Ga naar inhoud

nadia.i : 6 november 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Kleine update!

 

Heb net mijn 3 dagen po foto geupload!

Het gaat op vannochtend na best goed! Heb weer lekker gedoucht en de pijn is heel goed te verdragen nu en heb geen extreme pijnstiller genomen! Ook het borrelige gevoel is begonnen waar ik al eerder over gelezen had en te horen kreeg in de kliniek. Er zit nu een klein verschil qua grootte/zwelling tussen links en rechts (zoals je ook kunt zien op de foto van vandaag) maar dat zal wel wegtrekken! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 277
  • Created
  • Laatste Reactie
7 minuten geleden zei Laura026:

Dankjewel! Ik ben alleen nog een beetje nieuw hierin, waar moet ik op klikken om het te zien?

super fijn dat de pijn nu te verdragen is, ik hoop dat dat nog zo is en niet nu het avond is, weer iets is toegenomen. 

Je moet dan naar mijn profiel gaan en dan op albums klikken! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 4 po:

 

ik heb eindelijk goed geslapen en dat zonder tramadol!! Ik ben ook niet helemaal plat gaan liggen en dat werkt beter voor mij. Ik heb ook het idee dat de pijn minder word nu, dus ik ga vanaf vandaag kijken of ik het red met alleen paracetamol anders mag ik tussendoor nog een ibuprofen. Verder is mijn rechter borst dus meer gezwollen dan mijn linker, heb ook het idee dat die iets gevoeliger is. Ik ben zelf ook rechts dus die kant word natuurlijk toch iets meer belast. 

 

Ik hou jullie op de hoogte van veranderingen en zal kijken of ik een nieuwe foto kan uploaden vandaag! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei nadia.i:

Dag 4 po:

 

ik heb eindelijk goed geslapen en dat zonder tramadol!! Ik ben ook niet helemaal plat gaan liggen en dat werkt beter voor mij. Ik heb ook het idee dat de pijn minder word nu, dus ik ga vanaf vandaag kijken of ik het red met alleen paracetamol anders mag ik tussendoor nog een ibuprofen. Verder is mijn rechter borst dus meer gezwollen dan mijn linker, heb ook het idee dat die iets gevoeliger is. Ik ben zelf ook rechts dus die kant word natuurlijk toch iets meer belast. 

 

Ik hou jullie op de hoogte van veranderingen en zal kijken of ik een nieuwe foto kan uploaden vandaag! :)

Fijn, blij voor je!!

 

Kan het zijn dat ik de nieuwe foto's niet kan zien? Kon jouw laatste update niet zien gisteren.

 

Succes met verder herstellen!!

xxx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei BV2017:

Fijn, blij voor je!!

 

Kan het zijn dat ik de nieuwe foto's niet kan zien? Kon jouw laatste update niet zien gisteren.

 

Succes met verder herstellen!!

xxx

 

 

Ik heb er nu twee foto's op staan! Kun je die zien?? Ik zal kijken of ik vandaag een derde kan maken! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi allemaal,

 

niet zo'n leuke update.. 

ik schrok nogal toen ik in de spiegel keek net. Mijn linkerborst (rechts op de foto) heeft een rare vorm aangenomen.. Van de voorkant zie je het niet echt, maar van de zijkant wel zoals je ziet op de foto's. Faceland de foto's opgestuurd, ze begreep waar mijn zorg vandaag kwam en gaat de foto's naar Dr Fresow opsturen.. Ik word hier heel erg nerveus van..

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me voorstellen dat je hiervan schrikt!! Durf er eigenlijk geen uitspraken over te doen maar het lijkt wel een double bubble. Maar goed, ik heb er amper verstand van dus hopelijk heb ik 't mis!

 

Hopelijk krijg je snel een (geruststellende) reactie van Fresow!:71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Anouk12:

Ik kan me voorstellen dat je hiervan schrikt!! Durf er eigenlijk geen uitspraken over te doen maar het lijkt wel een double bubble. Maar goed, ik heb er amper verstand van dus hopelijk heb ik 't mis!

 

Hopelijk krijg je snel een (geruststellende) reactie van Fresow!:71:

Hoop ik ook.. ben bang dat t pas na t weekend wordt.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Vanneh:

Hallo,

 

ik heb nog geen foto gezien van je boobs voor de ingreep. Ben je voor een borstvergroting gegaan? Ik hoop dat je snel meer info krijgt van je pc zodat je weet waar je voor staat! 

@Vanneh ik heb je toegevoegd aan mn albulm, dan kun je mijn voorsituatie zien. Het gaat inderdaad om een vergroting na gewichtsverlies, ben wel pas 4 dagen po, maar gister was dit nog niet en vind er zo raar uitzien..

