Ga naar inhoud

Pijnstilling na borstvergroting


Sofie456

Aanbevolen berichten

Ik heb gisteren mijn langverwachte borstvergroting gehad. Nu wil ik starten met Zaldiar, een stevige pijnstiller aangezien de gewone paracetamol en Ibuprofen niet veel doet. Ik heb er wel wat schrik van dat ik suf ga zijn of moet braken. Klinkt erg pijnlijk ook. Mensen hier ervaring mee? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Leeuw:

Ik heb gisteren ook mijn ok gehad en recept tramadol gekregen,ook een wat zwaardere pijnstiller.

maar ben vannacht twee keer KO gegaan,dus durf het niet meer nu toch maar aleve en pc.

zaldiar ken ik niet,via recept? Anders maagbeschermer erbij?

Die van mij is Tramadol met paracetamol. Ik heb ook een maagbeschermer gekregen. Ooit nam ik eens Tramadol Otis en daarvan moest ik hallucineren dus ben er wel bang van. Heb jij veel pijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Sofie456:Ja, een maagbeschermer erbij. Wat heb jij genomen?

 

Dafalgan om de 6uur en ibuprofen om de 8u. De ibuprofen altijd met voeding ingenomen. 

En de maagbeschermer ‘s morgens. 

 

Heb wat last gehad van maag/darmen op dag 2-4 waarschijnlijk door de combinatie van de ibuprofen + de antibiotica, dus daardoor die zaldiar er niet meer durven bijnemen. Had liever iets meer pijn dan me ook nog eens misselijk te voelen op de koop toe :D  Kon de eerst dagen niet zo goed eten (na zo’n dagje nuchter blijven sukkel ik altijd wat om men eetstructuur terug op orde te krijgen) maar ik denk dus wel dat goed eten echt kan helpen tegen die klachten.

 

Je medicatie zeker ook altijd volgens een goed schema innemen zodat je een spiegel opbouwt en de pijn er niet kan doorbreken. Zeker de eerste 4 dagen hoef je niet te testen hoeveel pijn het nu zou doen zonder medictie :D 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Sofie456:

Ik heb gisteren mijn langverwachte borstvergroting gehad. Nu wil ik starten met Zaldiar, een stevige pijnstiller aangezien de gewone paracetamol en Ibuprofen niet veel doet. Ik heb er wel wat schrik van dat ik suf ga zijn of moet braken. Klinkt erg pijnlijk ook. Mensen hier ervaring mee? 

Neem die pijnstiller gerust hoor als je teveel pijn hebt. Je wordt er idd wel suf van. Bij mij deed die Ibuprofen en Paracetamol ook niet veel. Wel opletten dat je niet teveel neemt. Ik zal je mijn schema'tje eens sturen dat @Desert-Rose voor me had opgesteld! Als je wenst kan ze dat voor jou ook even opstellen. Groetjes & succes met je herstel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn jou borsten ook zo mega opgezwollen?kan bij mij echt niet strakker ik ontplof bijna...ik koel het maar ,dat voelt wel goed,verder niet zo veel aan te doen denk.

ik had vd de kliniek ook hele slappe bh na de ok nu een veel stevigere die ook veel hoger sluit,voelt beter.

Hoop toch wel dat dat vocht nu snel minder word..

 

hoe is dat bij jou? Ik voel het vocht soms zelfs soort borrelen

 

sterkte de komende dagen meis

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sofie456
De zaldiar is een combinatie van 325 gram paracetamol met 37,5 gram tramadol. 
De normale tramadolpillen zijn 50 mg, normaal gesproken. 

Wil je naast het innemen van paracetamol (1000 mg per keer) nog zaldiar nemen, dan ga je over de maximale dosering paracetamol per 24 uur heen.. Dus mijn advies is, om een goed schema op te stellen, maar ik kan dat ook voor je doen, of Desert Rose. 
Je neemt dan 1 paracetamol van 500 mg samen met de zaldiar. En de andere medicatie neem je op een ander tijdstip, zodat je beter overbrugt. 
Stuur me maar pb met wat je wanneer voor het laatst gehad hebt en hoeveel je mag hebben van je pc. Dan maak ik wel een schema voor je

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Leeuw:

Zijn jou borsten ook zo mega opgezwollen?kan bij mij echt niet strakker ik ontplof bijna...ik koel het maar ,dat voelt wel goed,verder niet zo veel aan te doen denk.

ik had vd de kliniek ook hele slappe bh na de ok nu een veel stevigere die ook veel hoger sluit,voelt beter.

Hoop toch wel dat dat vocht nu snel minder word..

 

hoe is dat bij jou? Ik voel het vocht soms zelfs soort borrelen

 

sterkte de komende dagen meis

De eerste 2dagen was het bij mij ook mega strak. Ik ben nu dag 3 Po en ik moet zeggen dat het wat minder is. Ik heb wel direct een megastrak verband gekregen, dus geen bh. Ik ben als het ware ingesnoerd. Of ze erg gezwollen zijn weet ik eigenlijk niet. Ik heb ze nog niet gezien. Vocht valt mee bij mij. Hoeveel Cc heb jij gekregen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei best_boobie:

@Sofie456
De zaldiar is een combinatie van 325 gram paracetamol met 37,5 gram tramadol. 
De normale tramadolpillen zijn 50 mg, normaal gesproken. 

Wil je naast het innemen van paracetamol (1000 mg per keer) nog zaldiar nemen, dan ga je over de maximale dosering paracetamol per 24 uur heen.. Dus mijn advies is, om een goed schema op te stellen, maar ik kan dat ook voor je doen, of Desert Rose. 
Je neemt dan 1 paracetamol van 500 mg samen met de zaldiar. En de andere medicatie neem je op een ander tijdstip, zodat je beter overbrugt. 
Stuur me maar pb met wat je wanneer voor het laatst gehad hebt en hoeveel je mag hebben van je pc. Dan maak ik wel een schema voor je

 

xx BB

Heel lief van je maar ik ga de Zaldiar niet innemen. Ik heb er wat schrik van. Ik word snel misselijk, en heb liever wat meer pijn dan me slecht te voelen door de medicatie. Ik neem de paracetamol nu in om de 6 uur en 2 uur daarna de Ibuprofen. Dat gaat nu goed. Vannacht voor de eerste keer niets ingenomen. Moest het toch nodig zijn, geef ik een gil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Sofie456:

Heel lief van je maar ik ga de Zaldiar niet innemen. Ik heb er wat schrik van. Ik word snel misselijk, en heb liever wat meer pijn dan me slecht te voelen door de medicatie. Ik neem de paracetamol nu in om de 6 uur en 2 uur daarna de Ibuprofen. Dat gaat nu goed. Vannacht voor de eerste keer niets ingenomen. Moest het toch nodig zijn, geef ik een gil.

oke, klinkt goed :35: 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als eerste gefeliciteerd met je boobies, mijn dochter heeft gisteren haar bv gehad en die kreeg een heel tasje met schema pijnstillers mee, ik heb verder geen ervaring, maar doen ze dat niet overal. Zitten ook zwaardere tabletten bij voor als het niet te houden is die heeft ze niet ingenomen moest ook met maagbeschermer die er ook bij zit. , verder vooral paracetamol en twee keer per dag meloxicam. Waarschijnlijk heeft ze veel geluk want ze heeft nog totaal geen pijn gehad, ja wat spierpijn en met de slappe lach doet het pijn, maar verder vindt ze het gelukkig meevallen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.