Ga naar inhoud

Puck : 22 december 2010 : PCC Spaarne : Heemstede


Aanbevolen berichten

He puck,

'wat zijn ze mooi geworden. 'super mooie foto's.

:rolleyes:

Ik zat nog te denken, misschien mag je bij plaatsing voor de borstspier eerder aan de bak.

Helemaal nu het weer buiten beter is, de temperatuur oploopt begint het te kriebelen. Voelt het bij jouw nog strak, of heb je het gevoel dat je voelt dat er een prothese in je borst zit?

Nou ik ben blij voor je dat je lekker kunt joggen. Doeiiiii

Petra :101:

Hoi Petra,

Dat klopt hoor dat je met voor de spier eerder aan de bak kan. De spier is natuurlijk bij mij niet verplaatst of zoiets :-) Ik heb af en toe nog wel een strak gevoel in mijn borsten maar niet echt dat ik voel dat er een prothese in zit. Vooral als ik te veel heb gedaan (hahaha gisteravond dus toch na het lopen) voel ik dat het strakker staat. Jij wel veel last???Heb trouwens je foto's in de galerij gezien, mooi geworden zeg!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 91
  • Created
  • Laatste Reactie

dank je, ben ook erg blij. Maar dat ik me nu anders voel. Nou eh nee.... kan. Mijn vriendin vroeg of ik me nu vrouwelijke voelde. Kan dit niet echt zeggen. Raar he? :wacko:

Ik heb nog wel een strak gevoel. Ik voel niet echt de prothese zitten maar wel dat mijn borst hard is. En vooral s'nachts is het nog wel gevoelig. Maar goed aan de andere kant helpt me dit wel herinneren dat ik het rustig aan moet doen. Verstandig he????? :131:

Petra. :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu bijna 4 weken po even een update.

Het gaat onwijs goed en begin nu zelfs tijden te hebben dat ik er niet meer mee bezig ben. In het begin voel je ze gewoon altijd zitten en houdt het je onwijs bezig. Dit wordt nu minder en het wordt normaler. In het begin droeg ik ook vaak een sjaal gewoon omdat ik bang was dat mensen op mijn werk ofzo het zagen. Ook dat wordt minder hahaha ga er zelfs mee pronken nu :-)

Het sporten gaat ook weer goed. Nog geen armtrainingen maar hardlopen, buikspieren trainen enz. gaat prima. Over twee weken zijn de 6 weken om en ga ik weer voorzichtig mijn armen en borstspieren trainen. Vanmiddag ga ik maar eens op zoek naar een bh, nog geen idee welke maat?? Draag nu wel een sportbh 80C. En dan te bedenken dat ik altijd een A75 droeg met dubbel dubbel vulling :-)

Alle meiden die nog twijfelen, gewoon doen, het valt onwijs mee en het is heerlijk om gewoon borsten te hebben en niet moeilijk te hoeven doen met vulling enzo!

Groetjes Puck

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Puck,

Ik train nog geen borstspier. Maar merkte tijdens mijn buikspierkwartiertje dat ik mijn borspier wel belaste. Voelde niet lekker en heb me goed op de buikspier gefocust. Mijn pc was erg streng. Na mijn volgende controle mag ik pas weer steppen en combatten. Deze controle heb ik pas eind maart. Volgende week ben ik 6 weken po en bel ik om nogmaals met de pc om te checken of ik langzamerhand mag steppen? Ja volgende week mag mijn sport bh uit dus ik moet vandaag gaan shoppen. Heb nog maar 1 zetje dus daar kan nog wel iets bij. YEAHHHHHHHHH :43:

Ik begreep van Willemieneke dat ze in mei is geholpen en in oktober is begonnen met de borstspier (opdrukken) maar dit voelt nog raar.

:5: groetjes Petra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Puck,

Heb je foto's weer bekeken. Wat een verschil met de eerste dagen! Ze worden steeds natuurlijker. Mooi, hoor.

Fijn dat je al met sporten (rustig aan) begonnen bent. Ik moet er even niet aan denken. Ik wil het met 6 weken gaan proberen, misschien eerst heel rustig op de loopband.

Goed naar je lichaam luisteren. Die geeft het beste aan wat al wel en nog niet kan. Het is alleen vaak zo dat je het pas achteraf merkt dat je te ver bent gegaan...

Nog mooie setjes gekocht??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wiehoeeeee vandaag eindelijk nieuwe bh's geshopt. 75C is de maat :-)en bij sommige bh's zelfs 70D :blink:

Ben echt zo blij! Nog een dikke week en dan kan ik ze ook gewoon dragen. Ben die sportbh meer dan zat.

Hoe lang moet je trouwens nog 's nachts een sportbh aan????

Ben het zo zat om altijd een bh aan te hebben (vooral 's avonds thuis).

Zal zo nog even wat nieuwe foto's in mijn album zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Puck,

Normaal als je gewone bh's kunt beginnen dragen moet je die sportbh ook 's nachts niet meer aan hoor! Super dat je ze bijna aan mag! :101: Mooie maat hé, kan me voorstellen dat je er blij mee bent! Geniet ervan! :wub:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey puck!

Ik zie dat je ook al bh's bent wezen passen.. :D

Leuk om te zien wat de maat is dan he.. vond ik tenminste :P

Ben ook erggg blij als mijn sport-bh uit mag volgende week!

