Ga naar inhoud

bvinspe : 24 januari 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hello!

 

Wou kijken voor tips en adviezen voor mijn snel aankomende borstvergroting!

Ben een mama van een kind van bijna 4 jaar, en heb iets meer als een jaar borstvoeding gegeven.

Dr Verdonck raadde me 385 cc dual plane aan, maar een vriendin van me zei dat dit te weinig is en dat met dual plane je borsten te ver uiteen staan. (zij heeft 405 cc natrelle, niet via dezelfde dokter, en kan ze apart bewegen wat raar oogt als dat gebeurt bij bepaalde bewegingen. Dus zij raadde me dit sterk af.)

Ik heb blijkbaar te dun vel van m'n borsten om voor de borstspier een implantaat te plaatsen, en groter als 385cc is teveel risico op spierscheuren dus doet ie niet blijkbaar

 

 

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bvinspe

Ik denk dat je bij dr. Verdonk in goede handen bent. Ik lees hier vooral positieve verhalen over deze man, en hij heeft heel veel ervaring. Dus ik denk dat deze man er meer verstand van zal hebben dan je vriendin. Verdonk zal vast en zeker een verklaring hebben voor het aantal cc's, dat hij bij je wil plaatsen en waarom het bij jou niet voor de spier kan. Waarschijnlijk idd omdat je te weinig weefsel van jezelf hebt. 

Wanneer word je geopereerd? 

 

Groetjes, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei bvinspe:

Afspraak is voor 24 januari gepland!

Heb inderdaad al heel veel lovende reacties gelezen. En eigenlijk nog geen een negatieve.

Heb ook al wat mooie foto's gezien van enkele die het bij hem al hebben gezet.

Wat een handig forum is dit!

 

 

groetjes

Spannend hoor. Komt vast goed. Ik word 8 december door Nio geopereerd. Een hersteloperatie om me van mijn double bubble te verlossen :D.

Komt ook vast wel weer goed. 

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Jaydee:

Spannend hoor. Komt vast goed. Ik word 8 december door Nio geopereerd. Een hersteloperatie om me van mijn double bubble te verlossen :D.

Komt ook vast wel weer goed. 

 

Xxx Jaydee 

 

Ook dual plane?

Double bubble is zeker kapselvorming? Is dat dan gratis voor dit weg te halen of moet je er opnieuw voor betalen?

Heb toch ook al veel positieve reacties gelezen over dr Nio dus komt idd vast wel goed!

 

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bvinspe, Ik moet het volledig betalen, omdat ik het niet door de chirurg laat herstellen, die hier verantwoordelijk voor is. In haar ben ik het vertrouwen kwijt. Dan maar weer de volle mep betalen, in de hoop dat dr. Nio het weer goed krijgt. 

Een double bubble heeft volgens mij niks met kapsel te maken. Meer met het te hoog plaatsen van de protheses, waardoor je eigen weefsel eroverheen zakt ofzo..... ik snap dit ook niet zo heel goed. Mijn borsten hadden gewoon meer opgevuld moeten worden met grotere protheses. En dat gaat nu wel gebeuren. Ik heb alle vertrouwen in Nio, en ga ervan uit dat alles goed komt. 

En ja..... mijn protheses zijn nu dual plane geplaatst en de volgende protheses worden wederom dual plane geplaatst. 

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-10-2017 om 22:06 zei Jaydee:

@bvinspe, Ik moet het volledig betalen, omdat ik het niet door de chirurg laat herstellen, die hier verantwoordelijk voor is. In haar ben ik het vertrouwen kwijt. Dan maar weer de volle mep betalen, in de hoop dat dr. Nio het weer goed krijgt. 

Een double bubble heeft volgens mij niks met kapsel te maken. Meer met het te hoog plaatsen van de protheses, waardoor je eigen weefsel eroverheen zakt ofzo..... ik snap dit ook niet zo heel goed. Mijn borsten hadden gewoon meer opgevuld moeten worden met grotere protheses. En dat gaat nu wel gebeuren. Ik heb alle vertrouwen in Nio, en ga ervan uit dat alles goed komt. 

En ja..... mijn protheses zijn nu dual plane geplaatst en de volgende protheses worden wederom dual plane geplaatst. 

 

Xxx Jaydee 

Hopelijk komt het helemaal goed met ons beide dan!

