Ga naar inhoud

LILY2809 : 28 september 2011 : Dr. Decoopman : Cosmipolis : Brugge


Gast LILY2809

Aanbevolen berichten

5500 euro???????????????? :blink: WOW!!

wat een hoop geld....

Balen dat je nu nog niet tevreden bent !!

Pffff.. ik zou het er nooit aan hebben gegeven..

Ik heb 2450 euro betaald !

Ik ben inderdaad door dr.Plovier geholpen en echt DIK tevreden!

weet zeker als je je door hem laat helpen dat je prachtboobs krijgt meis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5500 euro???????????????? :blink: WOW!!

wat een hoop geld....

Balen dat je nu nog niet tevreden bent !!

Pffff.. ik zou het er nooit aan hebben gegeven..

Ik heb 2450 euro betaald !

Ik ben inderdaad door dr.Plovier geholpen en echt DIK tevreden!

weet zeker als je je door hem laat helpen dat je prachtboobs krijgt meis!

Ja inderdaad balen ! Heb meer dan het dubbel betaald dan de meesten hier.

De reden omdat ik gewoon dé beste van't land, hij heeft gewoon zn naam en reputatie vandaar dat jer ook zoveel voor betaalt !

Maar ja, het ligt dus niet aan hem maar aan mij want ik heb echt een C (ben op BH-tocht geweest vorig weekend en heb zeker 10 BH's gekocht, allemaal 80C en soms zelfs D maar dat was meer zodat de zijkanten er mee in geraken aangezien ze heel fel naar de buitenkant toe 'leunen') dus ja ik heb gewoon een te kleine cup gevraagd. Ik dacht dat een C veeeeeeel groter zou zijn.

Maar nog eens zoveel geld betalen, dat is wel heel veel... Hoewel het wss beter is dezelde PC te nemen aangezien die wel waaraan en waaraf weet van je eerste BV...

Had ik maar voor de BV op dit forum gezeten dan wa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad balen ! Heb meer dan het dubbel betaald dan de meesten hier.

De reden omdat ik gewoon dé beste van't land, hij heeft gewoon zn naam en reputatie vandaar dat jer ook zoveel voor betaalt !

Maar ja, het ligt dus niet aan hem maar aan mij want ik heb echt een C (ben op BH-tocht geweest vorig weekend en heb zeker 10 BH's gekocht, allemaal 80C en soms zelfs D maar dat was meer zodat de zijkanten er mee in geraken aangezien ze heel fel naar de buitenkant toe 'leunen') dus ja ik heb gewoon een te kleine cup gevraagd. Ik dacht dat een C veeeeeeel groter zou zijn.

Maar nog eens zoveel geld betalen, dat is wel heel veel... Hoewel het wss beter is dezelde PC te nemen aangezien die wel waaraan en waaraf weet van je eerste BV...

Had ik maar voor de BV op dit forum gezeten dan wa

OK heb ondertussen al 4 keer de zin hier afgemaakt maar het lijkt niet te lukken.

5de keer goeie keer dan maar.. hoop ik.

Dus ik herneem de laatste zin:

Had ik maar voor de BV op dit forum gezeten dan was ik zeker op consult bij Plovier gegaan hoor. Al die goeie reacties hier, en voor "maar" 2450€. Ik ben bij 4PC's geweest en de goedkoopste was 3700€... Ik heb via Internet gezocht en heb gekozen de welke mij het "beste" leken. Uiteindelijk de laatste was Decoopman en hij heeft me (onbewust) overtuigd want wou eigenlijk maar bij hem op consult gaan voor een second opinion, nooit gedacht me bij hem t laten opereren vanwege het kostenplaatje maar ik voelde me goed bij hem en hij legde alles zo goed uit e.d. dat ik toch voor hel gekozen heb.

