Ga naar inhoud

fenn123 : 4 december 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Gast fenn123

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

Bij deze wil ik mij even voorstellen, ik ben Fenn en ben al druk bezig met het plannen van mijn borstvergroting. Ik heb vorige week een consult gehad bij Faceland en dit beviel mij super! Ik heb een afspraak gehad bij Fien van den Broek en ze was super lief en dacht goed met mij mee. Daaruit heb ik dus ook besloten om het door te zetten en ik heb er heel veel zin in!

Ik ben student (21 jaar oud)  en in verband met mijn studie wil ik graag de week voor de kerstvakantie de operatie laten plaatsvinden zodat ik zeker 3 weken vrij ben... Nu kan ik doordat ik deze (vrij snelle) voorkeursdatum heb niet met zekerheid uit alle chirurgen kiezen. Nu is dus mijn vraag; heeft iemand negatieve erveringen met een van de chirurgen? Tijdens mijn research heb ik weinig negatiefs gevonden over de chirurgen, maar voor alle zekerheid vraag ik mij af of het veel uit maakt door welke chirurg ik geopereerd word of hebben zij allemaal dezelfde werkwijze?

 

Alvast bedankt & ik laat binnenkort meer weten over of ik er uit ben gekomen!

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo dames,

 

Morgen heb ik mijn tweede consult bij Faceland! Ik heb er super veel zin in en hoop ook hier mijn datum voor de operatie te plannen. In mijn eerste consult heb ik besloten om voor Motiva Demi 340 cc te gaan, dit stond het mooiste en dit paste ook bij mij omdat ik erg brede schouders heb en een natuurlijke uitstraling wil (ik ben 1.73, weeg 62 kilo en heb nu 80a/b, ligt aan de winkel waar ik bh's koop). Heeft iemand ervaring met Motiva Demi? Ik kan erg veel terugvinden over Motiva Corsé en Full, maar over Demi nog niet zo veel. En mijn tweede vraag; is het ook mogelijk om bij een tweede consult nogmaals te passen? Ik ga hier wel vanuit maar misschien zijn er dames die hier ervaring hebben bij Faceland!

 

Liefs,

 

Link naar reactie