Ga naar inhoud

pambbg : 23 november 2017 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

28 minuten geleden zei Vanneh:

 Ik ben al blij dat ik lotgenoten tref, stelt me toch wat meer op mijn gemak :) 

ik ben mee benieuwd hoever verder evolueert :) 

bedankt voor de bemoedigende woorden :)

 

gr

Ja ik  heb hier ook veel steun gehad op dit forum en vooral veel geleerd wat te doen en wat niet!

Het is echt zo behulpzaam geweest....zoveel info die mij geholpen heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dank voor alle berichten meiden! Heb hier super veel aan gehad en nu nog steeds..

Wowwwww ik heb weer borsten! Ik ben donderdag door Laura Moojen geholpen en heb niks anders dan lof voor haar en de Velthuis Kliniek.

Zal proberen zo kort mogelijk mijn dag te opschrijven..

 

Donderdag 23 moest ik er om 9 uur zijn. Om 10 uur zou ik dan geholpen worden. Ik kon me inschrijven en 5 minuten later werd ik naar binnen geroepen. Hier moest ik ook afscheid nemen van mijn man. Best een gek idee!

De allerliefste verpleegster hielp me op weg naar m'n bedje. Ik was al sinds woensdag super misselijk en had last van m'n maag dus dat heb ik direct aangegeven. Ik weet eigenlijk nog steeds niet of dat de zenuwen  een stom virus van m'n zoontje was.. 

De verpleegster zei dat Laura altijd wel sneller klaar was dus dat ze elk moment bij me kon zijn. Toen ging het in een sneltreinvaart. 

Uiteindelijk om 09.30 geopereerd en om 10.15 uitgeslapen!!

Nergens last van! Beetje moe maar geen pijn en geen druk op m'n borst. 

Goed verzorgd en ik mocht om 12.15 naar huis.. Écht bizar snel!

 

De eerste dag heb ik een beetje gerommeld met m'n medicatie dus heb toen wel last gehad. Voornamelijk in m'n rug! Kon geen zit- of lighouding vinden. 

Prima geslapen 's nachts..

 

Gisterochtend werd ik goed wakker en had ik weinig tot geen pijn. Medicatie goed ingenomen en dat hielp enorm. Helaas eind van de dag weer last van m'n rug.

 

Best prima geslapen voor een tweede nacht alleen wel iets meer wakker door m'n rug.

 

Al met al valt het me reuze mee! Laura is écht super goed en heeft me enorm geholpen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van harte met je boobies! Zo dat is echt wel snel zeg! Ik lees echt bij iedereen dat ze last hebben van hun rug, vaak nog erger dan de napijn. Misschien een idee om rechtop te gaan slapen? Veel sterkte met je herstel igg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-11-2017 om 08:16 zei pambbg:

Dank voor alle berichten meiden! Heb hier super veel aan gehad en nu nog steeds..

Wowwwww ik heb weer borsten! Ik ben donderdag door Laura Moojen geholpen en heb niks anders dan lof voor haar en de Velthuis Kliniek.

Zal proberen zo kort mogelijk mijn dag te opschrijven..

 

Donderdag 23 moest ik er om 9 uur zijn. Om 10 uur zou ik dan geholpen worden. Ik kon me inschrijven en 5 minuten later werd ik naar binnen geroepen. Hier moest ik ook afscheid nemen van mijn man. Best een gek idee!

De allerliefste verpleegster hielp me op weg naar m'n bedje. Ik was al sinds woensdag super misselijk en had last van m'n maag dus dat heb ik direct aangegeven. Ik weet eigenlijk nog steeds niet of dat de zenuwen  een stom virus van m'n zoontje was.. 

De verpleegster zei dat Laura altijd wel sneller klaar was dus dat ze elk moment bij me kon zijn. Toen ging het in een sneltreinvaart. 

Uiteindelijk om 09.30 geopereerd en om 10.15 uitgeslapen!!

Nergens last van! Beetje moe maar geen pijn en geen druk op m'n borst. 

Goed verzorgd en ik mocht om 12.15 naar huis.. Écht bizar snel!

 

De eerste dag heb ik een beetje gerommeld met m'n medicatie dus heb toen wel last gehad. Voornamelijk in m'n rug! Kon geen zit- of lighouding vinden. 

Prima geslapen 's nachts..

 

Gisterochtend werd ik goed wakker en had ik weinig tot geen pijn. Medicatie goed ingenomen en dat hielp enorm. Helaas eind van de dag weer last van m'n rug.

 

Best prima geslapen voor een tweede nacht alleen wel iets meer wakker door m'n rug.

 

Al met al valt het me reuze mee! Laura is écht super goed en heeft me enorm geholpen!!

Wat fijn om te lezen, 

ik heb zelf mijn operatie half februari bij haar geplnd gepland en ben nog steeds niet uit over het aantal cc wat ik graag zou willen. 

Hoeveel heeft ze bij u gebruikt? Ze kwam bij mij wel op een behoorlijk aantal cc’s Maar ze gaf aan dat dat makkelijk zou kunnen... 

vond het echt moeilijk. 

Mijn operatie word een vervanging van prothesss ben 9 jaar geleden al geopereerd maar deze protheses waren nog niet voor (levenslang).. 

dus kon ook niet passen... 

hoor graag van u. 

Fijn weekend! 

Groetjes! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen @Focus

 

Ik heb 280 cc gekregen en ben super blij! Ben nu ruim een week po en voel me elke dag beter. Kan weer vrijwel alles!

Ik heb vrij lang getwijfeld tussen 2 maten maar ook of ik het uberhaupt zou doen. Snijden in een gezond lijf vond ik best een ding. Maar ik zou het zo over doen!

 

1 ding weet ik zeker, Laura heeft een super goeie kijk op wat bij een lichaam past. Ik heb me volledig aan haar overgegeven en ben heel blij.

 

Kan je nu niet passen? Hoeveel heb je 9 jaar geleden gekregen? Heb je een goeie 3d laten maken?

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.