Ga naar inhoud

nadia.i : 6 november 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Zo! 2 weken en 2 dagen po. Vandaag voor het eerst gaan werken, dat viel enorm tegen dus heb er een halve dag van kunnen maken. Mn bovenlijf deed echt zeer en mn boobs gingen opzetten want ik voelde mijn borstband strakker worden. Morgen ook een halve dag. Mn boobs zien er wel al beter uit, de protheses zijn aan het zakken. Wel zie ik nog dat de onderkant van mn borsten zacht zijn omdat daar de protheses niet zitten, dus hoop dat ze nog zo ver doorzakken dat ook mn onderkant opgevuld wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 277
  • Created
  • Laatste Reactie
5 minuten geleden zei nadia.i:

Zo! 2 weken en 2 dagen po. Vandaag voor het eerst gaan werken, dat viel enorm tegen dus heb er een halve dag van kunnen maken. Mn bovenlijf deed echt zeer en mn boobs gingen opzetten want ik voelde mijn borstband strakker worden. Morgen ook een halve dag. Mn boobs zien er wel al beter uit, de protheses zijn aan het zakken. Wel zie ik nog dat de onderkant van mn borsten zacht zijn omdat daar de protheses niet zitten, dus hoop dat ze nog zo ver doorzakken dat ook mn onderkant opgevuld wordt.

Vervelend dat het nog niet helemaal lekker gaat. Sterkte en met je borsten komt het vast wel goed. De protheses zijn aan het zakken, dus de onderkant zal vast ook gevuld worden. Gewoon geduld hebben, ik lees overal dat het even duurt voordat de borsten hun vorm aannemen. xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei nadia.i:

Zo! 2 weken en 2 dagen po. Vandaag voor het eerst gaan werken, dat viel enorm tegen dus heb er een halve dag van kunnen maken. Mn bovenlijf deed echt zeer en mn boobs gingen opzetten want ik voelde mijn borstband strakker worden. Morgen ook een halve dag. Mn boobs zien er wel al beter uit, de protheses zijn aan het zakken. Wel zie ik nog dat de onderkant van mn borsten zacht zijn omdat daar de protheses niet zitten, dus hoop dat ze nog zo ver doorzakken dat ook mn onderkant opgevuld wordt.

Fijn dat je boobs er al wel beter uit gaan zien! Het komt helemaal goed met die boobies van jou ^_^ 

Als ik het zo lees benig heel blij dat ik deze week nog vrij heb. Ik moet dinsdag weer beginnen. Ben benieuwd hoe dat gaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-11-2017 om 17:21 zei BV2017:

Vervelend dat het nog niet helemaal lekker gaat. Sterkte en met je borsten komt het vast wel goed. De protheses zijn aan het zakken, dus de onderkant zal vast ook gevuld worden. Gewoon geduld hebben, ik lees overal dat het even duurt voordat de borsten hun vorm aannemen. xxx

Ja hopelijk komt het gewoon goed! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-11-2017 om 18:30 zei Jojo83:

@nadia.i bleh stom he weer werken! Wat doe je voor werk?

ik ben nu 12 dagen po en maandag weer begonnen. Ik werk parttime op kantoor. Dus fysiek niet zwaar gelukkig. Ik heb nog wel een strak en zwaar gevoel maar verder niet echt pijn meer. Heb jij je pleisters er al af gehaald? 

Ja pleisters zijn eraf! Bij jou morgen? Ik werk bij Mac Cosmetics dus ik moet de hele tijd staan en dingen uit lades pakken.. Ben echt gesloopt als ik klaar ben en werk nu maar 5 uurtjes steeds. Volgende week donderdag pas weer volle dagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Noisy:

Fijn dat je boobs er al wel beter uit gaan zien! Het komt helemaal goed met die boobies van jou ^_^ 

Als ik het zo lees benig heel blij dat ik deze week nog vrij heb. Ik moet dinsdag weer beginnen. Ben benieuwd hoe dat gaat

Ja moet je zeker blij mee zijn! Vandaag kwam een klant met haar ellenboog tegen mn borst, deed gelukkig geen pijn maar je schrikt wel zeg.. verder veel last van mn rug en schouders en vandaag ook wel wat aan mn boobs, ben kapot nu. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei nadia.i:

Ja pleisters zijn eraf! Bij jou morgen? Ik werk bij Mac Cosmetics dus ik moet de hele tijd staan en dingen uit lades pakken.. Ben echt gesloopt als ik klaar ben en werk nu maar 5 uurtjes steeds. Volgende week donderdag pas weer volle dagen.