 

Dual plane zal wel ok zijn als je er weer voor kiest. Dit was mijn grootste twijfel.

 

Veel succes xXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze al 22 jaar dual plane en dat bevalt mij prima. Vaak hoor je dat, wanneer ze voor de borstspier geplaatst worden, ze ook sneller gaan hangen. Want dan draagt alleen de huid het gewicht van de protheses. Nu worden de protheses ook gedeeltelijk "gedragen" door de borstspier. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-10-2017 om 18:40 zei bvinspe:

Hello!

 

Wou kijken voor tips en adviezen voor mijn snel aankomende borstvergroting!

Ben een mama van een kind van bijna 4 jaar, en heb iets meer als een jaar borstvoeding gegeven.

Dr Verdonck raadde me 385 cc dual plane aan, maar een vriendin van me zei dat dit te weinig is en dat met dual plane je borsten te ver uiteen staan. (zij heeft 405 cc natrelle, niet via dezelfde dokter, en kan ze apart bewegen wat raar oogt als dat gebeurt bij bepaalde bewegingen. Dus zij raadde me dit sterk af.)

Ik heb blijkbaar te dun vel van m'n borsten om voor de borstspier een implantaat te plaatsen, en groter als 385cc is teveel risico op spierscheuren dus doet ie niet blijkbaar

 

 

groetjes!

Hoi @bvinspe,

Wat gaaf dat je 24 januari al geopereerd wordt! Bij Verdonck dan? 

Misschien dat @Desert-Rose dan de titel van dit topic kan aanpassen!

Wellicht dat je in de tussentijd dan nog een ander consult kan inplannen zodat je ook een andere zienswijze hoort OF juist bevestigd wordt in wat je bij Verdonck hebt gehoord. Dat zal je sowieso helpen denk ik!

En elk lijf is anders, en ik snap dat je vriendin het beste met je voorheeft, maar zij is niet de expert in deze...

Succes!! Liefs, Nicoline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-10-2017 om 11:47 zei Nicoline_W:

Hoi @bvinspe,

Wat gaaf dat je 24 januari al geopereerd wordt! Bij Verdonck dan? 

Misschien dat @Desert-Rose dan de titel van dit topic kan aanpassen!

Wellicht dat je in de tussentijd dan nog een ander consult kan inplannen zodat je ook een andere zienswijze hoort OF juist bevestigd wordt in wat je bij Verdonck hebt gehoord. Dat zal je sowieso helpen denk ik!

En elk lijf is anders, en ik snap dat je vriendin het beste met je voorheeft, maar zij is niet de expert in deze...

Succes!! Liefs, Nicoline

Ja bij dr Verdonck, kan haast niet wachten.

Nog zo lang! :-D

Heb het al helemaal ingepland dus hoef niet ergens nog op consult te gaan, ik denk wel dat ik in goede handen ben.

Nu nog lekker veel fitnessen nu ik nog kan!

Go, go summerbodyyy :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Mijn operatie is gelukt, op de manier van ik heb de narcose overleefd! Had wel even schrik als ik dat papier moest tekenen van dat het niet hun schuld is als ik overlijd enal 

Maar als ik erachter vroeg bij de anesthesist zei ze dat er nog niemand dood was gegaan bij haar dus dat was een geruststelling. Herriner me niet veel omdat ik zo groggy was. Weet alleen dat vandaag, dag na de operatie, ik wel echt mega veel pijn heb en niet alleen kan rechtgeraken pff. Hopelijk morgen beter! En hopelijk zijn m'n titties nice hihi 

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden zei bvinspe:

Mijn operatie is gelukt, op de manier van ik heb de narcose overleefd! Had wel even schrik als ik dat papier moest tekenen van dat het niet hun schuld is als ik overlijd enal 

Maar als ik erachter vroeg bij de anesthesist zei ze dat er nog niemand dood was gegaan bij haar dus dat was een geruststelling. Herriner me niet veel omdat ik zo groggy was. Weet alleen dat vandaag, dag na de operatie, ik wel echt mega veel pijn heb en niet alleen kan rechtgeraken pff. Hopelijk morgen beter! En hopelijk zijn m'n titties nice hihi 

Blij te horen dat alles goed verlopen is.

