Ga naar inhoud

Eraringen met pc G. Halbesma en kliniek Diana Gabriels


Aanbevolen berichten

47 minuten geleden zei laura60:

Hoihoi,

 

ik heb aanstaande 30e december mijn BV.

Een erg goed gevoel bij de pc, dr. G. Halbesma.

 

Heeft iemand hier ervaringen mee?

 

En met de kliniek van Diana Gabriel zelf als kliniek, waar deze pc voor werkt.

 

Alvast bedankt.

 

Xo

 

 

Hoihoi!

 

Ik ben niet geopereerd door die arts, maar wel via DG. Ik ben er zelf heel erg tevreden over en dat lees je weinig over deze kliniek op dit forum.

 

Ik ben netjes gebeld de dag erna hoe het met mij ging en of ze nog iets voor mij konden betekenen, mocht ik vragen hebben kon ik altijd bellen! Ik ben nu 7 weken PO. En ontdekte vorige week een wondje op het litteken, ik heb de kliniek gebeld en ze vroegen of ik een foto wilde mailen. Zo gezegd zo gedaan.. Ze gaf meteen antwoord en zei wat het zou kunnen zijn. Ik wilde er toch naar laten kijken en dat begrepen ze, dus maakte ze een afspraak voor me en kon ik 2 uur later terecht (  kon eerder maar niet in verband mijn werk ).

 

Ik vind het jammer dat veel mensen negatieve dingen hebben mee gemaakt bij DG.. en dat kan natuurlijk!

Mijn ervaring was wederom wel goed!!

 

Hoeveel cc krijg je ?

 

 

Ik heb 300cc achter de borstspier en uitgekomen op een mooie 80D!

 

 

Liefs xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je bericht.

Hoe is het nu met je wondje?

 

Hopelijk valt het mee voor je..

 

Ik ging na jou'n reaktie ok speuren en zag veel negatieve reakties idd.

Echter over pc Halbesma juist weer niet.

 

Heb je veel pijn gehad? En verloopt je herstel gewoon zoals het moet?

 

Ik vroeg e nog iets heel doms af, maar kun je wel gewoon je eigen haar kammen enzo?

Omdat dat ook boven het hoofd is natuurlijk

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei laura60:

Bedankt voor je bericht.

Hoe is het nu met je wondje?

 

Hopelijk valt het mee voor je..

 

Ik ging na jou'n reaktie ok speuren en zag veel negatieve reakties idd.

Echter over pc Halbesma juist weer niet.

 

Heb je veel pijn gehad? En verloopt je herstel gewoon zoals het moet?

 

Ik vroeg e nog iets heel doms af, maar kun je wel gewoon je eigen haar kammen enzo?

Omdat dat ook boven het hoofd is natuurlijk

 

 

Hoii!

 

Het wondje is nu zo goed als weg, het had met de hechting te maken..

 

Ik heb heel veel pijn gehad de eerste week.. maar dat verschilt echt bij iedereen. Ze zitten wederom achter mijn borstspier en dat schijnt heftig te zijn.. mijn PC zei ook het zal voelen alsof er een vrachtwagen over je heen gereden heeft.. en dat was ook inderdaad zo.

 

Ik kon mijn eigen haar wel kammen, alleen deed het zo veel pijn dat ik het iemand anders gewoon liet doen.

Ik kon niet zelfstandig naar de wc.. en ook niet douchen.

 

Maar dit verschilt echt bij iedereen!! Lees soms dat ze na 5 dagen al aan het werk zijn en geen last hebben.

Dit is puur afwachten en goed je medicijnen in nemen dan komt het wel goed met je!

 

Ik zou je haar laten kammen door iemand anders of je haar voor over en dan borstelen.. omdat je toch je armen om hoog doet en dat moet je zo min mogelijk doen.. laat je maar lekker verwennen de eerste week.

 

Ik voelde me heel ellendig, maar na 2 weken was het zo goed als weg en is het het waard geweest.

Nu 7e weken verder en gaat het prima, af en toe een beugel bh al weer aan!

 

Groetjes,

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, thanx voor je bericht.

Wat fijn dat het nu beter met je gaat en je wondje inmiddels weg is! :)

 

Ben ook blij te horen dat jij goede ervaring met deze kliniek hebt, stelt me toch ook weer een beetje extra gerust.

 

Kon je na de eerste week al wel bijv je eigen trui aantrekken enzo?

Ik heb nu ineens allemaal van die aparte dingen waar ik overna denk ;)

 

Sliep jij op je rug, met kussens om je heen , zodat je niet kon draaien?

 

En vanaf wanneer douchte jij weer met gewoon douchespul over de wonden heen?

 

En ik begreep dat wandelen wel mag, maar korte eindjes..deed jij dit ook al snel?

 

Heel veel vragen , sorry ! :P 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik ben door hem geopereerd, weliswaar toen hij nog voor Faceland werkte..hij is daar weggegaan, weet niet waarom?

 

ik ben in ieder geval tevreden over hem.

 

Ben alleen niet blij dat mijn borsten nog steeds niet goed gedaald zijn.. ben nu 4 maanden po, maar heb niet de indruk dat dat door hem kwam. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 21-12-2017 at 11:40 PM, laura60 said:

Kon je na de eerste week al wel bijv je eigen trui aantrekken enzo?

 

Sliep jij op je rug, met kussens om je heen , zodat je niet kon draaien?

 

En vanaf wanneer douchte jij weer met gewoon douchespul over de wonden heen?

 

En ik begreep dat wandelen wel mag, maar korte eindjes..deed jij dit ook al snel?

 

Trui aantrekken deed ik al de eerste week zelf, maar zorgde ervoor dat het erg losse truien waren die ik over m'n hoofd kon doen en dan m'n armen recht naar voren in de mouwen kon steken zonder dat m'n ellebogen boven m'n schouders kwamen.
Sliep op m'n rug, je wil ook niet op je zij liggen de eerste twee weken. Met wat extra kussens zodat ik half zittend sliep en dan een voedingskussen onder m'n benen zodat ik niet steeds onderuit zakte. En daar kon ik ook m'n armen op leggen.
Douchen deed ik de dag erna, met douchespul. Maar er zaten "waterproof" pleisters op m'n wonden dus de wonden werden niet nat, al mogen die pleisters ook niet té nat worden. 
Wandelen deed ik de dag erna ook, stukje naar beneden en weer terug naar boven. Elke dag een stukje verder, is in het begin eng maar is wel fijn om even buiten te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.