Ga naar inhoud

pambbg : 23 november 2017 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

 

Ik heb inmiddels 2 gesprekken gehad bij Dr Laura Moojen en een operatie ingepland. 

Nu ben ik weer super aan het twijfelen. Niet over de maat, maar of ik het überhaupt moet doen. Ik vraag me zo af of anderen dit ook hebben?

Ik weet in ieder geval dat ik nu niet tevreden ben. Na 2 zwangerschappen en borstvoeding, heb ik vrijwel geen borstvorming meer. Ik ben vrij veel afgevallen door sporten in het afgelopen jaar, dus helaas zijn mijn borsten hierdoor ook verminderd...

 

Zijn er meer twijfelaars? Gaat dat over? Ik vind het ook moeilijk om me over te geven... Ook omdat ik het super spannend vind..En met de kindjes!

 

HELP....

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei pambbg:

Hallo allemaal

 

Ik heb inmiddels 2 gesprekken gehad bij Dr Laura Moojen en een operatie ingepland. 

Nu ben ik weer super aan het twijfelen. Niet over de maat, maar of ik het überhaupt moet doen. Ik vraag me zo af of anderen dit ook hebben?

Ik weet in ieder geval dat ik nu niet tevreden ben. Na 2 zwangerschappen en borstvoeding, heb ik vrijwel geen borstvorming meer. Ik ben vrij veel afgevallen door sporten in het afgelopen jaar, dus helaas zijn mijn borsten hierdoor ook verminderd...

 

Zijn er meer twijfelaars? Gaat dat over? Ik vind het ook moeilijk om me over te geven... Ook omdat ik het super spannend vind..En met de kindjes!

 

HELP....

Hoi! Ik had precies hetzelfde, alsof ik mijn eigen verhaal lees. Ben nu inmiddels 4 weken po en ben zo blij dat ik het gedaan heb!! Het is super mooi geworden, de hele operatie is me 100% meegevallen en het herstel is super. Heb geen pijn gehad. Met de kinderen is het soms lastig, de jongste is bijna 2 maar heb veel hulp van mijn vriend, moeder en een lieve buurvrouw. Dit was het laatste stuk je echt trots op mezelf te kunnen zijn en jeetje wat ben ik er blij mee! 

 

Ben trouwens geholpen bij Velthuis in Rotterdam. Was super :)

 

Succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Gentle:

Hoi! Ik had precies hetzelfde, alsof ik mijn eigen verhaal lees. Ben nu inmiddels 4 weken po en ben zo blij dat ik het gedaan heb!! Het is super mooi geworden, de hele operatie is me 100% meegevallen en het herstel is super. Heb geen pijn gehad. Met de kinderen is het soms lastig, de jongste is bijna 2 maar heb veel hulp van mijn vriend, moeder en een lieve buurvrouw. Dit was het laatste stuk je echt trots op mezelf te kunnen zijn en jeetje wat ben ik er blij mee! 

 

Ben trouwens geholpen bij Velthuis in Rotterdam. Was super :)

 

Succes! 

Dank voor je snelle reactie! Wat fijn om te horen dat je hetzelfde had.. Wat heeft voor jou de doorslag gegeven?

Hoeveel heb jij gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei pambbg:

Dank voor je snelle reactie! Wat fijn om te horen dat je hetzelfde had.. Wat heeft voor jou de doorslag gegeven?

Hoeveel heb jij gehad?

De doorslag.. ik heb een jaar keihard gewerkt aan mijn lichaam. Ik wilde na twee kinderen weer terug naar mijn oude figuur. Dat is gelukt, misschien zelfs nog wel beter maar die borsten... dat was echt een treurig gezicht. Dit kan je niet trainen en het gaat alleen maar minder worden de komende jaren. Ik wilde weer met trots in de spiegel kunnen kijken en me vrouw voelen. Dat is nu gelukt!

 

Ik ben 1.72 en weeg 58 kilo. Had een A cup en heb Mentor 295cc anatomisch achter de spier gekregen. Het resultaat is prachtig! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje dit is echt bizar! Jouw verhaal is mijn verhaal..

Ik heb nu ook 1 jaar keihard getraind en zie er strakker uit dan voor mijn beide zwangerschappen. Eigenlijk beter dan ik er ooit uit heb gezien. Maar die borsten inderdaad...

