Ga naar inhoud

Brabbeltje : 15 november 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

@Brabbeltje, gefeliciteerd met je nieuwe boobs. De eerste drie dagen zijn het heftigst, vanaf dag drie wordt het alleen maar beter. Zorg dat je een goed medicijnschema hebt, zodat je een spiegel opbouwt en op die manier de pijn voor bent. Best_boobie of Desert-Rose kunnen je hier eventueel bij helpen. Ik wens je een fijn herstel toe. 

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste Reactie

Oké, fijn dat dat geregeld is, @Brabbeltje. Lekker rustig aan nu, op tijd je medicijnen nemen en lekker veel drinken om je overtollige vocht en de narcose weg te spoelen. En laat je maar lekker vertroetelen. Fijn herstel gewenst. 

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@nadia.i ik merk vooral dat mn rechterborst meer last heeft van pijn te omschrijven als spierpijn ofzo..  ook mn rechterarm bewegen is daarom minder prettig... hoe is het met jou 10dgn po?

 

@Jaydee mijn man is 2 weken vrin en als hij weg is met de kindjes is mn mama er. Ik hoef eigenlijk alleen maar tr zitten, liggen, hangen.. slapen hahaha.. drinken doe ik eigenlijk niet zoveel niet echt dorst. Wel 1 kop brandnetel thee op. Bah niet mn favori3t hahaha maar alles vh goede doel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik had ook meer last van rechts dan van links. Ik ben zelf ook rechts dus ik denk dat links gewoon meer kon ontspannen. Met mij gaat t wel goed, elke dag doe ik iets meer zelf. Ga nu ook elke dag mee boodschappen doen met mijn vriend. Merk dan wel dat ik last krijg van mn schouders omdat ik toch een beetje onnatuurlijk en verkrampt loop. Moet volgende week woensdag weer werken, hoop dat t goed komt! Maar met de pijn gaat t wel echt al heel veel beter dan een week terug. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden zei Brabbeltje:

@nadia.i hopelijk ontspant rechts ook snel zou héérlijk zijn. Ik ben tot 18 dec met onbetaald verlof gelukkig. Ook ivm privé omstandigheden hoor...

 

Wat voor werk doe jij? Zie je er tegen op?

Ja ik zie er best wel tegen op.. Ik ben Makeup artist & Actrice en allebei mijn baantjes zijn heel erg actief en intensief, dus ik moet t allemaal nog maar even aanzien en kijken hoe t gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Brabbeltje gefeliciteerd met je boobs! Ik las dat jij 355 cc hebt gekregen ook via Fresow? Hoe gaat het nu? En heb je misschien foto’s van hoe het er nu uitziet? Ik heb ook 355 cc gekozen 22-01 wordt ik geopereerd maar ik twijfel of ik het niet te klein vind..

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Utopia:

@Brabbeltje gefeliciteerd met je boobs! Ik las dat jij 355 cc hebt gekregen ook via Fresow? Hoe gaat het nu? En heb je misschien foto’s van hoe het er nu uitziet? Ik heb ook 355 cc gekozen 22-01 wordt ik geopereerd maar ik twijfel of ik het niet te klein vind..

Dankjewel! Ja fresow heeft ibderdad mn operatie gedaan.echt een hele vriendelijke man en eerlijk! Vooral dat eerlijk is wel zo prettig. Ik kon kiezen destijds tussen 300demi of 355 full.. en jij? Hoe t er uit komt te zien is afhankrlink vd voorsituatie. Ik ben 160 en woog 53kg 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.