Ga naar inhoud

Boobs350 : 9 januari 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

49 minutes ago, Mrs. said:

Hee meid!

Wauw, wat superfijn dat jij je weer goed voelt en dat je zo  gelukkig bent geworden door je keuze:wub:! Ik kan niet wachten tot ik zo gelukkig mag gaan worden. :blush:

Liefs!xoxo

Ik heb er geen moment spijt van gehad! Wel dat ik in de eerste weken dacht; shit waar ben ik aan begonnen ?!?! Maar nooit spijt. 

Ik zou niet eens meer weten hoe het er hiervoor uitzag. Zo gelukkig!

Ik weet zeker dat jij net zo gelukkig zal zijn.. Het begin is even doorbijten maar alles zo waard.. veel succes! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 129
  • Created
  • Laatste Reactie
49 minuten geleden zei Boobs350:

Ik heb er geen moment spijt van gehad! Wel dat ik in de eerste weken dacht; shit waar ben ik aan begonnen ?!?! Maar nooit spijt. 

Ik zou niet eens meer weten hoe het er hiervoor uitzag. Zo gelukkig!

Ik weet zeker dat jij net zo gelukkig zal zijn.. Het begin is even doorbijten maar alles zo waard.. veel succes! Xx

Zo goed om te lezen. Kan ik me vast mentaal voorbereiden want ik weet van mezelf dat ik mega ongeduldig ben haha!:rolleyes:

Heb je voor foto's gemaakt? Wellicht kan je het op die manier nog eens terughalen hihi!

Heb je hier ook een album zodat ik eens bij jou kan kijken?:blush:

 

Liefs! Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Mrs. said:

Zo goed om te lezen. Kan ik me vast mentaal voorbereiden want ik weet van mezelf dat ik mega ongeduldig ben haha!:rolleyes:

Heb je voor foto's gemaakt? Wellicht kan je het op die manier nog eens terughalen hihi!

Heb je hier ook een album zodat ik eens bij jou kan kijken?:blush:

 

Liefs! Xoxo

Ik heb nog geen album. Ik ga morgen eens kijken of ik dat voor elkaar kan krijgen. Moet ook zeggen dat ik niet heel fanatiek foto’s heb gemaakt haha. Sommige hebben van elke week maar dat heb ik niet ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Boobs350:

Dankje :) het was ook een hele trip zeg. Heftiger dan ik had verwacht maar het ZO waard! 

Dat gevoel ken ik. Ik dacht ook ; nee dit kan gewoon niet goed komen. Zo hard en raar en ongemakkelijk.. 

geloof me, het komt echt goed!! 

 

Xx

Ja ik had dit vooraf ook niet kunnen inschatten. Je hebt zoveel geduld nodig. Maar ik geloof ook zeker dat het het waard is. Je doet dit helemaal voor jezelf en dat is voor mij al iets bijzonders. 

 

Ik zal wel blij zijn als ik wat meer kan gaan bewegen. M’n lichaam voelt een beetje krakkemikkig aan door al dat liggen:45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Boobs350:

Ik heb nog geen album. Ik ga morgen eens kijken of ik dat voor elkaar kan krijgen. Moet ook zeggen dat ik niet heel fanatiek foto’s heb gemaakt haha. Sommige hebben van elke week maar dat heb ik niet ..

Hihi helemaal goed! Ik ben heel benieuwd naar je resultaat! Hou je ons op de hoogte:blush:? Je schrijft zo leuk!

Liefs!!

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.