Ga naar inhoud

pasprotheses kopen


de papa

Aanbevolen berichten

hoy.

 

wss eerder zeldzaam een man hier die nogal sceptisch staat tov de gewenste borstvergroting van zijn vriendin.... voor de duidelijkheid ik ben er niet tegen maar twijfelachtig in haar plaats omdat het een grote in greep is. 

 

we hebben laatst een c cup bh gaan halen ( ze wil van een a of aa naar een c) en dan opgezocht dat dit ongeveer een 300cc zou moeten zijn. ( hier gevonden) dus waterzakjes gevuld met 250 300 en 350 cc de 300 cc stonden haar enorm aan maar....

 

Ik zou liever eerst eens zelf pas protheses aan kopen om haar dan paar weken me te laten rondlopen.  ( vraag 1 waar haal ik dit? )

waarom? 

1 dan kan ze er aan wennen of nog van terug keren nee dit is niet voor mij of ik wil groter of kleiner gaan.

2 ik denk dat de vorm nu niet zo realistisch is.

3 de zakjes zitten niet zo aangenaam om mee rond te kopen. 

 

verder had ik ook nog de vraag...

 

 (vraag 2) welke bh nemen we het best? nu is het zoeen voorgevormde cup ( of hoe noem je dat... die in vorm blijft staan door een beugel en gelijk een dunne mouse in de stof)  maar ik twijfelde als we beter een gewone kanten namen die niets voorvormt. 

 

ik wil niets beslissen voor haar. borstmaat maakt me de wereld niet uit ( tis het formaat van persoon niet formaat van borsten + ik ben een gezichten vent) maar ik wil wel dat zij zeker is voor we hier aan beginnen ( uiteindelijk stap je er met 2 in) ik snap wel haar punt dat ze vrouwelijker wil zijn zowel gekleed in dagelijkse kleren of al s in badpak enz. ze had voor de zwangerschap een grotere 85 a of kleine 85 b ( schat ik....) en nu zeer weinig dus daar volg ik haar dan wel in. 

 

 

mvg

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet nodig om moeilijk te doen met pasprotheses, je kan ook een maximizer bh kopen, daar een sportbh or naadloos topje over dragen en dan heb je ook een idee van de maat. Bovendien is het resultaat nooit precies te voorspellen, en zakjes met water of rijst geven ook geen goed idee van de uiteindelijke vorm. 

Ook komt het op mij niet over alsof jij twijfelachtig bent in haar plaats, maar gewoon twijfelachtig in je eigen plaats. Jouw vriendin heeft al redenen waarom ze het zou willen, en uiteindelijk is het haar beslissing. Als ze zelf onderzoek gaat doen en op consulten met een arts spreekt kunnen die twijfels weggenomen worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor mij maakt het echt niet dus twijfelachtig in mijn eigen plaats???. ik wil dat ze zeker is van haar stuk. het feit dat ze ene moment een afspraak wil maken en het andere moment weer niet maakt mij twijfelen in haar plaats want haar kenende zal het plots impulsief boem zijn en dan wil ik dat er geen spijt is nadien. 

 

en haar beslissing? op zich ja maar zover ik weet wonen we samen en moet ik er ook mee leven. ik sta achter haar wat ze ook beslist in het leven ( niet enkel hier omtrent maar in alles) maar enkel bij overwogen beslissingen. impulsief zijn ( bij mezelf dan) heeft mij al smart genoeg gekost in het verleden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei de papa:

hoy.

 

wss eerder zeldzaam een man hier die nogal sceptisch staat tov de gewenste borstvergroting van zijn vriendin.... voor de duidelijkheid ik ben er niet tegen maar twijfelachtig in haar plaats omdat het een grote in greep is. 

 

we hebben laatst een c cup bh gaan halen ( ze wil van een a of aa naar een c) en dan opgezocht dat dit ongeveer een 300cc zou moeten zijn. ( hier gevonden) dus waterzakjes gevuld met 250 300 en 350 cc de 300 cc stonden haar enorm aan maar....

 

Ik zou liever eerst eens zelf pas protheses aan kopen om haar dan paar weken me te laten rondlopen.  ( vraag 1 waar haal ik dit? )

waarom? 

1 dan kan ze er aan wennen of nog van terug keren nee dit is niet voor mij of ik wil groter of kleiner gaan.

2 ik denk dat de vorm nu niet zo realistisch is.

3 de zakjes zitten niet zo aangenaam om mee rond te kopen. 

 

verder had ik ook nog de vraag...

