Ga naar inhoud

Liseh : 8 februari 2018 : Dr. van Zele : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

14 uur geleden zei Hoiixx:

Ik lees je bericht en moet direct aan mezelf denken. Ik ben naar accz kliniek geweest ik moet na 4 jaar helaas ook een prothese wissel omdat mijn linker prothese is gedraaid. Nu raadde de arts mij ook de motiva ergonomix aan omdat dit natuurlijk lijkt maar ik wil gewoon ronde tieten haha.. maarja de artsen zijn ook altijd eigenwijs. Maar ben ook bang dat als ik voor de motiva ergonomix ga ik er spijt van ga krijgen. Zijn dit jou borsten op de foto ? Dan vind ik ze echt prachtig en hoeveel cc heb je ? Ik ga zelf voor de 600 cc heb nu 380 

 

Ha, echt? Ook 600cc?! Ik dus ook! En ook eerst 380 cc..toevallig!

En ja, dat zijn mijn boobs in bikini :D

 

Ben tot nu toe ook erg blij en tevreden met het resultaat. Wilde ook per se ronde borsten met een goede bolling bovenin. En niet zo zeer natuurlijke borsten. Vind het ook geen probleem dat het er daarom misschien iets minder “echt” uitziet. Dus ik zou zeker nooit meer voor de Ergonomix (rond maar die toch druppelvormig valt) kiezen. Heel blij met Mentor High Profile cohesive II 

 

Wat vervelend dat je prothese is gedraaid! Welke heb je nu? En waar heb je een consult gehad? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-12-2017 om 20:14 zei Lavelle:

@Laura026 bij mij zeiden ze dat 250 mentor heel natuurlijk zou zijn. 275 waarschijnlijk op het randje. Ik vertrek van een B70. Ik heb ook een petit frame waardoor ik ook niet zoveel plaats heb. Ik zou hierbij op een D uitkomen.ik ga binnen 2 weken opnieuw op consult om de definitieve maat vast te leggen. Ik zal ook de grotere prothesen eens passen. Bij mij mag het op randje van natuurlijk zijn. Laatste keer was ik wat geschrokken van de grootte van me boobies :blush:. Ligt er al een datum vast voor je? Xx

Haai, sorry voor de late reactie!

Ik heb afgelopen week Eem consult gehad met de chirurg. En hij vond (gelukkig) dat de maat niet klopte bij mijn lijf. Hij vond dit veel te weinig cc. 

Ik heb deze keer 275/295/ en ik denk 315 gepast. 

Waarschijnlijk wordt het 295cc maar twijfel nog erg voor de 315 maar die stond wel stukje breder bij mij. 

Ben jij alweer terug geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei noov:

 

Ha, echt? Ook 600cc?! Ik dus ook! En ook eerst 380 cc..toevallig!

En ja, dat zijn mijn boobs in bikini :D

 

Ben tot nu toe ook erg blij en tevreden met het resultaat. Wilde ook per se ronde borsten met een goede bolling bovenin. En niet zo zeer natuurlijke borsten. Vind het ook geen probleem dat het er daarom misschien iets minder “echt” uitziet. Dus ik zou zeker nooit meer voor de Ergonomix (rond maar die toch druppelvormig valt) kiezen. Heel blij met Mentor High Profile cohesive II 

 

Wat vervelend dat je prothese is gedraaid! Welke heb je nu? En waar heb je een consult gehad? 

Haha woow dit is echt toevallig allebei hetzelfde dus kan eigenlijk al zien hoe het word haha.. Ik heb nu cereform prothese dat is ook druppelvorm maar die fabrikant bestaat niet meer.. me borsten zien er nu echt niet uit en het maakt me heel onzeker.. Ik ben bij accz kliniek geweest daar heb ik ook de protheses laten plaatsen die ik nu heb maar hij zegt dat hij er motiva ergonomix in wil doen maar zou ik niet zelf mogen bepalen welke protheses ik wil ? Ik wil gewoon nog 1 x heen en dat het dan goed is en dat ik er blij mee ben.. Maar ben niet zo dat ik zeg ik wil die en die protheses haha ik zeg vaak ja is goed maar achteraf vind je het dan helemaal niet goed. Vandaar dat ik me ook even goed ben ingaan lezen over motiva maar toch lees ik niet zo heel veel erover en als ik er wat over lees of een foto zie valt het me heel erg tegen. hoe bevallen deze prothese jou tot nu toe ? En heb je ook nog wat meer foto's ben wel heel benieuwd nu natuurlijk haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei B00bies:

@Hoiixx Je kan toch ook bij een andere kliniek op consult gaan mochten ze niets anders willen plaatsen. Sowieso zijn meerdere consulten bij verschillende pc’s nooit verkeerd :) 

Het probleem is dat ik bij accz kliniek al prothese heb laten plaatsen en die moeten er uit omdat 1 gedraaid is en omdat ik boven de 500 cc wil dus in totaal betaal ik 2000 extra.. Maar ik krijg die korting van hun dus dat scheelt me dan enorm als ik naar een andere kliniek ga betaal ik veel meer omdat deze eerst verwijderd moeten worden. Je betaald voor het verwijderen alleen al 1500 euro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Hoiixx:

Het probleem is dat ik bij accz kliniek al prothese heb laten plaatsen en die moeten er uit omdat 1 gedraaid is en omdat ik boven de 500 cc wil dus in totaal betaal ik 2000 extra.. Maar ik krijg die korting van hun dus dat scheelt me dan enorm als ik naar een andere kliniek ga betaal ik veel meer omdat deze eerst verwijderd moeten worden. Je betaald voor het verwijderen alleen al 1500 euro.

