Ga naar inhoud

Ine1 : 10 januari 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hey Ine, 

 

Ik ben zelf ook van Tienen en vorige week op consult bij dokter verdonck geweest. Ik wilde ook gewoon voor een goeie C gaan. Hoe is het bij jouw gegaan? Hoe heb je dat met je zoontje aangepakt? Ik heb een dochtertje van 13 maanden vandaar mijn vraag:-) Zou ik een foto mogen zien van het resultaat?

 

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Ine1:

da zeggen ze hier ook tegen mij, ik heb juist hetzelfde gevoel als u, zonder kleding  vind ik ze echt heel mooi,maar dan met kleding mocht het precies iets meer. nu nog aftellen da die sportbeha uitmag enzo. geniet er nog van. 

Idd het zal met een gewone BH nog wat groter en mooier gevormd eruit zien. Nog 6 weken aftellen idd! Kan niet wachten. Welke sport bh draag jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Shania93:

Idd het zal met een gewone BH nog wat groter en mooier gevormd eruit zien. Nog 6 weken aftellen idd! Kan niet wachten. Welke sport bh draag jij?

ik heb de sportbeha van oin de kliniek, 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Jessv:

Hey Ine, 

 

Ik ben zelf ook van Tienen en vorige week op consult bij dokter verdonck geweest. Ik wilde ook gewoon voor een goeie C gaan. Hoe is het bij jouw gegaan? Hoe heb je dat met je zoontje aangepakt? Ik heb een dochtertje van 13 maanden vandaar mijn vraag:-) Zou ik een foto mogen zien van het resultaat?

 

Groeten

Hallo,

 

Het was wel een zware beproeving. Mijn zoontje is inmiddels 2 jaar. Ik heb even wat tranen gelaten als hij om een knuffeltje of dergelijke vroeg. In het begin deed het gewoon te veel pijn. Mijn zoontje weegt immers 13 kg, ik mag hem ook niet oppakken, zie je? Sinds gisteren doe ik dit wel. Mijn operatie is reeds 18 dagen geleden. Ik kan je enkel het volgende advies geven. Eerst was mij 275 cc voorgesteld, omdat ik hier las, dat de meeste toch een maatje meer willen, heb ik uiteindelijk besloten om 295 cc te nemen. Had ik alles geweten, had ik mis voor 325 of 350 Cc gegaan. Hangt wel af van je postuur uiteraard. Verdonck zal je zeggen voor het meest natuurlijk te gaan. Dan verwijs je gewoon naar dit forum (zoals ik gedaan heb) en zal hij je al snel gelijk geven om toch iets groter te gaan (je max.). Hij speelt het op safe :-)

 

Ik weet nog niet of ik een foto ga plaatsen op het forum. Ben er nog niet echt uit. Maar misschien doe ik het wel :-)

Dan laat ik je iets weten :-P

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Shania93:

Idd het zal met een gewone BH nog wat groter en mooier gevormd eruit zien. Nog 6 weken aftellen idd! Kan niet wachten. Welke sport bh draag jij?

 

Heb nu de indruk dat ik niet echt een decolleté heb, als ik bvb even een topje pas, wanneer de borst- en sportband uit gaan. Maar hoop dat dit goed komt met een gewone bh, die men boobies dan wat naar elkaar toe duwen en zo een decolleté creëren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 8-2-2018 om 22:58 zei Ine1:

@Shania93

 

Hoe gaat het met je inmiddels...? 

Ik heb helaas een verschil in de borsten. Een borst is groter en is meer ingedaald dak de andere. Hopelijk komt dit snel in orde.:wacko:

Met mij gaat het goed. Ik ga volgende week weer volledig aan het werk. Ik heb een zware job kwa tillen enz. Ik was wel verbaasd dat dr verdonck zei dat je na 2 weken verband nog 6 weken rust en sport bh met borstband aan moet. Ik dacht dat het totaal na de operatie 6 weken was ipv 8.

Bij mij gaan ze wel gelijk op en ben tevreden over hoe het nu is. Kan niet wachten tot ik kan gaan shoppen voor nieuwe bh's.

Wat vervelend dat je nu verschil hebt. Ik hoor vaak dat de borsten nog tot 3 mnd/half jaar veel veranderen. Dus zou me niet al te veel zorgen maken als ik jou was. Had je in je voorsituatie ook verschil in borsten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.