Tja, if only...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh sneu te lezen dat je zo ontevreden bent met je borsten,is het echt zo erg dan??

en of je meer of minde rbetaald voor een wissel is heel verschillend,mijn eerste arts wou nog eens meer dan me eerste bv vragen(die gek!) en dat hoor ik wel vaker,ze rekenen het kapsel verwijderen ook,en dat ligt tissen de 500 en 800 euro.

als je een schappelijke arts hebt,kom je vast wel overeen met elkaar,ik heb beduidend minder voor me wissel(s) betaald,en meer dan tevreden,ben gewoon een totaal ander en happy mens ervan geworden.

sucses en hou je topic op het oog,wat er gaat reilen en zeilen als afloop

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meid wat een verhaal!!!! Ik vind het echt heel sneu voor je dat je zo ongelukkig bent!!!

Maar is jouw pc de beste van het land? Waar is dat op gebaseerd dan? Heeft ie een award gekregen? Ik vind bij dit soort dingen dat "de beste" nogal subjectief is. Overal moet aan bepaalde waarden voldaan worden en bepaalde diploma's behaald zijn, en dan hangt er natuurlijk nog veel af van ervaring en wat jijzelf mooi en belangrijk vindt. Ik kan bijv foto's zien van resultaten van een pc die jij heel mooi vindt maar wat mijn smaak niet is. En daarnaast moet je gevoel bij de beste man of vrouw ook nog goed zijn, er moet wel een soort van klik zijn.

Dus ik zou me niet meer zo blind staren op wat een website zegt over een pc, ik vind nl echt dat 5500 euro voor een bv te belachelijk is voor woorden.....of je moet gouden protheses krijgen????

Maar ja, het neemt niet weg dat jij nu ongelukkig bent en dat is kut!!!

Ik hoop dat je een goede oplossing vindt voor dit probleem en je binnenkort ook weer dolgelukkig bent met je boobies!!!

Sterkte meid!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh en mocht je nou voor een wissel gaan, dan zou ik lekker mn centjes bewaren voor een nieuwe operatie ipv 10 nieuwe bh's kopen die je straks toch niet meer aan kan omdat ze dan te klein zijn!!

En anders kan je ze altijd nog hier te koop zetten ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lily,

Is Dr. Decoopman de pc die de pfaffs onderhanden neemt? Als hij het is dan heeft mijn vriendin het ook bij hem laten doen!! 2 jaar geleden! heeft toen 5000 euro betaald.. Die is nu terug aant sparen voor een bv want die is ook niet content.. Ten 1ste vindt ze ze ook nog te klein en ten 2de gaan ze ook terug hangen! Komt door moeder natuur heeft hem gezegd :blink:

Nu weet ik het niet meer 100 % maar geloof dat ze niet de volle pot moet betalen!

Hoeveel cc is er bij jou gestoken als ik dat mag vragen?? Bij mijn vriendin 250 cc (maar die had al wel borsten alleen gingen ze wat hangen)

Tis in ieder geval balen!!

veel succes meid xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lily,

Is Dr. Decoopman de pc die de pfaffs onderhanden neemt? Als hij het is dan heeft mijn vriendin het ook bij hem laten doen!! 2 jaar geleden! heeft toen 5000 euro betaald.. Die is nu terug aant sparen voor een bv want die is ook niet content.. Ten 1ste vindt ze ze ook nog te klein en ten 2de gaan ze ook terug hangen! Komt door moeder natuur heeft hem gezegd :blink:

Nu weet ik het niet meer 100 % maar geloof dat ze niet de volle pot moet betalen!

Hoeveel cc is er bij jou gestoken als ik dat mag vragen?? Bij mijn vriendin 250 cc (maar die had al wel borsten alleen gingen ze wat hangen)

Tis in ieder geval balen!!

veel succes meid xxx

HI,

Ja inderdaad. Ik had er eigenlijk nog nooit van gehoord tot ik erover las op Internet nadat ik al een afspraak had bij hem. en uiteraard betaal je dus zoveel voor zijn "naam" en faam, hij was ook in Beautiful (maar dat zegt niks want daar was ook Hoeyberghs te zien). Ik was niet plat, maar echt veel borsten had ik niet, ze waren dus te klein om te kunnen hangen :)

Nu moet ik wel zeggen dat hij ze niet te klein heeft gedaan (jawel MAAR) op mijn vraag !

