Ga naar inhoud

grotere protheses?


Aanbevolen berichten

nou,ik mag het mischien niet zeggen,maar zie toch ook al wel borsten voorbij komen,onder de 500cc zelfs die er als opgeplakte balletjes uitzien <_< ,dus je hoeft niet eens grotere prothesen te hebben om dat ballen(tjes) efect te krijgen/hebben.en ook zie ik te vaak onnatuurlijke borsten,gewoon een normaal aantal cc,s maar duidelijk niet goed gekeken door de arts hoe te plaatsen die prothesen,met gevolg raar onnatuurlijk effect :ph34r:

wie heb ik hier misgelopen itsme,met estetisch onverantwoorde boobs?ben ineens nieuwschierig :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh ja,weet het ja nu je het zegt :6:

ik verbaas me zelfs nog wel,dat ik zo een ander efect heb als bv Kayla -_- naja verbazen,ik heb natuurlijk een ander lichaam als haar,maar ook pakt het bij mij(en jou anders uit) maar jee,zij heeft ze echt mega zeg,voor 800 cc,viel zowat achterover toen ik foto,s zag,als ik dan die 750cc van mij ernaast legde,phfff niet vergelijkbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh ja,weet het ja nu je het zegt :6:

ik verbaas me zelfs nog wel,dat ik zo een ander efect heb als bv Kayla -_- naja verbazen,ik heb natuurlijk een ander lichaam als haar,maar ook pakt het bij mij(en jou anders uit) maar jee,zij heeft ze echt mega zeg,voor 800 cc,viel zowat achterover toen ik foto,s zag,als ik dan die 750cc van mij ernaast legde,phfff niet vergelijkbaar

Ik denk dat ze nog niet eens zo heel groot zijn voor 800 cc maar ze lijken gewoon heel groot door dat hele keline ieniemienie lichaampje. Als je er een "normaal" lichaam bij zou denken, zouden die borsten ook veel kleiner uitvallen. Optisch dus. Kijk maar naar die foto waar ze van top tot teen op staat. bedenk daar jouw lichaam bij en dan haar borsten. Dan zou het heel anders staan. De vorm maakt het wel heeeel onnatuurlijk, ben benieuwd hoe ze er nu uitzien en of ze al last heeft.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

whahahahahahha :45:

ja wacht ik ff tot jij ook je grote boezem hebt,gaan we samen op consult hahahahaha zie dat al helemaal voor me

ja hallo,maar was echt link he,denk leg bak met geld op tafel en dan krijg je dit,ja hallo,ben niet van gisteren he,kan een rare zijn dan,zeker als om veel geld gaat,dan moet er worden geluistert ook vind ik :37:

die man zal zelf wel nog nooit een mooie grote borst in zijn hand hebben gehad,waardoor hij er bang van is hihi :84: (zeker ze te plaatsen)

HAHAHAHAHA ik zie het al helemaal voor twee dames met al behoorlijke boobs vragen om nog grotere .... :152:

maak je fotos van zijn reactie..ik zie het al helemaal voor me ..lol

gr emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daffy nou ookal bedenk ik mijn lichaam erbij,dan vind ik ze nog groot hoor,hihi

ja ik snap dat zij er blij mee is,als je van grote houd,maar ik denk wel dat ze er last van gaat krijgen :blush:

en ik ben zeker een voorstander van grote boobs,maar dit is idd te,op haar lichaam dan ja

Emmy,hahahah ik hoop het,dat we uberhaud nog een foto kunnen maken,als die man uit zijn zetel gedonderd is dan word lastig foto maken he hahahaha :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ziet er over een paar jaar ook echt niet meer uit, die zit voorlopig nog wel aan een paar operaties vast en mooier wordt het er niet op, tenzij ze ze laat verkleinen op den duur.....maar ja, dat wil ze vast niet, alle moeite voor niks geweest. Ik begrijp ook dat je gek kan zijn op grote borsten maar je moet wel reeel blijven. Als je zo'n mierenlichaampje hebt dan moet je zorgen dat de boel in proportie blijft, kan wel een beetje overdrijven natuurlijk en de nadruk op je boezem leggen....niks mis mee, maar het moet niet het enige zijn waardoor je opvalt of gezien wordt. Ik hoop dat ze weet dat ze meer is dan een tiet.......en de wereld zit al zo vol met vooroordelen!!!! Arme kinderen, die worden daar hoogstwaarschijnlijk ook wel mee gepest, je weet hoe hard kinderen kunnen zijn onder elkaar.

Ach, waar maak ik me ook druk om, als t haar gelukkig maakt moet ze het vooral doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.