Ga naar inhoud

Emotion : 26 november 2010 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

.

Ik ben erg moe van het reizen heen en weer .. 2 uur moeten wachten op de consultatie .

Nou ja zeg!!!! Ik weet niet of ik dat had gedaan hoor, heb je er wat van gezegd??? Een half uurtje kan nog wel maar 2 uur????

Ik moest ook lang wachten toen ik aankwam voor mn opertie maar mij was het verteld van te voren. Ik kon ook lekker naar mn kamer en tv kijken en eigenlijk vond ik het niet zo erg want ik was stikzenuwachtig dus hoe langer het duurde hoe beter haha, heb zelfs een paar keer gezegd toen ze weer kwamen verontschuldigen dat ze maar lekker rustig aan moesten doen haha.

Maar voor een consultatie vind ik het eigenlijk wel asociaal!!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja zeg!!!! Ik weet niet of ik dat had gedaan hoor, heb je er wat van gezegd??? Een half uurtje kan nog wel maar 2 uur????

Ik moest ook lang wachten toen ik aankwam voor mn opertie maar mij was het verteld van te voren. Ik kon ook lekker naar mn kamer en tv kijken en eigenlijk vond ik het niet zo erg want ik was stikzenuwachtig dus hoe langer het duurde hoe beter haha, heb zelfs een paar keer gezegd toen ze weer kwamen verontschuldigen dat ze maar lekker rustig aan moesten doen haha.

Maar voor een consultatie vind ik het eigenlijk wel asociaal!!!

xx

Neen ze hebben niks gezegd hoor . daarna terug 2u rijden en dan nog file en rotweer . Ik was kapot toen ik thuis kwam .

Morgenvroeg vertrek ik rond 6u .. dus wat de file betreft valt dit hopelijk wel mee .

Tel de uurtjes af nu :97:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Good morning meiden .. Het is 5u en ga me lekker klaarmaken voor de grote tocht naar de Wellness kliniek

Heb zin in een lekkere warme kop koffie .. :102: .

Tot gauw :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend, de grote dag is aangebroken!!!!

Heel veel succes vandaag, nog een paar uurtjes en dan heb je ze :1bouncingboobs:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ik had ook zo'n dorst! Heb wel wat kleine slokjes genomen hoor ;)

Succes vandaag!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden .. Hier ben ik dan met een veslag hé

Nou .. IK HEB ZE :1bouncingboobs:

Ik was tijdig op het afgesproken uur na anderhalf uur rijden om 7u50 . Eens op de kamer kreeg ik een papieren kleed , haarnetje en pantoffels .

Daarna een zetpilletje . Rond 9u kwam de verpleegster me ophalen en mocht ik op de operatie tafel gaan liggen . Het was er barkoud en heb toch nog

ongeveer een 25 min daar afwachtend gelegen , want m'n prothesen 300cc lagen niet klaar (verpleegster ff gebeld om die te brengen). De radio stond aan in de ok en er was een discussie

onder elkaar naar welke zender er werd geluisterd . Heel wat jonge werkende mensen in de Wellness kliniek blijkbaar , ook nederlands verplegend personeel . Het leven ging daar gewoon zijn gangetje .

Ik werd voorbereid op de narcose en eindelijk kwamen mijn prothesen 300cc aan hahaha ..

Dokter Damen kwam even bij me en vroeg grappig of ik me gelukkig voelde op de operatietafel ( de grapjas ) :rolleyes:

Ik zag dat het 9u25 was .. daarna werd ik vlug in narcose gebracht . Ik vond de roes een heel speciale ervaring .. echt wel ! Ik herinner me eens onder narcose

in een kristal helder licht om me heen kwam . Zo helder wit en ik hoorde weergalmende stemmen , praten . Voelde heel duidelijk wanneer de implantaten onder m'n borstspieren werden geplaatst..

er werd als het ware een beetje gerukt aan m'n borst (ribben ??) Het onwaken was ook te gek . Plots hoorde ik zeggen " we gaan je ff optillen voor het verband " Ik was nog in een roes , maar voelde duidelijk hoe ik werd opgetild en het verband rond mijn borst werd aangebracht . Ik werd steeds meer bewust van de omgeving en lag letterlijk te tandenknarsen van de kou .

Rond 10u lag ik al terug op m'n kamer en alles verliep op en top . Rond 13u al terug opweg naar huis . Kreeg m'n pillen en de nodige uitleg voor de nazorg .

Mijn eerste nachtje is een ramp .. ik moet rechtop slapen want neerliggen doet echt wel pijn en ook kan ik anders niet rechtop komen

Soms slaap ik even in .. maar door onbewuste bewegingen schrik ik wakker van pijn aan de spieren . Rugpijn valt erg goed mee momenteel .

Als ik weinig beweeg valt de pijn best mee ook dankzij mede de pijnstillers .

Mijn nieuwe borsten zitten nu volledig ingepakt en dit tot 10 a 12 dagen . Dus nog niks kunnen bewonderen .. maar zichtbaar een stuk groter geworden :108: hahaha..

Nu afwachten tot de draadjes eruit gaan en dan sport bh's aankopen .. :01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd! Ik herinner me ook nog dat de radio aan stond ja! Fijn dat je toch op je gemak was, ik zou echt nie zo lang in die koude kamer hebben kunnen wachten!

