Ga naar inhoud

Ine1 : 10 januari 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo mijn naam is Ine. Ik heb een zoontje van 1,5 jaar en ben sedert 4 jaar getrouwd met een lieve, knappe man :D.

Altijd heb ik al van een grotere boezem gedroomd. Na de bevalling van mijn zoontje ben ik van een B Cup naar een A cup gegaan. Ik heb het hier al enige tijd moeilijk mee. Op een gegeven dag ben ik op consult gegaan bij Dr Verdonck van de Belgian Breast Clinic. In samenspraak met dokter Verdonck werd er besproken dat ik voor een volle C cup zou gaan met anatomische implantaten  Dit is nu ongeveer een tweetal weken geleden.
Na de consult ben ik mij pas echt goed gaan informeren en sedert die dag zit ik nog met een resem vragen. De operatie zal sowieso in de maand van januari 2018 doorgaan. 

 

Vragen of bedenkingen waarmee ik te kampen heb.

 

- Allereerst hoop ik met mensen in contact te komen, welke ook voor een C cup/ volle C cup gekozen hebben. Ik vraag mij zelfs af of er een verschil is tussen beide?

- Heeft men nog gevoel in de borsten, na de operatie?

- Graag had ik wat foto's van mensen gezien met een borstvergroting volle c / c cup. Zodat ik ongeveer weet wat ik kan verwachten. Ik weet het, op internet staat het vol met foto's van voor en na operaties. Maar ik stel mij de vraag of vele niet van hen gefotoshopt zijn. De borsten lijken me in het algemeen zo groot uitvallen! Wanneer ik ze dan vergelijk met foto's van op dit forum, zie ik dat ze hier vaak overeenkomen met een D cup. Ik weet met andere woorden niet voor welke cup ik dien te kiezen.

 

Ook al heb ik nog ruim de tijd, toch hoop ik zo snel mogelijk via dit forum om wat antwoorden op mijn vragen te vinden...

 

M.v.g. Ine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie

Welkom op het forum!

Hier vind je een hoop informatie  en hopelijk ook antwoorden op al jou vragen. Ik had je een pb gestuurd met antwoorden op jou vragen die je stuurde. Heel veel succes nogmaals  en ben benieuwd waar je uiteindelijk voor gaat kiezen  x

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha meid,

 

allereerst welkom! ik ben ook bij hem geweest ,maar de andere kliniek.

weet je, je kan nooit de garantie hebben welke maat je krijgt, dat heeft met 2 dingen te maken.

-Cupmaat in BH is altijd groter dan zicht, ik heb een D als zicht, BH maat is toch echt F

-Sommige vrouwen zijn CC vreters, dit betekend, dat meiden met kleinere prostheses soms wel "Groter lijkende" borsten hebben. het is altijd bij iedereen anders en afhankelijk van de voorsituatie.

je mag bij mij kijken, ik heb de monobloc softone 425 cc..

 

wat is trouwens de reden dat je voor anatomische implantaten gaat ? en hoeveel cc heft hij geadviseerd?

 

over het gevoel, de mijne waren overgevoelig voor de operatie, gevoelloos erna en na een half jaar begon het normale gevoel terug te komen, gelukkig niet meer overgevoelig..

 

veel success! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Ine!

 

Welkom op dit forum!

Wat leuk dat jullie getrouwd zijn en een zoontje hebben. ik heb zelf ook een dochter van 1.5! 

Vandaag had je al even in mijn albums gekeken had ik gezien maar zal het hier nog een x vertellen! Ik heb zelf 420 CC voor de spier geplaatst. Heb nu een 80E. Ook met mijn dochter borstvoeding gegeven en toen had ik een lege 80B dus ben er 3 cupmaten op vooruit gegaan.

 

Er is hier heeeeeel veel informatie te vinden op de vragen die je hebt dus ik zou zeggen kijk wat rond, ontdek hoe de site werkt en doe lekker wat research! 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

hallo, de grote dag is eindelijk inzicht, op 10 januari krijg ik mijn bv bij dokter verdonck. ik zie er zo hard naar uit. Hebben jullie veel last gehad nadien en vanaf wnr konden jullie terug vanalles doen? grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Piep Ine,

Hier ook eentje die bij Verdonck geweest is ik ben 15/12 geopereerd.

Na dag 5 nam ik geen pijnstilling meer, het enige lastige dat je 6 weken niet veel mag :) terwijl je wel zou kunnen..

Voor welke prothese en maat ga je? Wat is je voorsituatie lengte gewicht?

Groetjes succes het is bijna zo ver

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ine1

 

Hoi hoi,

 

Ik lees dat je een datum hebt, ik heb daarom de titel aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu alle updates en dadelijk je verslag neer gaan zetten, zodat je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar hebt staan.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-1-2018 om 21:59 zei Shania93:

Wat leuk, ik wordt ook 10 jan geholpen door dr Verdonck.

Hoelaat ben jij aan de beurt?

Hallo, 

 

08:30 daar - 09:30 operatie... Wel wat nerveus. Wanneer jij aan de beurt?

Misschien zien we elkaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Ine1:

Hallo, 

 

08:30 daar - 09:30 operatie... Wel wat nerveus. Wanneer jij aan de beurt?

Misschien zien we elkaar

Succes allebei morgen! ^_^ xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Ine1:

Operatie is goed verlopen, Heb momenteel wel redelijk wat pijn.  En al zitten over geven, kijk al uit  als ik binnenkort hetresultaatkan zien. 

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs meid! Laat je lekker verwennen, doe rustig aan en geniet er van :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben dinsdag geopereerd, wel door andere arts. Pijn nu op,dag 3 valt heel goed mee, let uitzondering aan de onderkant vn de linkerborst... Ook nog niet kunnen piepen hier... morgen de eerste keer alles openen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-1-2018 om 22:19 zei Ine1:

Hallo, 

 

08:30 daar - 09:30 operatie... Wel wat nerveus. Wanneer jij aan de beurt?

Misschien zien we elkaar

Sorry zie het beicht nu pas.

Ik was om 10 u daar werd om 11u naar boven gehaald door de verpleegkundige. Hoelaat ging je naar huis?

Hoe voel je je nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.