Brabbeltje Posted August 31, 2016 Share Posted August 31, 2016 Hallo dames, Deze bangerd durft haar echte naam nog niet te melden dus zal mezelf voorstellen met mijn schuilnaam. Ik ben brabbeltje bijna 27jr moeder van 2 kinderen. Ben mezelf eens goed aan het oriënteren op een bv. Dit doe ik nu ruim een jaar. Heb pas geleden deze website van een oud schoolgenoot gekregen die via jullie goede tips en ook adviezen had gekregen. Dus vandaar mijn aanmelding. Ik lees hele goede verhalen over dr.van straten wat mij zeker ook daarom erg aanspreekt. Een vriendin van mij heeft haar bv gedaan via DG. Zij is hier tevreden mee. Maar ik wil misschien nog een derde waardoor ik de bv. Uitstel. Zijn er dames die na bv toch zwanger z'n geraakt en had dit consequenties zo ja in welke mate? Dual plane / voor of achter de borst ik lees er heel veel over. Maar mijn vraag wanneer doe je welke operatie methode. En graag zou ik evt ook meer willen. Weten over anatomisch hp en lp en ronde wanneer doe je wat...? Xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brabbeltje Posted August 31, 2016 Author Share Posted August 31, 2016 Helemaal vergeten te melden in m'n enthousiasme. Heb van cup maat C75 maar.. brede borsten en weinig inhoud in de bh. Qua vulling om zo maarte noemen een volle b. Qua zicht een a. Deprimerend ik vermijd zwembad en strand. En frustrerend om meiden/vrouwen te zien met een mooi decolleté en vol. Hiermee ontneem ik voor mijn gevoel toch iets van m'n kinderen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wens2017 Posted August 31, 2016 Share Posted August 31, 2016 Hoi hoi, ik zit een beetje in t zelfde schuitje..... Na 2 kids een lege c cup, alleen in breedte.... Volume is er behoorlijk uit.... Ook net als jij twijfel over een derde.( ik wil wel maar vriend vind 2 wel prima en moet er niet aan denken om opnieuw te beginnen, zijn woorden...) maar het verdrietige gevoel herken ik 100%! Deze zomer al een paar keer met brok in de keel de Hunkemöller verlaten omdat er niets past.... Om over livera maar te zwijgen..... Ik lees graag even met jou topic mee! Fijn om te lezen dat er meer vrouwen met t zelfde zitten! groetjes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brabbeltje Posted September 2, 2016 Author Share Posted September 2, 2016 Op Wednesday, August 31, 2016 om 12:09 zei Wens2017: Hoi hoi, ik zit een beetje in t zelfde schuitje..... Na 2 kids een lege c cup, alleen in breedte.... Volume is er behoorlijk uit.... Ook net als jij twijfel over een derde.( ik wil wel maar vriend vind 2 wel prima en moet er niet aan denken om opnieuw te beginnen, zijn woorden...) maar het verdrietige gevoel herken ik 100%! Deze zomer al een paar keer met brok in de keel de Hunkemöller verlaten omdat er niets past.... Om over livera maar te zwijgen..... Ik lees graag even met jou topic mee! Fijn om te lezen dat er meer vrouwen met t zelfde zitten! groetjes! Bij Hunkemöller zit mijn beugel goed met passen maar is m'n cup te groot. En ohhh livera is een drama ook bij mij! Daar past nooit m'n beugel of cup! Nu heb ik pas geleden bij de New yorker een geweldige push up gekocht.. C75 maar ook deze heeft zo z'n mankementen zullen we maar zeggen.. met t passen zit ie geweldig overal.. tot dat ik hem gekocht had en thuis droeg en wat huishouden deed.. m'n beugels gaan halverwege m'n boobs.. dus ben constant de bh op z'n plek aan t houden.. 70/75/80 het maakt allemaal niet uit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wens2017 Posted September 2, 2016 Share Posted September 2, 2016 Heb je hang of alleen geen volume meer? Bij mij mist t volume, ik geloof dat ik niet kan spreken van hang, ze zijn gewoon echt leeg. Ik herken helemaal de zoektocht naar een passende bh. Ik wil graag een vergroting maar dan niet zoveel groter dat t onwijs opvalt.... ik ben alleen onwijs bang voor de operatie, iets met controle hebben op de situatie haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brabbeltje Posted September 4, 2016 Author Share Posted September 4, 2016 Hahaha nee over echte hang mag ik niet spreken... het missen van volume wel.. waardoor t meer lijkt alsof ze hangen in de zin het mooie volle decolleté wat je weleens zit in leuke shirtjes dat heb ik niet das hartstikke plat en onderin zit iets of wat meer volume! Ik ben met alles altijd een enorme pechvogel heel gek.. ben dus ook bang voor een operatie onder t mom bij iedereen valt t mooi en zul je zien ik verpest ze er alleen maar meer door.. zoiets zal vast ook wel iets te maken hebben met geen controle erover.. maar ik wil ook niet de rest van leven een bh blijven zoeken en er nooit 1 vinden die lekker zit.. of nooit meer in m'n leven naar t strand of zwembad omdat sommige van nature wel mooie volle decolleté hebben of wel de ballen hadden om