Ga naar inhoud

Emotion : 26 november 2010 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo .. Leuk om dit forum te ondekken in mijn zoektocht naar informatie

Op 24 november heb ik mijn eerste in take gesprek in de Wellness Kliniek te Genk , en twee dagen later 26/11 de operatie .

Ik kijk er enorm naar uit .. maar tegelijk ook wat bezorgd . Ik ben single en leef alleen ..

Dus.. ik hoop dat het herstel nadien allemaal wel meevalt

Ben benieuwd naar jullie ervaringen

Groetjes

Emotion :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hallo .. Leuk om dit forum te ondekken in mijn zoektocht naar informatie

Op 24 november heb ik mijn eerste in take gesprek in de Wellness Kliniek te Genk , en twee dagen later 26/11 de operatie .

Ik kijk er enorm naar uit .. maar tegelijk ook wat bezorgd . Ik ben single en leef alleen ..

Dus.. ik hoop dat het herstel nadien allemaal wel meevalt

Ben benieuwd naar jullie ervaringen

Groetjes

Emotion :wub:

Goedemorgen, en welkom hier.

Ik zou zeggen zorg heel goed voor jezelf, stop je diepvries, koelkast en kasten vol met eten voor toch de eerste 4 dagen, voldoende water in huis halen want dit kan je voor een tijdje niet dragen en weet dat je een tijdje niet zal kunnen poetsen, ik had de dag voordien ervoor gezorgd dat alles netjes was en nu zie ik het door de vingers, het is immers voor een goed doel hé hahahaha, wees ook niet bang om hulp te vragen aan vrienden en familie want dat verdien je.

Girlpower, onze vrouwelijke energie laten stromen en leren om te ontvangen hoort daar bij, geven dat kunnen we al hé lol.

Wens je veel sterkte en weet alles komt goed, nog één weekje en dan is het zover yihaaaa, ikzelf wou dit al jaren doen en ben heeeel blij met mijn prachtige boobies.

Als je nog vragen hebt laat maar weten.

Liefs

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Emotion,

Nou wat Yin al zei, je moet wel wat voorbereidingen treffen maar dan komt het helemaal goed. Ik had me op het ergste voorbereid en heb helemaal geen last gehad, was de volgende dag alweer de oude, heb toen zelfs mn dochtertje naar school gebracht....maar ja er zijn er zat die wel pijn hebben hoor dus ik had gewoon geluk.

Er zijn wel veel dames die moeite hebben met opstaan 's ochtends de eerste aar dagen, ik denk dat dat door spierpijn komt of door stijfheid....lijkt me erg lastig. Ik slaap ook alleen net als jij en had dat gelukkig niet maar je moet er toch niet aan denken dat je 's ochtends wakker wordt en je kan niet opstaan. Misschien dat je de eerste nacht iemand bij je kan nemen om te kijken of het wel of niet lukt?

Nou meid, heel veel succes, nog even en je mag. Ik heb het als iets heel leuks ervaren, was erg nerveus vooraf en heb het zelfs een keer verzet omdat ik toch niet durfde maar dat is uiteindelijk nergens voor nodig geweest. Ik ben nu een week PO en vind het zelfs jammer dat het al voorbij is, was toch wel een leuke tijd dat er naartoe leven en ik zou het zo weer doen als het nodig was, zonder twijfel!!!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Op 24/11 heb ik een eerste in-take gesprek met dokter Damen Wellness Kliniek

en 26/11 worden mijn boogies :1boobs: onder zijn handen vergroot

Zijn er nog dames die zijn behandeld en geopereerd door hem ? Wat mag ik verwachten ? :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ikke! Ben vorige week woensdag door hem geopereerd! Wat kun je verwachten? Ik ken hem als een hele humoristische man, die weet waar hij over praat! Je kunt echt alles tegen hem vertellen! Nog meer weten ? ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Emotion,

Welkom! :D

Er zijn hier veel dames door dr. Damen geholpen, dus als je even bovenaan in de zoekfunctie Damen intypt kom je op een heleboel topics, kun je die vast al eens doorlezen, weet je al een beetje wat te verwachten!

Las net wel in je profiel dat je graag voor de spier en via de tepel zou willen, dan denk ik dat je beter ook nog een consult bij dr. Visser kunt plannen, zij werkt regelmatig via de tepel en doet zowel voor de spier als dual plane afhankelijk van wat het beste bij je past! Dr. Damen staat erom bekent meestal onder de spier te doen en via de borstplooi, zag nog maar 1 x dat ie boven de spier had gedaan.

