb mn controle afspraak pas de 25e ipv 23e dit ivm vervoer. Dus zal het verband nog langer om moeten houden helaas. Ondanks dat ik mezelf was met een washandje. Voel ik me er toch onfis door.

 

Ik wil die borstband ook graag een keer wassen. Maar zie dat die niet in de droger mag. Maar als die aan een rek moet drogen. Dan is hij wel lang af toch? Weet jij of dat een probleem is?

 

1 uur geleden zei Shania93:

Fijn om te horen! Ik ben de pcm ook aan het afbouwen. Ik moet zelfs een beetje opletten dat ik niet te veel ga doen.

Nee ik heb alleen als ik teveel doe het gevoel datk mn borstspieren niet meer kan ontspannen. Dat is wel een naar gevoel.

 

Ik kan idd ook niet wachten tot het eraf mag zodat ik het resultaat kan zien. Ik heb mn controle afspraak pas de 25e ipv 23e dit ivm vervoer. Dus zal het verband nog langer om moeten houden helaas. Ondanks dat ik mezelf was met een washandje. Voel ik me er toch onfis door.

 

Ik wil die borstband ook graag een keer wassen. Maar zie dat die niet in de droger mag. Maar als die aan een rek moet drogen. Dan is hij wel lang af toch? Weet jij of dat een probleem is?

 had die vraag ook ivm de borstband en heb hiervoor naar de praktijk gebeld nu nog continue aandoen tot dat de draadjes eruit zijn en dan zou je die wel is even mogen uitdoen voor hem te kunnen wassen. ( ga het ook nog is aan de dokter vragen).ma ik ga die dan nadien wel op de chauffage hangen, dan is hij rapper droog. ik heb mijn controle dinsdag, om 10u30. ik probeer gewoon geen dingen boven men schouders te doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei hubje:

Hey Ine mag je echt maar alleen maar bewegingen doen die onder armhoogte vallen? Kan je bijv. al een was instoppen of andere huishoudelijke taken? 

ik probeer men bewegingen te houden onder schouderhoogte, en weinig gewicht te dragen, ik steek wel was in, men wasmachinestaat op de grond en als ik was ophang dan zorgt mijne lieve man dat die wasmand op een verhoog staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Ine1:

 

 had die vraag ook ivm de borstband en heb hiervoor naar de praktijk gebeld nu nog continue aandoen tot dat de draadjes eruit zijn en dan zou je die wel is even mogen uitdoen voor hem te kunnen wassen. ( ga het ook nog is aan de dokter vragen).ma ik ga die dan nadien wel op de chauffage hangen, dan is hij rapper droog. ik heb mijn controle dinsdag, om 10u30. ik probeer gewoon geen dingen boven men schouders te doen. 

 

Fijn idd dat je dinsdag al op controle kan. Baal ook echt dat ik pas donderdag kan. Mja t is niet anders helaas.

Ik vraag me ook af, of ik het nog volhoud om dat verband nog ruim een hele week om te houden. Maar ga mn best doen.

 

Oh das fijn dat je dat al weet, want anders had ik er ook even voor gebeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-1-2018 om 01:11 zei Shania93:

Hey @Ine1

 

Was alles goed op je controle afspraak? Ben je blij met het resultaat wat onder het verband vandaan kwam?

ja alles was ok, heb wel even wat tranen gehalten omdat ik het gevoel het dat ze wat te klein waren, maar wou ook da het natuurlijk was, maar vind ze nu wel supermooi, en hoe is het bij u?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Ine1:

ja alles was ok, heb wel even wat tranen gehalten omdat ik het gevoel het dat ze wat te klein waren, maar wou ook da het natuurlijk was, maar vind ze nu wel supermooi, en hoe is het bij u?

Bij mij was ook alles goed.

Snap het helemaal. Voor mij was het ook heel belangrijk dat het natuurlijk zou blijven. Vond het ook erg lastig om de maat te kiezen. Met het passen is het toch heel anders. En zag op het forum ook sommige met de zelfde cc heel groot en sommige wat minder groot. Is toch heel persoonlijk denk ik.

 

Ik vind het zonder kleding een mooi formaat. Maar in kleding had het wel wat meer mogen zijn. Maar dat kan misschien ook komen door de sport bh? Dat hoop ik dan maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Shania93:

Bij mij was ook alles goed.

Snap het helemaal. Voor mij was het ook heel belangrijk dat het natuurlijk zou blijven. Vond het ook erg lastig om de maat te kiezen. Met het passen is het toch heel anders. En zag op het forum ook sommige met de zelfde cc heel groot en sommige wat minder groot. Is toch heel persoonlijk denk ik.

 

Ik vind het zonder kleding een mooi formaat. Maar in kleding had het wel wat meer mogen zijn. Maar dat kan misschien ook komen door de sport bh? Dat hoop ik dan maar.

da zeggen ze hier ook tegen mij, ik heb juist hetzelfde gevoel als u, zonder kleding  vind ik ze echt heel mooi,maar dan met kleding mocht het precies iets meer. nu nog aftellen da die sportbeha uitmag enzo. geniet er nog van. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.