Ga naar inhoud

~Nail~ : 11 mei 2009 : Dr. Laban : Bergman Kliniek


Gast ~nail~

Aanbevolen berichten

  • Reacties 195
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast niiietje

en nog even op die buik terugkomend.........ik ben nu sinds de operatie 3 kilo kwijt maar die buik word er nou niet echt minder van hoor.

dat zijn toch die plekken waar het meestal blijft zitten....en helemaal na kids EN na je 40 jaar :angry:

maar ik zit er niet meer mee.....het feit ligt er nou eenmaal :27:

zo dat wou ik nog even kwijt :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ,

Ik heb sinds vanochtend geen gaas rolletjes maar een washandje opgerold in mn bh zitten.

heb jij ook zo'n jeuk aan je borsten Annemiek?

deed het zeer die pleisters eraf halen, en trekt hij de boel dan niet weer open?

vindt het nog wel eng om mn bh uit te doen hoor.

en Annita die buik zal idd wel een probleem blijven (na 2 zwangerschappen ) heb daar ook veel straie en huid dus die zal wel niet meer helemaal strak worden, maar probeer hem wel wat platter te trainen als ik weer kan hoor.....

Ben al blij als ik zit dat mn borsten mn buik niet meer raken hahahaaa...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Hoi Bianca,

Ik had de eerste week ook ontzettende jeuk, de tweede week al een heel stuk minder en nu helemaal niet meer. Pleisters eraf halen doet geen pijn, voel je bijna niets van omdat je borsten voor een groot deel nog gevoelloos zijn. Hij trekt het niet open, bij mij waren er nog twee kleine plekjes open en daar kreeg ik voor een week een nieuw stukje pleister op. Week daarna is dat eraf gehaald en toen kwam er een ieniemienie beetje bloed uit, maar echt minimaal. Dat gaat dus wel goed :). Ik vertrouwde het eerst ook niet, maar je moet maar denken: hij weet wat hij doet :P.

Ik vond het in het begin ook eng om te bewegen zonder bh, was heel voorzichtig, maar vond het wel even een opluchting dat ding uit! Die gaasrolletjes deden zo'n pijn in het begin, ik was namelijk ontzettend opgezwollen. Later wen je eraan ;).

Veel sterkte nog!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja jeuk herkenbaar, enne ik heb met mijn handen om mijn tepels onder de docuhe gestaan, had ooit gehoord van iemand die een borstreconstructie had gehad, waarbij de tepel door de afvoer verdween. Ik was zooooo bang.

Ja dames buikjes, na 7 zwangerschappen en 5 bevallingen, heb ik ook de nodige kraters. En toch ga ik nog een poging doen om straks de boel enigszins te laten afnemen Helemaal weg. Maaaah dat gaat niet gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mariannev

Hoi Bianca,

Ik heb naar je foto's gekeken en het zit er mooi uit hoor!

En inderdaad tepels zitten vrij laag, maar dat zag ik ook in die programma's van gewoon mooier.

Dit moet inderdaad nog uitzakken. Hahaha dat klinkt gek uitzakken :lol:

De eerste keer dat ik op consult was bij Dr. Laban vertelde hij dat ook dat het lijkt of dat ze te laag zitten.

Rustig aan en geniet van je kleinere (.)(.)

Groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

ja een super mooi resultaat ook voor jou bianca!!!

alweer 1 die trots kan zijn!!!! 1 happy family zo onderhand :43:

nu alle complicaties nog wegwerken van iedereen en dan houden we boobieday hahaha :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

Je foto's zien er goed uit zet. Ben benieuwd hoe ze er over een tijdje uitzien... Doe je er dan nog update foto's bij?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Hoi Bianca!

Zo nog maar een paar daagjes geleden hè, goed om te lezen dat alles goed is gegaan!

Tsja die buikjes, ik ben ook bang dat die bij mij straks wat meer gaat opvallen, omdat nu mijn buik minder opvalt doordat mijn borsten veel meer uitsteken dan mijn buik (Lekker plat gezegd hihi), maar ach, ik denk ook wel dat het vanzelf komt, als ik kleinere borsten heb dan oog je natuurlijk ook veel slanker en dan ziti k wel lekkerder in m'n vel en komt de rest vanzelf!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa die dipjes staan mij nog wel bij... positief blijven denken.. ik had ook de week na mn operatie een housewarming(wat een toeval) ik ben toen anderhalf uur geweest en toen was ik ook doodop! Lekker bijkomen dan maar!

De tijd vliegt voorbij hoor!! Ik fietsde laatst langs het ziekenhuis en dacht, heee daar lag ik 5 weken geleden.. het lijkt nog wel gisteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

even over die buikjes he. Ik heb laatst gesproken op de crematie van mijn oma, en omdat ik nog maar net na de operatie zat, en ik me toch wat zekerde wilde voelen, heb een taillevormer gekocht (kijk maar bij wehkamp, bij lingerie en de afslankmodellen zeg maar). Ik vind het persoonlijk echt een aanrader voor als je eens ergens helemaal toppie naar toe wil en je buik enigszins wil insnoeren.