t daadwerkelijk de operatie te ondergaan en ik mezelf alleen maar onzekerder voel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brabbeltje Posted July 18, 2017 Author Share Posted July 18, 2017 Hoi dames, A.s. vrijdag heb ik mijn eerste consult bij dr. Fresow bij Bauland kliniek. Ik vind het echt reuze spannend. Na jaren te denken over een BV, nu in elk geval de stap gezet voor een consult. Ik ben 27jaar moeder van 3 kinderen. Na de 3de echt niks meer overgehouden. Ik heb de beugel van een c cup nodig maar een vulling van een a! Geen enkele bh zit lekker, En vrouwelijk voel ik me al zeker niet meer. Toen ik belde naar bauland kliniek had ik gevraagd hoelanf er tussen bevalling en operatie moest zitten. Het antw was, als je zeker weet dat het niet meer veranderd kan dit in overleg met chirurg als hij t zelfde denkt. Afhankelijk van zijn oordeel dus. Ik kan me niet voorstellen dat t nog minder wordt dan dit vel. Mijn man heeft me na de bevalling ook niet meer naakt gezien. Ik schaam me er zo erg voor. Iedere dag onder de douche wordt ik ermee geconfronteerd en sta ik letterlijk te huilen van verdriet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brabbeltje Posted July 20, 2017 Author Share Posted July 20, 2017 @Anke je mag hier ook op reageren dan hoeft t niet in topic van Roxen. @Mamavantwee héél veel succes spannend hoelaat ben je aan de beurt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamavantwee Posted July 20, 2017 Share Posted July 20, 2017 @Brabbeltje zit nu in de wachtkamer tot ik opgehaald word...om 12 uur word ik geopereerd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brabbeltje Posted July 20, 2017 Author Share Posted July 20, 2017 @Mamavantwee spannend! Zenuwachtig of niet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamavantwee Posted July 20, 2017 Share Posted July 20, 2017 Infuus is geplaatst zenuwen gieren bah Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brabbeltje Posted July 20, 2017 Author Share Posted July 20, 2017 @Mamavantwee rustig blijven makkelijk gezegd hoor haha.. succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamavantwee Posted July 20, 2017 Share Posted July 20, 2017 Nou ik heb het achter de rug Pff ....ik zal vanavond of morgen even mijn verslagje plaatsen! xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brabbeltje Posted July 20, 2017 Author Share Posted July 20, 2017 Ben benieuwd @Mamavantwee naar je verslag. Gaat het een beetje? Viel t mee of tegen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamavantwee Posted July 20, 2017 Share Posted July 20, 2017 De operatie viel wel mee maar ondanks dat de narcose/medicijn nog werkt....toch wel behoorlijk pijn!. en hoe is het bij jou gegaan?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brabbeltje Posted July 20, 2017 Author Share Posted July 20, 2017 Consult is morgen pas... ben nu al op vd zenuwen! Dus het is tegen gevallen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamavantwee Posted July 20, 2017 Share Posted July 20, 2017 Nee dat niet had me er wel op voorbereid...had ze natuurlijk voor de spier de eerste keer en ni achter de spier en de pijn is gewoon niet te vergelijken...maar goed als het goed is nu doorbijten maar daarna wel pijnvrij door het leven! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brabbeltje Posted July 21, 2017 Author Share Posted July 21, 2017 Vandaag het consult gehad, zeer tevreden over uitleg en de passessie. Nu alleen in dubio. Ik heb de datum 15-8 gereserveerd.MAAR ben pas 2 mnd geleden bevallen op moment van operatie 3 mnd. Hij wilt me opereren keus is aan mij. Maar ik moet er rekening mee houden dat het herstel langer kan duren. En evt bij vermindering borstweefsel de prothese blijft zitten maar mn eigen borst slapper wordt en dus soort van gaat overhangen ivm dual plane. Ik mag ook 4mnd wachten.. twijfel twijfel.. ik kan over 4 maanden ook een moeilijk herstel hebben of bijwijxe van dat mij lichaam geen protheses accepteert.. Iemand tips of trucs? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desert-Rose Posted July 21, 2017 Share Posted July 21, 2017 @Brabbeltje He meis, De meeste pc's houden toch wel 6 maanden na bevalling of borstvoeding aan,dan ben je namelijk voldoende ontzwangerd, en je borsten ook terug in hun oude vorm etc, dus ik zou zelf het risico niet nemen om je nu al in aug te laten opereren. En dan gaat het niet om een "eventueel" langer herstel, maar omdat je borsten echt nog kunnen veranderen, huid kan verder rekken, borsten kunnen wellicht nog zakken, borstweefsel neemt misschien nog af, en dan is er grote kans dat de protheses in een te groot jasje komen te zitten,met vaak als gevolg, rimpels/plooien zien,en double bubble, en daar ga je dan niet blij van worden. Het is uiteindelijk