Ga naar inhoud

Emotion : 26 november 2010 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi Lotte

Ik heb inderdaad gevoeld toen mijn prothesen werden geplaatst , maar dit heb ik dan ook niet als pijnlijk ervaren hoor !

Die lichte narcose vind ik wel goed , dit was zeker geen negatieve ervaring vond het net speciaal . Je slaapt niet heel diep

Ik hoorde ook praten tijdens de operatie maar begreep niks van wat er werd verteld .. het was meer weergalmende stemmen .

Ik vond het echt wel een leuke ervaring .. echt !

Je hoeft niet bang te zijn voor een lichte narcose tenzij jij dat echt wel wilt ..

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Zulke dingen kunnen ook gebeuren tijdens een echte narcose hoor.

Mijn beste vriendin heeft haar borsten bij de Bergman kliniek hier in Den Haag laten doen. Zij heeft ondanks dat ze onder volledige narcose was de hele operatie meegemaakt. Ze vond het verschrikkelijk want ze wilde het laten merken maar dat lukte dus niet. Ze heeft geen pijn gevoeld maar wist wel precies wanneer ze opengesneden werd en wanneer de protheses erin gedaan werden, daarna het hechten en dat ze wakker gemaakt werd. Ze hoorde ze ook praten enzo. Achteraf vindt ze het niet zo erg meer maar op dat moment vond ze het echt niet leuk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb 2 maal slaaproes gehad,is ook heel licht dus,nooit beide keren iets gemerkt hoor,als dat zo zou zijn dat je meer kans erop zou hebben wakker te worden,zou niemand het meer durven.

aan alles zitten risico,s he,ook aan slaaproes of algehele narcose,en de artsen zijn ook maar mensen,en mensen kunnen foutjes maken,door te weinig toe te dienen of zulk soort dingetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb zelf een de sportbeha zowat gekozen op de maat dat ik wilde en dat was 75C maar ik denk dat ik moet overgaan naar een 80C maar voorlopig hou ik deze nog aan..heb zelf ook het gezien op het nieuws en de reactie gelezen van de WK nu ik kan alleen spreken van uit mijn ondervinding ben ook alleen op consult en naar de operatie gegaan en die dagen was dr damen vriendelijk en kwam grappig over maar nog serieus ook natuurlijk;) nu ik heb ondertussen nog gelezen van kim_r dat ze op na controle niet zo goed behandeld is die dag dat ik ook ff een vreselijk gevoel krijg bij die dokter. Natuurlijk kan er bij elke operatie iets verkeerd gaan,we verwachten het alleen niet. Nu met dit bolletje dat ik heb ben ik naar de huisarts gegaan maar ze zei zelf tegen mij dat alles er goed uitzag en dat ik toch nog een 2tal weken met dit belletje moest wachten maar dat ik toch nog eens langs de PC zou gaan dit ga ik ook doen maar ga hiervoor zelf niet terug naar genk rijden daarvoor kan ik makkelijk hier in mijn ziekenhuis langs gaan. Moest ik nu denken dat er echt iets mis is vanbinnen zou ik natuurlijk ook eerst langs dr damen gaan..voor de rest hoop ik dat iedereen jij ook natuurlijk een goed herstel heeft en eindelijk gelukkig door het leven kan gaan..

Moet ook nog zeggen dat ik toch misselijk was van de verdoving maar dit heb ik een andere keer ook meegemaakt dus kan niet tegen de medicatie..maar al bij al is het er goed aan het uizien zal straks nog wel wat foto's posten..

liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Emotion,

tnx voor je antwoord, stelt me toch enigzins gerust,

ook vanwege dat verhaal van Daffy, dat je vriendin onder algehele narcose wasmaar alles meemaakte.. toch wel beetje griezelig..

maargoed iedereen ervaart alles anders natuurlijk!

van alle keren dat ik onder narcose ging, dat is pas 3x geweest waarvan 2x dat ik me kan herinneren (1e x was ik 3 dus ja..) was ik zo weg!

dus ik ga gewoon er vanuit dat het hetzelfde gebeurt en anders zeg ik van te voren dat ze me maar flink moeten drogeren zodat ik echt in coma lig ;)

hhahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Emotion,

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe :1boobs: ! Ik heb je foto's bekeken en het ziet er mooi uit hoor!! Weet je welke maat je nu hebt of nog niet? Jij kreeg toch 300cc achter de spier? En welke maat had je voor de bv? Ik ben gewoon heel erg benieuwd, omdat ik denk dat ik een vergelijkbare voorsituatie had en 240 cc op de spier kreeg. Ik vind die van mij nog ERG groot nu... Hoopte meer op zoiets als wat jij nu hebt :) Nou ja, afwachten maar, wie weet verandert het nog en ben ik uiteindelijk ook helemaal tevreden.

