Ga naar inhoud

Horecia : 1 maart 2018 : Dr. van Zele : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

Mijn naam is Horecia ik ben 31 jaar en moeder van drie jongens. Ik had voor mijn tweede zwangerschap een volle c cup. Maar na mijn tweeling vijf maanden borstvoeding te hebben gegeven en sporten is daar bijna niks meer van over.

Ik ben 1,70 en weeg 57 kilo en krijg 330 Cc achter de spier. Ik heb gekozen voor de wellness kliniek in Genk bij dokter van der Zele. Heeft iemand anders daar ervaring mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik volg je topic even. Ik heb op 20 januari mijn eerste consult bij Dr. van Zele bij Wellness Kliniek. Ik neem aan dat dit dezelfde zal zijn:). Ik ben nog een beetje zoekende waar ik zal gaan en heb morgen een afspraak bij Dr. Verdonck van Belgian Breast Clinic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik ben op aanraden van een collega van mijn man daar terecht gekomen. Die is na 6 jaar nog super tevreden. Dokter van Zele gaf mij en mijn man een goed gevoel. Hij is heel eerlijk over wat past bij jouw postuur. Hij zei dat 350 Cc te nep zou ogen aangezien ik vrij slank ben. Of 0% vet in zijn woorden ( hahah).

Voor de rest de complicaties uitgelegd en hoe de dag zal verlopen en de nazorg. En drie maanden niet sporten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Horecia:

Hoi ik ben op aanraden van een collega van mijn man daar terecht gekomen. Die is na 6 jaar nog super tevreden. Dokter van Zele gaf mij en mijn man een goed gevoel. Hij is heel eerlijk over wat past bij jouw postuur. Hij zei dat 350 Cc te nep zou ogen aangezien ik vrij slank ben. Of 0% vet in zijn woorden ( hahah).

Voor de rest de complicaties uitgelegd en hoe de dag zal verlopen en de nazorg. En drie maanden niet sporten!!

@Horecia Je bent inderdaad slank als ik het zo lees. Ik ben zelf 1.72 en weeg 66kg. Op dit moment heb ik bh maat 75c/70d, maar door mijn lengte lijkt dit minder. Ik wil sowieso op een aantal plaatsen op consult gaan om te zien waar ik mij prettig bij voel. Wanneer staat jouw operatie gepland?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miki mijn operatie staat gepland op 1 maart 2018. 

Ja je kunt het beste op meerdere plaatsen op consult gaan. Ik had toevallig een zeer goed gevoel bij de kliniek en Dr van Zele. Als je inderdaad iets langer bent ziet een 75 c/ 70 d er in verhouding kleiner uit.

 

Laat je even weten voor welke kliniek jij kiest? Ik ben benieuwd ;) Zodra ze erin zitten bij mij deel ik mijn ervaring.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Horecia welkom hier :) 

Ik ben 24 oktober geopereerd door Dr. Van Zele. En tot hiertoe zeker geen klachten :D 

 

Ben zelf 29 jaar, 1m72 en een 54 kilo. Ik kreeg 300cc in extra hoog profiel, dual-plane. Je kan een paar foto’s zien in men album, of via privé-bericht. 

Ik droeg hiervoor een 70c maar zag eruit als een b’tje. 

Ben morgen 8weken po en begin me stillaan te kunnen uitspreken over de grootte van men nieuwe boobs :D tis  mentaal ook echt een heel proces. 

 

Was kort na de operatie bang dat ik ze te klein vond. Maar denk ondertussen dat het wel goed is zo. Had verwacht om nog in enkele van men oude bikini’s te kunnen (heb er massaaaaaal veel :D) en dat is voorlopig dus niet het geval. 

Morgen ga ik op nacontrole en dan men eerste echte bh kopen! Draag momenteel 70d in sportbh. 

 

Denk echt dat je in goede handen bent, de operatiedag is me echt goed meegevallen! 

 

Succes nog! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Eecc15il dat doet mij goed om te horen.  Bedankt voor je reactie ;) Hoe ging het herstel ? Ik krijg hp  ik ben echt benieuwd, vind het ook super spannend. Ben jij al gewend aan je nieuwe borsten?

 

Ik zou graag je foto's willen bekijken ik ga jou volgen is dat goed ?

 

Bedankt voor je berichtje gr Horecia

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Horecia:

Hey @Eecc15il dat doet mij goed om te horen.  Bedankt voor je reactie ;) Hoe ging het herstel ? Ik krijg hp  ik ben echt benieuwd, vind het ook super spannend. Ben jij al gewend aan je nieuwe borsten?

 

Ik zou graag je foto's willen bekijken ik ga jou volgen is dat goed ?

 

Bedankt voor je berichtje gr Horecia

Ja hoor volg maar. Als je graag meer foto’s wil of voor-foto’s stuur je maar een privé-berichtje. 

