Ga naar inhoud

Ervaring met passen


Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal,

 

ik ben hier nog niet zo lang lid, en heb al heel veel gelezen hier. Maar ik zou graag jullie ervaring willen weten met het passen tijden het consult en hoe het uit eindelijk is geworden. Was het te vergelijken met wat je gepast hebt? Of viel het groter of juist kleiner uit? Eventueel een voor en na foto? Als vast bedankt voor jullie reactie. Groetjes Nathjee86 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, met het passen is het heel lastig om een duidelijk beeld te krijgen over hoe het uit gaat zien. Dit zei mijn arts ook, ik wordt 9 januari geopereerd worden. Ik kan je dan wat laten weten. Mijn chirurg heeft in ieder geval aan gegeven dat je met het passen niet kan zien hoe het daadwerkelijk uit gaat zien. En cc’s verschillen ook heel erg per persoon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan nu nog niet zo heel veel zeggen want ik ben nog maar ruim 2 weken PO maar ik vind het zeker wel vergelijkbaar als bij het passen. Volgens mij moet je op dat moment een beetje vertrouwen geven in je PC. Je hebt aangegeven wat je mooi vindt, hoe je het ongeveer wilt en dan is het aan hem om dit zo goed mogelijk te bekomen. 

 

Wat is je voorsituatie, wat zou je graag bekomen en hoeveel cc heb je momenteel in gedachte?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu een lege B en ik wou graag uit komen op een volle D, maar hij zei dat die daar geen garantie op kan geven dat het dat word. Hij raadde mij 400 cc aan misschien 425. Ik heb allebei gepast en vind bijde mooi. Maar wil ze liever iets te groot als te klein. Hoop na wat ik allemaal gezien heb eigenlijk wel op een E uit te komen. Vind het toch vaak kleiner ogen als een natuurlijke E cup. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het verschil tussen 400 en 425 is echt minimaaldus als je niet bang bent dat ze te groot worden zou ik eerder voor de 425 gaan. Ze kunnen inderdaad geen garantie geven hoe het precies gaat uitdraaien aangezien dat voor iedereen toch lichtjes anders is. Daarom dat je dus goed met je PC moet communiceren wat je precies verwacht. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel. Hij heeft sowieso 3 maten liggen 1 maat groter en 1 maat kleiner. En welke het beste past word het. Het is gewoon allemaal zo spannend en je weet niet wat je te wachten staat. Straks word je wakker en denk je omg ze zijn veelste groot of juist te kleine. Maar ik laat het maar over me heen komen. Dat ze groter worden als wat ik nu heb is 1 ding wat zeker is. Zal nog even mijn pas foto’s aan jullie laten zien. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey!

Ik vond het passen erg moeilijk en weet niet of ik er echt zoveel aan heb gehad :D vond het zó moeilijk! 

Ik was ook best zenuwachtig en wat ongemakkelijk dus nogal onhandig en teveel aan het praten :D 

Ben sowieso niet zo goed in men eigen lichaam objectief beoordelen en dat wist ik gelukkig op voorhand al.

 

Ik heb het meeste gehad aan de foto’s die ik mee had als voorbeeld. In mijn ogen allemaal ongeveer hetzelfde, volgens de chirurg (en men moeder) erg uiteenlopend qua volume :D oeps.

Dus daar heeft hij me dan ff duidelijk gemaakt dat er een heel verschil zat in men inspiratiefoto’s. Uiteindelijk gewoon de chirurg gevolgd en gerespecteerd wat men eigen lichaam aankon. Ben pas 10weken po nu en twijfel soms nog wel eens of ik het anders had gewild (ben ook gewoon een enorme twijfelaar hoor :) ). Maar ik ben wel tevreden en denk dat ik het helemaal oké ga vinden als ze mooi zacht worden enzo.

Ziet er naakt helemaal niet zo groot uit maar draag wel een 70e (of 65f) , wat het al wat lastiger maakt om leuke lingerie en badmode te vinden, dus vooral daarom blij dat ik het hierbij heb gehouden :D 

 

Je pc vertrouwen en loslaten werkte voor mij het beste denk ik. Je kan inderdaad toch nooit helemaal weten wat het gaat worden. 

 

Succes nog!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.