Ik heb nl gevraagd om een kleine C terwijl hij me wel een grote aanraadde omdat dit beter zou passen bij mn lichaam (heb nogal brede heupen) maar ik had dus in mn hoofd een totaal verkeerd beeld van cups zo blijkt nu.

Ik had verwacht dat een kleine C eigenlijk dus zou uitvallen als een kleine D (heb b ik nu bijgeleerd) want ik vind een kleine C gewoon een B. Sorry als het allemaal verwarrend klinkt, maar zo zat het ook in mn hoofd.

Komt erop neer dat het dus zo afgesproken was en dat het mn eigen schuld is dat ze te klein zijn :(

Feit is wel dat ze er absoluut natuurlijk uitzien dus hij heeft dat toch wel heel goed gedaan !

Ik ben benieuwd alvast naar wat zijn mening zal zijn en of er iets te regelen valt voor een wissel die niet zo duur is want ik zou het toch fijner vinden mn eigen PC te hebben omdat hij ze toch ook geplaatst heeft en zo...

I'll keep u posted in elk geval !

Liefs,

Lilly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh en mocht je nou voor een wissel gaan, dan zou ik lekker mn centjes bewaren voor een nieuwe operatie ipv 10 nieuwe bh's kopen die je straks toch niet meer aan kan omdat ze dan te klein zijn!!

En anders kan je ze altijd nog hier te koop zetten ;)

xxx

Ja dat is wel waar. Maar ik moet in de tussentijd toch BH's hebben eh... :)

Ze zijn alvast heeeeeel mooi, moest ik dus voor n wissel gaan en ze hier te koop zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meid wat een verhaal!!!! Ik vind het echt heel sneu voor je dat je zo ongelukkig bent!!!

Maar is jouw pc de beste van het land? Waar is dat op gebaseerd dan? Heeft ie een award gekregen? Ik vind bij dit soort dingen dat "de beste" nogal subjectief is. Overal moet aan bepaalde waarden voldaan worden en bepaalde diploma's behaald zijn, en dan hangt er natuurlijk nog veel af van ervaring en wat jijzelf mooi en belangrijk vindt. Ik kan bijv foto's zien van resultaten van een pc die jij heel mooi vindt maar wat mijn smaak niet is. En daarnaast moet je gevoel bij de beste man of vrouw ook nog goed zijn, er moet wel een soort van klik zijn.

Dus ik zou me niet meer zo blind staren op wat een website zegt over een pc, ik vind nl echt dat 5500 euro voor een bv te belachelijk is voor woorden.....of je moet gouden protheses krijgen????

Maar ja, het neemt niet weg dat jij nu ongelukkig bent en dat is kut!!!

Ik hoop dat je een goede oplossing vindt voor dit probleem en je binnenkort ook weer dolgelukkig bent met je boobies!!!

Sterkte meid!!

xxx

Daar heb je absoluut gelijk in ! En ik heb ook nooit gezegd dat ik hem de beste vind eh... Tis zowat zn naam en reputatie die dat bepalen en daar hangt dus dat fameuze kostenplaatje aan !

Smaken verschillen uiteraard. We waren het wel eens dat het zo natuurlijk mogelijk moest zijn en dat ik geen BIG boobs wou maar ja toch iets groter dan ze nu zijn :)

Er is in elk geval niets meer aan te doen, het geld is uiteraard al betaald dus ja..

Zoals ik ervoor al zei, is het heel spijtig (zacht uitgedrukt) dat ik ervoor niet op dit forum ben terechtgekomen. Dat had me waarschijnlijk een heleboel miserie bespaard.

