Ga naar inhoud

fenn123 : 4 december 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Gast fenn123

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

Bij deze wil ik mij even voorstellen, ik ben Fenn en ben al druk bezig met het plannen van mijn borstvergroting. Ik heb vorige week een consult gehad bij Faceland en dit beviel mij super! Ik heb een afspraak gehad bij Fien van den Broek en ze was super lief en dacht goed met mij mee. Daaruit heb ik dus ook besloten om het door te zetten en ik heb er heel veel zin in!

Ik ben student (21 jaar oud)  en in verband met mijn studie wil ik graag de week voor de kerstvakantie de operatie laten plaatsvinden zodat ik zeker 3 weken vrij ben... Nu kan ik doordat ik deze (vrij snelle) voorkeursdatum heb niet met zekerheid uit alle chirurgen kiezen. Nu is dus mijn vraag; heeft iemand negatieve erveringen met een van de chirurgen? Tijdens mijn research heb ik weinig negatiefs gevonden over de chirurgen, maar voor alle zekerheid vraag ik mij af of het veel uit maakt door welke chirurg ik geopereerd word of hebben zij allemaal dezelfde werkwijze?

 

Alvast bedankt & ik laat binnenkort meer weten over of ik er uit ben gekomen!

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo dames,

 

Morgen heb ik mijn tweede consult bij Faceland! Ik heb er super veel zin in en hoop ook hier mijn datum voor de operatie te plannen. In mijn eerste consult heb ik besloten om voor Motiva Demi 340 cc te gaan, dit stond het mooiste en dit paste ook bij mij omdat ik erg brede schouders heb en een natuurlijke uitstraling wil (ik ben 1.73, weeg 62 kilo en heb nu 80a/b, ligt aan de winkel waar ik bh's koop). Heeft iemand ervaring met Motiva Demi? Ik kan erg veel terugvinden over Motiva Corsé en Full, maar over Demi nog niet zo veel. En mijn tweede vraag; is het ook mogelijk om bij een tweede consult nogmaals te passen? Ik ga hier wel vanuit maar misschien zijn er dames die hier ervaring hebben bij Faceland!

 

Liefs,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Lieve dames!

Eindelijk staat mijn datum vast; 4 december bij Dr. Fresow krijg ik 340 cc Motiva Demi dual plane!

Mijn situatie nu is een a, omdat ik van mijzelf dun ben maar wel een brede borstkas heb heb ik gekozen voor Motiva Demi.

Is er iemand die ervaring heeft met Dr. Fresow/ Motiva Demi?? Ik kan niet heel veel recents vinden over deze combinatie en ben vooral benieuwd hoe andere hier Dr. Fresow hebben ervaren!

En tips zijn altijd welkom!

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei fenn123:

Lieve dames!

Eindelijk staat mijn datum vast; 4 december bij Dr. Fresow krijg ik 340 cc Motiva Demi dual plane!

Mijn situatie nu is een a, omdat ik van mijzelf dun ben maar wel een brede borstkas heb heb ik gekozen voor Motiva Demi.

Is er iemand die ervaring heeft met Dr. Fresow/ Motiva Demi?? Ik kan niet heel veel recents vinden over deze combinatie en ben vooral benieuwd hoe andere hier Dr. Fresow hebben ervaren!

En tips zijn altijd welkom!

 

Liefs

Hoi! Ik heb zelf geen ervaring met dr Fresow, maar een aantal vriendinnen wel en zij zijn heel erg over hem te spreken. Ken je toevallig de vlogster Nienke Plas? Zij heeft precies hetzelfde als waar jij voor gekozen hebt, 340 Motiva Demi DP. Volgens mij is haar voorsituatie wel een 70B, dus dat is wel anders. Ik volg toevallig haar PC op Insta. 

 Ze vertelt er ook over tijdens haar vlogs op YouTube, maar dan moet je wel even zoeken :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Marloesb31:

Hoi! Ik heb zelf geen ervaring met dr Fresow, maar een aantal vriendinnen wel en zij zijn heel erg over hem te spreken. Ken je toevallig de vlogster Nienke Plas? Zij heeft precies hetzelfde als waar jij voor gekozen hebt, 340 Motiva Demi DP. Volgens mij is haar voorsituatie wel een 70B, dus dat is wel anders. Ik volg toevallig haar PC op Insta. 

 Ze verteld er ook over tijdens haar vlogs op YouTube, maar dan moet je wel even zoeken :) 

Thanks voor de tip! Wist inderdaad dat zij het ook had laten doen maar ik wist niet welke maat!

Ik kom wel van kleiner af dus dat scheelt inderdaad weer wat... Maar ik ga eens kijken! Dankjewel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Jasmijn_:

Geen ervaring, moet zelf ook nog (maar dan bij een andere kliniek)

Wil je wel heel veel succes wensen en sterkte met de zenuwen tijdens de laatste loodjes!:53:

Dankje meis!

Waar ga jij naartoe? Heb je er ook zo'n zin in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei fenn123:

Thanks voor de tip! Wist inderdaad dat zij het ook had laten doen maar ik wist niet welke maat!

