Ga naar inhoud

Chantalh05 : 2 oktober 2017 : Dr. A. Damen : Janssen Kliniek : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

 

Mijn naam is Chantal, ik ben 26 jaar en ben woonachtig in Zuid-Holland.

Ongeveer vanaf mijn zestiende heb ik de wens om mijn borsten te laten vergroten.

Doordat een aantal bekende Nederlanders voor de praktijk van Diana Gabriels hebben gekozen, en zij hierdoor meer naamsbekendheid kreeg, ben ik bij deze kliniek terecht gekomen.
Vorig weekend heb ik mijn eerste consult gehad bij Diana Gabriels zelf.

Het was een fijn gesprek en het ijs werd meteen gebroken.

Zij heeft mij uiteindelijk 375 cc geadviseerd, ik heb vervolgens 450 cc gepast..

Voor de duidelijkheid, ik ben ongeveer 1.78 lang, ik weeg rond de 60/65kg, en mijn cupmaat is nu rond de B85.

Gisteravond heb ik een gesprek gehad met de desbetreffende arts; Arjan Damen .
Dit was een heel prettig en fijn gesprek, hij nam alle tijd, heeft mijn borsten op elke mogelijke manier gemeten en alles opgeschreven.

Hij vindt 375 cc zelf ook een mooie maat, maar 450 cc zou ook nog "passen".

Hij heeft gekozen om voor dual plane te gaan, en dan de ronde varianten.

Zelf twijfel ik nog een beetje over de maat, aangezien ik vrij lang ben, en je toch altijd een stukje kwijt raakt als het voor een gedeelte achter de borstspier wordt geplaatst.
Ik zat zelf aan 500 of 550 cc te denken.

Dokter Damen gaf wat dat betreft een hele goed uitleg over waarom je soms geen grotere maat moet willen kiezen.
Zijn visie is: Alles past, alleen bij je eigen borsten is er maar zoveel ruimte natuurlijk, 450 cc past precies qua breedte in mijn formaat borsten, bij elke maat groter steekt het aan de zijkant iets meer uit omdat hij dan ruimte bij de oksel moet smokkelen.

 

Als ik dan kijk naar Rosanna van Temptation Island, zij heeft gekozen voor 600 cc, zij is ook behoorlijk lang, ik zou nooit zeggen dat zij heeft gekozen voor 600cc.

Zelf wil ik niet voor deze maat gaan.

 

Ik twijfel dus tussen 450 cc/500cc/550cc.

 

Ik ga sowieso nog een keer passen, de operatie staat gepland op 2 oktober a.s.

 

Groetjes Chantal! :) 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik heel eerlijk ben zou ik ook nog eens bij een andere kliniek binnen lopen voor een consult. 
Of rechtstreeks naar dr. Damen gaan als hij een eigen kliniek heeft. DG staat niet bekend om de beste nazorg.

 

Heeft de chirurg de breedte van je borsten opgemeten? Sowieso.. als je omvang 85 is en er bij mij met omvang 80 al 500 in zit :P 
Weet je ook welke prothese je krijgt? Want de projectie kan ook nog een hoop uitmaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie.

Sorry voor mijn late reactie, druk druk druk.

 

Oke, bedankt voor je tip. Ik heb ook bij meerdere klinieken geïnformeerd. Zelf vond ik het consult bij DG en de arts het fijnste qua advies en persoonlijk. Maar wat je zegt, qua nazorg kan ik dat helaas nog niet zeggen. Daar kom ik achteraf pas achter.

Ik heb mij er wel in verdiept, en ik lees inderdaad termen voorbij komen zoals projectie, volgens mij is dat zegmaar de hoogte van de siliconen? Ik krijg mentor qua protheses.

 

Ik ben achteraf nogmaals gaan passen, ik heb gekozen voor 500 cc en begin weer te twijfelen. Ben toch weer bang dat het straks te klein uitvalt.. Google maakt mij ook stapelgek, je ziet zoveel verschillende resultaten. Ik weet dat het allemaal afhankelijk is van je bouw en de borsten zoals ze nu zijn. 

 

2 oktober heb ik de operatie, 30 september heb ik toch voor de zekerheid nog een afspraak gemaakt met de arts. Mijn borsten verschillen nu ook nog qua grote, opzich niet heel aanwezig, maar toch, ik wil niet dat het straks nog meer opvalt als ze groter zijn.

 

Ik denk ook dat deze arts er geen voorstander van is als ik voor nog groter zou kiezen, hij is meer een voorstander van het natuurlijke, en wat bij het lichaam past dan groter groter. Nu wil ik het ook niet "te" groot..

Lastig allemaal.. :rolleyes: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey!

Wij zitten een beetje in hetzelfde schuitje. Ik ben 172 en 67-70kg. Ik heb nu 80B en wil graag richting n flinke D gaan.

Ik krijg maandag ook mijn BV, Natrelle 485cc HP DP. Het ene moment denk ik, waauw wat veel en dan slaat de twijfel weer toe, zal het genoeg zijn?

Mn PC wil niet groter gaan omdat het dan echt niet meer natuurlijk is, dus ik moet het nu los laten en op haar vertrouwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

Ja dan zitten we inderdaad in hetzelfde schuitje.
Toevallig dat jij maandag ook je BV krijgt.. Hoe laat moet jij aanwezig zijn? Ik moet er om 11:30 zijn.

Ik snap helemaal wat je bedoelt. Ik ben ondertussen al 3 keer wezen passen, en morgen heb ik nog een afspraak met mijn PC en dan ga ik nog een keer passen. Vorige week zaterdag namelijk alleen bij de consulente wezen passen, 550 cc, dus ik heb geen idee wat mijn PC daar van gaat vinden.

Hij is ook een voorstander van het meer natuurlijke. Maar omdat ik zoveel verhalen heb gelezen over dames waarvan ze achteraf zo'n idee hebben, het had van mij ook groter gemogen..

 

En wij zijn ook vrij lang, dan valt het natuurlijk wel meer op, maar we kunnen ook wel meer hebben.

Wat vond je zelf van 485 cc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.