Ga naar inhoud

Eraringen met pc G. Halbesma en kliniek Diana Gabriels


Aanbevolen berichten

47 minuten geleden zei laura60:

Hoihoi,

 

ik heb aanstaande 30e december mijn BV.

Een erg goed gevoel bij de pc, dr. G. Halbesma.

 

Heeft iemand hier ervaringen mee?

 

En met de kliniek van Diana Gabriel zelf als kliniek, waar deze pc voor werkt.

 

Alvast bedankt.

 

Xo

 

 

Hoihoi!

 

Ik ben niet geopereerd door die arts, maar wel via DG. Ik ben er zelf heel erg tevreden over en dat lees je weinig over deze kliniek op dit forum.

 

Ik ben netjes gebeld de dag erna hoe het met mij ging en of ze nog iets voor mij konden betekenen, mocht ik vragen hebben kon ik altijd bellen! Ik ben nu 7 weken PO. En ontdekte vorige week een wondje op het litteken, ik heb de kliniek gebeld en ze vroegen of ik een foto wilde mailen. Zo gezegd zo gedaan.. Ze gaf meteen antwoord en zei wat het zou kunnen zijn. Ik wilde er toch naar laten kijken en dat begrepen ze, dus maakte ze een afspraak voor me en kon ik 2 uur later terecht (  kon eerder maar niet in verband mijn werk ).

 

Ik vind het jammer dat veel mensen negatieve dingen hebben mee gemaakt bij DG.. en dat kan natuurlijk!

Mijn ervaring was wederom wel goed!!

 

Hoeveel cc krijg je ?

 

 

Ik heb 300cc achter de borstspier en uitgekomen op een mooie 80D!

 

 

Liefs xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je bericht.

Hoe is het nu met je wondje?

 

Hopelijk valt het mee voor je..

 

Ik ging na jou'n reaktie ok speuren en zag veel negatieve reakties idd.

Echter over pc Halbesma juist weer niet.

 

Heb je veel pijn gehad? En verloopt je herstel gewoon zoals het moet?

 

Ik vroeg e nog iets heel doms af, maar kun je wel gewoon je eigen haar kammen enzo?

Omdat dat ook boven het hoofd is natuurlijk

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei laura60:

Bedankt voor je bericht.

Hoe is het nu met je wondje?

 

Hopelijk valt het mee voor je..