 

 (vraag 2) welke bh nemen we het best? nu is het zoeen voorgevormde cup ( of hoe noem je dat... die in vorm blijft staan door een beugel en gelijk een dunne mouse in de stof)  maar ik twijfelde als we beter een gewone kanten namen die niets voorvormt. 

 

ik wil niets beslissen voor haar. borstmaat maakt me de wereld niet uit ( tis het formaat van persoon niet formaat van borsten + ik ben een gezichten vent) maar ik wil wel dat zij zeker is voor we hier aan beginnen ( uiteindelijk stap je er met 2 in) ik snap wel haar punt dat ze vrouwelijker wil zijn zowel gekleed in dagelijkse kleren of al s in badpak enz. ze had voor de zwangerschap een grotere 85 a of kleine 85 b ( schat ik....) en nu zeer weinig dus daar volg ik haar dan wel in. 

 

 

mvg

 

 

 

Hoi,

 

Zijn jullie al eens bij een plastisch chirurg gaan luisteren? 

 

Ik kan eigenlijk alleen meegeven dat ze op zoek moet gaan naar een plastisch chirurg die haar wensen begrijpt en borsten maakt die zij mooi vind. Dan kun je een afspraak maken en kan zij aangeven wat zij wilt. Niet te groot/natuurlijk/etc. en kan hij/zij meten wat de mogelijkheden m.b.t. vorm prothese en de maat. Dit komt namelijk wel precies, dus niet te smal of te breed bijvoorbeeld. Als je dan een maat weet kun je er even over nadenken. (tip: foto's maken tijdens het passen).

 

Wellicht kan zij op jouw account of zelf een profiel aanmaken op dit forum en wat gaan zoeken naar foto's die ze mooi vind of welke artsen goed aangeschreven staan. Ik heb op deze manier veel aan dit forum gehad. 

 

Twijfels zijn daarnaast heel logisch, ik heb deze ook heel lang gehad zelfs tot aan mijn borstvergroting toen alles betaald was. Ik weet niet hoe lang ze er al over nadenkt? Ik ben gewoon gaan kijken wat mij het zou opleveren en waarom ik het niet zou doen. Voor mij is dit de beste beslissing geweest.

 

Succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei de papa:

voor mij maakt het echt niet dus twijfelachtig in mijn eigen plaats???. ik wil dat ze zeker is van haar stuk. het feit dat ze ene moment een afspraak wil maken en het andere moment weer niet maakt mij twijfelen in haar plaats want haar kenende zal het plots impulsief boem zijn en dan wil ik dat er geen spijt is nadien. 

 

en haar beslissing? op zich ja maar zover ik weet wonen we samen en moet ik er ook mee leven. ik sta achter haar wat ze ook beslist in het leven ( niet enkel hier omtrent maar in alles) maar enkel bij overwogen beslissingen. impulsief zijn ( bij mezelf dan) heeft mij al smart genoeg gekost in het verleden. 

Logisch dat je je zorgen maakt om je vriendin. Als zij zeker is dan zou dat toch genoeg moeten zijn?

 

Zoals ik in mijn vorige bericht zei is dat het een logische stap is om te gaan luisteren bij een plastisch chirurg. Dan worden haar twijfels weggenomen of bevestigd. 

 

Melonas bedoelt dat het haar lichaam is dus haar beslissing. Ik begrijp dat jij meebetaald als zij een borstvergroting wil? Dan begrijp ik maar al te goed dat je je zorgen maakt om haar twijfels. Voordat je daadwerkelijk een operatie hebt gepland ben je al weer even verder. Ga gewoon samen op onderzoek uit en steun haar zoveel mogelijk hierin, dan komt het echt wel goed met die twijfels!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, de papa said:

ik wil dat ze zeker is van haar stuk. het feit dat ze ene moment een afspraak wil maken en het andere moment weer niet

 

Dit weet je pas op het moment dat je naar een consult gaat, ik twijfelde tot en met de dag van het consult.
En heel eerlijk, die twijfels kwamen echt door de mensen om me heen en dat die zich afvroegen of ik er wel goed aan deed. Terwijl ik voor mezelf dus die knoop allang had doorgehakt maar bang was voor de mening van mijn omgeving. 