Eerste 3 dagen waren bij mij het lastigste. Mijn chirurg zei dat bij de meeste patiënten na 1 week het kantelpunt is en vanaf dan alles alleen maar beter wordt. En dat is ook zo. Laat je maar goed verzorgen de komende tijd. En denk aan leuke dingen ( je nieuwe boobs ;) ) Goed herstel gewenst meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei bvinspe:

Mijn operatie is gelukt, op de manier van ik heb de narcose overleefd! Had wel even schrik als ik dat papier moest tekenen van dat het niet hun schuld is als ik overlijd enal 

Maar als ik erachter vroeg bij de anesthesist zei ze dat er nog niemand dood was gegaan bij haar dus dat was een geruststelling. Herriner me niet veel omdat ik zo groggy was. Weet alleen dat vandaag, dag na de operatie, ik wel echt mega veel pijn heb en niet alleen kan rechtgeraken pff. Hopelijk morgen beter! En hopelijk zijn m'n titties nice hihi 

 

Hey! Blij om te horen dat alles zo goed gegaan is ;)

Ik ben eind september ook door dr. Verdonck geopereerd!

Gewoon heel stipt je medicatie nemen ('s nachts de wekker er zelf voor zetten)! Zo houd je de pijn het beste weg :DEn voldoende rusten want genezen doe je maar één keer (wat een cliché :P).

Heel veel succes met je herstel en geniet er maar van!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei bvinspe:

Mijn operatie is gelukt, op de manier van ik heb de narcose overleefd! Had wel even schrik als ik dat papier moest tekenen van dat het niet hun schuld is als ik overlijd enal 

Maar als ik erachter vroeg bij de anesthesist zei ze dat er nog niemand dood was gegaan bij haar dus dat was een geruststelling. Herriner me niet veel omdat ik zo groggy was. Weet alleen dat vandaag, dag na de operatie, ik wel echt mega veel pijn heb en niet alleen kan rechtgeraken pff. Hopelijk morgen beter! En hopelijk zijn m'n titties nice hihi 

Hey @bvinspe.Ik ben maandag geopereerd dr dokter Verdonck.Het is inderdaad raar van die papier.Die heb ik moeten aftekenen voor de operatie.Nu zijn het 3 rare dagen waarin je gewoon max moet uitrusten..En zoals @Brabs zegt gewoon op tijd medicatie nemen.Veel beterschap.Don't worry

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei hubje:

Hey @bvinspe.Ik ben maandag geopereerd dr dokter Verdonck.Het is inderdaad raar van die papier.Die heb ik moeten aftekenen voor de operatie.Nu zijn het 3 rare dagen waarin je gewoon max moet uitrusten..En zoals @Brabs zegt gewoon op tijd medicatie nemen.Veel beterschap.Don't worry

En gaat het al beter met de pijn? Teveel liggen is ook niet goed zegt de huisarts, maar ik lig toch liever tv te kijken dan rond te stappen persoonlijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Shannah:

Ik ben ook woensdag geopereerd door Dr Verdonck. 

Net zoals jou voel ik ook de pijn bij het rechtstaan, me beter zetten of leggen. 

Hopelijk is de pijn snel voorbij. 

 

Dan zaten we waarschijnlijk samen daar in die kamer waar we wakker werden :-D, en hoeveel heb jij genomen van cc's? Ik 385cc sebbin, hopelijk gaat het groot genoeg zijn en mooi en geen complicaties, toch een beetje eng allemaal pff.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei bvinspe:

Dan zaten we waarschijnlijk samen daar in die kamer waar we wakker werden :-D, en hoeveel heb jij genomen van cc's? Ik 385cc sebbin, hopelijk gaat het groot genoeg zijn en mooi en geen complicaties, toch een beetje eng allemaal pff.

Ja zou misschien wel kunnen. Ik was de laatste van de dag. 

Ik heb 275cc Motiva genomen. 

Ik ben wel benieuwd naar het eindresultaat... 

Hopelijk zijn er inderdaad geen complicaties. Daar mogen we niet aan denken. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Shannah:

Ja zou misschien wel kunnen. Ik was de laatste van de dag. 

Ik heb 275cc Motiva genomen. 

Ik ben wel benieuwd naar het eindresultaat... 

Hopelijk zijn er inderdaad geen complicaties. Daar mogen we niet aan denken. 

 

Dan waren we waarschijnlijk niet samen, ik was al door naar huis tegen half 1. Gwn hopen dat alles in orde komt idd. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.