Guest ~nail~ Posted May 1, 2009 Share Posted May 1, 2009 Hallo Collega's.... Ik ben Bianca en ben 36 jaar oud. ben getrouwd en heb 2 kids van 9 en 7 jaar oud. wil al heel lang een borstverkleining maar heb het weg geschoven omdat er bij mijn moeder borstkanker werdt geconstateerd. een borstamputatie volgde en uiteindelijk is zij op koninginnedag vorig jaar overleden. in februari ben ik naar de huisarts gegaan voor verwijzing naar een plastisch chirurg, was zelf al aan het orienteren geweest en kwam uit bij de bergmankliniek en Dr Laban die zéér goed staan aangeschreven. en as 11 mei onderga ik een borstverkleining! groetjes Bianca Link to comment Share on other sites More sharing options...
marjan12 Posted May 1, 2009 Share Posted May 1, 2009 heynou spannend zeg.ik ben vorige week heen geweest en word begin sept.geopereerd ook aan een bvk.in mcl leeuwarden.ben 32 en heb ook twee kinderen maar dan van 5 en 3 jaar.wens je veel succes en hou je in de gaten natuurlijk want wil alles weten hihi.groetjes Marjan12 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ~nail~ Posted May 1, 2009 Share Posted May 1, 2009 Dank je Marjan12! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ~nail~ Posted May 1, 2009 Share Posted May 1, 2009 ook voor een BVK en welke cup maat heb je nu en ga je naar toe?groetjes Bianca Link to comment Share on other sites More sharing options...
marjan12 Posted May 2, 2009 Share Posted May 2, 2009 hey biancaik heb bu 80f en krijg een 80cben erg benieuwd hoe het straks met je gaat.ben je al zenuwachtig en is de twijfel al toegeslagen.ik heb zelf erg last van mijn nek en schouders maar toch twijfel ik weleens maar als ik dan al die topics lees dan zijn de meeste erg tevreden.groetjes marjan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest niietje Posted May 2, 2009 Share Posted May 2, 2009 hey wat leuk ...weer wat bekenden op het forum.. ja waardeloos dat .nl er weeeeeeeeer niet is en wat geweldig dat we zo toch gewoon door kunnen kletsen. wel jammer dat er nog niet meer zijn een spannende tijd voor jullie dus .....en die zenuwen en dergelijke die worden alleen maar erger naarmate de datum dichterbij komt maar ach het zijn gezonde normale spanningen en heel normaal als je bedenkt wat er komen gaat hoor. maar geloof me je krijgt er GEEN spijt van!! annita Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ~nail~ Posted May 2, 2009 Share Posted May 2, 2009 Hé niietje ook in da house.... Marjan12 ~ Ik heb ook af en toe mn twijfels, maar zie er ook naar uit hoor.. ik ben nog niet zenuwachtig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ~nail~ Posted May 2, 2009 Share Posted May 2, 2009 Ik heb ook erg last van mn nek,rug en armen.en ook altijd erg last van mn borsten en pas ook een fikse borstontsteking gehad, maar sinds anderhalve maand slik van efamol PMP Omega 6 en dit werkt tegen menstruatieklachten zoals pijnlijke borsten etc en dit werkt echt super!!! raad het iedereen aan, er zit ook teunisbloemolie in, ik heb ook minder last van mn humeur tijdens "de dagen". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ~nail~ Posted May 5, 2009 Share Posted May 5, 2009 Gisteren belde de beauty coach dat de operatie maandag om 10 uur is en dat ik om 9 uur aanwezig moet zijn! heerlijk niet lang te moeten wachten. hoop dat het niet al te druk op de weg is... Link to comment Share on other sites More sharing options...
tietie Posted May 5, 2009 Share Posted May 5, 2009 Ow wat fijn zeg! Nog maar 6 daagjes wachten. Lekker vroeg ook. Ik weet nu al dat ik als eerste geholpen ga worden, heb een latexallergie, dus voor deze keer bof ik daar ook eens mee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest niietje Posted May 6, 2009 Share Posted May 6, 2009 nou je kunt al echt gaan aftellen hoor........spannend!!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Setteh Posted May 7, 2009 Share Posted May 7, 2009 Oeh spannund!Ben benieuwd hoe het afloopt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lieka Posted May 7, 2009 Share Posted May 7, 2009 nog 4 daagied spannend hoor wens je heel veel succesgr lieka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MiepC Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 Sterkte maandag, en uiteindelijk valt het voor de meeste vrouwen gewoon mee, dus waarschijnlijk ook voor jou. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marjan12 Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 heywens je veel sterkte maandag en hoop dat het je meevalt..gr.Marjan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lieka Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 hoi nailhoe gaat het nu met de zenuwenik leef met je mee hoorgr lieka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ~nail~ Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 Hoi liekanee , ik heb nog géén last van zenuwen, komt nog wel denk ik.het mag van mij vandaag nog wel gebeuren.(moet alleen ongesteld worden) balen......hoe is met jou?en hoe krijg je dat de Ticker zelf afteld qua dagen?????liefs Bianca Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lieka Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 hoe dat werk weet ik eigenlijk niet het gaat redelijk vandaag had vanochtend wel pijn met opstaan bij de plek van de hechtingen maar het gaat nu weer goed maar moet wel zeggen dat ik rustig doe leef ook nog op paracetamol vandaag dat is ook wat ze je aanraden om de eerste 4 dagen even te doen op paracetamol maar neem er niet zoveel meer had er gisteren al minderdus als we even globaal kijken gaat het erg goed en heb ik niks te klagengr lieka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ~nail~ Posted May 10, 2009 Share Posted May 10, 2009 Hoi hoi , Ik ben nog niet echt zenuwachtig hoor.... genoeg afleiding om me heen met de kids. ik houd jullie na de operatie op de hoogte. bedankt voor jullie lieve reacties. liefs Bianca Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mariannev Posted May 10, 2009 Share Posted May 10, 2009 Bianca, Ik zal morgen aan je denken (als ik zelf ook in de Bergman ben hahaha ) Succes morgen! We horen hopelijk snel van je?! Groetjes, Marianne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lieka Posted May 10, 2009 Share Posted May 10, 2009 wens je morgen heel veel sterkte wacht je verslag afgr lieka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest niietje Posted May 10, 2009 Share Posted May 10, 2009 ja zeg heel veel sterkte morgen en we hopen natuurlijk met z'n allen spoedig weer van je te horen!! knuf annita Link to comment Share on other sites More sharing options...
marjan12 Posted May 10, 2009 Share Posted May 10, 2009 succes morgenen hoop snel weer wat van je te horen.gr.marjan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Annemieke Posted May 10, 2009 Share Posted May 10, 2009 Hoi Bianca,Heel veel succes morgen! Ik weet zeker dat Dr. Laban er weer een kunststukje van zal maken. Geniet van je laatste nachtje lekker op je buik of zij slapen. We horen binnenkort van je hoe het is gegaan!liefs Annemieke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MiepC Posted May 11, 2009 Share Posted May 11, 2009 natuurlijk eenbeetje laat, maar toch nog succes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts