Ga naar inhoud

Vae : 17 januari 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 153
  • Created
  • Laatste Reactie

Vandaag was de laatste dag met mijn kleine boobies. Dat voelt wel vreemd hoor! Ik kijk er enorm naar uit maar ik heb wel een beetje een dubbel gevoel bij het afscheid nemen van mijn kleine boobs. Ze zijn toch eigen en ik ben sowieso slecht in afscheid nemen ;) En zenuwen + 2 slechte nachten maken mij ook lichtelijk instabiel, haha!

 

Vanochtend nog heerlijk 2 uur met de hond in het bos geweest en verder nog meer schoongemaakt, een hoop eten gekookt en uitgebreid mijn haren gewassen + een maskertje gedaan. Ik ben er bijna klaar voor, alleen nog de spulletjes voor morgen inpakken.. wordt vervolgd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Vae:

Vandaag was de laatste dag met mijn kleine boobies. Dat voelt wel vreemd hoor! Ik kijk er enorm naar uit maar ik heb wel een beetje een dubbel gevoel bij het afscheid nemen van mijn kleine boobs. Ze zijn toch eigen en ik ben sowieso slecht in afscheid nemen ;) En zenuwen + 2 slechte nachten maken mij ook lichtelijk instabiel, haha!

 

Vanochtend nog heerlijk 2 uur met de hond in het bos geweest en verder nog meer schoongemaakt, een hoop eten gekookt en uitgebreid mijn haren gewassen + een maskertje gedaan. Ik ben er bijna klaar voor, alleen nog de spulletjes voor morgen inpakken.. wordt vervolgd..

Komt helemaal goed hoor je gaat zowiezo blij zijn en ze wennen zo snel ;).

Ik wens je veel succes morgen :53:

Ik ben benieuwd naar je verslagje xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11/10/2017 om 14:05 zei Eef.n:

Hoi! 

 

Hier eind januari geopereerd door dr Verdonck! Zeer tevreden! 

 

Ik had een acup en heb 355cc motiva gekregen. Heb qua bh maat nu een Ecup maar oogt als een kleine D. 

 

Als je wilt dan voeg ik je toe! 

 

Groetjes! 

 

Ik moest overigens dik een uur rijden maar was t echt waard! 

 

@Eef.n hoi hoi!

ik word 30 maart ook geopereerd door dr Verdonck en krijg 350 cc Motiva :)

 

Zou ik eens in je album mogen kijken? Ben zeer benieuwd en super zenuwachtig :) 

 

groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd :43: met je nieuwe boobs!! 

Hopelijk is alles goed gegaan en valt het met de pijn een beetje mee. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Operatieverslag

 

06:10 uur, de wekker gaat.. het voelt alsof ik pas net in slaap gevallen ben. Ik ben erg moe maar ook klaar wakker, vandaag is de dag! Ik sleep mezelf uit bed, tanden poetsen, gezicht wassen, aankleden en de hond een aai geven. Het is nog pikdonker buiten als ik de deur achter me dicht trek om met de hond te gaan lopen. 45 minuten later sta ik weer binnen, hond eten geven, douchen, aankleden, check-check-dubbel check of ik alles wel mee heb. 08:40 uur, we gaan rijden! 

 

Het is 11:20 uur als we aankomen bij de Belgian Breast Clinic. We hebben een klein beetje vertraging opgelopen maar we zijn op tijd. We worden vriendelijk ontvangen in het nieuwe moderne gebouw en er wordt gevraagd of ik nog even wat formulieren in wil vullen. Mijn vriend schaart zich ondertussen bij de uitgebreide koffie automaat. Ik heb ook dorst, inmiddels ben ik al bijna 13 uur nuchter. De formulieren overhandig ik ondertekend weer terug en neem plaats in de wachtkamer. De warme koffie ruikt heerlijk. 

 

Het is 12:40 uur en ik wordt opgehaald door de assistente. We stappen in de lift en ik wordt begeleid naar een kamertje. Ze vraagt me om mij uit te kleden en maakt foto’s. Er ligt een heerlijke warme badjas voor me klaar. Ik trek deze samen met een haarnetje en een paar slippertjes aan en ga op het bed liggen. De assistente dekt me toe en legt een infuus aan. “Alvast wat extra vocht.” zegt ze, “Dr. Verdonck komt over 10 minuutjes bij je.” Het zal inderdaad zo’n 10 minuten later zijn als dr. Verdonck binnen komt. Hij is een ontzettend aardige man en ik voel me helemaal op mijn gemak. We bevestigen de implantaten - Motiva Ergonomix round Full 375cc ProgressiveGel Ultima - en hij begint me op te meten en af te tekenen. Hij glimlacht en zegt me lekker te ontspannen als hij weer vertrekt, “De assistente komt je zometeen halen.”