Wat jij zegt over die roes, ik was in een blauw met rode omgeving! Kan me ook nog een beetje herinneren, dat ze het verband om deden! En het dronken wakker worden! Was wel grappig! Nou, de pijn, ik kan je bijna wel beloven dat je over 2 dagen heel ander erbij zit! Gaat heel snel meid. Ik hoop dat je voorspoedig hersteld!

Greetz!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd!!!!!

Wat een leuke ervaring heb jij zeg, ik herinner me helemaal niks. Ik had ook geen haarnetje, papieren ding aan of pantoffeltjes. Ik kwam in de ok met een badjas, heb die uitgedaan en ben gaan liggen. Ik heb heel lang haar en weet nog dat ik vroeg of ik dat in een staart moest doen ofzo en de anesthesist zei: nee hoor, laat maar hangen. Lag daar dus in mn onderbroek op die tafel, maar had het niet koud. daarna infuus erin en even later was ik weg. toen ik wakker werd lag ik in mn kamer onder mn dekbed met mn badjas weer aan. Voelde me prima en had in de eerste instantie niet eens door dat ik al geopereerd was, ben toen gelijk mn bed uitgestapt om mn tas te pakken met telefoon erin die in de kast lag daar en ben gaan bellen en smsen, voelde totaal geen pijn of misselijkheid. Grappig hoe iedereen dit anders ervaart. Had die van jou wel mee willen maken, ik hou daar wel van haha!!!

Vervelend dat het slapen zo moelijk gaat, hopen dat het vannacht beter gaat!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd! Ik herinner me ook nog dat de radio aan stond ja! Fijn dat je toch op je gemak was, ik zou echt nie zo lang in die koude kamer hebben kunnen wachten!

Wat jij zegt over die roes, ik was in een blauw met rode omgeving! Kan me ook nog een beetje herinneren, dat ze het verband om deden! En het dronken wakker worden! Was wel grappig! Nou, de pijn, ik kan je bijna wel beloven dat je over 2 dagen heel ander erbij zit! Gaat heel snel meid. Ik hoop dat je voorspoedig hersteld!

Greetz!

Ik voelde zelfs heel duidelijk wanneer de prothesen in mijn borsten werden geplaatst . Leuke ervaring die roesslaap

Deze morgen al weer veel te vroeg wakker . Ik slaap nu halfrecht op de bank en dat is beter dan in bed momenteel .

Gisteren viel de pijn redelijk mee .. alleen soms doe ik onbewste bewegingen en dan voel ik het best wel goed .

Toen ik ontwaakte deze morgen zag ik dat mijn rechterborst meer gezwollen is dan de linker . Ik probeer me niet ongerust te maken en

neem aan dat dit hoort bij de genezing . de bandage moet nu nog een weekje eraan blijven , wat ik best wel vervelend vind .

Die spant wel flink aan , vooral nu aan m'n rechterborst .

Voel ook dat ik verkouden word ..dit heeft best te maken met de koude in de ok .. ik lag waarlijk te klappertanden toen ik ontwaakte

dus verwonderd me niet dat ik verkouden ben vandaag ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij het rtl nieuws is geweest dat dokter damen een dokter zou zijn die in nederland geschorst is en gwoon doorgaat met opereren in belgie.kijk eens op rtlnieuws.nl

Jeetje joh, ik heb het niet gezien maar volgens mij zijn er hier nog wel wat dames die bij hem onder het mes moeten. Ik persoonlijk zou mijn operatie gelijk afzeggen, dan maar wat langer wachten en een nieuwe afspraak elders maar ik zou het risico niet nemen....Waarom is hij geschorst dan???

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmmm nou ik heb het even gelezen en ook de reactie van de wellnesskliniek en ik neem mijn woorden terug.

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2010/11_november/27/verrijkingsonderdelen/reactie-kliniek.xml

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja .. dat kan best zijn misschien .. De beruchte dokter Hoeyberghs werd ook soms voor zijn werk negatief beoordeeld .

Terwijl er dames zijn die best heel tevreden waren over zijn werk . Persoonlijk ken ik ook iemand die door dokter Hoeyberghs een aantal jaren geleden

een borstvergroting onderging , en was zeker tevreden van zijn werk .

Ik ben tevreden met dokter Damen en ben zeker dat er dames zijn die dit best ook zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

HEy Emotion,

Gefeliciteerd met je nieuwe :1boobs: !!

Moet eerlijk zeggen dat ik wel een beetje kippevel krijg van je ervaring met de slaapnarcose.. :67:

je voelde gewoon dat de prothesen werden geplaatst?

toen ik dat zo las was ik gewoon gelijk in staat om een andere pc te gaan zoeken die wel

onder algehele narcose doen. Ik ben sowieso panisch voor pijn, ik heb dit jaar dan ook niet

voor niets mijn verstandskiezen(!!) onder narcose laten verwijderen,

omdat de eerste x de arts het niet goed genoeg had verdoofd en ik dus ALLES voelde van het trekken.

een trauma kan ik je wel zeggen..

Ben benieuwd of meer dames dit hadden, want ik zou gillend gek worden als ik iets zou voelen :70:

maar in de kliniek verzekerden ze me dat ze mij in de gaten zouden houden dmv hartslag e.d. en zodra ze zouden merken

dat ik iets wakker zou worden, zouden ze me extra slaapmiddel geven... dus daar vertrouwen we maar op :141:

Heb ook even de reactie gelezen van de WK op dat nieuuws van dr Damen, en als ze echt de grootste kliniek van België zijn

dan moet het wel goed gaan die narcose..

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.