Ga naar inhoud

LILY2809 : 28 september 2011 : Dr. Decoopman : Cosmipolis : Brugge


Gast LILY2809

Aanbevolen berichten

Hey iedereen,

Het is nu net 6 weken geleden sinds ik geopereerd ben geweest.

Ik heb gevraagd voor een kleine C, achter de spier via de oksels.

Is het normaal dat mijn borsten maar blijven krimpen?

Niemand (verpleegsters, dokter, ...) heeft gezegd dat ze zo fel zouden krimpen. De zwelling zou verdwijnen ja, maar die is toch al zeker 2 weken weg.

Ik vond m'n borsten net na de operatie ZOOOO mooi (zonder zwelling dan), echt perfect !

Ook iedereen vond ze net goed en niet te groot maar ja ze worden nu maar kleiner en kleiner..

Ik denk dat dit zelfs geen grote B meer is.

Ik word echt paranoia en elke ochtend vrees ik dat ze NOG kleiner zijn geworden... Binnen een aantal blijft er dan niets meer over, lijkt me.

Soit, is dit normaal? Maak ik me zorgen voor niets?

Nog iets anders over m'n wonden aan m'n oksels:

M'n linkeroksel is echt in orde, wonde ziet er mooi uit en zo MAAR de rechterkant !!! Heb al naar de assistente gebeld hierover 3 weken geleden maar zij verzekerde me dat dit wel zou weggaan maar aangezien dat nu nog steeds niet verdwenen is, maak ik toch wat zorgen..

Het is nogal moeilijk om uit te leggen:

Het lijkt alsof m'n huid boven de wonde mee binnen is "gezogen" in de wonde. Dus dit stuk vel is echt aangespannen..

Ik zou m'n armen niet kunnen scheren of ik zou iemand moeten vragen om langs boven en onder de wonde m'n huid strak te trekken...

Ik denk dus dat de enige manier om dit op te lossen is om dit terug open te snijden !! Maar ik hoop uiteraard van niet, kheb al wel genoeg afgezien !

Hopelijk kan iemand me helpen of raad geven of ... iets !!

Alvast bedankt !

Groetjes,

LILY

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lily,

Is wel gek hé dat ze krimpen.

De meesten hier zeggen toch dat ze alleen nog maar groeien hé als ze achter de spier geplaatst zijn...

Voor de rest kan ik je geen raad geven, hopelijk iemand anders hier op het forum

En wat dat litteken betreft lijkt me wel niet normaal hoor, als het onderhuids genaaid is gaat de huid wel een klein beetje naar binnen(iets en niets) maar zoals jij het omschrijft lijkt het wel heel fel hé

Ik ben er ook als de dood voor hoor dat ze gaan krimpen, heb ook "maar" een C gevraagd en ben nu ook tevreden over de grootte maar ze mogen echt niet kleiner worden hoor maar momenteel zijn ze enkel nog maar gegroeid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel is het zo hoe langer je ze hebt hoe meer gewoon ze worden en hoe kleiner ze lijken.

Meestal bij borstverkleiningpatienten waar één kilo is weggenomen vonden hun borsten ook niet zo groot. zelfde effect heb je met je nieuwe borsten.

Bij indaling gaat er ook veel volume naar onder wat wel een optisch effect geeft.

Uit je omschrijving kan je weinig afleiden, masseer je het litteken?

Heb je anders al een keer naar je huisarts gegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel is het zo hoe langer je ze hebt hoe meer gewoon ze worden en hoe kleiner ze lijken.

Meestal bij borstverkleiningpatienten waar één kilo is weggenomen vonden hun borsten ook niet zo groot. zelfde effect heb je met je nieuwe borsten.

Bij indaling gaat er ook veel volume naar onder wat wel een optisch effect geeft.

Uit je omschrijving kan je weinig afleiden, masseer je het litteken?

Heb je anders al een keer naar je huisarts gegaan.

Hey,

Allereerst bedankt voor je reactie !

Nee, ze hebben enkel gezegd m'n borsten te masseren maar niet m'n littekens.. Lijkt me ook raar om dat onder m'n oksels te masseren.

