Ga naar inhoud

SvE : 30 november 2017 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Gast SvE

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben SvE, 26 jaar en moeder van 2 kinderen. Ik ben 1 m 67 en weeg 54 kg.

Voordat ik kinderen had had ik een goede 70/75 A. Ook al niet heel groot, maar ik kon er nog mee leven ook al had ik toen al een borstvergroting willen laten doen. Na mijn eerste kind waren mijn borsten al een stuk kleiner en nu na mijn tweede kind is er helemaal niks meer van over. Twee lege theezakjes met ingetrokken/ingezakte tepels is wat er nog van over is. Bh's en bikini's kopen is drama en eindigt vaak in tranen. Heel vaak heb ik informatie opgezocht en heel veel filmpjes bekeken. Me opgegeven voor gewoon mooier en lelijke eendjes, want het geld kreeg ik niet bij elkaar...

 

Nu lijkt het eindelijk toch te gaan gebeuren! Mijn grootste wens gaat in vervulling. Hopelijk binnen nu en een jaar. Ik wil van mijn lege theezakjes naar een goedgevulde c, maar wel een natuurlijk effect en het moet natuurlijk bij mijn lijf passen. Ik heb nog geen consult aangevraagd, want ik weet nog niet bij welke kliniek ik dit zou willen. De prijzen kunnen zo uiteen lopen. Ik wil niet de hoofdprijs betalen, maar ik wil ook niet bij de eerste en beste goedkope kliniek terecht komen. Ik ben dus hier opzoek naar ervaringen en adviezen van meiden met klinieken/ziekenhuizen/chirurgen in de buurt van utrecht. En graag zou ik voor/na foto's willen zien van meiden met ongeveer dezelfde bouw en die dezelfde wensen als ik voor ogen hadden. 

 

Ik hoop dat de meiden hier me kunnen helpen.

Bedankt alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Faceland zit in Utrecht, voor consult en controle. De operatie zelf is wel in Mill. Dit is niet de duurste optie (€2250) en je kan via hen een taxiservice boeken van 150 euro op de operatiedag naar Mill. Als je in dit forum zoekt op Fresow ga je al veel ervaringen en foto's vinden. 

Succes met je weg naar nieuwe boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Hallo allemaal,

 

Ik ben SvE en moeder van 2 kindjes (2 en 6 jaar).

 

Na twee zwangerschappen en twee keer borstvoeding is er van mijn cup a niks meer over. 

 

Al jaren wil ik een borstvergroting maar na de kinderen is de wens alleen maar groter geworden! 

 

Nadat ik gelezen had dat borstvergroting sinds dit jaar in het basispakket zit van de verzekering (met strenge voorwaarden) heb ik mijn stoute schoenen aangetrokken en geprobeerd of ik het vergoed zou kunnen krijgen.  En een aantal weken geleden heb ik te horen gekregen dat ik het volledig vergoed krijg! Ik ben zo blij!!

 

Donderdag 30 november is het zover.. Ik krijg eindelijk borsten! 

 

Ik wordt geopereerd door Laura moojen in de velthuiskliniek in Amsterdam

 

Ik krijg mentor 330 cc anatomisch medium profile dual plane.

 

Ik ben zo benieuwd naar het resultaat en het verloop van de operatie en daarna.. Spannend! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Desert-Rose:

@SvE

 

Hoi hoi.

 

Ik heb je topics even samengevoegd, dit topic kun je nu verder gebruiken voor alle updates, eventuele vragen en dadelijk voor je verslag, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

succes donderdag.

 

x

Bedankt! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes donderdag @SvE 

Ik ben afgelopen donderdag geopereerd en alles is super goed verlopen. Ik had geen betere pc kunnen wensen! Heb vrijwel geen pijn en kan bijna alles weer.. Moet mezelf wel remmen want heb ook 2 kleintjes van 2.5/4.5 jaar! 

Mocht je nog vragen hebben, dan kan je me berichten...

 

Succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Laura026:

Ik ga je volgen :)

Heel veel succes donderdag en ik ben benieuwd naar je verslag als het zover is!

 

Leuk! Ik ga zeker mijn verslag plaatsen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei pambbg:

Heel veel succes donderdag @SvE 

Ik ben afgelopen donderdag geopereerd en alles is super goed verlopen. Ik had geen betere pc kunnen wensen! Heb vrijwel geen pijn en kan bijna alles weer.. Moet mezelf wel remmen want heb ook 2 kleintjes van 2.5/4.5 jaar! 