Zeker als je achter de spier krijgt zal het toch niet makkelijk zijn als je helemaal alleen staat na de operatie, dus probeer toch zoveel mogelijk hulp te organiseren van vrienden/familie.

Veel lees- en postplezier hier op het forum en veel aftelplezier!

Liefs, :54:

PS: heb je twee topics samengevoegd, is wat overzichtelijker.:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daffy, moet je het er weer inwrijven dat jij geen last had! ;):145::154:

Ik sluit me aan bij de rest, zorg goed voor jezelf, en zorg dat je alles binnen hand bereik hebt voor de eerste dagen :D

Zoals ik al zie, ben vorige week geopreeerd op woensdag, en zaterdag ging het al weer heel goed, dus het is een aantal dagen bikkelen, maar zo de moeite waard!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Op 24/11 heb ik een eerste in-take gesprek met dokter Damen Wellness Kliniek

en 26/11 worden mijn boogies :1boobs: onder zijn handen vergroot

Zijn er nog dames die zijn behandeld en geopereerd door hem ? Wat mag ik verwachten ? :unsure:

Het worden prachtige "boogies" bij jou lol, is het nederlandse woord niet gloeikaars, klinkt wel mooi eigenlijk.

Heb zelf geen ervaring met die dokter ikzelf ben in Kortrijk onder handen genomen door een vrouw en ben super content.

Maar denk wel dat er hier enkele vrouwen ervaring hebben met die PC.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daffy, moet je het er weer inwrijven dat jij geen last had! ;):145::154:

Had ik dat al een keer eerder gezegd dan??? :154:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dank je wel voor jullie leuke reacties ..

Ik bespreek het wel even met Dokter Damen a.s. woensdag of het op of achter de borstspier wordt .

Ik las hier op de topics dat het allemaal ook afhangt of je genoeg borstweefsel hebt als je op de borstspier kiest

Voor mij kan het niet vlug genoeg 26/11 zijn !

Mijn droom wordt dan werkelijkheid zoals zovele dames hier

Ik volg zeker jullie goede raad , volgende week staat boodschappen doen op het programma .

Ijskast en diepvries aanvullen , en poetsen zodat ik toch een vol weekje goed kan herstellen en rust nemen

Gelukkig heb ik mijn puppie van 5 maanden die me wel troosten zal en niet m'n zijde zal wijken :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Emotion

welkom :)

spannend zeg,dat is al bijna ook :43:

en wat heb je in gedachten aan cc,s en plaatsing?

Cinta(leuke vrouw) is ook bij deze arts geweest,en ze is super tevreden en vind het een goede arts :6:

doe haar eens een mailtje anders....

veel plezier op je consult en sucses met aftellen ...

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een pup wat leuk :D als tie maar niet tegen je aanspringt of op je komt liggen! Kan ik je afraden!

Dokter damen heeft mij tijdens het eerste consult laten praten en mijn wensen laten vertellen. Hij heeft me daarna goed geinformeerd over de mogelijkheden en me verschillende pasvormen laten passen en me verteld wat bij sommige maten de voor en nadelen waren. Hij is heel eerlijk, maar laat alles aan jou keus over. Ik voelde me erg op mijn gemak bij hem. Hij kwam me vlak voor de operatie ook nog wat moed in spreken en was heel vriendelijk.

Na de operatie heb ik natuurlijk het telefoon nummer gekregen van de kliniek, en ook het prive nummer van dokter damen voor als er buiten kantooruren iets zou zijn.

Ik lees hier op het forum veel verschillende dingen over medicatie,

Voor de operatie heb ik een zetpil diclofinac gekregen, ( beetje moeilijk in te houden als je zo zenuwachtig bent!) En ik heb ook ontstekingremmers en diclofinac zetpillen mee naar huis gekregen. Werkte goed voor de pijn!

Dokter damen geeft roesjes, je bent dus niet onder algehele narcose, het blijkt dat je van een roes veel minder of nagenoeg geen last hebt van bijwerkingen na de operatie. Je bent tijdens de operatie door valium helemaal weg, maar je ademt wel zelf. En als je wakker word ben je na een kwartier echt helemaal helder en wakker. 1 ding was een tegevaller.. Het is ongelofelijk KOUD in de ok! En ik baalde dat er niemand bij me mocht zijn als ik in slaap gemaakt werd. Maar je word door de dames van de ok echt op je gemak gesteld.