Ik probeer er maar foto's van te trekken maar je ziet het zo echt niet goed.

Nee, ze worden wel degelijk kleiner. Ik dacht ook dat ik gewoon een beetje spoken zag, maar ik laat ze zien aan vrienden en familie en die zeggen ook allemaal dat ze inderdaad "kleiner" worden. Maar ja, zij zeggen dan: maar ze zijn toch mooi, en je hebt nu borsten...

Ze snappen het dus duidelijk niet. Het ergste is gewoon dat ik helemaal int begin m'n borsten veel groter heb gezien, en die waren echt heel mooi. En ook niet te groot want ik wil nog steeds natuurlijk-ogende borsten.

Ik had voor de operatie altijd bang dat ze me té grote borsten zouden geven, ik had me nooit kunnen inbeelden dat ik er te kleine zou hebben.

De PC raadde me ook aan om voor een C te gaan aangezien ik brede heupen heb e.d.

Zou het helpen als ik jullie een foto toon?

Ik heb er helaas geen getrokken net de operatie...

Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lily,

Is wel gek hé dat ze krimpen.

De meesten hier zeggen toch dat ze alleen nog maar groeien hé als ze achter de spier geplaatst zijn...

Voor de rest kan ik je geen raad geven, hopelijk iemand anders hier op het forum

En wat dat litteken betreft lijkt me wel niet normaal hoor, als het onderhuids genaaid is gaat de huid wel een klein beetje naar binnen(iets en niets) maar zoals jij het omschrijft lijkt het wel heel fel hé

Ik ben er ook als de dood voor hoor dat ze gaan krimpen, heb ook "maar" een C gevraagd en ben nu ook tevreden over de grootte maar ze mogen echt niet kleiner worden hoor maar momenteel zijn ze enkel nog maar gegroeid.

Hey,

Bedankt voor je reactie !

Ik kan me dus niet inbeelden dat ze groter worden.

Bij mij enkel kleiner en kleiner, ok da's deels de zwelling maar toch nie zoveel.

In't begin had ik een grote of midden C denk ik en ja nu... een midden B, lijkt me?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

mijn borsten zijn voor mijn gevoel ook ENORM gekrompen.

Heb nog steeds een E cup,maar stond net voor de spiegel en ik merkte dat ik er 'niks' aan vond :blush:

Ik vond ze klein. Zoals vroeger.

Het went geloof ik.

Ben wel benieuwd naar een foto, zeker van je litteken.

En ik wil graag een mening van iemand die dit ook heeft ondergaan.

Kan ik ze privé naar jou sturen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey meis..

ik denk dat je gewoon gewend bent aan de grootte?

ik heb ook het gevoel dat ze kleiner zijn geworden..

t went gewoon..

wat betreft je litteken.. ik zou ff langs de huisarts gaan..

:58:

Hello !

Bedankt voor je reactie !

Wel ik dacht ook eerst dat het in m'n hoofd zat maar nu al m'n vriendinnen ook bevestigen dat ze vorige week veel groter waren, tja dan begin je toch te twijfelen hoor. Zeker aangezien het net m'n vriendinnen zijn die altijd zeggen dat ik me teveel zorgen maak en dat het in m'n hoofd zit, tot ik ze liet zien en dan moesten ze mij wel gelijk geven...

En ik zie/merk het ook aan de BH's...

Ik voel wel dat ik nog borsten heb ja, maar niet zoals ik wilde.. En zeker als ik dan het resultaat in het begin zag, dat wél goed was.

Het ergste is dat ik er niets meer aan kan doen (behalve dan terug onder het mes te gaan) en dat vind ik net zo kut !

Ik denk dat ik gewoon een afspraak ga maken met de PC. Ik vrees alleen dat ik hem helemaal ga uitkafferen (ondanks dat hij ze wel mooi heeft gemaakt) en dat wil ik ook niet doen... Alhoewel...

Weet de huisarts wel voldoene hierover?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm... dat is toch wel erg raar als je vriendinne het ook allemaal zeggen..

ben je veel afgevallen ofzo dan?