 

Iets later komt ze binnen en neemt me mee naar de operatiekamer. Het ziet er allemaal heel nieuw en netjes uit, wel koud daarbinnen. Ik wordt vriendelijk verwelkomd door de anesthesist en haar assistente. Het bed is gelukkig verwarmd dus de kou is snel vergeten. “Ik sluit nu de antibiotica aan en heb je alvast wat kalmerends gegeven.” zegt ze. Ik voel me inderdaad direct high worden. Dr. Verdonck komt binnen en laat me de verpakking van de implantaten zien, ik keur ze voor een laatste keer goed. De assistente heeft mijn armen ondertussen vastgebonden en houdt een zuurstofkapje boven mijn mond. “Ga maar lekker slapen.”

 

[...]

 

“Kijk maar even.” hoor ik een mannenstem zachtjes zeggen. Ik zit rechtop in de operatiekamer en zie twee borsten als ik omlaag kijk. “Ze zijn nog lekker puntig.” zeg ik half lachend “Net 2 piramides.” Ik zal meteen daarna weer weggevallen zijn want ik wordt rondt 14:30 wakker in de uitslaapkamer, netjes verpakt in blauw verband en de borstband die ik eerder bij de receptie had afgegeven. De assistente komt direct naar me toe om te vragen hoe het gaat. Ik voel me eigenlijk best goed, wel spierpijn, een beetje beurs en pijn tussen mijn schouderbladen maar verder valt het mee. Ik krijg een bekertje water. Dr. Verdonck zit tegenover mij achter de computer, hij vraagt regelmatig hoe het gaat. Als ik vraag op de operatie goed is gegaan zegt hij “Ja, alles is goed gegaan maar het was best een werkje om ze achter je spieren te krijgen. Het was behoorlijk strak.”

 

Iets later komt de assistente vragen of ik even naar het toilet wil gaan. “Prima.” zeg ik. Ik lig nog een half uurtje in bed en wordt daarna geholpen met aankleden. Ze geeft me een uitgebreide uitleg over de medicatie en wat ik kan verwachten. Ik krijg een envelop met alle informatie mee en het pasje van mijn implantaten. Vervolgens mag ik plaats nemen in een rolstoel en wordt ik naar beneden gebracht. Mijn vriend zit daar al op me te wachten. Nog even naar de wc en dan naar huis.

 

2 uur en 40 minuten later komen we aan bij het ziekenhuis in onze woonplaats. Het is al bijna half 7 ‘s avonds dus dat is de enige apotheek die nog open is. We zijn een half uurtje later eindelijk thuis en ik stuur direct een bericht aan @best_boobie. Ze maakt een medicatie schema voor me zodat ik daar meteen mee kan beginnen. Ik voel me goed en neem wat te eten en te drinken. Ik zit nog even op de bank. Mij ogen worden zwaar dus ik sta op en maak me klaar om te gaan slapen. Voor ik in bed stap kijk ik in de spiegel. Er valt nog weinig te zien maar de grootte lijkt me precies goed, ik voel me zeer tevreden met wat ik zie en hoe vriendelijk ik in de Belgian Breast Clinic behandeld ben. Om 23:00 uur neem ik nog een ibuprofen in en schuif mezelf langzaam in bed, het was een lange dag en ik val vrijwel direct in slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Auks:

@Vae Wat een heel fijn verslag heb je gemaakt! Super om te lezen dat alles zo goed is gegaan. Slapen is dus ook goed gegaan?!

 

Ja, ik ben rond 23:00 uur in slaap gevallen en om 02:00 uur werd ik wakker van de wekker omdat ik dan paracetamol moet nemen. Ik was toen wel een klein beetje misselijk maar ben binnen een half uurtje weer in slaap gevallen en werd om 07:45 uur weer wakker. Had een beetje last van mijn rug maar rechtop slapen is ook niet echt heel comfortabel natuurlijk.. maar na een beetje beweging trok dat ook weer weg. En nu hopen dat het zo blijft gaan! ;)

 

Hoe gaat het met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Vae:

 

Ja, ik ben rond 23:00 uur in slaap gevallen en om 02:00 uur werd ik wakker van de wekker omdat ik dan paracetamol moet nemen. Ik was toen wel een klein beetje misselijk maar ben binnen een half uurtje weer in slaap gevallen en werd om 07:45 uur weer wakker. Had een beetje last van mijn rug maar rechtop slapen is ook niet echt heel comfortabel natuurlijk.. maar na een beetje beweging trok dat ook weer weg. En nu hopen dat het zo blijft gaan! ;)

 

Hoe gaat het met jou?