 

Herstel valt echt niet te onderschatten, daar ga ik niet over liegen :D Had me goed voorbereid maar het was vooral mentaal toch zwaarder dan ik op voorhand had verwacht. (Niets doen, hulp vragen, bang om iets mis te doen...) Het is een hele rollercoaster geweest wel. Begin nu zo stilletjes aan op men plooi te komen, zie ze nu ook veranderen en zachter worden. Geduld en nog eens geduld :D Als ik morgen op men na-controle te horen krijg dat alles er goed uitziet zal ik ook weer een pak geruster zijn! 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Horecia:

RR@Eecc15il omg ik heb twee weken vrij van mijn werk. Ik hoop dat ik in week drie een beetje kan functioneren. Ik heb vaak op YouTube gezien dat rond dag 4/5 het ergst is. Ik ben nu al aan het oefenen met rug slapen. Had jij zelf een bh moeten meenemen?

 

Ik heb men draadjes laten afknippen door een bevriende verpleegkundige dus heb geen sportbh in het ziekenhuis gekocht. Dus de eerste 2 weken had ik een drukverband van het ziekenhuis, na 14 dagen uitgedaan en draadjes geknipt en dan naar de lingeriewinkel. Chirurg had me Anita aangeraden en ben er echt tevreden van! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Horecia:

ROk dan ga ik ook op zoek naar een Anita:). Zo te lezen waren het dus geen zelfoplosbare hechtingen. Ok goed om te weten , hij had het inderdaad al over een wijkverpleegkundige of de huisarts.

De hechtingen zijn oplosbaar maar ze knippen gewoon langs de buitenkant een knoopje eraf, niets traumatiserend :D 

Als je liever bij hem langsgaat kan dat ook, maar als je dat toch zou doen vóór de ‘verplichte’ nacontrole op 3 maand zou ik het persoonlijk aanraden rond 4 weken, dat was bij mij zo’n periode met veel vragen :D 

 

Ik ga nu op controle op 7 weken ipv op 3 maand omdat ik op vakantie ga en me veiliger voel als ik ervoor langsga. Was geen probleem en ze waren flexibel met hun agenda want men vakantiplanning was nogal last-minute :D. Elke nacontrole is ook kosteloos. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst en vooral welkom hier op het forum en proficiat met je operatiedatum! Het aftellen kan gaan beginnen. Spannend! 

 

Ik kan je zeggen dat je bij dokter Van Zele zeker in goede handen bent. Ik ben afgelopen vrijdag bij hem geopereerd, 300cc extra hoog profiel achter de spier, en alles is echt zeer vlot verlopen. Momenteel moet ik het verband er nog zo'n 1,5 week aanlaten dus ik ben wel nog mega benieuwd naar het resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Horecia

 

hoi hoi,

 

Ik zie dat je een datum hebt, daarom heb ik even de titel aangepast en gelijk je topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu alle updates, eventuele vragen en dadelijk ook je verslag neerzetten, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Via de zoekbalk kun je ook verschillende topics vinden over deze pc en kliniek

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hallo allemaal,

 

Hierbij mijn operatie verslag;

Ik moest mij om 7:50 melden bij de kliniek, we waren wat vroeg dus hebben wij nog in de auto gewacht.

 

Rond 8:15 werd ik naar de balie geroepen om de administratie af te handelen en rond 8:20 werd ik opgehaald door twee vriendelijke verpleegsters en naar mijn kamertje gebracht. Ik heb mij toen moeten uitkleden en er werden foto's gemaakt.

 

Rond 8:30 kwam de chirurg mij aftekenen en om 8:45 kwam een andere verpleegster mij ophalen om naar de OK te brengen.

 

Het infuus werd aangelegd ik ademde een gas in ;) en ik was weg. Anderhalf uur later werd ik wakker op de een andere kamer.  Ik heb aan beiden kanten 330 Cc extra high profile gekregen.

 

Er werd mij verteld dat ik wel iets meer bloed had verloren en dat zij mij iets langer wilde laten blijven. 

 

Ik werd naar mijn kamer gebracht en heb toen twee broodjes gegeten en een glas cola gedronken. De verpleegster kwam kijken als ik geen bloedingen had en zei dat ze over een uur terug zou komen om weer te controleren en mijn bloeddruk op te meten, als dat allemaal goed was mocht ik naar huis.

Rond 13:00 is de verpleegster weer komen controleren en rond 13:30 zat ik in de auto onderweg naar huis.

 

De pijn is te omschrijven als een olifant op je borst, met medicijnen gaat het wel goed, maar als ik die niet optijd neem dan is het ondragelijk. Je voelt gewoon hoe je huid aan het oprekken is.

 

Maar voor de rest voel ik mij wel goed, mijn buik is alweer helemaal plat ;)

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Desert-Rose:

@Horecia

 

Hoi hoi en gefeliciteerd met je nw boobs.

 

Ik heb je verslag samengevoegd met dit topic,zo heb je alles bij elkaar staan.

 

Doe lekker rustig aan, en ik wens je een goed herstel.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Wendy3:

Fijn om te horen dat het goed is gegaan. Ik ben ook gisteren geopereerd (heb nog geen verslag geschreven). Heel veel sterkte met de pijn, hopelijk wordt het al snel wat minder!

@Wendy3 is alles ook goed gegaan bij jou? En heb jij ook last van een enorm vette huid? Ik wens jou ook een voorspoedig herstel. Xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja bij mij is alles ook goed gegaan! Ik heb geen last van een vette huid, wel ongelofelijke dorst haha. Ik heb ook nog niet echt pijn gehad, maar ze zijn bij mij ook voor de spier geplaatst. Verder is het allemaal nog lekker opgezwollen en beurs. Dankjewel! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.