 

Ik ben 1.75 en weeg 60 kilo... 

 

Heb je goeie begeleiding gekregen vanuit Velthuis? Ook fysio? Hoe til jij met kleintjes? Die van mij 2.5 en 4.5.

En mis je het sporten? Ik ben daar ook best 'bang' voor om 6 weken niks te doen qua sporten..Wil mijn lijf niet weer verliezen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei pambbg:

Jeetje dit is echt bizar! Jouw verhaal is mijn verhaal..

Ik heb nu ook 1 jaar keihard getraind en zie er strakker uit dan voor mijn beide zwangerschappen. Eigenlijk beter dan ik er ooit uit heb gezien. Maar die borsten inderdaad...

 

Ik ben 1.75 en weeg 60 kilo... 

 

Heb je goeie begeleiding gekregen vanuit Velthuis? Ook fysio? Hoe til jij met kleintjes? Die van mij 2.5 en 4.5.

En mis je het sporten? Ik ben daar ook best 'bang' voor om 6 weken niks te doen qua sporten..Wil mijn lijf niet weer verliezen..

Ja het lijkt wel erg veel op elkaar!

 

Ik heb hele goede begeleiding gekregen zowel vooraf als achteraf. De fysio heeft mij heel erg geholpen, heb het wel zelf met mijn personal trainer gedaan. Ik heb Velthuis gevraagd ze te mailen naar me en netjes ontvangen. Ik weet natuurlijk niet hoe ze werken in de kliniek waar jij bent geweest maar ik ben ontzettend tevreden.

 

Tillen, ja dat doe ik bijna niet alleen wanneer het echt niet anders kan. En ja het sporten mis ik heel erg, vooral nu.. ik voel me ontzettend goed en in mijn hoofd kan ik weer sporten maar ik moet mijn lichaam echt de tijd geven om te genezen. Ik geloof erin dat ik dan zo weer terug ben op mijn oude conditie. Maandag begin ik langzaam weer met mijn trainer, kan niet wachten! Als je wil kan ik je toevoegen aan mijn album van vandaag, ben nu bijna 4 weken po.

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei pambbg:

Dat is goed om te horen! Ik ben ook in de Velthuis geweest, maar dan in Amsterdam.

Graag, voeg me maar toe.. Ga je voortgang de komende tijd volgen!

 

Dank voor je uitgebreide berichten.. STERKTE! En geniet van je eerste workout maandag.

 

Het zal vast ook goed zijn in Amsterdam!

Wat hebben ze je geadviseerd qua maat? En wanneer is je operatie?

 

Ik heb je toegevoegd. Als je me wilt volgen moet je even op volgen drukken in mijn profiel.

 

Ja zin in maandag! Gaat vast goed komen.

Mocht je nog vragen hebben dan weet je me te vinden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei pambbg:

Ja dat denk ik ook. Ben SUPER tevreden over Laura Moojen. Echt een hele fijne vrouw die veel twijfels bij me heeft weggenomen.

Mij heeft ze 280 cc Mentor anatomisch medium profile geadviseerd. 

 

Dank je wel!

Mooie maat! Gaat er heel natuurljk uit zien. Succes meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei pambbg:

Jazeker! 23 November.. En jij?

Ik 8 december. Maar ik vroeg dat namelijk vanwege je aanvraag bij de club "alle kerstballen verzamelen". Want we hebben daar met elkaar afgesproken dat alleen meiden, die in december geopereerd worden, worden toegelaten. Dus sorry, meis. Dan mag ik je niet toelaten. Maar buiten de club is het ook erg gezellig om te kletsen hoor. Het is gewoon overal gezellig op het BF. :38:

Hopelijk no hard feelings? 

 

Veel liefs, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend! 

Mij ben ook bij Velthuis geopereerd maar dan in Enschede.

ik heb ook twee kleine kinderen van bijna 4 jaar en 1,5 jaar. 