Ow super!! Ik hoop dat het bij mij ook zo heerlijk gaat!! Ben lekker aan het aftellen en heb er super super veel zin in!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal, 

 

Vorige week vrijdag ben ik geopereerd door Dr. Verdonck in de Belgian Breast Clinic te Diest.

Ik ben 29 jaar en al heel mijn leven plat vooraan. Ik voelde mij hier zo slecht bij en heb eindelijk besloten om een borstvergroting te laten uitvoeren. 

Vanaf de eerste consultatie bij Dr. Verdonck wist ik meteen dat ik door hem geopereerd zou worden. Wat een vriendelijk en aangenaam man, ik voelde me meteen helemaal op mijn gemak. Na het passen besloten om voor de 300cc implantaten van Sebbin te gaan. Meer ging er volgens hem niet in en zou onnatuurlijk lijken. Ik zou op een goeie C uitkomen. 

12 januari was het dan zover, was eerst heel zenuwachtig, maar van zodra Dr. Verdonck bij me kwam was ik weer de kalmheid zelve, ik had er alle vertrouwen in. 

Eerste 4 dagen waren super pijnlijk en lastig. Ik ben nu 6 dagen po en heb zo goed als geen last meer. Enkel aan m'n rug tussen mijn schouderbladen.  Natuurlijk doe ik het heel kalm aan. Soms word ik overmoedig en wil ik al eens wat kleine huishoudelijke taakjes doen, maar dan spannen mijn borstspieren enorm aan. Een goed signaal van mijn lichaam dat zegt, doe maar kalm aan. 

Qua grootte kan ik nog niet veel zeggen omdat er een heel strak blauw verband rond zit die alles echt wat plat duwt. Ben zo benieuwd naar volgende week, dan ga ik ze eindelijk zien :)

 

Groetjes, Julie 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Auks:

Ow super!! Ik hoop dat het bij mij ook zo heerlijk gaat!! Ben lekker aan het aftellen en heb er super super veel zin in!! 

 

Wanneer ben jij ook alweer aan de beurt? Ik ga voor je duimen!! :41:

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Vae:

 

Wanneer ben jij ook alweer aan de beurt? Ik ga voor je duimen!! :41:

Ik mag 2 februari

Thanx!! En ik voor je herstel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vae Ben blij dat het allemaal goed verlopen is...

Deed me ook plezier om alles zo gedetailleerd te lezen. Enne... je mag dus een kamerjas aandoen en slippers gebruiken? Is netjes op die manier.

Hoef je dan geen operatieschort nadien aan te doen?Hoeft daarin alles uit van kleren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @hubje! Je mag je eigen onderbroek aanhouden, verder moet alles uit. Daarna krijg je van hun een zachte badjas, een haarnetje en slippertjes. Daarin loop je ook naar de operatiekamer dus je krijgt geen operatieschort. In de operatiekamer gaat de badjas weer uit maar je wordt wel toegedekt met een dekentje. Nog maar 4 dagen wachten voor jou! Hoe is het met de zenuwen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Vae:

Hey @hubje! Je mag je eigen onderbroek aanhouden, verder moet alles uit. Daarna krijg je van hun een zachte badjas, een haarnetje en slippertjes. Daarin loop je ook naar de operatiekamer dus je krijgt geen operatieschort. In de operatiekamer gaat de badjas weer uit maar je wordt wel toegedekt met een dekentje. Nog maar 4 dagen wachten voor jou! Hoe is het met de zenuwen?

Stressy...raar dat het moment bijna nadert. Ik ben nerveus maar tegelijk vind het onrealistisch.

Wat hoefde je aan te schaffen van medicatie van Dr Verdonck?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei hubje:

Stressy...raar dat het moment bijna nadert. Ik ben nerveus maar tegelijk vind het onrealistisch.

Wat hoefde je aan te schaffen van medicatie van Dr Verdonck?

 

Ja, het voelt voor mij ook nog steeds een beetje onrealistisch.. 

 

Je krijgt een recept mee voor paracetamol, ibuprofen, zaldiar, een antibiotica en een maagbeschermer. Je kan zodra je alles hebt het beste direct een pb naar best_boobie sturen zodat zij een goed schema voor je kan maken. Probeer om alles binnen normale openingstijden bij de apotheek op te halen. Ik ben dus in het ziekenhuis bij de nachtapotheek geweest omdat ik te laat was en moest €45 per medicijn extra betalen... bizar veel! Maar ik had geen andere keuze.. als ik dat had geweten was ik onderweg wel bij een apotheek gestopt :23:

 

Ik duik lekker mijn bedje in, jij alvast welterusten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.