Ik zou toch even met je pc bespreken hoe dit nu kan komen..

ben ook wel benieuwt wat de reden daar nou van is!

Je pc kan je daar toch het beste mee helpen..

Ik denk dat je huisarts ook wel verstand heeft van littekentjes hoor :)

Of anders kan je het ook gelijk met je pc bespreken..

Succes meis :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh vreemd, een litteken masseren is ideaal om littekenweefsel optimaal te laten genezen.

Soms kan litteken wat vast zitten, of vormen onder de wonden en kan het inderdaad trekken.

Zou het in ieder geval goed inmasseren misschien geeft dat al verlichting tot je nog is ergens op consult bent gegaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm... dat is toch wel erg raar als je vriendinne het ook allemaal zeggen..

ben je veel afgevallen ofzo dan?

Ik zou toch even met je pc bespreken hoe dit nu kan komen..

ben ook wel benieuwt wat de reden daar nou van is!

Je pc kan je daar toch het beste mee helpen..

Ik denk dat je huisarts ook wel verstand heeft van littekentjes hoor :)

Of anders kan je het ook gelijk met je pc bespreken..

Succes meis :58:

Afgevallen? I WISH... Nee, net veel bijgekomen eigenlijk...

Kan ik naar jou eens de foto's doorsturen?

Ben wel eens benieuwd naar een reactie van iemand met BV.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor je mag me wel foto's sturen... :)

Stuur me maar een Privebrichtje...

Ik ga nu wel slapen dus dan reageer ik morgen ok?

Zie je berichtje wel verschijnen... :58:

Trouwens raar, als je bent aangekomen dan zouden je boobs ook meer moeten worden toch??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor je mag me wel foto's sturen... :)

Stuur me maar een Privebrichtje...

Ik ga nu wel slapen dus dan reageer ik morgen ok?

Zie je berichtje wel verschijnen... :58:

Trouwens raar, als je bent aangekomen dan zouden je boobs ook meer moeten worden toch??

Dat zou je idd denken maar helaas :unsure:

Bedankt ! Ik stuur ze straks nog..

Slaapwel xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al de reacties hebben een bv hoor :P

Aangekomen kan ook puur op de buik zijn, ken je lichaam niet maar de borsten volgen helaas niet altijd.

Inderdaad, ook voor de operatie was dat al zo. Het gewicht ging helaas nooit naar de borsten.

Nu is het gewoon vreemd dat ze zo krimpen. Dacht eigenlijk dat ze bij iedereen kleiner werden, gewoon niet zoveel kleiner als de mijne nu.

Maar zoals ik het hoor, worden die van iedereen net groter.

Als ik nu toch echt niet tevreden zou zijn over de grootte, kan ik me dan terug laten opereren via mn oksels?

Ik dacht van niet maar ben niet zeker..

Hoe heb jij het laten doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De regel is zes maanden wachten wanneer je in een litteken wil snijden.

Maar besef wel dat je weer gaat moeten betalen, sommige chirurgen zullen wat vermindering geven maar het gaat wel weer veel te veel centjes kosten.

Ik heb het onder de borst in de borstplooi.

En bij sommige wordt het kleiner, andere worden groter. Er is geen algemeen iets, maar vaak als ze indalen komt er wel wat meer volume.

Maar dat is moeilijk af te leiden omdat we niet weten hoe jou borsten eruit zien. Maar besef wel een trauma aan je lichaam heeft vocht nodig om deeltjes naar de wonde te brengen. Dus je borsten zullen wel een deel gestuwd zijn het is nooit als post op.

Maar vind het wel vervelend voor je, we doen dit allemaal om er blij van te worden. En als het dan niet naar verwachting gebeurt.

Ik zou echt gewoon terugbellen en dan kan je alles rustig bespreken.

En ben ook zo iemand overal vetjes behalve op de plaats waar het mag hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

De regel is zes maanden wachten wanneer je in een litteken wil snijden.

Maar besef wel dat je weer gaat moeten betalen, sommige chirurgen zullen wat vermindering geven maar het gaat wel weer veel te veel centjes kosten.