De oudste kan gelukkig veel zelf en helpt mij zelfs wel eens met de trui uit trekken bijvoorbeeld haha.

de jongste kan zelf de trap op en af en ligt nu in een campingbedje waar hij zelf in en uit kan kruipen. Vanaf maandag moet ik alles weer zelf doen dus ben heel benieuwd of de uitvoering ook zo goed gaat als de theorie haha. Ik heb 3 weken lang hulp gehad. Gaat vast goed komen!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Jaydee:

Ik 8 december. Maar ik vroeg dat namelijk vanwege je aanvraag bij de club "alle kerstballen verzamelen". Want we hebben daar met elkaar afgesproken dat alleen meiden, die in december geopereerd worden, worden toegelaten. Dus sorry, meis. Dan mag ik je niet toelaten. Maar buiten de club is het ook erg gezellig om te kletsen hoor. Het is gewoon overal gezellig op het BF. :38:

Hopelijk no hard feelings? 

 

Veel liefs, Jaydee

Excuses! Denk per ongeluk op gedrukt.. Begrijp nog niet veel van dit forum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-10-2017 om 15:08 zei tante-chan:

 

Het zal vast ook goed zijn in Amsterdam!

Wat hebben ze je geadviseerd qua maat? En wanneer is je operatie?

 

Ik heb je toegevoegd. Als je me wilt volgen moet je even op volgen drukken in mijn profiel.

 

Ja zin in maandag! Gaat vast goed komen.

Mocht je nog vragen hebben dan weet je me te vinden.

 

Zou ik je album nog mogen bekijken @tante-chan? Zo benieuwd hoe het nu gaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Vanneh jij ook bij Laura?

Ohhh ik snap je zo. Ik vind het nog steeds zo lastig en echt een ding. Maar ben er ook van overtuigd dat ik me zoveel zekerder ga voelen. Wat ik nu heb maakt me niet happy.. Maar het geregel voor de kindjes en de onzekerheid van m'n herstel vind ik nogal eng..

Hoe groot krijg jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga bij Dr Nolens in Kortrijk. Ze kon me niet vlakaf zeggen hoeveel cc het ging worden. Daar ik met een lift, tepelverkleining zit, kijkt ze het moment zelf welk implantaat het natuurlijkst overkomt. Ze weet wel wat de verwachtingen zijn, maar bekijkt de mogelijkheid dan in combinatie met het overige vel, elasticiteit enz. Heel onzeker maar ik hoor hier in de streek veel goeds van haar. De thuisverpleegster wist me te zeggen dat ze al veel mooie resultaten van haar zag. Laat ons hopen dat het waar is :) 

heb jij een idee wat het nu juist gaat worden? Het zal er nu snel gaan zijn!

maar inderdaad vooral de zorg voor de kindjes en het herstel baren me ook echt zorgen, het angstzweet breekt me soms uit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Vanneh:

Ik ga bij Dr Nolens in Kortrijk. Ze kon me niet vlakaf zeggen hoeveel cc het ging worden. Daar ik met een lift, tepelverkleining zit, kijkt ze het moment zelf welk implantaat het natuurlijkst overkomt. Ze weet wel wat de verwachtingen zijn, maar bekijkt de mogelijkheid dan in combinatie met het overige vel, elasticiteit enz. Heel onzeker maar ik hoor hier in de streek veel goeds van haar. De thuisverpleegster wist me te zeggen dat ze al veel mooie resultaten van haar zag. Laat ons hopen dat het waar is :) 

heb jij een idee wat het nu juist gaat worden? Het zal er nu snel gaan zijn!

maar inderdaad vooral de zorg voor de kindjes en het herstel baren me ook echt zorgen, het angstzweet breekt me soms uit. 

Hoi

 

Mijn pc wist zelfs niet op het moment dat ze op me aantekeningen aan het maken was ofdat ze een lift of niet ging doen. We hadden dat eigenlijk wel afgesproken maar ze wou het maar beslissen op het moment van de operatie zelf.

En idd het ziet er al goed uit. Nu staan ze nog wat hoog en moeten nog indalen.

 

Ben benieuwd ....:D

 

Gtjs

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Natje1:

Hoi

 

Mijn pc wist zelfs niet op het moment dat ze op me aantekeningen aan het maken was ofdat ze een lift of niet ging doen. We hadden dat eigenlijk wel afgesproken maar ze wou het maar beslissen op het moment van de operatie zelf.

En idd het ziet er al goed uit. Nu staan ze nog wat hoog en moeten nog indalen.

 

Ben benieuwd ....:D

 

Gtjs

 

 Ik ben al blij dat ik lotgenoten tref, stelt me toch wat meer op mijn gemak :) 

ik ben mee benieuwd hoever verder evolueert :) 

bedankt voor de bemoedigende woorden :)

 

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.