Ga naar inhoud

Puck : 22 december 2010 : PCC Spaarne : Heemstede


Aanbevolen berichten

  • Reacties 91
  • Created
  • Laatste Reactie

Even een update zo na vier dagen!

Het valt me allemaal ontzettend mee en moet zeggen dat mijn borsten per dag mooier worden. Denk ook dat het al heel vlug went. Het eerste moment vond ik ze echt mega en dat begint nu al te wennen.

Eigenlijk voel ik me super goed en zou ik nu al graag weer wat gaan doen. Jammer dat het zo glad buiten is anders was ik zeker een stuk gaan lopen, maar nu vallen lijkt me echt niet handig.

Vanochtend gewoon naar familie geweest en daar weten veel mensen het niet van mijn operatie. Het viel ook niet op gelukkig. Mijn man blijft dicht bij me in de buurt en geeft steeds mijn koffie enzo aan en houdt wilde nichtjes en neefjes op afstand:-) Echt vet lief!

Vandaag ook geen pijnstillers meer dus dat is wel lekker! Weet iemand of je al alcohol mag? Zou vanavond wel een wijntje lusten... of is dat niet goed voor je littekens/ herstel????

Fijne avond!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed dat je geen zwellingen hebt. Bij mij staat het nog vrij strak allemaal, maar het wordt met de dag minder.

Ik heb vanavond wel een paar slokjes bacardi/cola gedronken, denk niet dat het kwaad kan. Alcohol maakt dat het bloed minder snel stolt en dat zal tijdens de operatie zelf wel een probleem zijn. Maar nu na 4/5 dagen? Denk het niet...gewoon van je glaasje wijn genieten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Puck,

Las net een oude topics waarbij iemand een slechte ervaring had met spinnen. Aangezien je uit het zadel moet komen, moet klimmen etc wordt de borstspier wel belast. Lijkt me vreselijk om in de fitness ruimte te moeten fietsen. Dit ga ik denk ik niet volhouden. Misschien toch maar een groepsles met lekkere muziek en in het zadel blijven, is een optie. Welke sporten doe jij? en mis je het al? Ik had verwacht dat ik het erg zou missen maar de rust is best lekker. Ik merk alleen dat ik fysiek veel onrust heb, onrust in de benen, niet stil kunnen zitten etc. Vandaag de hele middag in de stad geslenterd met een vriendin en ik moet eerlijk zeggen dat ik behoorlijk afgemat ben. Liefs Petra. :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ik heb vandaag ook in de stad geslenterd maar dit ging heel goed, ben wel bekaf nu hoor!!

Ik boks, kickfun, loop hard, spinning en bodypump. Niet allemaal tegelijk hoor. Hou gewoon van afwisseling ;-)

En wat doe jij?

Hoop gewoon dat ik in ieder geval snel weer kan gaan wandelen. Dan ben ik in ieder geval in beweging. Het is hier nu zo glad dat ik het niet aandurf. Gisteren viel ik bijna en dan span je toch je borstspieren en dat voelde niet echt fijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Puck,

Er is denk ik iets mis gegaan deze week, ik kan mijn reactie niet terug vinden. Bij deze de herkansing. :unsure:

Mijn vriend dacht er even iets anders over. Nog even maar geen sport. Hij was echt pist of. :140:

Volgens hem is het niet handig om de investering in gevaar te brengen door vroegtijdig te gaan sporten. Ik kan hem ook geen ongelijk geven. Spinnen blijkt toch nog wel belastend voor de borstspier, in het zadel, uit het zadel, weerstand vergroten etc. En acht wat maken die paar weekjes dan nog uit. Je hoort het wel ik probeer mezelf moed in te spreken. :163: Hoe gaat het verder met je herstel? Ik merk dat mijn borsten nu erg gevoelig worden, oppassen dus.

Ciao Petra.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha dat herken ik.. Mijn man wordt ook steeds een beetje pissig als ik opper om ook maar iets aan sport te gaan doen. En tja eigenlijk hebben die mannen gewoon gelijk. Om nou het risico te lopen dat het mis gaat is ook heel dom toch???

Daar komt het woordje weer aan: GEDULD <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier weer even een update na 12 dagen. Het hele herstel is me enorm meegevallen, na vier dagen was ik al weer aardig op de been. De kleine dingen lukken dan nog niet erg zoals autodeuren open doen, riem omdoen, shirtje zelf aantrekken enz. Nu 12 dagen verder gaat dat wel allemaal zelf. Wat ik nog lastig vind is het inschatten wat wel en niet mag, want het voelt alsof ik bijna alles weer kan :rolleyes:

Morgen voor het eerst op controle en mogen de pleisters eraf, ben erg benieuwd naar het litteken. Ook heb ik nog wel wat vraagjes voor de arts: mag ik bv fietsen, zijslapen, licht sporten enz. enz.