Ja mijn pleisters mogen er morgen af. Kijken of ik dat durf haha! Kan me heel goed voorstellen dat het zwaar is als je de hele dag moet staan. Ik heb zelf ook nog last van mijn rug. Ook de ribben net onder mijn borstplooi doen pijn. Ach, wie mooi wilt zijn he :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei BV2017:

@nadia.iHe meis, hoe is het nu met je?

 

Liefs 

 

@Jojo83 en met jou? 

Liefs

 

 

Hi!! Ja gaat wel beter! Ben weer aan t werk. Mn borsten zien er nog steeds niet uit zoals ik wil, nog steeds wel dat ze aan de onderkant nog gevuld moeten worden. Hoop dat t nog gebeurt. Heb de 14e een controle afspraak dus hoop dat ik dan meer weet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei BV2017:

 

@Jojo83 en met jou? 

Liefs

 

 

Hoi! Ja gaat wel redelijk.. vrijdag 3 weken po. Ook ik ben nog niet tevreden met het resultaat. Borsten zitten nog erg hoog en mis net al Nadia nog bolling aan de onderkant. Zal eind deze week even een uitgebreide update schrijven in mijn eigen topic.

 

@nadia.i draag jij je borstband nog? En ben jij al begonnen met smeren op je littekens?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Jojo83:

 

Hoi! Ja gaat wel redelijk.. vrijdag 3 weken po. Ook ik ben nog niet tevreden met het resultaat. Borsten zitten nog erg hoog en mis net al Nadia nog bolling aan de onderkant. Zal eind deze week even een uitgebreide update schrijven in mijn eigen topic.

 

@nadia.i draag jij je borstband nog? En ben jij al begonnen met smeren op je littekens?

 

Borstband draag ik nog! Smeren nog niet, ik ga bij de controle vragen of dat al kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Nini28:

@nadia.i ik vind jouw borsten er prachtig uit, mooi vol en natuurlijk.

Voelen ze wel onderhand eigen? Dat lijkt mij heel gek, dat er ineens een voorwerp (implis) in je lijf zit.

Ja ze voelen wel helemaal eigen, alleen moet de onderkant nog duidelijk opgevuld worden want daar hangt t nu een beetje, dat was nog niet zo op de foto in mijn album dus ik hoop dat t nog komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Zo ik heb al heel lang niks van me laten horen. Inmiddels ben ik 8 weken PO. Het herstel is goed gegaan en bij de controle was ook alles goed zeiden ze. Zoals sommige weten maakte ik me erg druk over het feit dat de onderkant van mijn borsten niet was opgevuld en daardoor een beetje hing. Bij de controle werd er gezegd dat ik me nergens druk over hoefde te maken en dat ze dit super vaak voorbij zien komen en het altijd goed komt, heeft tijd nodig en kan soms een jaar duren. De prothese moet nog op zijn plek komen en dan zullen mijn tepels ook wat hoger gaan zitten! Verder ben ik uitgekomen op een 75E en vind ik ze in kleding en bh echt prachtig. Slapen doe ik wel nog met mijn sport bh aan want op mn zij liggen kan nog gevoellig zijn en dat is met bh aan minder. Ik zal binnekort weer even wat nieuwe foto's toevoegen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei nadia.i:

Zo ik heb al heel lang niks van me laten horen. Inmiddels ben ik 8 weken PO. Het herstel is goed gegaan en bij de controle was ook alles goed zeiden ze. Zoals sommige weten maakte ik me erg druk over het feit dat de onderkant van mijn borsten niet was opgevuld en daardoor een beetje hing. Bij de controle werd er gezegd dat ik me nergens druk over hoefde te maken en dat ze dit super vaak voorbij zien komen en het altijd goed komt, heeft tijd nodig en kan soms een jaar duren. De prothese moet nog op zijn plek komen en dan zullen mijn tepels ook wat hoger gaan zitten! Verder ben ik uitgekomen op een 75E en vind ik ze in kleding en bh echt prachtig. Slapen doe ik wel nog met mijn sport bh aan want op mn zij liggen kan nog gevoellig zijn en dat is met bh aan minder. Ik zal binnekort weer even wat nieuwe foto's toevoegen!

