Ga naar inhoud

Ik weet het niet meer


Cato

Aanbevolen berichten

Help ik weet niet meer wat ik wil. Ik heb voor morgen een aspraak staan bij Bergman clinics, een consult. Nu weet ik niet meer wat ik wel en niet wil :( voor de vakantie was ik eigenlijk wel zeker van mijn keuze. Vandaar dat ik ook een afspraak heb gemaakt voor een consult. Mijn vriend zegt ach zeg die afspraak toch af. Van mij hoeft het allemaal niet. Je bent mooi zo als je bent. Dat is heel lief natuurlijk. Maar ik mijn blootje vind ik mij zelf helemaal niet zo mooi. Er mist iets. Dat weet ik wel zeker! Maar moet ik het wel doen. Is het wel een goede keuze. Krijg ik er geen spijt van. Wordt het wel mooi. Enz enz. Bah baal van dit gevoel. Wat moet ik nu. :(:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Cato Ik denk dat de meesten dit gevoel wel kennen.. Ik zelf ook.. Ik was heel erg aan het twijfelen of ik wel in een gezond lijf moest snijden... Maar uiteindelijk krijgen we later meer spijt van de dingen die we niet hebben gedaan dan de dingen die we wel hebben gedaan... Ik denk dat als je het niet doet, je altijd het gevoel zal hebben " wat als " ik het wel had gedaan... Volg vooral je gevoel maar maak geen overhaaste beslissing. Als je niet klaar bent voor de afspraak morgen, verzet je het! Ga vooral langs veel klinieken die je aanspreken en neem je tijd ervoor om een juiste beslissing te maken! Succes! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel @Race voor je snelle reactie. Dat is ook echt een uitspraak die ik vaak gebruik. Maar nu komt het zo dichtbij. Pfff ik volg mijn gevoel en mocht ik morgen erg geen fijn gevoel bij hebben zeg ik het af. Maar ben nu ook wel heel benieuwd wat de mogelijkheden zijn.  En mocht ik toch dr keuze maken hoe ze geplaatst kunnen gaan worden. Op of onder de spier. Want dit maakt voor het herstel ook erg uit. Ivm mijn werk kan ik niet te lang uit de running zijn.  (zelfstandig)

is er iemand die ervring heeft met Bergman clinics in Zwolle en dan met dokter van Dam. (Daphne) 

 

ik laat nog weten of ik morgen geweest ben ja of nee. 

Spannend vind ik het. En misschien voel ik mij ook wel bezwaard van wat anderen er van vinden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cato, ik denk dat iedereen die twijfel wel ervaart. Zeker als je eenmaal de stap hebt genomen om een consult te doen. Ik had precies het zelfde. Ik vond het doodspannend dat consult maar ik ben blij dat ik gegaan ben en over 2.5 week word ik geopereerd. Ook bij Bergman maar dan in Rijswijk. Het fijne bij Bergman is dat een consult geheel vrijblijvend is en zonder kosten. Dus waarom zou je het niet doen? Je zit nergens aan vast maar weet dan wel wat er eventueel mogelijk is. 

Succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast happynewme

Hey meis, dat is nou het mooie van een consult.. dat het verheldering geeft en je absoluut nog niet hoeft te beslissen hoe en wat. Tijdens een consult ga je, samen met een pc, er juist proberen achter te komen wat je wel en niet wil.. en wat wel en niet mogelijk is ;) en daar zit je dan nog helemaal niet aan vast! Stel al je vragen en bekijk rustig al je opties! En vindt je het uiteindelijk helemaal niks dan maak je gewoon geen vervolg afspraak ;) veel plezier morgen! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel @happynewme klopt je hebt gelijk. Ik wil borsten. Haha maar of deze weg de juiste is. Uuh er is geen andere. Ja gevulde Bh blijven dragen en mij dan zonder Bh niet happy voelen. Mmmm tja. Bang misschien voor alles wat er eventueel komen gaat. Fijn om mijn verhaal hier te kunnen plaatsen, kan er verder met niemand over praten. Snappen het sowieso niet. Gezond lijf, mooi zo als je bent enz enz. Jullie kennen het vast wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Cato,
Ik heb ook heel lang getwijfeld of ik wel in een gezond lichaam kon laten snijden, ik was niet ziek er waren wel ergere dingen dan kleine borsten.... Maar nu ik eindelijk de beslissing genomen heb en mijn operatiedatum vast ligt ben ik alleen maar opgelucht. Ik heb het ook al aan enkele familieleden verteld en aan mijn beste vriendin en ze reageerden allemaal positief, oef! Veel succes met je beslissing!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb jaren aan mij voorbij laten gaan door mijn vertwijfeling. Nu pas, ben 46 jaar, durf ik te stap te nemen. Had ik het eerder willen doen? Jazeker...maar gewoon nooit de guts gehad. Niemand brengt mij er meer vanaf. Het is mijn lijf, ik ben er niet blij mee, en met en beetje mazzel mag ik er nog minimaal 40 jaar van genieten ;-) Ga naar consult en doe wat je gevoel je ingeeft zonder je iets aan te trekken van anderen. Ik heb er wel spijt van dat ik zolang heb gewacht, maar andere kant het is nooit te laat. Idd..beter spijt van dingen die je hebt gedaan dan die je niet hebt gedaan. Sterkte met je beslissing!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast happynewme
57 minuten geleden zei Cato:

