Ga naar inhoud

~Nail~ : 11 mei 2009 : Dr. Laban : Bergman Kliniek


Gast ~nail~

Aanbevolen berichten

  • Reacties 195
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Om 10 over 10 moet ik in Bilthoven zijn bij dr Laban voor de lekkage die ik nog steeds heb.

heb er maar weer een "koffiepad" (zoogkompres) in gedaan!!!!!

ben erg benieuw wat hij er van zegt en eraan doet !!!

tot straks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben bij dr Laban geweest en het is echt melk.

nu wil hij even 2 weken ongeveer wachten, en dan het opensnijden op plaatselijke verdoving, en dan de melkklier verwijderen en alles weer sluiten, met een onoplosbare hechting die erna de 1e controle weer uit wordt gehaald.

en dan moeten we even afwachten want het heeft nu dus ook een eigen weg gevonden 1 cm onder de tepelhoof en dat kan straks ook nog weer gebeuren!!!! :126:

voorlopig met een koffiepad in mn bikini....

(ik drink helemaal géén melk in mn koffie) ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

wat een gedoe zeg, heb je dàt weer...........

nouja zolang het maar geen onsteking is al is dit natuurlijk ook niet fijn.

dat word onder plaatselijke verdoving gedaan natuurlijk toch??? :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja , onder plaatselijke verdoving.

Hij had deed ook nog niet eerder meegemaakt. (erg opbeurend).

idd heb ik weer....

maar goed het is geen ontsteking, mar of het na weghalen over is????

zitten natúúrlijk meer klieren (van daar het woord klieren).....

fijn , word over ongeveer 2 weken gebeld door Jiska de Beautycoach en die zou een afspraak met me maken, voor de poliklinische behandeling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

ja ik had vreselijk last van masthopatie, ook klieren hahahaha.....en nu niet meer ze zijn wat dat aangaat helemaal pijnloos en geen kluitjes meer dus.

wel een verbetering ook in dat opzicht dus....heerlijk.

maar is het nou dan ook echt een open wondje???

Link naar reactie
Delen op andere sites

masthopatie heb ik ook last van (gehad?!)slik tegenwoordig PMP Omega 6 van Efamol en dat werkt echt super.....

nee, dit is géén wondje, je moet het zo zien dat de "melk" een weggetje naar buiten zoekt en dat is dat gaatje vraag aan mn man of hij een foto er van wil maken het is echt een miniscuul gaatje.

Maar het kan zo zijn dat als het melkkliertje verwijderd is er aan aan kliertje gaat rommelen....wat ik natúúrlijk niet hoop!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje zeg, dat zo'n klein gaatje nog zo'n gedoe kan veroorzaken... Gaan ze dan trouwens heel die melkklier weghalen?

En, een praktisch vraagje.... Wordt dit dan ook gewoon vergoed door het ziekenfonds? Of draai je zelf voor deze kosten op?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja , als het voortijdig niet stopt, gaat hij de melkklier verwijderen!

Géén idee of dat door de verzekering vergoed wordt, het is een gevolg van. dus lijkt me wel.

vraag het wel aan de beautycoach als ze belt voor een afspraak

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Ik denk dat het verwijderen van de melkklier gewoon onder de nazorg van de operatie valt. Het is een complicatie van, dus zou raar zijn als je er een rekening van gepresenteerd krijgt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

tuuuuuurlijk word dat vergoed lijkt mij.

het is toch in verband met de operatie....

ja het is echt een vervelend plekje, ja das echt balen als je dat dan weer hebt ,terwijl het voor de rest zo goed gaat....sneu hoor

moet je er nu verder ook extra zorg aan besteden???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi niiietje,

Ik hoef gelukkig niet te kolfen.... hahahahha

ik hoef er verder niets aan te doen, heb een zoogkompres in mn bh om het op te vangen, heb overigens wel het idee dat het iets minder wordt.

als het over en weg is hoeft de melkklier er niet uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Heb effe genoten van de zon, maar ben weer online.

het gaatje zit ernog steeds en er zijn nog wat kleine gaatjes bij gekomen, maar het lekken van melk wordt minder (maar is nog niet helemaal weg) ,

dus als ze van de Bergmankliniek bellen voor een afspraak weet ik nu het iets minder is geworden niet of ze nog even willen afwachten!

Ik hoop het wel , ik zit er natúúrlijk niet op te wachten om nog een x met hechtingen en wondjes te lopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mariannev

Hoi Bianca,

Bedankt voor je ww.

Wat een klein gaat zeg dat dat die ellende kan veroorzaken. Het resultaat is trouwens wel heel mooi.

De litekens rodom de tepel zie niet eens meer heel goed. En dat al na zo'n korte tijd.

Dr. Laban weet wel wat hij doet!

Groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bianca,

Zou ik ook het ww van je foto's mogen hebben? Ben wel benieuwd naar je updates steeds namelijk ;) Thnx.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Hey Bianca,

Ik had laatst nog een berichtje van je gehad, Bedankt hoor!

Maar ik ben wel heel benieuwd hoe het nu met jou gaat?

Ben je tevreden over het resultaat?

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.