Oh op die manier. In dat geval begrijp ik wel waarom je niet verder kijkt :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Laura026:

Haai, sorry voor de late reactie!

Ik heb afgelopen week Eem consult gehad met de chirurg. En hij vond (gelukkig) dat de maat niet klopte bij mijn lijf. Hij vond dit veel te weinig cc. 

Ik heb deze keer 275/295/ en ik denk 315 gepast. 

Waarschijnlijk wordt het 295cc maar twijfel nog erg voor de 315 maar die stond wel stukje breder bij mij. 

Ben jij alweer terug geweest?

Dat klinkt al beter he. Als je twijfelt tussen twee maten heb ik al vaak gelezen dat je best voor de grootste kiest dan :) Ik ga donderdag voor m'n tweede consult xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo allemaal! 

 

Ik ben op consultatie geweest op 2 verschillende plaatsen:

- Global Care Clinic (dr. Nelissen)

- Wellnesskliniek (dr. Parys)

 

De eerste PC heeft me 230cc aangeraden voor de borstspier. De andere heeft me 320cc aangeraden achter de borstspier. 

 

Toch een groot verschil in aantal cc’s en bovendien ook een andere plaatsing. Ik weet niet goed wat nu het beste zou zijn. Voor of achter de borstspier? Kunnen jullie mij helpen?

 

Bedankt!

 

Groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Liseh 

Hey ik ben 4 jaar geleden bij Nelissen geweest en niet tevreden. Hij had alleen de maat besteld die afgesproken was maar deze paste eigenlijk niet, met als gevolg lelijke littekens door de spanning die erop stond.

 

Voor de rest is Nelissen altijd heel voorzichtig met cc’s hij wou mij eerst 260 anatomisch geven. Maar ik heb zelf gevraagd voor rond en het maximum (wat dus niet paste :79:)

 

Mijn foto’s staan gewoon openbaar, zelf vind ik ze ook niet mooi en in februari ga ik ze bij Plovier laten wisselen. Hopelijk heb je hier iets aan.

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 1/2/2018 at 11:10 AM, Liseh said:

Hallo allemaal! 

 

Ik ben op consultatie geweest op 2 verschillende plaatsen:

- Global Care Clinic (dr. Nelissen)

- Wellnesskliniek (dr. Parys)

 

De eerste PC heeft me 230cc aangeraden voor de borstspier. De andere heeft me 320cc aangeraden achter de borstspier. 

 

Toch een groot verschil in aantal cc’s en bovendien ook een andere plaatsing. Ik weet niet goed wat nu het beste zou zijn. Voor of achter de borstspier? Kunnen jullie mij helpen?

 

Bedankt!

 

Groetjes xxx

Hoi hoi

 

Nelissen plaatst achter de spierfacia  (dat is het spiervlies). Hij noemt dat voor de spier, wat het ook wel is, maar hij neemt dus een vlies van de spier mee.

 

Dr. Parys ken ik niet goed, dus daar kan ik niks over zeggen. Deze arts werkt nog niet zo lang in de wellnesskliniek.

 

Wat betreft de cc's.... zou je me dat in pb willen sturen? Graag met de merknaam en liefst ook het profile erbij. En als je ook aangeeft wat je huidige cupmaat is en wat je wens is, dan kan ik voor je nakijken met welke prothese dit het beste haalbaar is :)

 

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎2‎-‎1‎-‎2018 om 20:05 zei Wilma:

Ik zie trouwens heel veel namen van voorbij komen van plastisch chirurgen ....ik bedoel heel vaak de zelfde bv Dr. Nio   Dr. Straten en meer ...

Maar er komt niemand voor bij die ook mijn po heeft ....nl. Dr. Mesters :19:

 

Klopt, de ene pc is bekender dan de andere hier op het forum.. Diegenen die niet zo bekend zijn, worden ook niet zo snel aangeraden, tenzij meiden die zelf tevreden door hun pc zijn, hem/haar zelf aanraden :) 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal!!:D

 

Even een update over mijn bv verhaal. 

 

Na mijn consult bij dokter Nelissen in de Global Care Clinic en mijn consult bij dokter Parys in de Wellnesskliniek, waar ik heel verschillende meningen heb gekregen, besloot ik om nog een consult te boeken bij een derde pc. Ik heb gekozen voor dokter van Zele, opnieuw in de Wellnesskliniek, omdat ik toch ook graag dicht bij thuis bleef. 

