Ga naar inhoud

grotere protheses?


Aanbevolen berichten

Ik vraag me toch al een tijdje iets af en heb besloten het hier maar eens neer te zetten:131.gif

Het valt mij steeds vaker op dat meiden/vrouwen hier steeds vaker voor grotere protheses kiezen,

eerst waren er maar een paar met 500C maar nu zie ik ze steeds vaker voorbij komen,en dan vaak door dr Plovier geplaatst.

Vraag me af hoe dat komt...wil men nu ineens grotere borsten of is dat een keuze van dr Plovier zelf?

116.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Vlinder,

Ik denk wel dat Dr Plovier het heeft voor grote borsten :1bouncingboobs:

Anderzijds denk ik dat iedereen wel een bepaalde ideale maat voor zichzelf in gedachten heeft. Daarom neem je toch ook de fotootjes mee naar de consultatie / operatie.

En misschien omdat je al eens leest dat sommigen spijt hebben dat ze nog te klein zijn. Je leest minder vaak dat ze te groot zijn he.

Het zijn maar een paar ideeen die in me op komen.

Greetz

Miss V

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat hij ook van grote borsten houd..

Maar hij moet voldoen aan onze wens, dus als wij grote borsten willen dan moet hij die ons geven, als het allemaal kan!

Bij de bergman kliniek bijvoorbeeld zie ik bijna nooit meer dan 300 cc voorbij komen!

Ben dan ook benieuwd wat ik daar had gekregen

ik ben toch echt blij dat ik dr.plovier zijnn gang heb laten gaan, anders had ik nu een C ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het speelt zeker mee hoe je arts denkt over de grote van borsten,houd een arts(zelf) niet van grotere borsten,zal hij dat ook niet snel plaatsen,en je zeker afraden als je dat vraagt ook,een arts die wel van grotere houd,zal ook eerder naar je wens luisteren om grotere,en er komt ook nog eens bij,dat de ene arts die niet van grotere houd,een volle C dus al gauw groot vind,terwijl en arts die van grotere houd een volle D of E als groot ervaard.

Plovier houd zelf van de grotere vermoed ik,dus hij plaatst ze sneller ook,als er naar gevraagd word :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huh was ik daar ook maar naar toe gegaan. Dan had ik er nu niet over te hoeven denken voor een wissel over een jaartje of twee. En was ik hetzelfd geld kwijt geweest. Ben wel tevreden over de maat maar je ziet dat niet als je je kleren aan hebt. Het ziet er anders uit met protheses dan borsten die groot zijn van de natuur. Naja heb nog niet te klagen maar had ze toch wat groter gewild. Misschien dan ooit in de toekomst.

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha het viel mij ook al op hoor, toen ik hier net op het forum kwam, nog niet eens zo lang geleden, toen waren er maar weinig meiden die boven de 450 zaten, het was allemaal zo rond de 350, wat ik las dan. Toen ik te kennen gaf wel grotere borsten te willen, toen werden er , ik geloof door Moontje, maar 2 namen gegeven, baby V en nog iemand, want die hadden maar liefst 500 cc gehad haha. En nu idd zit iedereen die bij Plovier geholpen wordt minimaal aan dat aantal cc's.

Het is volgens mij een beetje gekomen sinds hij zn eigen kliniek heeft....misschien was hij bij Beaucare ook wel aan bepaalde regels hier omtrent gebonden? Ik weet nl nog wel dat dr Vrambout zegen mij zei: Je wilt zeker rond de C uitkomen en dat ik zei: nou eigenlijk wil ik minimaal een D en dat hij me heel vreemd aankeek.

Het zal er ook wel mee te maken hebben dat er hier veel vrouwen zijn die na een paar maanden (soms al weken en heeeeel soms zelfs dagen) zeggen dat ze spijt hebben toch niet voor iets groter gegaan te zijn. Ik heb eigenlijk nog niet gelezen dat iemand spijt had dat ze niet wat kleiner hadden genomen.

