Ga naar inhoud

Krullenbolletje22 : 2 januari 2019 : Dr. Cromheecke : Zipper Clinics


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik een 22 jarige studente. Tijdens mijn pubertijd heb ik altijd gehoopt dat mijn borsten zouden gaan groeien, maar dit is nooit gebeurt. Ik heb nog steeds dezelfde bh maat als toen ik 12 was.

Toen ik 15 was, begon ik te denken aan een borstvergroting. Hier heb ik nooit wat meegedaan (was nog erg jong), maar ik heb ook nooit het idee echt van mij af kunnen zetten. Tegenwoordig heb ik meer onderzoek gedaan en vind ik het resultaat bij anderen altijd heel mooi.

Ik twijfel veel over of dit een optie voor mij is. Ik heb zelf veel rondingen, behalve bij mijn borsten. Ook al vind ik de grootte van mijn borsten (a cup bij maat 38/40) niet mooi en te klein, weet ik niet goed of ik grotere borsten wel mooi vind bij mij. Ook ben ik bang voor negatieve reacties van anderen (nep, dom, oppervlakkig). Ik ben mij ervan bewust dat 9 van de 10 mensen het toch niet opmerken, maar toch. Ten slotte ben ik tegenwoordig gewend aan de borsten die ik heb en vind de vorm ervan ook mooi, alleen de grootte niet. Juist omdat ik er aan gewend ben twijfel ik over een vergroting

In september heeft een kliniek bij mij in de buurt een open dag met een gratis mini consult. Ik heb hiervoor een afspraak gemaakt om meer duidelijkheid te krijgen over wat een borstvergroting voor mij kan betekenen en of het iets is voor mij :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 112
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 5 months later...
Op 26-8-2017 om 20:40 zei Mendarien:

Hi kb, ik ken het gevoel. Overweeg ook een BV, weet nog te weinig en voel me nog niet zeker.. Hoop hier wat meer kennis, ervaringen en resultaten te ontdekken.. Ben benieuwd of wij volgend jaar een maatje groter hebben ;-)

 

Succes, gr!

 

Hee sorry dat ik nu pas reageer. Ik heb voornamelijk topics van anderen gelezen en niet meer naar die van mij gekeken. Ik hoop dat je meer informatie hebt gevonden en een keus heb kunnen maken! Ik heb besloten om wel een borstvergroting te gaan doen, hopelijk in het najaar.

Ik ben nu nog op zoek naar een kliniek en chirurg. IK weet wel dat ik een voorkeur heb voor de motiva ergonomix implantaten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, deze situatie herken ik precies. Nooit echt veel borstgroei gehad, heb nu een 70A. Zelf ben ik ook klein en slank, dus het past wel bij me maar vind iets groter toch mooier. Heb vanaf mijn 16e ook altijd geroepen dat ik een borstvergroting wilde, maar nooit echt goed overna gedacht omdat het toch nog erg ver weg was (en ik stiekem nog hoop had). Nu ik 19 jaar ben heb ik de stap genomen. Ik heb lang gespaard en heb 2 consults gehad bij Bergman Kliniek, omdat deze bekend staat om hun 'natuurlijke borsten'. Ik wil namelijk ook niet dat het nept oogt en niet in verhouding met mijn lichaam is. Daarom heb ik uiteindelijk gekozen voor 295cc ronde inplantaten, de PC zei dat dit mooi zou passen bij mijn lichaam. 20 februari is het zover. 

 

Verder weten alleen mn ouders, mn vriend, mn zusje en 2 vriendinnen van me het. Ik ga het verder ook niet vertellen. Niemand zal het merken, want mn borsten zien er hetzelfde uit als normaal, maar dan zonder pushup bh. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Liesxx:

Hi, deze situatie herken ik precies. Nooit echt veel borstgroei gehad, heb nu een 70A. Zelf ben ik ook klein en slank, dus het past wel bij me maar vind iets groter toch mooier. Heb vanaf mijn 16e ook altijd geroepen dat ik een borstvergroting wilde, maar nooit echt goed overna gedacht omdat het toch nog erg ver weg was (en ik stiekem nog hoop had). Nu ik 19 jaar ben heb ik de stap genomen. Ik heb lang gespaard en heb 2 consults gehad bij Bergman Kliniek, omdat deze bekend staat om hun 'natuurlijke borsten'. Ik wil namelijk ook niet dat het nept oogt en niet in verhouding met mijn lichaam is. Daarom heb ik uiteindelijk gekozen voor 295cc ronde inplantaten, de PC zei dat dit mooi zou passen bij mijn lichaam. 20 februari is het zover. 

 

Verder weten alleen mn ouders, mn vriend, mn zusje en 2 vriendinnen van me het. Ik ga het verder ook niet vertellen. Niemand zal het merken, want mn borsten zien er hetzelfde uit als normaal, maar dan zonder pushup bh. 