 

Het consult is zeer goed verlopen, ik merkte meteen een groot verschil met de andere pc’s. Hij nam echt de tijd om me alles uit te leggen en ook te vragen wat ik graag wou. Na de opmeting deelde hij me mee dat een prothese van 200-230cc het beste zou zijn. Maar hij zei er ook meteen bij dat dit niet overeen zou komen met het resultaat (C/D) wat ik wil (ik kom van 75A). 

 

Ik zou een 330cc Monobloc xp moeten krijgen om aan mijn wensen te voldoen. Dit zou echter wel wat meer risico inhouden omdat het wat breder is dan goed voor me zou zijn. Hij heeft me dan het advies gegeven om een hoger profiel te nemen namelijk de Monobloc xxp 340cc, omdat deze prothesen smaller zijn maar me toch het effect zouden geven wat ik wil. 

 

Ik ben hiermee akkoord gegaan want het lijkt me een goede oplossing voor mijn situatie en ik heb veel vertrouwen in deze pc. Vooral omdat hij zoveel tijd heeft genomen om me alles uit te leggen tot in detail. 

 

Mijn operatie staat ingepland op 8 februari. Ik ben alvast aan het aftellen. :wub:

 

Veel liefs & bedankt aan iedereen op dit forum die me tot nu zo goed geholpen heeft xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Liseh, wat fijn dat je nu een oplossing hebt waar je achter staat. Ik heb zelf nog geen consult gehad, maar het lijkt me zo lastig om verschillende maten aangeraden te krijgen (en natuurlijk verschillende manieren, voor of achter de spier). Veel succes alvast bij de operatie en daarna genieten van het resultaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
3 uur geleden zei Kelly732:

Hey Liseh,

 

Ik word ook geopereerd door dokter Van Zele op 8/2. Spannend!!

Bij mij wordt het 330cc medium profiel dual plane. We kunnen dus samen aftellen.

 

Groetjes

 

Oh super!!!:3: Leuk dat je het even laat weten, misschien zie ik je daar wel. Het is nog maar 18 dagen. :wub:

 

Veel liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

UPDATE:63:

 

Ben donderdag nog eens op consult gegaan omdat ik toch nog wat twijfelde over de maat. Ik ben een eeuwige twijfelaar. :12:

 

Besloten om voor een maatje groter te gaan: monobloc xxp 360cc. Iemand die dit ook heeft en waar ik eventueel foto’s van zou kunnen zien?

 

Alvast bedankt! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

OPERATIEVERSLAG 

 

Ik moest me gisteren om 8u20 melden aan het onthaal van de Wellnesskliniek. Daar aangekomen, moest ik even wachten in de wachtzaal. Na een kwartiertje werd ik geroepen om wat papieren in te vullen en te tekenen, daarna heeft de verpleegster me meegenomen naar mijn kamer. 

 

De verpleegster was super lief en begeleidde me naar een kamer die alleen voor mezelf bestemd was. Ik was hier echt wel blij mee, zo kon ik me op mijn gemak voorbereiden samen met mijn vriend. Ik kreeg een operatiejurk, slippers en een badjas. De verpleegster overliep wat vragen met me en daarna kwam dokter van Zele me aftekenen. 

 

Na een uur tv-kijken, was het zover. Een verpleegster kwam me halen en begeleidde me naar de operatiekamer. Op dit punt was ik echt super zenuwachtig en wou ik de operatie eigenlijk niet meer. Ik ging op de operatietafel liggen en ik had zo bang dat ik toch wat traantjes gelaten heb. Kort daarna kwam de anesthesist. Hij heeft me op mijn gemak gesteld en zonder dat ik het doorhad, ben ik ingedommeld. 

 

Ik werd versuft wakker. Ik had niet veel pijn, maar wel erg koud. Ik heb toen een verwarmde deken gekregen waarna het beter ging. Ik heb eens onder de deken gekeken en gevoeld, kon het nog niet bevatten dat ik eindelijk borsten heb. Ik mocht na een kwartier terug naar mijn kamer. De pijn viel erg goed mee, had enkel een zwaar drukkend gevoel. 

 

Na anderhalf uur rusten kwam de verpleegster me uitleg geven over het verloop na de operatie. Ik heb een drukverband gekregen wat er 2 weken op moet blijven, jammer. Ik kan mijn boobies nu dus nog niet zien. Om 14u30 mocht ik al naar huis. 

 

Thuis viel de pijn goed mee, tot ik moest gaan slapen. Ik had enorm veel pijn en vond mijn gemak niet. Niet erg veel geslapen dus. 

 

Vandaag gaat het iets beter, heb wat zwaardere pijnstilling gekregen en het doet dus wat minder pijn. Heb vooral last van een drukkend gevoel, het verband spant heel erg. Hoop dat de zwelling wat gaat afnemen de komende dagen zodat het verband wat minder spant. 

 

Ben echt super benieuwd naar het resultaat!

 

Veel liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.