Ga naar inhoud

~Nail~ : 11 mei 2009 : Dr. Laban : Bergman Kliniek


Gast ~nail~

Aanbevolen berichten

ja, ik had de sleutelgat methode....

ach ja, we zullen allicht wat vinden....

en anders kunnen we een ruilmarkt hier houden samen met de borstvergrotingen ha hahaaa...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 195
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

hmmmm die zijn wel allemaal ook naar C en D gegaan. Dus er is straks op marktplaats een overschot een kleine en grote boobs bh's en een tekort aan C en D in de winkels.

Zou het wat zijn om straks mijn compressiebh van annita te koop aan te biede. Ik heb er twee. Eén voor het sporten wil ik wel, maar heb ondertussen ook een witte sportbh gekocht en om dan twee van die grote zwarte dingen te houden.

Aan de andere kant zouden er vrouwen zijn die dit als tweedehans willen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

@ Miep: Vast wel, die bh's zijn behoorlijk duur en als je niet veel geld hebt is het een hele uitgave voor iets wat je relatief kort draagt. Gewoon proberen via Marktplaats, je krijgt ongetwijfeld respons. Persoonlijk moet ik er niet aan denken, maar ieder z'n ding!

Over die rolletjes: de reden dat we die kregen was dat bij de sleutelgat er minder huid wordt weggehaald waardoor je onder je borsten zogezegd een 'gat' hebt. Als daar niets tussen zit zakken ze te snel naar beneden en wordt het resultaat minder mooi. De rolletjes zorgen ervoor dat alles mooi hoog blijft zitten.

@ Bianca: Ja ik had ook heeeeeel erg veel pijn van de rolletjes. Het scheelt als je ze af en toe even wat meer naar links of rechts duwt en als je ze af en toe 5 minuutjes eruit haalt. Meestal mogen ze er na 7 dagen uit, bij mij moesten ze helaas nog een week blijven zitten. In de tweede week is de pijn minder, dan is de zwelling ook een stuk afgenomen dus duwt het wat minder. Ach ja, alles voor een goed resultaat. In de uitverkoop hebben ze ook nog altijd nieuwe modellen in de winkel hangen, dus ik denk dat je goed een bh zult kunnen vinden. Vervelend dat je in een dip zit. Hou moed, het wordt alleen maar beter!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Annemieke,

kan me er ook niets bij voorstellen hoor om zo'n bh tweedehands te kopen, maar aan de ander kant je kan ze vrij heet wassen, en inderdaad voor zo'n korte tijd maar gebruik.

Ze zijn zwart en ik heb geen lekkende wonden gehad dat scheelt.

Ach waarschijnlijk blijf ik ze gewoon voor het sporten gebruiken.

Ben niet zo van het verkopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Haha, ik ook niet. Veel te veel gedoe. Ik geef kleding die ik niet meer draag en te kleine bh's altijd aan het goede doel. Er zijn altijd mensen die er wel blij mee kunnen worden gemaakt en anders maken ze er maar poetsdoeken van ;).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn moede rheeft laats wat broeken van me gekregen. die waren nog als nieuw, maar gewoon veel te groot voor mij, maar inderdaad verder gata het gewoon weg.

Oja en een vriedninnetje van mij krijgt waarschijnlijk een maagbandje, zij heeft ook wat dingetjes gekregen omdat ze waarschijnlijk heel snel heel veel gaat afvallen end an kan ze tussendoor eens wat anders aan, zonder iedere keer veel te hoeven kopen. Maar het gaatd an echt om basic dingen zodat niemand het ziet dat het van mij komt ( en zo vaak zien we elkaar niet dat scheelt ook)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rolletjes?? Toch zoo gek dat het bij iedereen anders is..

Ik ben ook geopereerd met sleutelgat methode maar heb niet iets van rolletjes gehad...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Het scheelt gewoon per arts wat ze doen. Ze hebben allemaal natuurlijk andere ideeën over wat beter is of goed resultaat oplevert, ook omdat ze andere ervaringen hebben. Ach, zolang het resultaat maar mooi is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

ja dat is net als met blauwe plekken...heb ik dus helemaal niet gehad maar er zijn ook weer die dat hebben .........iedereen herstelt op een andere wijze en er is ook geen operatie gelijk :144:

Link naar reactie
Delen op andere sites

mn rolletjes zijn weg :43:

en de pleisters eraf( deed géén pijn ) , de hechtingen in mn tepelhoof zn verwijderd (auw) en voor de rest vondt Dr Laban het er keurig uit zien.

ik hoef niet meer terug tekomen, of er moet iets zijn dan kan ik altijd bellen of een afspraak maken.

mag morgen avond weer heerlijk een wijntje drinken, en mag ook weer autorijden alles mag ik voel zelf wel wat kan.

natúúrlijk niet zwaar tillen en bukken!

en hij zei dat die narcose de eerste maanden je nog gauw uitput, maar vondt het prima!

toen ik vanmorgen opstond voelde ik me ook alweer een stuk beter!

liefs Bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

nou super zeg!!! :35:

en hoe is het met je korstvorming?? vallen ze er al wat af??

hopen dat het zo voorspoedig blijft gaan :131:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Fijn om te horen! Wat relaxed dat jou rolletjes al weg zijn, ik werd nog een week langer gemarteld :(. Ach ja, inmiddels ben ik daar wel weer overheen en gaat het helemaal top! Heb je nog gevraagd over je dode vingers?

Wel voorzichtig blijven doen, de tweede week was ik ook wat overmoedig en dat voel je meteen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo heb weer nieuwe foto's geplaatst!

heb wel net na het douchen bij mn tepelhoof weer gaasje moeten doen, want het bloedde een klien beetje....

verder heb ik even een boodschap gedaan met de auto en dat ging prima wel wat zweet op mn rug en met kleine bochten ging het even voorzichtig doen, maar het ging prima wel gauw moe maar dat kon volgens de pc nog wel paar maanden duren.

annemiek de arm is toch waarschijnlijk een gevolg van op de rug liggen en de operatie moet vanzelf over gaan.

ga nu effe rusten na een voldaan dagje!

liefs Bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Oh, lekker handig weer, druk op verzenden terwijl ik eerst ff je foto's wilde bekijken. Nou alsnog een reactie dan!

Het ziet er toppie uit hoor! Ik vind dat dr. Laban er weer een kunststukje van heeft gemaakt. Hij heeft je vast vertelt dat je het nu per dag ziet veranderen en ik kan je vertellen: dat is ook echt zo! Nog steeds is het een verrassing hoe m'n borsten er 's ochtends uitzien en hoe ze er aan het eind van de dag uitzien. Elke keer weer een kuil of deuk minder :P.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.