Het enige wat ik nu nog steeds voel is dat het allemaal wat strak staat.

Morgen ook weer voor het eerst aan het werk. Wel spannend want ik ben echt benieuwd of het gaat opvallen???

Wil nog even zeggen dat ik enorm tevreden ben met mijn arts en de kliniek. Ontzettende goede zorg, kundige arts, nemen de tijd voor je enz. enz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Puck,

Bedankt nogmaals voor je link en ww! Is heel mooi geworden hoor! :123: Mag je trots op zijn! :127: Succes morgen met je controle! En ook met het werken terug, benieuwd of iemand iets zal opvallen hihi al het verschil natuurlijk wel groot is, maar hangt ook af van hoe je vroeger gekleed ging en of je gevulde bh's droeg?

Liefs, :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee,

Hoe ging het werken? Toch geen gym gegeven? Lijkt me eng met al die rondvliegende ballen! Ik heb mazzel met mijn vakleerkracht!

Ik moet morgen aan de slag. Is maar een kort dagje, tot 11.45, ben benieuwd. Vrijdag wordt het wel een lange dag, we hebben gelijk een studiedag! Komt ook wel weer goed...

Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Eefje thanx, lief van je!

Miss J gelukkig heb ik op dinsdag ook een vakleerkracht. Vrijdag moet ik wel zelf gym geven.

Het ging onwijs goed vandaag. Vond het echt een beetje spannend, hahaha alsof je een heel groot geheim hebt en iedereen dat aan je ziet. Maarrrr niemand heeft iets opgemerkt volgens mij. Draag ook altijd een sjaal dus dat bedekt het een beetje :-) Doe wel gewoon strakke truitjes aan hoor. En eefje ik had idd altijd al vulling dus het verschil is niet zo heel groot (denk ik)!

Miss J succes morgen met werken!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Petra,

Nu net pas thuis dus nog niet gelopen :-( Ik moest eerst op pad voor een extra sporthemd voor over mijn sportbh. Moet ook eerlijk zeggen dat ik toch niet zo goed durf :blush:

Denk dat ik morgen ga of vrijdag. Hou je wel op de hoogte!

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meiden,

Ja hoor vanochtend voor het eerst weer hard gelopen. Een goede sportbh + een sporthemd eroverheen gedaan. Het ging super goed. De eerste paar minuten vond ik het wel eng en wilde ik ze vast houden hahaha maar dat loopt zo raar. Heb niet het idee dat ik nu al elke dag kan gaan, maar 2 x in de week rustig opbouwen moet lukken.

Ben zo blij!!! Niet sporten is voor mij echt een hel dus al met al heb ik nu 16 dagen niet gesport dus dat valt onwijs mee :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw! Nog geen maand later en je bent al gaan lopen!! Kei goed.. ik speel volleybal en hoop na mijn bv ook zo snel mogelijk te kunnen spelen.. volleybal zal wel iets langer duren aangezien het grotendeels met je armen (en pectoralisspieren dus ook :s) is.. maar toch geeft jouw ervaring me wel hoop dat ik snel terug zal kunnen sporten.. ben echt niet van plan 2 maand stil te zitten en te vervetten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja lekker hè. Ik mocht van mijn arts ook niks met mijn armen hoor. Ik boks normaal drie keer in de week, dat raadt mijn arts zelfs helemaal af. Nou ja hard lopen is in ieder geval iets toch?

Leuk volleybal, heb ik ook een tijd gedaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Puck,

Wat super dat het zo goed ging. Kan me goed voorstellen dat je de neiging hebt om ze vast te houden. Doe ik nog steeds als ik voorover buig.

zou ik je ww mogen om je foto's te bekijken?

Liefs Petra :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He puck,

'wat zijn ze mooi geworden. 'super mooie foto's.

:rolleyes:

Ik zat nog te denken, misschien mag je bij plaatsing voor de borstspier eerder aan de bak.

Helemaal nu het weer buiten beter is, de temperatuur oploopt begint het te kriebelen. Voelt het bij jouw nog strak, of heb je het gevoel dat je voelt dat er een prothese in je borst zit?

Nou ik ben blij voor je dat je lekker kunt joggen. Doeiiiii

Petra :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.