Ik kom wel van kleiner af dus dat scheelt inderdaad weer wat... Maar ik ga eens kijken! Dankjewel!

Fresow heeft zelfs gereageerd op die foto ;) Succes met alles en vooral veel plezier! Ik ben bijna 3 weken PO, ook Motiva, maar dan Full 335 cc. Mocht je nog vragen hebben dan mag je me altijd contacten! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jasmijn_ Oh spannend!! Ja gek he dat je er steeds meer zin in krijgt... 22 december is ook al erg snel toch!! Ben benieuwd naar je consult, heb je er al een gehad of heb je nog geen idee hoeveel cc je wilt etc? Laat wat weten als je geweest bent, leuk!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Lieve dames!!

 

bedankt voor alle succes-berichtjes. Ik zit op het moment in de auto terug naar huis. Ben om 1230 ongeveer geopereerd. 

Het is mij tot nu toe alles meegevallen. De dames en heren bij Bauland kliniek zijn zo lief, zorgzaam en grappig!! Ik was totaal niet zenuwachtig en ben super op mijn gemak gesteld. Het ziet er erg gezwollen en strak uit, maar het eindresultaat wordt vast mooi!!

tot nu toe ben ik dus mega tevreden over Faceland, Bauland en zeker dr. Fresow. 

Ik kom later met een update! Veel liefs. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mee

dankjewel!! 

Ja je hoeft je echt geen zorgen te maken over het personeel daar; ze waren stuk voor stuk mega lief!

Spannend hoor over twee weekjes; vliegt voorbij! Ik heb op donderdag al een mail ontvangen met de tijd van de operatie en vrijdag hebben ze mij nog gebeld met details over hoe laat ik er precies moet zijn! Dus dan weet je het voor het weekend allemaal al, heel fijn! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minutes ago, fenn123 said:

@Mee

dankjewel!! 

Ja je hoeft je echt geen zorgen te maken over het personeel daar; ze waren stuk voor stuk mega lief!

Spannend hoor over twee weekjes; vliegt voorbij! Ik heb op donderdag al een mail ontvangen met de tijd van de operatie en vrijdag hebben ze mij nog gebeld met details over hoe laat ik er precies moet zijn! Dus dan weet je het voor het weekend allemaal al, heel fijn! 

@fenn123 dat klinkt allemaal erg positief! Heb je veel pijn of is het goed te doen? En hoe was de narcose ? Beantwoord de vragen maar wanneer je je weer goed voelt. Ik kan me best voorstellen dat je een zware dag achter de rug hebt na zo'n operatie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fenn123, van harte gefeliciteerd met je nieuwe boobs. Nu lekker je rust pakken, lekker veel drinken om je overtollige vocht en narcose weg te spoelen, op tijd je medicijnen nemen en je heerlijk laten vertroetelen. Ik wens je een heel fijn herstel meis. Rustig aan hè. Hopelijk kun je een beetje slapen vannacht. 

 

:53:,Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4 december 2017 om 20:51 zei Mee:

@fenn123 dat klinkt allemaal erg positief! Heb je veel pijn of is het goed te doen? En hoe was de narcose ? Beantwoord de vragen maar wanneer je je weer goed voelt. Ik kan me best voorstellen dat je een zware dag achter de rug hebt na zo'n operatie. 

Het was ook erg positief!! de narcose ging erg goed en heb er weinig last van gehad. Heb de afgelopen wel erg veel pijn aan de linkerborst en rug gehad.... Maarja, hoort erbij!! De pijn wordt nu steeds minder en ik ga afbouwen met medicatie! De nachten zijn ook nog niet super maar dat komt ook nog wel! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fenn123 je moet maar zo denken ke krijgt wat heel moois terug voor deze tijdelijke pijn :). Wanneer werd jij gebeld door de anesthetist? En misschien een rare vraag maar moet je tijdens de operatie zo'n net achtige onderbroek aan of mag je je eigen ondergoed aanhouden? :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9 december 2017 om 23:08 zei Mee:

@fenn123 je moet maar zo denken ke krijgt wat heel moois terug voor deze tijdelijke pijn :). Wanneer werd jij gebeld door de anesthetist? En misschien een rare vraag maar moet je tijdens de operatie zo'n net achtige onderbroek aan of mag je je eigen ondergoed aanhouden? :rolleyes:

Ik ben een tijd van tevoren gebeld door de anesthesist, de dag dat ik mijn operatiedatum kreeg en op de dag zelf krijg je de vragen nog een keer, dus tijd zat om alles te melden!!

Bij de operatie zelf mag je je eigen ondergoed aanhouden, dus dat is wel erg fijn! 

hoe zit het met de spanning? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fenn123 tot nu toe heb ik alles onder controle, hoop dat ik maandag ook zo relax ben. Ik ben al wel begonnen met extra vitamine c en arnicadruppels. Heb al een voedingskussen en open vesten gekocht. Dus ik ben er wel mee bezig, maar echte spanning is er nog niet.

 

Hoe is het met jou? Hoe verloopt je herstel tot nu toe? En hoe zijn je nachten? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.