Ga naar inhoud

Is dit nu een gaaspleister of niet??


Aanbevolen berichten

De verpleegster zei voordat ik naar huis mocht dat de gaaspleisters er thuis af mochten, nu ging ze controleren of ik ze had maar omdat ik mn bh al aan had keek ze even door de opening en concludeerde ze van niet.. toch vraag ik mij af of dit werkelijk zo is..!? Zijn dit daadwerkelijk geen gaaspleisters maar hechting pleisters? (Zie foto) 

 

help!!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei TheWildchild:

De verpleegster zei voordat ik naar huis mocht dat de gaaspleisters er thuis af mochten, nu ging ze controleren of ik ze had maar omdat ik mn bh al aan had keek ze even door de opening en concludeerde ze van niet.. toch vraag ik mij af of dit werkelijk zo is..!? Zijn dit daadwerkelijk geen gaaspleisters maar hechting pleisters? (Zie foto) 

 

help!!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hmm.. lijk mij dat de hechtingen nog bedekt moeten blijven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minutes ago, Yaanaa said:

Zou niet weten wat het is. Maar zou zeker niet op je eigen houtje het eraf halen als je het niet zeker weet meid. Dan beter nog even het weekendje door komen met washandjes, in plaats van een infectie of zo :P

 

haha nee ik durf dat ook helemaal niet hoor, maar was gewoon benieuwd! ik heb pas 25ste nacontrole dus dat duurt nog wel even, maar tot die tijd dan doe ik het inderdaad wel gewoon met een washandje want ben echt te bang dat het te nat wordt en dat daardoor mn hechting ineens ontsteekt ofzo..!

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden zei TheWildchild:

De verpleegster zei voordat ik naar huis mocht dat de gaaspleisters er thuis af mochten, nu ging ze controleren of ik ze had maar omdat ik mn bh al aan had keek ze even door de opening en concludeerde ze van niet.. toch vraag ik mij af of dit werkelijk zo is..!? Zijn dit daadwerkelijk geen gaaspleisters maar hechting pleisters? (Zie foto) 

 

help!!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hoi, het lijkt op wat ik direct op mijn wond/litteken had en deze zijn na ruim een week in ziekenhuis door PC er af gehaald. Hoop dat je hier wat aan hebt. Wat voor pleister het precies is...het zag er bij uit als echt pleister en geen gaasachtig iets. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei TheWildchild:

Ok, ja ik laat ze er wel gewoon op zitten tot volgende week maandag.. snel genoeg denk ik :)! Dankjewel!

Even Google en gaaspleister ziet er anders uit. Google ook even dan weet je hoe dat er uit ziet. Je kent het denk ik wel. Gaasje en daaromheen een plakrand. Dat is dit niet. Dit is denk ik echt hechtpleister. Mooi laten zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even denken. Komende dinsdag ben ik 5 weken po. Tijd gaat snel en je vergeet ook weer dingen. Weet dat zeker de eerste paar dagen ik last had van mijn wonden. Moet zeggen dat het sinds deze week wat rustiger is, maar voel af en toe nog wel van alles. Jeuk, ietsje pijn. Ga op je gevoel af wat goed is.

Weet ook niet of mijn situatie helemaal te vergelijken is. Heb een wissel gehad en er is ook kapsel weg gehaald. Het wordt iets minder gevoelig.

Hoe gaat het verder met je? Kan je beetje slapen? Ik mocht vanaf 2 weken weer op mijn zij, maar slaap pas sinds 1,5 week weer op mijn zij. Voelde eerst nog niet goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minutes ago, dian85 said:

Even denken. Komende dinsdag ben ik 5 weken po. Tijd gaat snel en je vergeet ook weer dingen. Weet dat zeker de eerste paar dagen ik last had van mijn wonden. Moet zeggen dat het sinds deze week wat rustiger is, maar voel af en toe nog wel van alles. Jeuk, ietsje pijn. Ga op je gevoel af wat goed is.

Weet ook niet of mijn situatie helemaal te vergelijken is. Heb een wissel gehad en er is ook kapsel weg gehaald. Het wordt iets minder gevoelig.

Hoe gaat het verder met je? Kan je beetje slapen? Ik mocht vanaf 2 weken weer op mijn zij, maar slaap pas sinds 1,5 week weer op mijn zij. Voelde eerst nog niet goed.

 

Mja ik heb echt sinds vandaag ineens last, daarvoor eigenlijk helemaal niet alleen natuurlijk dat vreemde gevoel van spierpijn.. slik nu nog steeds wel elke 6u een gram paracetamol maar lijkt alsof dit ook stuk minder begint te werken, al zijn die pijntjes wel gewoon dragelijk. 

 

Ik slaap wel een stuk beter op Mn rug dan de eerste dagen gelukkig, begin er wel aan wennen. Maar overdag lig ik ook best veel op Mn rug en dat begint wel echt te vervelen. Als ik loop voel ik die wonden namelijk wel.. maar goed morgen ga ik voor het eerst weer naar buiten, naar de bios dus geen grote inspanning.

 

ohja hoe lang had je jouw vorige prothese? Is zo een ingreep niet wat heftiger nu dat je eigenlijk twee tegelijk hebt gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.