Dank je wel @happynewme klopt je hebt gelijk. Ik wil borsten. Haha maar of deze weg de juiste is. Uuh er is geen andere. Ja gevulde Bh blijven dragen en mij dan zonder Bh niet happy voelen. Mmmm tja. Bang misschien voor alles wat er eventueel komen gaat. Fijn om mijn verhaal hier te kunnen plaatsen, kan er verder met niemand over praten. Snappen het sowieso niet. Gezond lijf, mooi zo als je bent enz enz. Jullie kennen het vast wel

 

Ik heb 31 mei mijn borsten "gekregen" en voor de operatie durfde ik het eigenlijk ook niet echt te zeggen. Toen ik ze eenmaal had vond ik het zelf te zot voor woorden dat er nog zo'n taboe over heerst en ik het niet kon vertellen. Hoe vaak hoor je wel niet dat vrouwen hun haar verven, krullen of stijlen? Make up gebruiken.. etc etc is ook verandering van hoe je eruit ziet. Ik heb het gewoon gezegd.. en ik heb serieus 0 vervelende reacties gehad.. tuurlijk waren en mensen die het niet nodig vonden  (mijn vriend en mijn vader) maar door erover te praten begrepen ze het wel :) en ik heb daardoor heel veel mensen ontmoet die het achteraf ook gedaan bleken te hebben, maar het ook niet op straat durfde te gooien..  als jij dit wil en kan doen zeg ik doen! Niks van aantrekken wat andere er van vinden want jij moet gelukkig zijn met JOUW lichaam ;) en over bang wat er komen gaat.. bespreek dit met je pc. Hij of zij kan je alle "mogelijke" risico's vertellen.. ik ben iedergeval onwijs blij dat ik de stap heb gezet en ik durf bijna 100% zeker te zeggen dat iedereen twijfels heeft gehad en "bang" was.. maar ik had het persoonlijk zo weer gedaan!

 

X

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cato nou, ik weet precies wat je bedoelt en ik ben morgen aan de beurt voor een operatie. Ik heb de pech dat ik nu net mijn 'period' heb gekregen dus ben super emotioneel en ik begin nu aan alles te twijfelen terwijl ik hier zooo naartoe heb geleefd! Allemaal vragen spoken nu door mijn hoofd: wil ik dit wel, wat doe ik mezelf aan, gaat het wel goed komen, wat als het mis gaat, straks dan zijn ze niet mooi.. Echt word er knettergek van.. 

 

Denk echt dat de zenuwen me parten spelen, maar ik weet ergens diep van binnen dat ik dit met een reden heb gekozen. Ik ben 31 en heb een lijf van een meisje en dat wil ik gewoon niet meer. Uiteindelijk moet je natuurlijk doen waar jij je goed bij voelt.. Ik ga natuurlijk gewoon doorzetten; alles is betaald en afgesproken.. Maar zoals de meiden hier boven ook zeggen, volg je hart.. doe wat jij denkt dat het beste voor je is.. en geloof me, al zet je door zal je nog zo nu en dan twijfelen, maar ik weet zeker dat net als ik (hoop ik) jij heel blij gaat zijn als het eenmaal achter de rug is.

 

heel veel succes met je besluit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cato

 

Hoi Meis

Hier wordt altijd als advies gegeven om bij meerdere PC op consult te gaan , maar ik zou morgen gewoon bij bergman clinics op consult gaan en kijken hoe het uitpakt.

En voorbeeld foto's meenemen.

succes xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Cato:

Help ik weet niet meer wat ik wil. Ik heb voor morgen een aspraak staan bij Bergman clinics, een consult. Nu weet ik niet meer wat ik wel en niet wil :( voor de vakantie was ik eigenlijk wel zeker van mijn keuze. Vandaar dat ik ook een afspraak heb gemaakt voor een consult. Mijn vriend zegt ach zeg die afspraak toch af. Van mij hoeft het allemaal niet. Je bent mooi zo als je bent. Dat is heel lief natuurlijk. Maar ik mijn blootje vind ik mij zelf helemaal niet zo mooi. Er mist iets. Dat weet ik wel zeker! Maar moet ik het wel doen. Is het wel een goede keuze. Krijg ik er geen spijt van. Wordt het wel mooi. Enz enz. Bah baal van dit gevoel. Wat moet ik nu. :(:(

O zo herkenbaar zelfs nog op de dag van de operatie kon ik er niet van slapen bijna 4 dagen po en ik ben super happy:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Cato said:

@TheWildchild super veel succes morgen. Laat je weten hoe het is gegaan. Ben super benieuwd. Welke kliniek ga je en wie is pc? Ooh en zo nog veel meer vragen. Haha op of onder de spier. Wat voor protece. Enz enz Hahaha. 