Heerlijk!

Heb hem nu wel even gezien :ph34r:

Verder alles goed met je? Geen herstelpijntjes enzo meer?

xDee :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey puck!

Ik zie dat je ook al bh's bent wezen passen.. :D

Leuk om te zien wat de maat is dan he.. vond ik tenminste :P

Ben ook erggg blij als mijn sport-bh uit mag volgende week!

Heerlijk!

Heb hem nu wel even gezien :ph34r:

Verder alles goed met je? Geen herstelpijntjes enzo meer?

xDee :116:

Hey Dee,

Ja hoor met mij alles goed en echt bijna geen last meer.. alleen bij het belasten van de borstspier nog. Ben weer lekker aan het sporten dus dat is echt heerlijk. Ben het idd zat om altijd een bh aan te hebben. 's avonds doe ik hem nu gewoon ook even uit hoor :-)

En hoe is het met jou? Wat voor maat ben jij nu uitgekomen?

Ben benieuwd!

Groetjes Puck

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dee,

Ja hoor met mij alles goed en echt bijna geen last meer.. alleen bij het belasten van de borstspier nog. Ben weer lekker aan het sporten dus dat is echt heerlijk. Ben het idd zat om altijd een bh aan te hebben. 's avonds doe ik hem nu gewoon ook even uit hoor :-)

En hoe is het met jou? Wat voor maat ben jij nu uitgekomen?

Ben benieuwd!

Groetjes Puck

Hey puck!

Nou, mooi dat het allemaal goed gaat! :)

Hier hetzelfde.. ook allemaal prima! het geneest goed en ze voelen al veel zachter aan :D

Ik heb inmiddels wat bh's aangeschaft, en zit wisselend van winkel/merk op een 70D of 75C..

Bij de hunkemoller bijvoorbeeld zit ik op een 70D en van Sapph ook.. New Yorker op 75C.. en bij de h&m pas ik tot nu toe niets meer, omdat de cups te klein zijn en mijn tepels er bovenuit komen :s haha..

Volgens mij las ik dat jij ook zo rond de C/D cup zat toch?

xDee :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Woensdag al weer 7 weken po........ Het is zo raar, ineens minder op dit forum, niet meer de hele dag bezig zijn met je borsten, trots rond lopen in gewone bh's en geen sportbh meer aan 's nachts ;-)

Voor iedereen die nog twijfelt om het te laten doen........... gewoon doen!!! Ben er zo blij mee. De eerste keer dat het verband eraf ging dacht ik wel wow dat is wel groot (ben van niks naar een C cup gegaan), maar nu ben ik echt dik tevreden.

Het is zo relaxed om een gewoon truitje aan te hebben en er dan toch vrouwelijk bij te lopen ;-)

Vraag me wel af, hoe lang het duurt voordat ze een beetje zachter worden. Ik vind ze zelf nogal hard aanvoelen. Vooral op mijn buik liggen is nog niet echt lekker. Iemand hier antwoord op???

Op sport gebied ben ik na twee weken al gaan hard lopen. Vanaf afgelopen zaterdag doe ik alles weer (incl. opdrukken en krachttrainingen). Dit gaat prima.

Volgende week moet ik weer op controle en dan op de 3 maanden grens en dan geloof ik op de 6 maanden grens en dan na een jaar geloof ik weer!

Voor alle meiden/ vrouwen die nog twijfelen, lees lekker door hier en DOEN!

Groetjes

Puck

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Puck,

Wat fijn dat het goed met je gaat! En inderdaad dat non stop denken aan borsten ben ik nu ook zat, geef ze me gewoon, en snel!!!

Dat je bij sommige BH's maat D hebt, wow!!! Het moet vast een heerlijk gevoel zijn om nu mooie lingerie te kopen, mooie bikini's, strapless jurkjes........ zucht!

Ikzelf heb een 75AA en ik krijg 295cc (dual plane), ik ben nu heel erg bang dat ze echt te groot worden :unsure:

We zullen wel zien, het word sowieso wennen denk ik!

Veel plezier met je leven met boobs! :141:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Puck,

Het gewone leven herneemt zich weer, alleen maar goed toch! :D Nu kun je echt gaan genieten van je nieuwe vrouwelijkheid! Je zit volgens mij nu zo'n beetje op de grens dat ze zachter zullen beginnen worden, bij mij begon dat nl precies na 7 weken po! :43: Veel plezier er nog mee! :101:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Puck,

Fijn, hè dat alles weer normaal wordt. Bij mij zijn ze ook nog wel hard hoor.

En de grootte went snel, hè. Als iemand mij van tevoren gezegd had dat ik op 70D zou uitkomen, zou ik meteen NEE zeggen. Maar nu niet meer! Ze lijken echt niet zo groot, maar passen precies bij mijn lichaam.

Geniet ervan!

Groetjes Leentje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ ML thanx voor je reactie. Jij wordt dus bijna geopereerd. spannend hoor. succes met de laatste dagen wachten en met je operatie en natuurlijk je herstel ;-)

@ Eefje. Heb echt respect hoe je het forum hier zo bij houdt en altijd zo lief reageert. Mijn complimenten voor jou en voor de andere meiden die het forum draaiende houden.

@ Leentje. Ja bizar dat je eerst over een volle B praat en uiteindelijk op een 70 D uitkomt hi hi en daar nog aan kunt wennen ook ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.