Is het verschil bij jou al wat minder geworden? Bij mij zijn ze ook niet gelijk, doordat hij rechts meer heeft moeten trekken zei hij .... :blink: slik... komt helemaal goed!

Sterkte met herstellen,

liefs Anais

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Emotion,

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe :1boobs: ! Ik heb je foto's bekeken en het ziet er mooi uit hoor!! Weet je welke maat je nu hebt of nog niet? Jij kreeg toch 300cc achter de spier? En welke maat had je voor de bv? Ik ben gewoon heel erg benieuwd, omdat ik denk dat ik een vergelijkbare voorsituatie had en 240 cc op de spier kreeg. Ik vind die van mij nog ERG groot nu... Hoopte meer op zoiets als wat jij nu hebt :) Nou ja, afwachten maar, wie weet verandert het nog en ben ik uiteindelijk ook helemaal tevreden.

Is het verschil bij jou al wat minder geworden? Bij mij zijn ze ook niet gelijk, doordat hij rechts meer heeft moeten trekken zei hij .... :blink: slik... komt helemaal goed!

Sterkte met herstellen,

liefs Anais

Voor de operatie had ik een kleine B Cup . Mijn borsten waren erg verslapt en dokter Damen zei , dat ik weinig borstweefsel heb en voor de borstspier voor mij niet mooi zou zijn.

Dus 300cc achter de spier . Ik heb nu een C maar alles moet nog indalen , en dat zie je ook als je naar mijn foto's kijkt dat de pleisters nog laag zitten volgens de prothesen. .. dus afwachten .

Vraag me wel af wanneer zo'n indalen gebeurd .. bedoel .. na hoeveel dagen of weken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat gaat heel snel! Als je iedere dag foto's maakt, zie je ze gewoon veranderen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn boobs zijn wat ingedaald ondertussen , maar heb de indruk dat m'n rechterborst iets minder is ingedaald .

Is heel miniem hoor .. maar toch vraag me af of dit normaal is ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maandag zijn de draadjes verwijderd , ben nu 13 dagen po . Er zit nog steeds vocht onder m'n borst en oksel vooral rechterkant . Waardoor m'n rechter litteken iets dikker staat ,

maar niets ziet of voelt onstoken .Ik heb sinds de draadjes eruit zijn ook meer steken rond de tepel en af en toe pijnlijke scheuten , meer dan de eerste week

Nu.. ik wil vooral niet paniekeren , omdat niks ontstoken is . Vraag me af of er nog meiden zijn die nog een tijdje last hadden van vocht onder de borst en rond het littekenweefsel .

Hoelang duurde het bij jullie voor het vocht onder en langs de oksel helemaal is verdwenen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ey zijn de draadjes bij meneer damen zelf weg gehaald?het is normaal dat je nog wat vocht ophoud ze heb ook lang gedacht dat mijn 1borst iets groter was dan de ander maar dit is zelf nog weg getrokken ht is allemaal nog wat vroeg om echt het gewenste effect echt te zien ale ja ik bedoel dat ze nog moeten indalen ik heb zelf ook nog wat last als ik een bepaalde situatie zit met armen omhoog ofzo dan voel i ook nog af en toe een steek maar al bij al valt dit goed mee..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik woon veraf van de Wellness kliniek .. dus enkel voor de draadjes was ik bij de huisarts .

Mijn rechter litteken is nog wat gezwollen door het vocht onder m'n borst , maar niks lijkt of voelt onstoken .

Ik wacht nu een weekje af .. of het vocht wegtrekt .. Daarna plan ik wel een afspraak met dokter Damen , indien het probleem niet beter wordt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Emotion,

Dat vocht kan wel enkele weken duren hoor voor het is weggetrokken. Bij mij heeft het wel een poos geduurd. Maar na 6 weken was het vocht wel weg en kon ik echte bh's gaan kopen. Was wel lang wachten al zeg ik het zelf hoor. Je kunt op mijn foto's zien dat mijn linker litteken geloof is ook niet zo mooi was als rechts nadat de draadjes verwijdert waren. Maar nu zijn ze echt mooi geworden en zie je er bijna helemaal niks meer van. Zelfs nu slaap ik nog vaak met mijn sporbh aan. Niet mooi maar wel fijn. Blijkbaar hebben mijn borsten dat toch nog wel nodig die ondersteuning. Ook als ik een hoge shirt of trui aan heb doe ik mijn sportbh nog steeds aan. Naja ik hoop dat het goed met je borsten gaat en dat je niet terug hoeft naar dr. Damen natuurlijk. Zou niet echt leuk zijn als je terug moet gaan.

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.