Ik ben om half 11 naar beneden gegaan, en rond kwart voor 11 in slaap gemaakt. Toen ben ik naar de uitslaapruimte gegaan, en vanuit daar was ik om 10 over 12 al weer op de kamer. En om 2 uur zat ik alweer in de auto naar huis. Natuurlijk reed ik niet zelf ;)

Al met al vond ik het een fijne ervaring, en kan ik je dokter damen ook echt aanraden.

Na de operatie heb ik 2 dagen goed last gehad, en dan vooral de eerste 2 nachten, maar je zult zien dat het nadien echt heel snel beter gaat. Tenminste dat was bij mij zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik kies voor een volle B of kleine C cup .. Door de menopauze zijn mijn borsten kleiner en dunner geworden , dus het werd tijd om mijn ooit gekoesterde droom

waar te maken .

Ik plaats in de volgende dagen wel foto's van voor en na , alleen ik weet bij god niet hoe ik die op het forum krijg . Ben al opzoek gegaan hier maar het is nog allemaal een beetje nieuw voor mij .

Dus .. indien jullie me ff wegwijs maken hoe ik foto's plaats bij m'n profiel of ergens op de fototopic hier , zijn jullie tips van harte welkom

@Kim dank je wel voor je reactie .. je stelt me erg op mijn gemak wat dokter Damen betreft . Mocht ik toch kiezen voor op de borstspier , hoop ik dat hij hiermee instemt .

Weet jij soms of hij ook de nieuwste techniek , (dual plane) op als onder de borstspier doet ? Deze techniek trok ook wel mijn interesse

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet jij soms of hij ook de nieuwste techniek , (dual plane) op als onder de borstspier doet ? Deze techniek trok ook wel mijn interesse

Hey Emotion,

Misschien heb je m'n reactie hoger op over het hoofd gezien, Dr. Damen doet vooral onder de spier (zag nog maar 1x boven van hem), voor en dual plane doet vooral dr. Visser (ook van de Wellnesskliniek).

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eefje ..

ja ik las het dat dokter Damen vooral onder de borstspier plaatst . Woensdag a.s. heb ik mijn eerste gesprek met hem .

Ik vraag het dan allemaal wel . Indien hij enkel onder de borstspier plaatst , dan accepteer ik het wel denk ik .

Mag er niet aan denken dat de operatie eventueel wordt uitgesteld hierdoor , omdat ik een andere plastische chirurg moet omwille van een dual plane .

Ik zoek een beetje wat het beste past voor mij en welke methode het snelst herstelt , ik ben single , sta voor alles een beetje alleen.. begrijp je

en kan me een lange herstel en rustperiode niet permiteren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerlijk gezegt durf ik je dat niet te vertellen meid, heb het ook niet gevraagd, maar ik denk dat de pc jou verteld wat het beste is voor jou lichaam. Ik weet ook dat hij de voorkeur geeft aan ronde prothese's. Woensdag alles vragen meid, en als je toch nog vragen hebt, kun je altijd nog een afspraak maken met dokter visser. Het gaat niet om de tijd maar de kwaliteit he? Het zijn jou borsten, laat je gewoon goed infomeren :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe gaat het met de zenuwen? Haha! Ik weet nog goed dat ik echt de uren aan het aftellen was! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

:)Tja.. wat spannend allemaal eigenlijk hé .. morgen weet ik wat het zal worden . Ik ga voor een c cup en vrijdag mijn B-day .. wordt vervolgd

Hey Saramay .. ik heb twee weken geleden alles geregeld voor een eerste afspraak met dokter Damen en morgen mijn eerste in-take en vrijdag al de operatie . Dus geen lange wachttijd gehad . Ik las hier op het forum al positieve reacties en ervaringen over dokter Damen ..dus ik heb vertrouwen .. heb je ondertussen al gebeld voor een afspraak ?

Ik maak morgen een verslag over mijn gesprek en wat het wordt vrijdag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag bij dokter Damen geweest en ik krijg 300cc achter de borstspier .

De BV zal doorgaan overmorgen 26/11 , om 7u50 moet ik me aanmelden in de wellness kliniek .

Ik ben erg moe van het reizen heen en weer .. 2 uur moeten wachten op de consultatie .

Het was vandaag een dag vol spanning maar ook de reis was heel stresserend , file en rotweer ! regen en nog eens regen !

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.