Trouwens, opereert dr Plovier ook via de oksel? Of enkel onder de borstplooi?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lily2809,

Ik heb je verhaal gelezen en vind het echt vervelend voor je. Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent als het resultaat niet zo is als je verwacht. Heb je foto's van voor de operatie? Probeer (klinkt makkelijk gezegd) te denken aan hoe je borsten er eerst uitzagen en dat ze toch wel groter zijn dan toen. Ik wilde in eerste instantie ook erg graag naar dr decoopman omdat ik inderdaad ook dacht dat hij het beste was.

In ieder geval heel veel sterkte! Ik hoop dat je het geld snel bij elkaar hebt om eventueel nog een operatie te ondergaan. Ik ben ook nog steeds aan het sparen en dat gaat ook nog wel even duren. Voordeel is dat dr plovier een erg goede prijs biedt (2600 euro) dat is toch een stuk minder dan 5500 euro en dus minder lang sparen!

Liefs Lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lily2809,

Ik heb je verhaal gelezen en vind het echt vervelend voor je. Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent als het resultaat niet zo is als je verwacht. Heb je foto's van voor de operatie? Probeer (klinkt makkelijk gezegd) te denken aan hoe je borsten er eerst uitzagen en dat ze toch wel groter zijn dan toen. Ik wilde in eerste instantie ook erg graag naar dr decoopman omdat ik inderdaad ook dacht dat hij het beste was.

In ieder geval heel veel sterkte! Ik hoop dat je het geld snel bij elkaar hebt om eventueel nog een operatie te ondergaan. Ik ben ook nog steeds aan het sparen en dat gaat ook nog wel even duren. Voordeel is dat dr plovier een erg goede prijs biedt (2600 euro) dat is toch een stuk minder dan 5500 euro en dus minder lang sparen!

Liefs Lieke

Bedankt Lieke !

Hij is wel echt goed hoor. Mn borsten zien er heel natuurlijk uit, dus daar heb ik niets op aan te merken.

Maar wat ik al gezien heb van de andere meiden hier is dr. Plovier zeker de moeite waard en voor veel minder geld dan Decoopman.

Ik hoop dat je snel al het geld bijeen gespaard hebt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lily,

Dat is fijn om te horen! Ik vind de vorm het allerbelangrijkste. Als ze maar mooi zijn! Ik ben al een eindje op weg met sparen maar ik ben zo ongeduldig, duurt nog 3 maanden hé. Ik lijk wel een geldwolf tegenwoordig, probeer zoveel mogelijk apart te zetten. Ben jij ook aan het sparen?

Liefs Lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lily,

Dat is fijn om te horen! Ik vind de vorm het allerbelangrijkste. Als ze maar mooi zijn! Ik ben al een eindje op weg met sparen maar ik ben zo ongeduldig, duurt nog 3 maanden hé. Ik lijk wel een geldwolf tegenwoordig, probeer zoveel mogelijk apart te zetten. Ben jij ook aan het sparen?

Liefs Lieke

Ja dat gevoel ken ik :-).

Dat aftellen duurt zooo lang, maar zeker met die winter(feest)maanden vliegt de tijd voorbij en voor je het weet, ben je aan het herstellen van je BV.

Momenteel heb ik het geld al wel in geval van een wissel maar ja ik moet sowieso nog een paar maand wachten aangezien het maar 7 weken geleden is sinds m'n operatie.

Ik wacht ook nog even af, beetje afvallen en m'n borsten nog wat laten herstellen en zie hoe het binnen een paar maand gesteld is voor ik een beslissing neem.

Hou me zeker op de hoogte van je consult he !

Slaapwel x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 months later...

Wat ik me hier enigzins wel afvraag na het lezen van deze topic is als jij wel proefprotheses hebt gepast.

Je haalt zelf aan dat je wou gaan voor een B-cup, maar dat je blijkbaar een verkeerd beeld had van de cupgroottes.

Ik ging ook voor een B, maar na het passen van verschillende groottes van pasprotheses bleek dat wat ik wou een mooie C is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.