Ga naar inhoud

Puck : 22 december 2010 : PCC Spaarne : Heemstede


Aanbevolen berichten

Ja dat zag ik idd ook, maar helemaal geen richtlijnen om ze van te voren te slikken???

Het wordt wel spannend nu hoor, maar gelukkig erg druk op mijn werk. Denk dat de zenuwen vooral het weekend daarvoor echt gaan beginnen.... en jij???

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 91
  • Created
  • Laatste Reactie

Volgens mij las ik hier ergens dat ze twee weken voor de operatie al beginnen. Weet het echt niet. Kan geen kwaad als je nu al begint, denk ik.

Zeker spannend, ik weet niet hoe ik die laatste dag doorkom. Ben wel blij dat ik een paar dagen daarvoor al vrij ben. Ik merk dat ik erg moe ben. Zal zeker paar dagen nodig hebben om bi te komen van de drukke decembermaand.

Jij hebt mazzel dat het bij jou voor de spier kan. Je herstel zal wel minder pijnlijk zijn. Maar dat is ook zo persoonsgebonden, vind je niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoop echt dat het allemaal mee gaat vallen en dat ik met de kerstdagen de deur uit kan...

Hoe doe jij dat eigenlijk? Ik ben wel uitgenodigd op feestjes waar ook een hoop mensen niks weten van mijn operatie dus ga het die dag bekijken.... Vind het wel lastig om dat nu te voorspellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk gewoon hoe je je voelt. Als je gaat en het is je te veel, ga je toch lekker naar huis. Zeg je dat je niet lekker bent.

Ik blijf heel zielig in mijn eentje thuis met kerstdagen. Mijn vriend en zoontje gaan naar zn ouders, die het dus ook niet weten. Dat hou ik ook liever zo. Ik zeg wel dat ik buikgriep heb ofzo. Ik denk niet dat ik dan al in staat ben om mee te gaan. Dan ben ik pas 2 dagen po. Ik ga lekker op de bank hangen en kerstfilms kijken. En met de jaarwisseling kijk ik hoe ik me voel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ja hoop echt dat het allemaal mee gaat vallen en dat ik met de kerstdagen de deur uit kan...

Hoe doe jij dat eigenlijk? Ik ben wel uitgenodigd op feestjes waar ook een hoop mensen niks weten van mijn operatie dus ga het die dag bekijken.... Vind het wel lastig om dat nu te voorspellen!

heel veel sucses morgen

groetjes christel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Wat lief zeg al die berichtjes!

Ben vandaag de hele dag in de stad geweest met mijn vriendinnen en kom nu net pas thuis. Nu even mijn tas klaar zetten want ik moet morgen om 7.00 uur aanwezig zijn en ben de eerste van de dag dus dat is wel heel lekker!

Donderdag ben ik weer thuis en hoop ik weer online te zijn (ik moet een nachtje blijven).

Miss J jij ook heel veel succes!!!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Ik ben weer thuis. Gisterochtend vroeg op en ik was als eerste aan de beurt. Wat een happening zeg hahaha ik was nog nooit geopereerd dus vond het allemaal wel interessant. Het infuusprikken ging 3 keer mis dat was wel jammer, maar daarna heerlijk geslapen. Ik was om 11.00 uur weer terug op zaal. Moet wel zeggen dat de pijn me in eerste instantie een beetje tegenviel, maar dat gaat nu al beter. Ik heb in het ziekenhuis geslapen en dat is wel lekker hoor, want ik had een eigen kamer en er werd ook nog een bos bloemen van de kliniek bezord.

Vanochtend kwam de dokter kijken of de drains eruit mochten en dat viel dus tegen. Die mochten er nog niet uit. Dus ik zit nu thuis op de bank met een tasje met die drains erin, hahaha moet er wel om lachen dat gesleep met dat tasje. Het resultaat heb ik dus nog niet echt gezien want ik zit nog helemaal ingepakt. Morgenochtend gaan de drains eruit en het verband af.

Op zich wel heel geinig dat een gewoon hempje nu al veel mooier staat en ik vind ze nu nog wel heel erg groot, maar dat komt denk ik ook door het verband!

Groetjes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Puck,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies! :1big_boobs:

Jammer dat de drains er nog niet uit mochten. Maar ja, morgen is nog te overzien, hè. Ik vind het eigenlijk wel vreemd dat sommige wel drains krijgen en andere weer niet. Ik heb ze niet gehad.

Laat je lekker verwennen en succes met je herstel!

Groetjes Leentje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mijn arts is het vooral bij anatomische prothes belangrijk dat al het vocht eruit is. Joh ik ga er maar vanuit dat hij gelijk heeft al blijft het lastig de hele tijd met de snoertjes en flesjes rond te lopen. Hoe is het met jou Leentje??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Puck,

Gefeliciteerd!!! :64: Fijn dat alles goed is gegaan en een extra nachtje in het ziekenhuis kan wel handig zijn hé, wens je een voorspoedig herstel en wordt vast heel mooi met 255cc! Hopelijk ben je morgen verlost van die drains!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.