 

Ga met haar naar een consult, dat passen is daar veel realistischer dan met een voorgevormde of maximizer bh of zakjes met rijst. 
Je kan ook online ergens volgens mij een 3d print maken, maar weet niet of dit gratis is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ze een afspraak maakt of niet is haar keuze. mijn zorg gaat erover als ze spijt krijgt nadien ( ze was altijd zeer tevreden en nu plots niet meer) 

 

ellen 125 ik merk wat vijandigheid van jou uit. wat zouden mijn zorgen maken over het meebetalen of niet? even voor de duidelijkheid... niet elke vent maakt zich enkel zorgen over zijn vriendin als het om geld gaat... over meebetalen is hier zelfs nog niet gesproken wij hebben elk ons loon elk onze rekening en buiten het huishoud geld hoef ik haar geld niet en zij de mijne niet. we verdienen alle 2 ferm onze boterham dus daar maakt het me zelfs niet.

 

als het haar keus is ja dan is het haar keus maar ze wil nu eenmaal mijn mening erover en die is sceptisch ook omdat ze al eens geopereerd is aan een fibroadenoom en ze niet konden uitsluiten dat dit niet terug komt ( al is dit al een 10 jaar geleden) dus in tegenstelling wat sommige hier denken het gaat mij niet om het geld het gaat mij over het welzijn van mijn vriendin.

 

mss moet ik het simpel maken en een afspraak maken voor haar bij een chirurg maar dan is nog de vraag welke. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei de papa:

als ze een afspraak maakt of niet is haar keuze. mijn zorg gaat erover als ze spijt krijgt nadien ( ze was altijd zeer tevreden en nu plots niet meer) 

 

ellen 125 ik merk wat vijandigheid van jou uit. wat zouden mijn zorgen maken over het meebetalen of niet? even voor de duidelijkheid... niet elke vent maakt zich enkel zorgen over zijn vriendin als het om geld gaat... over meebetalen is hier zelfs nog niet gesproken wij hebben elk ons loon elk onze rekening en buiten het huishoud geld hoef ik haar geld niet en zij de mijne niet. we verdienen alle 2 ferm onze boterham dus daar maakt het me zelfs niet.

 

als het haar keus is ja dan is het haar keus maar ze wil nu eenmaal mijn mening erover en die is sceptisch ook omdat ze al eens geopereerd is aan een fibroadenoom en ze niet konden uitsluiten dat dit niet terug komt ( al is dit al een 10 jaar geleden) dus in tegenstelling wat sommige hier denken het gaat mij niet om het geld het gaat mij over het welzijn van mijn vriendin.

 

mss moet ik het simpel maken en een afspraak maken voor haar bij een chirurg maar dan is nog de vraag welke. 

 

Ik merk vooral vijandigheid in jouw berichten. Alle andere berichten zijn gericht op jou helpen, antwoord geven op jouw vragen.

Als je hier op zoek bent naar info, wees dan aub aardig tegen de meiden die je fatsoenlijk antwoord geven! 

Respect vinden we hier erg belangrijk. Daar handelen we ook naar dus.

 

Verder lijkt het me een goed idee dat je vriendin zelf ook op onderzoek gaat. Jij kunt met haar mee op consult en jullie hoeven niet over 1 nacht ijs te gaan, toch?

 

Mvg best_boobie

Administrator 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vraag advies en leg duidelijk uit wat mijn twijfels zijn. hoef niet naar mijn kop te krijgen dat ik twijfels heb omwille van het feit dat ik zou moeten mee betalen.  goed ik had het ook zo wat verwacht dat het niet enorm zou geapprecieerd worden dat een man hier advies vraagt zonder afgeschilderd te worden als een of andere.... dus laat ik het maar.

 

wel bedankt aan degene die hier een oprecht en goed advies meegaven ipv te schrijven dat ik twijfel omwille van de centen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@de papa ik denk dat je het vooral leest zoals je het wil lezen.. ik snap wat  @Ellen125  bedoeld.. het is een flinke smak geld (rond de €4000 zit je snel) en als je vrouw/vriendin twijfelt is dat veel geld als ze na een paar weken zegt ik wil toch weer terug naar mijn oude situatie ;)  dat is een vrij logische redenering 

 

Tuurlijk snap ik dat je er een mening over hebt, dat had mijn vriend ook! Hij is net als jij niet perse een borsten man, maar hij zag wel dat ik ongelukkig was. Hij was vooral bang voor mij  gezondheid (snijden in een gezond lichaam etc), maar gesprekken hebben dit opgelost en nu vindt hij het toch wel mooi ;) haha

 Wat al gezegd is ga samen het traject in.. maak een afspraak bij een goede plastische chirurg. Hij of zij kan alle vragen beantwoorden die jullie hebben :) bij bergman kan je inderdaad meteen een 3d laten maken (dat ziet er ook nog echter uit dan protheses). Ga op internet kijken naar alle verschillende vormen en maten en bespreek wat zij mooi vindt.