Ik ben wel blij dat ik voor Plovier heb gekozen, want nu weet ik zeker dat hij me gaat geven wat ik wens.

Nog 5 dagen :1bouncingboobs: .......

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn vorige arts was pas erg(besef ik nu )ik heb heel zijn kantoor op zijn kop moeten zetten aan de 375cc te komen,en ik kwam er terug om te bespreken dat ik ze te zielig en te klein vond,zeker voor ff 4460eurie,s en hij donderde bijna uit zijn zetel man,en zeker toen ik zei,wil minimaal 1maat groter,weet je wat ie zei,nou dat gaat normaal in deze kliniek en bij mij buiten mijn proporties!!

ik had verdommme een 75C

toen moest ik erover nadenken en hup 2mnd later weer terug,weer zelfde verhaal ana hem verteld,dat ik grote borsten wou,niet enkel iets groter,nee duidelijk GROTE,nou weer zou ik na moeten denken,en toen zakte me broek een beetje af,leg verdomme geld op tafel,ik heb een wens en dan zo mij behadelen,ja de groeten he,ben lekker naar andere arts opzoek gegaan,en hij heeft toen ie te horen kreeg dat ik toen 750cc had gehad bij andere arts,een acute hartverzakking gekregen :152::152::152:

kan hem nu weer ff foto van de 1000cc sturen hahahahahah tis zonde :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:154: :154: :154: :154: :154: :154:

Lig helemaal dubbel om je verhaal Moon, ik zie je al helemaal staan!!!

Eigenlijk vind ik dat je nu langs moet gaan om je boobs even persoonlijk te laten zien aan de beste man. Ik ga wel mee hoor, moet je wel zeggen dat je graag een consult wilt omdat je ze graag een maatje groter wilt :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

whahahahahahha :45:

ja wacht ik ff tot jij ook je grote boezem hebt,gaan we samen op consult hahahahaha zie dat al helemaal voor me

ja hallo,maar was echt link he,denk leg bak met geld op tafel en dan krijg je dit,ja hallo,ben niet van gisteren he,kan een rare zijn dan,zeker als om veel geld gaat,dan moet er worden geluistert ook vind ik :37:

die man zal zelf wel nog nooit een mooie grote borst in zijn hand hebben gehad,waardoor hij er bang van is hihi :84: (zeker ze te plaatsen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou je hebt toch helemaal gelijk!!!!! Ik vind het gewoon fout als een pc zijn persoonlijke voorkeur te zwaar laat wegen. Kom op zeg, klant is koning en je betaalt er goud geld voor om nog maar te zwijgen over de napijn. Dan mag je toch wel verwachten dat hij je wensen vervult......mits haalbaar?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben het met jullie eens daffy en moontje. Zelf heb ik al spijt dat ik juist voor de bv niet meer cc's gevraagd heb. Als ik wist wat ik nu weet via dit forum had ik dat zeker wel gedaan. Maar ook omdat ik vind dat je het er niet vanaf ziet dat ik een e of een f heb. Naja wie weet over een paar jaar.

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig, had deze "discussie" net ook in een ander topic, bij Looot geloof ik. Daar ging het over de Bergman kliniek, dat ze daar geen grote borsten maken omdat ze daar geen koplampen als visitekaartje willen en dat ze daar aan verfraaiing doen en geen borsten voor gogo dansers. Nou is verfraaiing een ruim begrip, kan iedereen zn eigen invulling aan geven natuurlijk, maar dat terzijde.

Als ik daar kom met mn 4000 euro en ik wil cup H, dan moeten ze me dat gewoon geven (mits mogelijk).....en als ze dat niet willen omdat anders hun "reputatie" eraan gaat, dan moeten ze dat zeggen en je doorverwijzen naar een kliniek waar ze wel respect hebben voor je wensen ipv alleen maar te denken aan hun eigen visitekaartje. Ik heb meer respect voor de Belgische klinieken dan voor de nederlandse om deze reden....

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoiets gebeurt ook bij de belgische chirurgen.