Ik heb het onder de borst in de borstplooi.

En bij sommige wordt het kleiner, andere worden groter. Er is geen algemeen iets, maar vaak als ze indalen komt er wel wat meer volume.

Maar dat is moeilijk af te leiden omdat we niet weten hoe jou borsten eruit zien. Maar besef wel een trauma aan je lichaam heeft vocht nodig om deeltjes naar de wonde te brengen. Dus je borsten zullen wel een deel gestuwd zijn het is nooit als post op.

Maar vind het wel vervelend voor je, we doen dit allemaal om er blij van te worden. En als het dan niet naar verwachting gebeurt.

Ik zou echt gewoon terugbellen en dan kan je alles rustig bespreken.

En ben ook zo iemand overal vetjes behalve op de plaats waar het mag hahah

Ja ik wil ook niet terug onder het mes. Ik heb al genoeg afgezien nu en inderdaad om nog maar niet te spreken van het geld.

Bedoel je hoe ze er nu uit zien? Of de voor en na's?

Hoe ze nu zijn kan ik laten zien, helaas dus van voor de operatie of net na de operatie heb ik spijtig genoeg geen foto's.

Ik was int begin zoo gelukkig maar word er nu gewoon depressief van. Ik zit uren in de spiegel te staren en het bevalt me niet dus zit bijna elke nacht hierom te huilen (sorry, weet dat het lullig klinkt) maar ja ik had dit nooit verwacht...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik wil ook niet terug onder het mes. Ik heb al genoeg afgezien nu en inderdaad om nog maar niet te spreken van het geld.

Bedoel je hoe ze er nu uit zien? Of de voor en na's?

Hoe ze nu zijn kan ik laten zien, helaas dus van voor de operatie of net na de operatie heb ik spijtig genoeg geen foto's.

Ik was int begin zoo gelukkig maar word er nu gewoon depressief van. Ik zit uren in de spiegel te staren en het bevalt me niet dus zit bijna elke nacht hierom te huilen (sorry, weet dat het lullig klinkt) maar ja ik had dit nooit verwacht...

Zou het kunnen dat als ik afval dat ze groter lijken misschien?

ALs ik afval, kunnen ze normaal gezien niet krimpen (het zijn toch protheses uiteindelijk) maar misschien gaan ze groter lijken als het vet "rondom" de borst (de taille dan vooral) weg is.

Of is dit wishful thinking? :69:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou het kunnen dat als ik afval dat ze groter lijken misschien?

ALs ik afval, kunnen ze normaal gezien niet krimpen (het zijn toch protheses uiteindelijk) maar misschien gaan ze groter lijken als het vet "rondom" de borst (de taille dan vooral) weg is.

Of is dit wishful thinking? :69:

Ik zou morgen eerst een afspraak maken met je PC, want die kan ook daadwerkelijk wat voor je doen! Als je echt niet blijbent met het resultaat zou ik toch echt nu meteen aan-kaarten! Dus meid, morgen bellen! Kan hij ook meteen kijken naar je liteken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ben nu volop op dieet om te zien of ze dan groter lijken voor ik overhaast iets ga doen maar vraagje toch. Kost een nieuwe BV evenveel als de eerste? Ook als je bij dezelfde PC gaat?

(Wss wel en tis mss een domme vraag maar ik heb wel heel veel betaald en om dan nog eens dit bedrag te betalen... ai) Of hangt het af van je PC?

Thanks alvast voor jullie reacties !

Liefs,

Lilly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de meeste kost het wel wat minder als de eerste bv geloof ik?

Maar ik denk toch echt dat je dat met je pc moet bespreken..

Hoeveel heb je betaald de eerste keer als ik het vragen mag? X

Ja, misschien wel. Ik heb een afspraak binnen 2 weken...

5.500 €

Hoeveel heb jij betaald?

Want als mijn PC me evenveel vraagt en ik wil toch echt nog een BV denk ik om naar dr Plovier te gaan (jouw PC toch?) want zie hier veel vrouwen met BV door hem en allemaal heeel mooi gedaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.