je eigen keuze, maar ik zou gewoon wachten tot zeker 6 mnd. x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brabbeltje Posted July 21, 2017 Author Share Posted July 21, 2017 5 minuten geleden zei Desert-Rose: @Brabbeltje He meis, De meeste pc's houden toch wel 6 maanden na bevalling of borstvoeding aan,dan ben je namelijk voldoende ontzwangerd, en je borsten ook terug in hun oude vorm etc, dus ik zou zelf het risico niet nemen om je nu al in aug te laten opereren. En dan gaat het niet om een "eventueel" langer herstel, maar omdat je borsten echt nog kunnen veranderen, huid kan verder rekken, borsten kunnen wellicht nog zakken, borstweefsel neemt misschien nog af, en dan is er grote kans dat de protheses in een te groot jasje komen te zitten,met vaak als gevolg, rimpels/plooien zien,en double bubble, en daar ga je dan niet blij van worden. Het is uiteindelijk je eigen keuze, maar ik zou gewoon wachten tot zeker 6 mnd. x @Desert-Rose Allereerst dankjewel voor je reactie. Ik heb niet meer kans op een double bubble dan andere zoals hij zei, Maar t was wel iets wat ik wel in gedachte moest houden dat t kan voorkomen. Verder is de enige manier om t te plaatsen bij mij dp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roxen Posted July 21, 2017 Share Posted July 21, 2017 @Brabbeltje fijn dat je een goed consult hebt gehad! Ik ben vandaag ook geweest, dr. Klein gaat bij mij de operatie doen. En hij doet zelfs pas na een jaar na de zwangerschap een borstvergroting. Van mijn eigen zwangerschappen heb ik gemerkt dat je lichaam in de maanden na je bevalling nog behoorlijk kan veranderen. De keus is natuurlijk aan jou en als je ergens naar uitkijkt is het moeilijk om het uit te stellen maar, denk er wel goed over na. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desert-Rose Posted July 21, 2017 Share Posted July 21, 2017 14 minuten geleden zei Brabbeltje: @Desert-Rose Allereerst dankjewel voor je reactie. Ik heb niet meer kans op een double bubble dan andere zoals hij zei, Maar t was wel iets wat ik wel in gedachte moest houden dat t kan voorkomen. Verder is de enige manier om t te plaatsen bij mij dp Graag gedaan, ja dat snap ik dat hij dual plane wilt plaatsen, maar bijv protheses in een te ruim jasje, wil niet altijd zeggen dat dat komt door dual plane,voor hetzelfde geld moeten er als je 6 maanden verder bent na je bevalling wel een heel ander aantal cc in dan dat hij nu voorstelt, om alles netjes op te vullen. Het kost je een hoop geld, en het zou zonde zijn, als je nogmaals onder het mes zou moeten. @Roxen ja zie je , jouw pc houd dan zelfs 1 jaar aan, gebeurt idd ook vaak. Het is over het algemeen tussen de 6 maanden en een jaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brabbeltje Posted July 21, 2017 Author Share Posted July 21, 2017 @Roxen en @Desert-Rose dit was mijn 3de zwangerschap.. en het grappige is eerste 2x borstvoeding nu niet.. en nu zijn ze slapper dan ooit te voren! Grappig eigenlijk toch? Ja moet voor mezelf dingen afwegen zag dat boerhaeven medisch centrum een tijdlijn heeft van 3 tot 6 mnd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desert-Rose Posted July 21, 2017 Share Posted July 21, 2017 8 minuten geleden zei Brabbeltje: @Roxen en @Desert-Rose dit was mijn 3de zwangerschap.. en het grappige is eerste 2x borstvoeding nu niet.. en nu zijn ze slapper dan ooit te voren! Grappig eigenlijk toch? Ja moet voor mezelf dingen afwegen zag dat boerhaeven medisch centrum een tijdlijn heeft van 3 tot 6 mnd Ja zo zie je maar, iedere zwangerschap is anders, en laat je borsten er ook anders uitkomen. Boerhaave zal dat natuurlijk ook wel beoordelen op hoe de borsten eruit zien,dus ik zou niet geheel afgaan op hoe iets op een website staat. Maar denk er gewoon over na,en eventueel die paar maanden langer wachten, zijn ook zo voorbij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roxen Posted July 21, 2017 Share Posted July 21, 2017 @Brabbeltje Zoals Desort-Rose zegt elke zwangerschap is anders. Vaak duurt het ook even voordat, alles weer in model komt. Ik ben ook 3 keer zwanger geweest en elke keer hadden ze een andere maat. Ze zeggen altijd 9 maanden zwanger en 9 maanden ontzwangeren Vindt het ergens ook wel raar dat hij de keus aan jou laat. Wat ik mij dan ook afvraag stel er gaat iets mis na een paar weken, voor wie worden de kosten dan als er opnieuw geopereerd moet worden? Het is dan natuurlijk wel makkelijk om te zeggen dat jij die keus gemaakt hebt. Ik zou ook nog een paar maanden wachten, hoe moeilijk dat ook is. Een paar maanden wachten klinkt erg lang als je iets graag wilt maar je wilt ook dat het mooi wordt. Of maak nog een paar afspraken voor een consult en kijk wat andere erover zeggen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.