Ga naar inhoud

fenn123 : 4 december 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Gast fenn123

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

We zijn op dezelfde dag geopereerd.  Ik ben bij Heyendael kliniek door dr straten geholpen.

Heb mentor anatomisch high profile dual plane 440 cc. 

 

Had ontzettend veel last de eerste 7 dagen en lig voornamelijk alleen op de bank.

 

Nu een week later is het opeens stukken rustigere en zakt alles goed naar beneden zonder borstband op het moment.

 

Lig je ook nog half recht op? Of lig je al plat op bed?

Ik merk wel dat ik ontzettend naar een bed verlang..ben heel erg bang om mij te ontspannen op 1 of andere manier. Mijn lichaam blokkeerd. Hoe is dat bij jou?

 

Slik nog steeds 2 paracetamol en ibuprofen elke 8 uur. Hoop hiermee gauw te kunnen afbouwen. Slik jij nog medicatie?

 

Misschien fijn om onze ervaringen uit te wisselen aangezien we in dezelfde fase zitten. 

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎11‎-‎12‎-‎2017 om 23:32 zei Mee:

@fenn123 tot nu toe heb ik alles onder controle, hoop dat ik maandag ook zo relax ben. Ik ben al wel begonnen met extra vitamine c en arnicadruppels. Heb al een voedingskussen en open vesten gekocht. Dus ik ben er wel mee bezig, maar echte spanning is er nog niet.

 

Hoe is het met jou? Hoe verloopt je herstel tot nu toe? En hoe zijn je nachten? 

Wat een goede voorbereiding! Erg slim, vooral die vesten zijn echt heel handig want ik merk dat ik er te kort kom en veel moet wassen, haha!

 

Mijn herstel gaat erg goed, met de dag beter eigenlijk! De nachten zijn alleen vreselijk... Dan heb ik erg veel pijn en ik hoop dat dat snel voorbij is... Verder verveel ik me heel erg en heb ik heel netflix al gezien, maarja; krijg er iets moois voor terug!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎12‎-‎12‎-‎2017 om 00:59 zei Julliette88:

Hoi,

 

We zijn op dezelfde dag geopereerd.  Ik ben bij Heyendael kliniek door dr straten geholpen.

Heb mentor anatomisch high profile dual plane 440 cc. 

 

Had ontzettend veel last de eerste 7 dagen en lig voornamelijk alleen op de bank.

 

Nu een week later is het opeens stukken rustigere en zakt alles goed naar beneden zonder borstband op het moment.

 

Lig je ook nog half recht op? Of lig je al plat op bed?

Ik merk wel dat ik ontzettend naar een bed verlang..ben heel erg bang om mij te ontspannen op 1 of andere manier. Mijn lichaam blokkeerd. Hoe is dat bij jou?

 

Slik nog steeds 2 paracetamol en ibuprofen elke 8 uur. Hoop hiermee gauw te kunnen afbouwen. Slik jij nog medicatie?

 

Misschien fijn om onze ervaringen uit te wisselen aangezien we in dezelfde fase zitten. 

 

Groetjes!

Hallo!!

 

Heel fijn om een beetje ervaringen uit te wisselen inderdaad! 

Mijn verhaal is ongeveer hetzelfde; heb erg veel last gehad maar het gaat nu steeds beter sinds maandag!!

Ik lig ook rechtop inderdaad, plat liggen doet echt veel pijn; krijg er steken van in mijn borst en ook een drukkend gevoel... Heb ook zo'n zin om weer lekker in bed weg te kunnen kruipen en ontspannen!

Dat niet kunnen ontspannen ken ik wel ja.. Een beetje angst denk ik toch om verkeerde bewegingen te maken??

 

Ik ben met de zwaardere medicatie ook gestopt en pak nu om de 6 uur 2 paracetamol en dat is wel te doen, bij jou ook?

Heb jij ook zo het gevoel dat je veel meer kan gaan doen nu je minder pijn hebt? Ik wil allemaal dingen al zelf gaan doen maar weet dat dit niet slim is maar dat vind ik echt lastig!!

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei fenn123:

Hallo!!

 

Heel fijn om een beetje ervaringen uit te wisselen inderdaad! 

Mijn verhaal is ongeveer hetzelfde; heb erg veel last gehad maar het gaat nu steeds beter sinds maandag!!

Ik lig ook rechtop inderdaad, plat liggen doet echt veel pijn; krijg er steken van in mijn borst en ook een drukkend gevoel... Heb ook zo'n zin om weer lekker in bed weg te kunnen kruipen en ontspannen!

Dat niet kunnen ontspannen ken ik wel ja.. Een beetje angst denk ik toch om verkeerde bewegingen te maken??

 

Ik ben met de zwaardere medicatie ook gestopt en pak nu om de 6 uur 2 paracetamol en dat is wel te doen, bij jou ook?

Heb jij ook zo het gevoel dat je veel meer kan gaan doen nu je minder pijn hebt? Ik wil allemaal dingen al zelf gaan doen maar weet dat dit niet slim is maar dat vind ik echt lastig!!

 

Groetjes!

Hoi Hoi,

 

Ik moet ook zeggen dat het sinds maandag stukken beter gaat. Mijn linkerborst is veel gevoeliger dan de rechter borst. Ik heb helemaal geen last van mijn rechter borst, geen steken of iets dergelijks. Maar mijn linkerborst daar de spier is wat hard waardoor ik meer pijn voel. Maar gaat stukken beter.

 

Ik slik nu nog wel paracetamol en als ik echt het niet kan verdragen toch nog ibuprofen erbij.

 

Ik herken het gevoel. Lekker kunnen liggen in bed dat gevoel alleen al hmmm..ik denk dat het van weekend wel kan. Ik mag Ook al maandag op mijn zij proberen te slapen. Dus ben benieuwd.

 

Ik ben nu ook veel ontspannende dan voorheen  en als ik moet pakken sta ik vaak op mij tenen hahah echt raar als ik boodschappen doe lol.

 

Auto rijden durf ik ook nog niet. Had ik maar een automaat.

 

Heb jij dat ook als je naar buiten gaat je borsten keihard worden? Dat is zo'n raar gevoel brrr..

 

Heb vandaag mijn eerste controle gehad. Heb helemaal geen blauwe plekken en de pleisters op hechtingen zij  eraf en mag beginnen met smeren van litteken crème of olie. Maar wat is nou beter? En van welke merk? Dilemma s. Morgen maar even kijken bij de Kruidvat.

 

Heb  je ook dat je tepels zo gevoelig zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 hours ago, fenn123 said:

Wat een goede voorbereiding! Erg slim, vooral die vesten zijn echt heel handig want ik merk dat ik er te kort kom en veel moet wassen, haha!

 

Mijn herstel gaat erg goed, met de dag beter eigenlijk! De nachten zijn alleen vreselijk... Dan heb ik erg veel pijn en ik hoop dat dat snel voorbij is... Verder verveel ik me heel erg en heb ik heel netflix al gezien, maarja; krijg er iets moois voor terug!!!

Je krijgt er inderdaad iets heel moois voor terug! 

 

Ik heb ook maar 3 vesten gekocht voor de eerste paar dagen. Daarna hoop ik wat wijdere truien aan te kunnen doen. 

 

Weet jij of de bh die je bij Bauland kliniek kan kopen voor een rits heeft? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.