Ga naar inhoud

Wie had er voor bv ook een A en na de ingreep een mooie C?


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, binnen drie weekjes is het zover eindelijk de ingreep waar ik zolang over getwijfeld heb. Nu twijfel ik enorm tussen twee maten. De bedoeling is dat het nog natuurlijk blijft, niet te groot dus. Ik ben 1m65 en weeg 51 kg. Ik geraak er niet aan uit of ik voor de 255 cc voor de borstspier of 295 na de borstspier zou gaan. Ben zelf heel sportief en er werd aangeraden de ingreep voor de borstpier te doen. Graag wil ik de meningen horen van personen ook met een cup A voordien die onder de 300 cc zijn gebleven en welke cupmaat ze nu hebben. Alvast een dikke merci

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Gigi36:

Hallo iedereen, binnen drie weekjes is het zover eindelijk de ingreep waar ik zolang over getwijfeld heb. Nu twijfel ik enorm tussen twee maten. De bedoeling is dat het nog natuurlijk blijft, niet te groot dus. Ik ben 1m65 en weeg 51 kg. Ik geraak er niet aan uit of ik voor de 255 cc voor de borstspier of 295 na de borstspier zou gaan. Ben zelf heel sportief en er werd aangeraden de ingreep voor de borstpier te doen. Graag wil ik de meningen horen van personen ook met een cup A voordien die onder de 300 cc zijn gebleven en welke cupmaat ze nu hebben. Alvast een dikke merci

Hoi hoi! Vandaag (24e) ben ik geopereerd met 280cc, onder de borstspier. Ik ben 161 cm en 51 kg en kwam van een A/A+ cup. Helaas kan ik nog niet echt zeggen nu wat het is geworden als eind-cup-maat maar ik hou je op de hoogte! :D mag je nog tot op de dag zelf beslissen? Ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 325cc en ben 1.67 en zelfde gewicht. Ik had een 70a nu een 70e. Ik zou echt voor het grootste gaan het went zo snel! Ik kleding oogt het als een kleine D. Er valt zoveel weg in kleding zou zonde zijn als je daalijk spijt hebt. Persoonlijk vind ik achter de spier mooier omdat de overloop dan mooier is.

Succes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Gigi36:

Hallo iedereen, binnen drie weekjes is het zover eindelijk de ingreep waar ik zolang over getwijfeld heb. Nu twijfel ik enorm tussen twee maten. De bedoeling is dat het nog natuurlijk blijft, niet te groot dus. Ik ben 1m65 en weeg 51 kg. Ik geraak er niet aan uit of ik voor de 255 cc voor de borstspier of 295 na de borstspier zou gaan. Ben zelf heel sportief en er werd aangeraden de ingreep voor de borstpier te doen. Graag wil ik de meningen horen van personen ook met een cup A voordien die onder de 300 cc zijn gebleven en welke cupmaat ze nu hebben. Alvast een dikke merci

Hoi! 

 

Ik heb ook heel lang twijfel gehad tussen deze twee maten. Zouden bij mij wel beide achter de spier komen omdat ik weinig eigen weefsel heb. Uiteindelijk toch voor de grootste gekozen en daar ben ik heel blij mee! In het begin dacht ik echt wat zijn ze groot ik had echt de kleine moeten nemen. Echter nu 4 weken po ben ik er heel blij om dat het 295 is geworden, ze zijn nu prachtig en hoop dat ze zo blijven en niet kleiner worden. Ik sport ook 4 keer in de week. Mijn pc heeft aangegeven dat ik hiermee geen hinder zal ondervinden tijdens het sporten. Uiteraard kan je wat voelen maar het zal niet in de weg zitten. 

 

Dual plane vind ik echt mooier omdat het veel natuurlijker oogt. 

 

Heel veel succes met het maken van je keuze. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Gigi36:

Bedankt voor jullie reacties ik zal volgende week eens horen wat de pc zegt ... spannend :)

Ik ben 1.68m en 61kg. Ben door Verdonck geopereerd en heb 275cc Motiva dual plane geplaatst. 

 

Van een 70A naar 70E. Sommige modellen zijn 70D als ze wat ruimer vallen. Mochten wel wat groter eigenlijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind dat echt moeilijk zo kiezen, je wilt het perfect hebben zoals je het voor ogen ziet ... en toch verschillend bij mensen, bij sommige hoor je dat ze meer dan 300cc hebben laten plaatsen om aan een C te komen en dan bij andere bereiken ze hetzelfde resultaat met minder ... grtjs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgelopen zomer (26 juli) was ik geopereerd, 275cc dual plant. ik had een aa en heb nu een volle C Cup (zie foto’s). Ik ben 1.68 en woog voor de operatie 64 kg, toen sportte ik 6 keer per week (fitness, paaldansen en arial silk). Inmiddels fitness ik weer 3 keer per week en hang ik twee keer per week in de paal. Ik kan bijna alles weer, maar klimmen blijft lastig. Dus de silk moet nog even wachten. Ik ben bijna weer in de oude vorm, een operatie en niks doen doet veel met je lijf...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Gigi36. Ik werd vorige week geopereerd en kreeg 295cc Motiva Ergonomix Full. Hiervoor had ik ook een A-cup. Nu heb ik een C-cup... Momenteel is het verband er nog rond maar heb wel al even gepiept en het ziet er wel goed uit! 295 was het maximum voor mij, ik had voor de operatie 275 en 295 laten voorzien en ben heeeel erg blij dat ik voor de 295 gegaan ben! Ik vind het eigenlijk niet zo groot. Het had gerust wat meer mogen zijn :D maar natuurlijk is het nu nog moeilijk te zeggen omdat ik nog maar een week po ben. 

Dat het heel snel went is wel een feit! Ik ben zo gelukkig met men nieuwe tweeling :wub: 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Op 24 oktober 2017 om 23:51 zei Gigi36:

Hallo iedereen, binnen drie weekjes is het zover eindelijk de ingreep waar ik zolang over getwijfeld heb. Nu twijfel ik enorm tussen twee maten. De bedoeling is dat het nog natuurlijk blijft, niet te groot dus. Ik ben 1m65 en weeg 51 kg. Ik geraak er niet aan uit of ik voor de 255 cc voor de borstspier of 295 na de borstspier zou gaan. Ben zelf heel sportief en er werd aangeraden de ingreep voor de borstpier te doen. Graag wil ik de meningen horen van personen ook met een cup A voordien die onder de 300 cc zijn gebleven en welke cupmaat ze nu hebben. Alvast een dikke merci

Hallo, ik ben ook 1m64 en weeg 50 kg. Ik had een 75a. Ik werd 2 november geopereerd en ik kreeg motiva implantaten 245 demi en andere 265 omdat ik blijkbaar met klein verschil zat. Wel achter de spier. Ik vind ze zeker groot genoeg. Wilde ook dat het nog natuurlijk overkomt. Veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.