 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei de papa:

ik vraag advies en leg duidelijk uit wat mijn twijfels zijn. hoef niet naar mijn kop te krijgen dat ik twijfels heb omwille van het feit dat ik zou moeten mee betalen.  goed ik had het ook zo wat verwacht dat het niet enorm zou geapprecieerd worden dat een man hier advies vraagt zonder afgeschilderd te worden als een of andere.... dus laat ik het maar.

 

wel bedankt aan degene die hier een oprecht en goed advies meegaven ipv te schrijven dat ik twijfel omwille van de centen.

Het is nooit mijn bedoeling geweest om te zeggen dat het om het geld zou gaan. Maar ik dacht dat op te maken uit je stuk dat je wellicht mee zou betalen. 

 

Ik zeg daarnaast ook (net als alle anderen) dat je het beste met haar op een consult kunt gaan, daar heb je gewoon het meeste aan. Dan krijg je een beter beeld bij alles. 

Natuurlijk wil je het beste voor haar en vraagt ze je mening. Dat heb ik ook bij mijn vriend gedaan. En natuurlijk wil je niet dat ze spijt krijgt. Maar heel eerlijk ik denk dat je dat alleen weet als je ervoor gaat. 

Mijn vriend maakt het niks uit, maar nu vind hij het erg mooi en hij ziet hoe blij ik ermee ben. Dacht ook Ohnee wat als ik spijt krijg.. maar nog geen seconde spijt gehad!

 

Het is niet zomaar een ingreep dus het is wel verstandig dat ze zich goed inleest. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames jullie hoeven je echt niet te verontschuldigen hoor. Jullie hebben niks verkeerds gezegd. Het is alleen met een bepaalde invalshoek gelezen door @de papa 

Hij is diegene die fout zit. Het is namelijk heus niet zo dat hij geen info mag vragen hier,  maar als je antwoorden krijgt, moet je niet meteen van het slechte in de mens uitgaan. Iedereen denkt mee en @de papa reageert elke keer alsof hij aangevallen wordt

 

Nogmaals, toon respect, of zoek je info ergens anders. Laatste waarschuwing 

 

BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik toon respect. Al toon ik het door het feit dat ik als man hier info kom vragen om mijn impulsief twijfelaarke verder te helpen. En nee het is niet de bedoeling dat ik mee betaal maar als ze er echt voor gaat zou ik ze wel eens als nieuwjaar cadeau durven geven. ALS ZE DIT 100%ZEKER WIL!!! 

 

Ik heb mijn invalshoek dat kan zijn. Jullie ook de jouwe? Werk elke dag samen met hoop vrouwen en zonder hen stond ik nergens dus respect des te meer. Maar heb er wel uit geleerd dat vrouwen niet zo direct zijn en vaak wat anders bedoelen dan wat wij mannen verstaan. ( wij verstaan a bij a en niet ab bij a we zijn nu eenmaal meer oermens gebleven) 

 

Danku voor de excuses en de mijne wederzijds dan. 

 

Wat ik vooral op oog had maar nergens vind was van die pasprotesen aankopen voor haar zodat ze daarmee kan starten en haar gedacht van vorm weet eens we naar een consult gaan. Zodat ze alle tijd heeft om te beslissen en keuzes te maken. En niet aan de hand van foto's van pasprotesen op het consult. Zo denk ik toch dat het gaat? De waterzakjes test zag ik haar ogen idd wel glunderen en ze kon het zelfs niet laten om die enkele keer op en neer te schudden door kleine sprongetjes te maken. Dat ze er gelukkiger mee zou zijn kan ik dus ergens geloven. Maar gelukkig is nog anders dan gelukkiger. Enkel ik heb zo een idee geschoven gekregen van een vrouwelijke collega dat dit niet zo zal zijn met siliconen maar meer een harde bol. ( zo zei ze het) 

 

 

Een consult sta ik voor open maar dan eens wij/ zij weet wat en welke vorm enz. Ben er tureluur van als ik zie wat er allemaal bestaat van verschillen.

 

En geen nood ik ga niet om haar rug om. Mijn laptop staat steeds open en in netwerk met thuis dus ze kan alles mee lezen als ze dat wil. ( just deze ga ik even in shimmer screen zetten met het feit dat er in staat dat ze indien het 100% zeker is haar borsten zou kunnen krijgen voor nieuwjaar) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

 

To be honest had ik er als dame een wereld van verschil van toen ik me aanmeldde op dit forum! Misschien een tip voor je vrouw! Je vindt hier als vrouw zijnde een overdosis aan informatie en je kan met dames onderling kletsen! Dit heeft mij ook erg geholpen met mijn vragen en twijfels

 

met betrekking tot jullie idee, de test protheses met zakjes water, dit is echt niet vegelijkbaar met hoe het er echt uit zou zien in het aanzicht, het verschilt ook echt per lichaam en per merk van protheses welke grootte je nodig hebt voor de juiste aan cup die je vrouw wenst, vandaar ook dat iedereen aanraadt om naar een consult te gaan! 