Mocht je nog vragen hebben, dan kan je me berichten...

 

Succes!!!

Wat fijn om te horen! Hoe heb je de pijn ervaren? Hoeveel cc heb je gekregen en wat was je voor situatie? Heb je foto's?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pijn is écht goed te doen! Ik werd om 09.30 geopereerd, was om 10.15 wakker en mocht 2 uur later naar huis!

Heb wel last van m'n rug maar heb ik bij beide keren borstvoeding geven ook gehad.. Dus herken het wel! Ben ook echt geen rugslaper dus dat is wel even wennen.

Ik ben vanaf nacht 1 plat gaan liggen omdat m'n rug die kussens niet trok..

 

Ik heb 280 cc gekregen, ben 1.75 en 60 kg. Twijfelde enorm tussen deze en de 330 en na meerdere keren passen en op advies van Laura toch voor de 280 gegaan. Ik heb niet genoeg vetweefsel boven.. Super blij nu!!!

Kan je anders wel een prive bericht sturen met foto's.. Maar je mag me ook appen! Zal m'n nummer erbij zetten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alvast een kiekje van een uurtje na de operatie 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Laura026:

Mooi zeg!! Je bent vast heel blij. Hoe gaat het nu met de pijn etc?

Ik ben super blij!  Pijn begint een beetje toe te nemen nu. Vooral een flink stuwing gevoel en een olifantje op mijn borst haha 

 

Maar het is nog te doen hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

 

Gisteren was het dan eindelijk zo ver. 10:30 moest ik aanwezig zijn. Het was enorm druk op de weg dus ik had onwijs veel stress dat ik te laat zou komen. Uiteindelijk waren we er netjes om 10:20. Me aangemeld bij de balie, naambandje gekregen en wachten tot ik geroepen werd. Om 10:30 werd ik geroepen en moest ik "afscheid" nemen van mijn man en dochtertje (zoontje was op school). 

 

Daar kreeg ik mijn prachtige blauwe zweet jasje aan en mn groene mutsje. De verpleegdames waren hartstikke lief voor me. Mijn bedje was heerlijk voorverwarmd. Infuus werd geprikt en toen wachten op de chirurg. Om 11.15 kwam de chirurg om mij af te tekenen en vlak daarna werd ik opgehaald door de anesthesist. Op de operatietafel nog gezellig een praatje gemaakt en met een glimlach op mijn gezicht denken aan mijn nieuwe borsten ben ik heel rustig in slaap gevallen. 

 

Blijkbaar was ik om 12:00 uur op de OK al heel rustig een beetje wakker geworden, maar daar kan ik me niks van herinneren. Om ongeveer 12:45/13:00 werd ik wakker op de verkoever kamer. Zonder pijn en heel rustig. Mijn ogen waren nog maar amper open en ik wilde natuurlijk gelijk onder de dekens kijken. Wauw!! Zo mooi! Eindelijk heb ik borsten! En daar kwamen flink wat tranen van blijdschap bij kijken.

 

Om 14 uur mocht ik lekker naar huis. In de auto werd ik toch wel weer moe dus thuis ben ik lekker rustig in bed gaan liggen. 'S avonds kreeg ik wel meer pijn dus om 21 uur na mijn medicijnen ben ik lekker gaan slapen.

 

Voor een buikslaper heb ik eigenlijk prima geslapen op mijn rug! Om half 2 werd ik even wakker, even wezen plassen en 2 paracetamol ingenomen en toen weer naar bed gegaan. Vanochtend werd ik wakker en de pijn viel me echt reuze mee! Ik las overal dat de ochtend na de operatie het ergste was, maar bij mij dus niet. Gisteravond had ik meer pijn. Om 8 uur weer lekker mijn medicijnen ingenomen en mijn oefeningen gedaan en nu lekker languit op de bank. 

 

Vanmiddag lekker even douchen en mijn bh even uit en dan maak ik weer even een nieuwe foto.

 

Al met al valt het me tot nu toe ontzettend mee en ben ik zo onwijs blij dat ik deze stap gezet heb! Ik vind ze nu al mooi en ze kunnen alleen nog maar mooier worden als de zwelling afneemt en de protheses wat zakken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Yzer90:

Wat zijn ze mooi! Echt heel natuurlijk!

Bedankt! Nu wel flink opgezet haha. Maar ze gaan alleen nog maar mooier worden. Ben er zo blij mee! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.