Ga naar inhoud

Puck : 22 december 2010 : PCC Spaarne : Heemstede


Aanbevolen berichten

Hoi

Na een tijdje op het forum toch maar even voorstellen!

22 december word ik geopereerd.

Ik krijg in ieder geval anatomische prothesen voor de borstspier.

Aankomende dinsdag ga ik voor mijn tweede consult en gaan we het aantal cc bepalen!

Erg handig om nu alvast allerlei info van dit forum te halen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 91
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Puck,

Welkom! :D

Ik heb ook anatomisch voor de spier! Succes dinsdag met je tweede consult! Zal vast heel mooi worden van een A/AA naar C, is bij mij ook zoiets, wel in 70 iplv 75 dus krijg je sowieso meer cc dan mij.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal je m'n ww even pben, kun je voor jezelf eens kijken wat je er van vind! Enkele dagen wat stijf geweest, maar kan het niet echt pijn noemen, wat hulp nodig gehad bij het rechtkomen en zo, maar na een dag of 3 kon ik dat al weer zelf, heb echt een superherstel gehad!

Succes met je consult morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren op het tweede consult geweest en hij heeft alles opgemeten.

Ik krijg waarschijnlijk 235 cc anatomisch op de spier. Hij heeft ook 205 en 275 besteld en kijkt tijdens de operatie wat het mooiste is!

Heel goed gevoel over! Ik ben de eerste die dag dus ik hoef niet lang te wachten op de dag zelf!

Vandaag ook maar gelijk een afspraak met anesthesie gemaakt.

Ik word namelijk in het ziekenhuis geopereerd en moet ook een nachtje blijven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties.... LEUK!

Ja Nina ik vind het enorm spannend! Ben er ook ontzettend mee bezig ook 's nachts :-) Kan eigenlijk niet wachten nu de knoop is doorgehakt!

Jij bent nog niet zo lang geleden geopereerd zie ik? En hoe is je herstel gegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Puck,

Klopt ik ben 18 oktober geopereerd, dus nu 3.5 PO.

Herstel is super gegaan. Zoals iedereen je wel zal vertellen en je ok kunt lezen:

eerste 3/4 dagen zijn vreselijk!

Ik was totaal afhankelijk van mijn man. Kon niet zelf eten, drinken of naar de wc gaan. Deuren kreeg ik niet open, en in bed gaan liggen moest voor me gedaan worden.

Daarna is het met sprongen snel beter gegaan. Tip: Neem veel en regelmatig je pijnstillers. Ik hou normaal niet zovan pillen, maar de eerste dag was ik dus wat vergeten en ik kon niet meer ademen en praten van de pijn. Dus let op dat je om de zoveel uur pijnstilling neemt.

Nu ben ik weer volop aan het werk, huishouden gaat goed, alleen echt boenen lukt nog niet zo goed. Autorijden doe ik en soms til ik ook mijn kids (1 en 2jaar).

Ja die nachten vooraf, weet er alles van. ik heb weken lang elke nacht nachtmerries gehad, vreselijk.

Is iedereen in je omgeving op de hoogte? Of hou je het geheim?

Hoe heb je het met je werk geregeld?

En helpt iemand je de eerste week of 2 weken?

groet

Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben juf dus ik heb kerstvakantie en mijn man heeft ook vakantie!

Op mijn werk weet alleen de directie het en 2 collegae maar voor de rest niet. Mijn vriendinnen en naaste familie zijn natuurlijk op de hoogte. Kan het moeilijk geheim houden met kerst en oud en nieuw enzo!

Heb je foto's gekeken trouwens Nina! Erg mooi geworden zeg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nee ik heb de maandag ook nog vrij.... Ja het duurt wel lang idd. Nu ga ik me ook ineens afvragen of het niet te veel gaat opvallen enzo. Wil echt niet de juf worden met neptieten ;-)

Hahaha heb al nieuwe truien en vesten gekocht die ik overigens nooit draag maar ja dan valt het niet zo op.

Deze maand zal vast snel gaan met Sint en Kerst op school vliegen de dagen toch voorbij. Voor je het weet zijn we aan de beurt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij bent je goed aan het voorbereiden. Ik moet ook wat aan mijn conditie gaan doen. Dat is echt een drama!

Jij krijgt ze toch voor de spier? En ook niet zoveel cc's?

Ja ik krijg ze idd voor de spier en waarschijnlijk 235 cc, maar kan ook 205 of 275 worden dat bekijkt hij tijdens de operatie!

Leentje jij bent nog net een paar dagen voor mij dus ik ga jou ook volgen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.