 

Op dit forum kun je veel verhalen vinden over verschillende klinieken, bijvoorbeeld Diana Gabriels, Wellness kliniek, Bergman kliniek etc. Maak gewoon een stuk of 3 afspraken bij verschillende klinieken, en kijk bij welke je vrouw zich het meest op haar gemak voelt, wat binnen jullie budget ligt en welk advies mbt de grootte het meest past bij je vrouw!

 

Om een voorbeeld te geven,

ik ben zelf heel smal, mijn omtrek is 60/65 en had voor mijn operatie en 65B. Ik heb 375cc High Profile gekregen en nu heb ik een volle C. Maar dit is niet hetzelfde voor iedereen, andere meiden hebben met 375cc weer een Cup D gekregen of zelfs een cup F! Vandaar mijn tip, bezoek een paar klinieken, consults zijn zover ik weet altijd kosteloos dus wees niet bang! Je zit nergens aan vast!

 

ik hoop dat dit heeft geholpen, succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Naomidaya:

Hoi!

 

To be honest had ik er als dame een wereld van verschil van toen ik me aanmeldde op dit forum! Misschien een tip voor je vrouw! Je vindt hier als vrouw zijnde een overdosis aan informatie en je kan met dames onderling kletsen! Dit heeft mij ook erg geholpen met mijn vragen en twijfels

 

met betrekking tot jullie idee, de test protheses met zakjes water, dit is echt niet vegelijkbaar met hoe het er echt uit zou zien in het aanzicht, het verschilt ook echt per lichaam en per merk van protheses welke grootte je nodig hebt voor de juiste aan cup die je vrouw wenst, vandaar ook dat iedereen aanraadt om naar een consult te gaan! 

 

Op dit forum kun je veel verhalen vinden over verschillende klinieken, bijvoorbeeld Diana Gabriels, Wellness kliniek, Bergman kliniek etc. Maak gewoon een stuk of 3 afspraken bij verschillende klinieken, en kijk bij welke je vrouw zich het meest op haar gemak voelt, wat binnen jullie budget ligt en welk advies mbt de grootte het meest past bij je vrouw!

 

Om een voorbeeld te geven,

ik ben zelf heel smal, mijn omtrek is 60/65 en had voor mijn operatie en 65B. Ik heb 375cc High Profile gekregen en nu heb ik een volle C. Maar dit is niet hetzelfde voor iedereen, andere meiden hebben met 375cc weer een Cup D gekregen of zelfs een cup F! Vandaar mijn tip, bezoek een paar klinieken, consults zijn zover ik weet altijd kosteloos dus wees niet bang! Je zit nergens aan vast!

 

ik hoop dat dit heeft geholpen, succes!

gaan we doen ook maar ik ga het haar niet opdringen. afspraak moet ze echt zelf maken. heb nu wel via een bevriend ex collega heel wat pas protheses of welke naam je het ook wil geven bekomen die in de gekende ziekenhuizen ook gebruikt worden en we gerust enkel maanden kunnen gebruiken. heeft haar de tijd om op haar gemak eerst eens te kiezen wat ze min of meer wil ( want gisteren is ze 3 keer veranderd van 250 naar 300 naar 350 cc terug naar 300 terug naar 350 high profiel druppel vorm en weet ik veel wat) ik vermoed eens ze wat zekerder is dat ze dan pas een consult zal willen doen. dat de pasdingen een vertekend beeld gaan geven geloof ik best maar ze gaan al meer richting geven denk ik dan dan al de c cup bhs gevuld met zakjes en de cupfillers enz. 

 

mvg

 

 

en voor ik vergeet ze is 178 weegt amper 68 kg en heeft een a of aa ( was a naar b voor de kleine er was) nu zegt ze het zelf niet goed te weten. en wil naar een gewone tot goeje c

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 25-9-2017 at 8:41 PM, de papa said:

Enkel ik heb zo een idee geschoven gekregen van een vrouwelijke collega dat dit niet zo zal zijn met siliconen maar meer een harde bol. ( zo zei ze het) 

 

Oh nee hoor maak je geen zorgen, met siliconen wiebelen en bouncen die boobies nog net zo goed :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.