 

Bedankt allemaal voor de lieve reacties. Doet mij goed. :)

dank je, doe ik. Ik ga bij dr. Schellekens Cosmed, dual plane, mentor met 400cc. Heb nu 75B en hoop op een D.. We gaan het meemaken morgen! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@happynewme ik lees dat jij weinig last, klachten hebt gehad na de ingreep. Klopt dat. Mag ik vragen hoe en wat ze bij jou geplaatst zijn. Ben ook erg benieuwd wat mij geadviseerd wordt. Op de spier lijkt mij qua klachten fijner. Oh echt kan nu wel een heel boek schrijven met allemaal vragen Hahaha. Lijk wel een klein kind :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast happynewme
5 uur geleden zei Cato:

@happynewme ik lees dat jij weinig last, klachten hebt gehad na de ingreep. Klopt dat. Mag ik vragen hoe en wat ze bij jou geplaatst zijn. Ben ook erg benieuwd wat mij geadviseerd wordt. Op de spier lijkt mij qua klachten fijner. Oh echt kan nu wel een heel boek schrijven met allemaal vragen Hahaha. Lijk wel een klein kind :) 

Klopt bij mij ging eigenlijk alles heel goed! ik heb alleen wel een aantal weken met een open wondje gelopen en dat was echt wat minder.. (verslag hiervan staat ook op dit forum onder de complicaties) ik heb dual plane gehad en ik vond het echt mee vallen hoor qua pijn. Autorit terug was even pittig, maar als je goed de pijnstillers slikt is het echt wel te doen. Ik lees hier veel verhalen over dat je niks mag, maar mijn pc was vrij nuchter (net als ik :118:)en mocht al heel snel veel dingen weer doen. Bij mij is 345cc natrelle plus inspira trf erin gestopt (de high profile.. er bestaat ook een extra high) ik ben van 65b naar 65e/f of 70d/e gegaan. 

 

Schrijf al je vragen op en neem het mee naar je consult.. en nee joh daardoor ben je echt geen klein kind! Is alleen maar verstandig dat je er zo goed over nadenkt! Ik had na de operatie ook allemaal rare dingen in mijn hoofd gehaald omdat je lichaam gewoon opeens anders is.. gelukkig had ik een vriendinnetje aan wie ik alles kon vragen en anders heb je altijd dit forum nog he ;)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-9-2017 om 18:31 zei Cato:

Nou kids zijn logeren. En we gaan er morgen naar toe. :):) 

spannend, zenuwachtig, nerveus. Hihi. Alle emoties gaan lopen door elkaar. Super blij met dit forum. 

@Sabrina27 heb je foto's in je album :) zou ik die mogen zien.  

@Cato

Hoe is je consult verlopen.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai @Ank @Annette1975

het consult ging helemaal goed. Ik was erg zenuwachtig maar het was een heel rustig en fijn gesprek. Ze adviseerd mij duo plane en anatomische implantaten. 240/275cc

 

Voor het tweede consult maak ik nog een afspraak. Heb een mapje met informatie mee naar huis gekregen. 

 

Het Pasen was super leuk. Haha wouw!! Hihi. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Cato:

Is er iemand die anatomische implantaten heeft en duo plan geplaatst en dan ook nog ongeveer 240/275 cc haha. Zo ja dan ben ik erg benieuwd naar de foto's :):):) 

 

Haai cato,

ik herken je verhaal zo! Mijn vriend zegt ook je hoeft het niet te doen, je bent mooi zoals je bent. Maar het is idd dat ik me niet mooi voel. Dus ik ga het ook gewoon doen. Ik ga naar boerhaave in Amsterdam. En krijg anatomische voor de spier.  Mijn operatie staat wel alleen pas 18 december geplant. Dus dan pas kan ik je helpen met foto's en ervaringen. Wanneer staat jou operatie geplant? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Cato:

Hai hai @Ank @Annette1975

het consult ging helemaal goed. Ik was erg zenuwachtig maar het was een heel rustig en fijn gesprek. Ze adviseerd mij duo plane en anatomische implantaten. 240/275cc

 

Voor het tweede consult maak ik nog een afspraak. Heb een mapje met informatie mee naar huis gekregen. 

 

Het Pasen was super leuk. Haha wouw!! Hihi. 

Fijn dat je nu gerust gesteld bent,ga je buiten de Bergman Clinics nog bij een andere kliniek of ziekenhuis op consult.

Wordt hier wel als advies gegeven.

Maar ga niet over een nacht ijs in je enthousiasme.

xx Ank

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Ank:

Fijn dat je nu gerust gesteld bent,ga je buiten de Bergman Clinics nog bij een andere kliniek of ziekenhuis op consult.

Wordt hier wel als advies gegeven.

Maar ga niet over een nacht ijs in je enthousiasme.

xx Ank

 

Als het goed voelt waarom niet? Als iemand twijfels heeft over de praktijk of pc ja dan zou ik ook ergens anders een consult inplannen.

@Cato Fijn dat je consult zo goed ging! Heb je het al over een operatie datum gehad? 

Ik ben 4 weken geleden geopereerd bij Bergman en zou het iedereen aanraden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.