Ga naar inhoud

Voorstelling lotth


Gast Lotth

Aanbevolen berichten

Hoi hoi, ik ben lotte 25jaar afkomstig van limburg. Ik heb 2 kindjes en na vele jaren eindelijk de knoop doorgehakt om een borstvergroting te laten doen. Ik heb de cupmaat a. Ik ben nog in het beginstadium met het opzoekwerk. De dingen die ik hier al op het forum vind is dat dr Verdonck ne super PC is. Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi @Lotth,

 

Leuk dat je op het forum zit nu. Ik kom zelf ook uit limburg maar heb gekozen voor dr Nio in het park 

kliniek in Rotterdam. In december gaat hij bij mij de hydrogels plaatsen! Ik heb bij hem een heel fijn gesprek gehad en aangezien ik dus de hydrogel wilde had ik niet veel keus voor een pc. Dr Visser in Venlo is ook heel goed lees ik hier. Het gesprek maar haar was ook fijn maar ze is heel zakelijk.

Heel veel plezier met alles uitzoeken en je pc zoeken!

gr gastmama

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag ,

Ik wil mij graag voorstellen.

sinds kort , maar lang gewenst heb ik besloten een borstlift cq vergroting aan te gaan.

Daarnaast wil ik ook graag mijnbuik en armen laten liften.

Door een schildklier ziekte heb ik zwakke spieren en daardoor naast ouderdom, fors gewichtsverlies ,een huid die door deze items veel te ruim zit. Zoals ik het beschrijf lijkt het een kledingstuk die niet past en zo zou je het ook best kunnen noemen.

Heb lang geaarzeld   Vanwege mijn leeftijd, maar heb besloten graag oud te willen worden ,maar niet met dit kostuum. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.