En ik vind dat een chirurg mits niet levensnoodzakelijk (en dat zijn borstvergrotingen niet) een patient zijn eis mag weigeren.

Een chirurg die niet achter zijn operatie staat, wil je niet voor de patient en de chirurg :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat vind ik ook zeker maar dan vind ik dat die chirurg zijn patient moet afwijzen en haar niet een kleinere maat moet opdringen omdat hij het zelf niet mooi vindt of omdat het niet past in het plaatje van de kliniek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wilde graag 450cc, omdat ik van 'grotere' borsten hou en dacht dat 450cc al veel zou zijn.

Ik ben blij wat ik heb nu, maar als ik dit (deze maat) vantevoren had geweten, had ik zeker om 600cc gevraagd.

Ik twijfelde in het begin erg aan die 450cc, want er waren bijna nog geen meiden met 450cc en meer, maar ben erg blij dat ik niet voor minder ben gegaan. Ik was dan zeker binnen een jaar voor een wissel gegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel cc"s is prima,maar wordt het estetisch onverantwoord dan moet een arts weigeren vind ik,zelf heb ik hier gelukkig nog maar 2 voorbeelden van gezien op het forum,waar ik het onverantwoord vind geworden. ( Kayla en een dame die hier al een tijdje niet meer actief is..)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan ik me zeker in vinden Itsme, alleen denk ik wel dat het bij een 1e bv vrijwel niet esthetisch onverantwoord kan worden, hooguit groot (groter dan gemiddeld) Zo heel veel past er niet in bij een eerste bv hoor, dan praten we toch wel over een 3e, 4e, 5e bv denk ik...

Maar ja, nogmaals, wat ik een normale maat vind, kan iemand anders al esthetisch onverantwoord vinden, het blijft toch altijd een kwestie van smaak.

En dan ligt het ook nog eens aan de vorm. Heb je 2 grote opgeplakte ballen dan kan ik dat ook niet waarderen, maar als het netjes is gedaan, op een natuurlijke manier, en dat kan heel goed tegenwoordig, dan kan je best een stuk groter dan de gemiddelde borst!!

Hoe dan ook, over smaak valt niet te twisten!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net even foto's van Kayla bekeken, had ze nog niet eerder gezien en ja.....dat vind ik ook echt niet mooi, dat meisje is zo tenger en dan zulke onnatuurlijke grote ballen erop. Dit is haar ook niet in 1x gelukt natuurlijk dus na die 2e keer kan ik me wel voorstellen dat een pc zegt: Sorry, maar het wordt too much voor je, voor je postuur maar waarschijnlijk ook voor je gezondheid (rug en nekklachten??) Dus ja, dit kan wel esthetisch onverantwoord genoemd worden denk ik en dan komt ook zeker door de vorm van de borsten (al denk ik dat het bij haar niet mogelijk was om ze er natuurlijk uit te laten zien doordat ze waarschijnlijk erg weinig weefsle had en een hele dunne huid)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies...en je hebt gelijk dat smaken verschillen mbt wanneer word iets estetisch onverantwoord,en na 1 bv zal dat zelden tot nooit ad orde zijn.(m.u.v het balleneffect wat ik alwel eens na 1x heb gezien,maar dan zijn het nog lang niet altijd grote protheses)

Maargoed,sommige dames kiezen juist bewust voor het ballen effect omdat ze dat mooi vinden..hun volste recht natuurlijk,maar mijn inziens is de natuurlijke look 10tallen malen mooier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja,ik heb dus wel in 1 keer 500CCgekregen en ook zonder moeite,hij zei zelf dat ik dat nodig had voor wat ik wilde behalen,rolleyes.gif

alleen moest ie nog wel even kijken of t ging passen,t zou 450 of 500 worden.

Mja en dat werd 500 dus ik was super blij en riep daar; YES! haha159.gif

Nu zal dr inmiddels weer zat ruimte voor meer zijn...

want zoveel is 500CC niet vind ik.blush.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.