Ga naar inhoud

Boobs350 : 9 januari 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 129
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 15-10-2017 om 21:46 zei neen004:

 

Ja, ze veranderen nu ook nog steeds. Ik had 70A en nu 70E.

@neen004 zou ik ook eens in je album mogen kijken?

Ik wordt over 2,5week geopereerd door Straten maar twijfel nog over het aantal cc's :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 hours ago, CupA84tje said:

Hoi!

 

wat spannend allemaal en heel grappig ik word op dezelfde dag als jij geopereerd! Het aftellen is begonnen groetjes Kaatje :) 

Oh leuk! Ik heb vandaag 9 januari als definitief doorgegeven. Ik ben halverwege de ochtend aan de beurt!

En jij ?

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei a-nn-e-v:

Vandaag heb ik 9 januari als definitieve datum vast laten leggen!

Ik word in de tweede helft van de ochtend geopereerd :)

Nu is het aftellen tot the big day! :wub:

 

 

Yay gefeliciteerd!! Fijn in de ochtend, kreeg je dat al meteen te horen? 

 

Ik heb aangegeven ook graag in de ochtend aan de beurt te zijn, ze hadden mijn voorkeur genoteerd en zouden proberen mij zo vroeg mogelijk in te plannen. Ik ben benieuwd!

 

Lekker aftellen!:101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 hours ago, Aloysa said:

Yay gefeliciteerd!! Fijn in de ochtend, kreeg je dat al meteen te horen? 

 

Ik heb aangegeven ook graag in de ochtend aan de beurt te zijn, ze hadden mijn voorkeur genoteerd en zouden proberen mij zo vroeg mogelijk in te plannen. Ik ben benieuwd!

 

Lekker aftellen!:101:

Ik mocht een voorkeur aangeven. Ivm de reistijd durcdedurcdedurfde

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei a-nn-e-v:

Ik mocht een voorkeur aangeven. Ivm de reistijd durcdedurcdedurfde

 

Ah ok, dat heb ik dus ook gedaan :) We zijn er vroeg bij, dus hopelijk zijn we in de ochtend aan de beurt!

 

Het is voor mij een klein uurtje rijden naar Bosch en Duin. Ik kan echter heel misselijk worden van de narcose, dus daar zouden ze me wat extra voor geven. Maar als ik heel lang niks eet kan ik soms ook super misselijk worden, dus ik ben bang als ik pas heel laat aan de beurt ben dat ik straks al misselijk de operatie in ga:unsure: En ik ken mezelf, ik zou dan ook de hele dag zitten te stressen, dus dan ben ik ook liever gewoon vroeg aan de beurt:ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 hours ago, Aloysa said:

 

Ah ok, dat heb ik dus ook gedaan :) We zijn er vroeg bij, dus hopelijk zijn we in de ochtend aan de beurt!

 

Het is voor mij een klein uurtje rijden naar Bosch en Duin. Ik kan echter heel misselijk worden van de narcose, dus daar zouden ze me wat extra voor geven. Maar als ik heel lang niks eet kan ik soms ook super misselijk worden, dus ik ben bang als ik pas heel laat aan de beurt ben dat ik straks al misselijk de operatie in ga:unsure: En ik ken mezelf, ik zou dan ook de hele dag zitten te stressen, dus dan ben ik ook liever gewoon vroeg aan de beurt:ph34r:

Oh ik zie dat mn vorige bericht niet helemaal goed is gegaan Haha!

Er moest nog bij;

Ik durfde niet half acht of acht uur gezien de kans op files. Dan ga ik zitten stressen en dat is ook niet goed ... 

Ik heb nog nooit narcose gehad.

Ook geen infuus. Tegen die twee dingen zie ik misschien nog wel het meest op.

Gisteren moest ik bloed laten prikken en dat was de tweede keer in heel mn leven. De eerste keer ben ik flauw gevallen Haha! Gisteren scheelde het ook heel weinig :huh:

 

Vervelend dat je zo naar wordt van narcose.. hopelijk valt het nu mee nu je extra medicatie krijgt! 

Hoeveel jaar nazorg heb jij genomen? 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Noisy said:

Hé wat leuk, nog meer Dr. Straten fans:D

Ik mag 6 november en inderdaad, ook ik ben er iedere dag mee bezig. Zo onwerkelijk dat het nu echt gaat gebeuren

Leuk! Voor jou is het nog korter wachten dan voor aloysa en mij haha.

Wat ga je krijgen? 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, nog 2,5 week. Ik heb er zoooooooo'n zin in maar tegelijk toch ook spannend..

Ik krijg de Mentor anatomisch 390cc, cohesie II, dual plane geplaatst. Een hele mond vol hahaha! Ik hoop daarmee uit te komen op een mooie volle D-cup. Ik heb nu een lege B-cup.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Noisy said:

Ja, nog 2,5 week. Ik heb er zoooooooo'n zin in maar tegelijk toch ook spannend..

Ik krijg de Mentor anatomisch 390cc, cohesie II, dual plane geplaatst. Een hele mond vol hahaha! Ik hoop daarmee uit te komen op een mooie volle D-cup. Ik heb nu een lege B-cup.

Mooi! Ik ben heel benieuwd! 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
2 uur geleden zei Boobs350:

Hoi!

 

Zijn er toevallig meer meiden die 9 januari worden geopereerd?

Misschien leuk om contact te houden zo naarde operatie datum toe!

 

X

Ja... @CupA84tjewordt 9 januari geopereerd door Dr. Nio in Parkkliniek. Zij zit ook in de club "alle kerstballen verzamelen", dus ik zal jou ook toevoegen aan de club. 

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Jaydee:

Ja... @CupA84tjewordt 9 januari geopereerd door Dr. Nio in Parkkliniek. Zij zit ook in de club "alle kerstballen verzamelen", dus ik zal jou ook toevoegen aan de club. 

 

Xxx Jaydee 

Jeej echt leuk ik had jouw datum al voorbij zien komen hihi :) want ik ben de enige in januari en dan ben ik niet zo alleen hahahaaaa 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.