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei nadia.i:

@Vanneh ik heb je toegevoegd aan mn albulm, dan kun je mijn voorsituatie zien. Het gaat inderdaad om een vergroting na gewichtsverlies, ben wel pas 4 dagen po, maar gister was dit nog niet en vind er zo raar uitzien..

Bedankt om me toegang te geven. Ik kan inderdaad zien dat het de dag voordien beter was. Goed dat je contact opgenomen hebt. Ik hoop dat je snel verduidelijking hebt, want ik kan wel begrijpen dat je wat ongerust bent. Ze veranderen sowieso nog veel de komende periode. Hopelijk is dit maar ergens een tussenfase en kan de pc je snel gerust stellen! Veel goeie moed meid! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Vanneh:

Bedankt om me toegang te geven. Ik kan inderdaad zien dat het de dag voordien beter was. Goed dat je contact opgenomen hebt. Ik hoop dat je snel verduidelijking hebt, want ik kan wel begrijpen dat je wat ongerust bent. Ze veranderen sowieso nog veel de komende periode. Hopelijk is dit maar ergens een tussenfase en kan de pc je snel gerust stellen! Veel goeie moed meid! 

Dat hoop ik ook heel erg.. dankjewel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, je implantaten zitten nu nog hoog, die zullen maar verloop van tijd gaan zakken, double bubble ziet er volgens mij anders uit, maar je tepel  zit helemaal op de onderkant van je borst... borsten kunnen tot 10/12 weken nog ontzettend veel veranderen dus hopelijk valt het allemaal mee. Succes hoop dat je snel antwoord krijgt van dr fresow! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Wens2017:

Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, je implantaten zitten nu nog hoog, die zullen maar verloop van tijd gaan zakken, double bubble ziet er volgens mij anders uit, maar je tepel  zit helemaal op de onderkant van je borst... borsten kunnen tot 10/12 weken nog ontzettend veel veranderen dus hopelijk valt het allemaal mee. Succes hoop dat je snel antwoord krijgt van dr fresow! 

Ja mijn tepels zaten sowieso al op die hoogte, ik was ook een geval waarvan t nog net op te lossen was zonder lift. Ben heel erg afgevallen. Ik hoop dat wat jij zegt het geval is en alles nog op zn plek valt.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei nadia.i:

Ja mijn tepels zaten sowieso al op die hoogte, ik was ook een geval waarvan t nog net op te lossen was zonder lift. Ben heel erg afgevallen. Ik hoop dat wat jij zegt het geval is en alles nog op zn plek valt.. 

Ja dat snap ik. Heb je t maximale aantal cc genomen? En heb je motiva full of corse?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een beetje zo’n borsten zoals jij vroeger had. Ik heb gekozen voor een lift en vergroting. Dus heel benieuwd. Vind jouw resultaat er ook al heel anders uitzien. Zoals ze hier ook zeggen, je implantaten moeten nog indalen dus volgens mij moeten die tepels nog wel wat hoger komen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Vanneh:

Ik heb ook een beetje zo’n borsten zoals jij vroeger had. Ik heb gekozen voor een lift en vergroting. Dus heel benieuwd. Vind jouw resultaat er ook al heel anders uitzien. Zoals ze hier ook zeggen, je implantaten moeten nog indalen dus volgens mij moeten die tepels nog wel wat hoger komen. 

Ja ik hoop dat dit gewoon is omdat de implantaten nog moeten zakken en dat

mijn stress voor niks is..

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei RL36:

Hoi Nadia,

 

Wat vervelend dit, snap dat je geshrokken bent! En balen dat je nou tot na het weekend moet wachten op een reactie van de pc :-(

Zag het er de eerste 3 dagen niet zo uit? Zou ik ook in je album mogen kijken?

Ik heb je toegevoegd. T zag er eerst niet zo uit. En je zult in mn album zien dat de voorkant foto van gister al heel anders is dan de voorkant foto van hierboven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei nadia.i:

Dag 4 po:

 

ik heb eindelijk goed geslapen en dat zonder tramadol!! Ik ben ook niet helemaal plat gaan liggen en dat werkt beter voor mij. Ik heb ook het idee dat de pijn minder word nu, dus ik ga vanaf vandaag kijken of ik het red met alleen paracetamol anders mag ik tussendoor nog een ibuprofen. Verder is mijn rechter borst dus meer gezwollen dan mijn linker, heb ook het idee dat die iets gevoeliger is. Ik ben zelf ook rechts dus die kant word natuurlijk toch iets meer belast. 

 

Ik hou jullie op de hoogte van veranderingen en zal kijken of ik een nieuwe foto kan uploaden vandaag! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.