Fijn om wat van je te horen! Moest nog een paar keer aan je denken. Blij dat het goed met je gaat en dat het allemaal goed gaat.

 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei nadia.i:

Zo ik heb al heel lang niks van me laten horen. Inmiddels ben ik 8 weken PO. Het herstel is goed gegaan en bij de controle was ook alles goed zeiden ze. Zoals sommige weten maakte ik me erg druk over het feit dat de onderkant van mijn borsten niet was opgevuld en daardoor een beetje hing. Bij de controle werd er gezegd dat ik me nergens druk over hoefde te maken en dat ze dit super vaak voorbij zien komen en het altijd goed komt, heeft tijd nodig en kan soms een jaar duren. De prothese moet nog op zijn plek komen en dan zullen mijn tepels ook wat hoger gaan zitten! Verder ben ik uitgekomen op een 75E en vind ik ze in kleding en bh echt prachtig. Slapen doe ik wel nog met mijn sport bh aan want op mn zij liggen kan nog gevoellig zijn en dat is met bh aan minder. Ik zal binnekort weer even wat nieuwe foto's toevoegen!

Leuk om een update van je te lezen. Mag ik meekijken in jouw album? Ben nu zelf bijna 4 weken PO en volg graag de voortgang van andere meiden. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei nadia.i:

Zo ik heb al heel lang niks van me laten horen. Inmiddels ben ik 8 weken PO. Het herstel is goed gegaan en bij de controle was ook alles goed zeiden ze. Zoals sommige weten maakte ik me erg druk over het feit dat de onderkant van mijn borsten niet was opgevuld en daardoor een beetje hing. Bij de controle werd er gezegd dat ik me nergens druk over hoefde te maken en dat ze dit super vaak voorbij zien komen en het altijd goed komt, heeft tijd nodig en kan soms een jaar duren. De prothese moet nog op zijn plek komen en dan zullen mijn tepels ook wat hoger gaan zitten! Verder ben ik uitgekomen op een 75E en vind ik ze in kleding en bh echt prachtig. Slapen doe ik wel nog met mijn sport bh aan want op mn zij liggen kan nog gevoellig zijn en dat is met bh aan minder. Ik zal binnekort weer even wat nieuwe foto's toevoegen!

Klinkt allemaal heel goed :) alweer een tevreden klant :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-1-2018 om 12:20 zei nadia.i:

Zo ik heb al heel lang niks van me laten horen. Inmiddels ben ik 8 weken PO. Het herstel is goed gegaan en bij de controle was ook alles goed zeiden ze. Zoals sommige weten maakte ik me erg druk over het feit dat de onderkant van mijn borsten niet was opgevuld en daardoor een beetje hing. Bij de controle werd er gezegd dat ik me nergens druk over hoefde te maken en dat ze dit super vaak voorbij zien komen en het altijd goed komt, heeft tijd nodig en kan soms een jaar duren. De prothese moet nog op zijn plek komen en dan zullen mijn tepels ook wat hoger gaan zitten! Verder ben ik uitgekomen op een 75E en vind ik ze in kleding en bh echt prachtig. Slapen doe ik wel nog met mijn sport bh aan want op mn zij liggen kan nog gevoellig zijn en dat is met bh aan minder. Ik zal binnekort weer even wat nieuwe foto's toevoegen!

 

Fijn te lezen dit! Ik heb precies hetzelfde issue: m’n borsten hangen ook en de onderkant is nog onvoldoende gevuld. Ook zit mijn linkerborst nog hoger dan rechts..  Ik heb vrijdag mijn controle bij Faceland. Benieuwd wat hun gaan zeggen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei nadia.i:

Ik zal binnenkort wat foto's plaatsen en dan voeg ik je toe!

Hey @nadia.i leuk je update te lezen. Zelf ga ik de 29e onder t mes bij dr fresow at bauland. Zou ik aub je fotos mogen zien? Jouw profielfoto is precies wat ik wens te krijgen qua look alleen krijg ik 340 cc motiva rond dp x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-1-2018 om 13:15 zei Jojo83:

 

Fijn te lezen dit! Ik heb precies hetzelfde issue: m’n borsten hangen ook en de onderkant is nog onvoldoende gevuld. Ook zit mijn linkerborst nog hoger dan rechts..  Ik heb vrijdag mijn controle bij Faceland. Benieuwd wat hun gaan zeggen. 

Hoe is je controle gegaan?? Ben benieuwd wat ze hebben gezegd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.