Misschien een tip voor anderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik vind het werken. Je moet wel de goede maat nemen. Ik had een 38 en een 40 besteld en heb uiteindelijk de 38 gehouden.

Het is natuurlijk wel wennen, maar jegatavanzelf ook meer rechtsop zitten en lopen en da's dan ookw ere goed voor de houding.

Denk niet dat het goed is om altijd zo'n ding te dragen (buikspieren zullen dan misschien nog meer verslappen), maar voor onder feestjes of een leuke jurk.

Ik heb nu een zwarte en overwege er nog een witte bij te bestellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Ik weet het nooit zo met corrigerend ondergoed... In een mooie jurk voel ik me eigenlijk pas echt mooi als ik ook echt mooi ondergoed aan heb en mooie kousen :). Dan voel ik me pas echt vrouwelijk. Met dat corrigerend spul voel ik me onprettig en dat straal ik dan uit. Heb een betere avond als ik dat vetrolletje gewoon laat zien. Maar ja, dat zal per persoon wel verschillen ;). Heb weleens zo'n wielrenbroekje (zoals ik ze noem) geprobeerd, nou die was dus echt binnen no time uit ;).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm ik had toevallig vrijdagavond een kledingcrisis.. en toen had ik een jurkje aan en die heb ik weer uitgedaan omdat mn buik er zo in opviel..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het nooit zo met corrigerend ondergoed... In een mooie jurk voel ik me eigenlijk pas echt mooi als ik ook echt mooi ondergoed aan heb en mooie kousen :). Dan voel ik me pas echt vrouwelijk. Met dat corrigerend spul voel ik me onprettig en dat straal ik dan uit. Heb een betere avond als ik dat vetrolletje gewoon laat zien. Maar ja, dat zal per persoon wel verschillen ;). Heb weleens zo'n wielrenbroekje (zoals ik ze noem) geprobeerd, nou die was dus echt binnen no time uit ;).

dat ding wta ik gekocht heb ziet er qua stop ook nog erg mooi uit.

En eerder droeg ik ook wel bodies van prima donna. Ook erg sexy.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

is dat niet warm rond deze tijd van het jaar om zo'n ding om je lijf te snoeren??? ik heb ook iets van een pantyachtig corrigerend broekje gehad nou liever niet want je zweet je de pleuris zeg in zo'n ding.... :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé,

Hier weer een verslag van mij...

Heb vandaag een beetje een dip! :102:

Heb erg last van die rolletjes onder mn (.) (.)... :18:

Annemiek , wanneer mochten ze bij jou eronder vandaan?

Ik ben vooral onder mn borsten beurs en blauw, vandaar denk ik dat ik ook erg last van die rolletjes heb.

verder ben ik nog steeds erg blij ermee hoor! :43:

Ik kan niet wachten om nieuwe bh's en bikini's aan te schaffen, en fijn straks is het uitverkoop en heb je weinig keus..........

liefs Bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

is dat niet warm rond deze tijd van het jaar om zo'n ding om je lijf te snoeren??? ik heb ook iets van een pantyachtig corrigerend broekje gehad nou liever niet want je zweet je de pleuris zeg in zo'n ding.... :blush:

heb ik met de bodies van Prima Donna nog nooit last van gehad.

En nu heb ik dat ding van Flexees. Ik heb 'm gebruik op 5 mei bij de crematie van mijn oma, en nee niet warm dus.

Ik vind het meevallen, maar misschien is dit gewoon goed materiaal.

Maar het is niet iets wta je iedere dag moet gaan dragen. Maar bij mij zit ie best lekker.

Mara goed kan me voorstellen dat er vrouwen zijn die er niet aan moetend enken, maar al;s je eens naar dat ene feestje dat ene leuke jurkje aan wil is het een tip.

Advies: draag 'm dan wel vooraf al even een paar keer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé,

Hier weer een verslag van mij...

Heb vandaag een beetje een dip! :102:

Heb erg last van die rolletjes onder mn (.) (.)... :18:

Annemiek , wanneer mochten ze bij jou eronder vandaan?

Ik ben vooral onder mn borsten beurs en blauw, vandaar denk ik dat ik ook erg last van die rolletjes heb.

verder ben ik nog steeds erg blij ermee hoor! :43:

Ik kan niet wachten om nieuwe bh's en bikini's aan te schaffen, en fijn straks is het uitverkoop en heb je weinig keus..........

liefs Bianca

Rolletjes onder de borsten. Die heb ik helemaal niet gehad.

Is dat bij de sleutelgat methode?

Ah joh ook in de uitverkoop is er wel wat te vinden, en anders even speuren op internet.

Hou je taai meis.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.