 

Spannend hoor! Je bent dan al bijna aan de beurt. Hoe hebben je ouders, vriend en vriendinnen gereageerd?

 

Ik heb het alleen mijn moeder vertelt en zij snapt wel dat ik het wil doen. Mijn moeder heeft van zichzelf al grote borsten dus ik heb altijd gehoopt dat ik die ook zou krijgen.

Ik durf het niet aan vriendinnen of mijn vader te vertellen. Mijn vader heeft er een heel uitgesproken negatieve mening over. Mijn vriendinnen maken soms mensen belachelijk die iets van plastische chirurgie hebben gedaan. Die vinden dat alleen mensen die heel onzeker en oppervlakkig zijn zoiets doen en dat je gewoon jezelf moet accepteren. 

 

Heel veel succes met je operatie! Je zal er vast al naar uitkijken :) Heb je een verslag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Desire1308

Deze situatie herken ik onwijs! Loop er al jaren mee en wilde sinds er bij mij niet veel is gaan groeien (maximaal a75) al mooie borsten. Borsten zijn gewoon onwijs mooi. Ik heb nu een sportbh aan van d75. Maar ik ben vanochtend geopereerd dus alles is nog aardig opgezwollen. Ik heb mentor prothese 300cc achter de spier en heb mij laten helpen bij Velthuis Kliniek in Rotterdam. 
 

En vanochtend was mijn moment! Elke youtube video, foto en verslag heb ik uit zenuwen doorgelezen dus was op alles voorbereid. Vooral de woorden misselijkheid, pijn, druk etc spookte door mijn hoofd. Maar ik heb een onwijs fijne ervaring gehad! Ik heb nergens last van en lig lekker op de bank zonder pijn, wel een beetje druk. Lekker tosti, eitje en ijsje op. 

Ik heb een hele fijn ervaring gehad. Ik heb hier een verslag geschreven. 

Succes iedereen die het ondergaat en wens jullie een goed herstel!! 

 

Iedereen is mooi van zichzelf. Het is niet jezelf mooier maken maar mooier jezelf zijn!

 

DIKKE KNUFFELS!

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Desire1308:

Deze situatie herken ik onwijs! Loop er al jaren mee en wilde sinds er bij mij niet veel is gaan groeien (maximaal a75) al mooie borsten. Borsten zijn gewoon onwijs mooi. Ik heb nu een sportbh aan van d75. Maar ik ben vanochtend geopereerd dus alles is nog aardig opgezwollen. Ik heb mentor prothese 300cc achter de spier en heb mij laten helpen bij Velthuis Kliniek in Rotterdam. 
 

En vanochtend was mijn moment! Elke youtube video, foto en verslag heb ik uit zenuwen doorgelezen dus was op alles voorbereid. Vooral de woorden misselijkheid, pijn, druk etc spookte door mijn hoofd. Maar ik heb een onwijs fijne ervaring gehad! Ik heb nergens last van en lig lekker op de bank zonder pijn, wel een beetje druk. Lekker tosti, eitje en ijsje op. 

Ik heb een hele fijn ervaring gehad. Ik heb hier een verslag geschreven. 

Succes iedereen die het ondergaat en wens jullie een goed herstel!! 

 

Iedereen is mooi van zichzelf. Het is niet jezelf mooier maken maar mooier jezelf zijn!

 

DIKKE KNUFFELS!

 

Goed om te horen dat je een fijne ervaring hebt gehad! Je zal nu vast wel heel blij zijn. Ik hoop dat je herstel ook goed en vrij van pijn verloopt. Ik moet nu even met de hond uit dus ik zal je verslag straks even doorlezen!

 

Dikke knuffels terug!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Krullenbolletje22:

 

Spannend hoor! Je bent dan al bijna aan de beurt. Hoe hebben je ouders, vriend en vriendinnen gereageerd?

 

Ik heb het alleen mijn moeder vertelt en zij snapt wel dat ik het wil doen. Mijn moeder heeft van zichzelf al grote borsten dus ik heb altijd gehoopt dat ik die ook zou krijgen.

Ik durf het niet aan vriendinnen of mijn vader te vertellen. Mijn vader heeft er een heel uitgesproken negatieve mening over. Mijn vriendinnen maken soms mensen belachelijk die iets van plastische chirurgie hebben gedaan. Die vinden dat alleen mensen die heel onzeker en oppervlakkig zijn zoiets doen en dat je gewoon jezelf moet accepteren. 

 

Heel veel succes met je operatie! Je zal er vast al naar uitkijken :) Heb je een verslag?

Mijn moeder snapt het wel, heeft het vroeger ook overwogen maar vind wel dat je niet moet snijden in een gezond lichaam. M'n vader vindt het volgens mij allemaal wel best haha, en m'n vriend vind het natuurlijk geweldig. M'n zusje vindt het niks en m'n vriendinnen reageerden gelukkig normaal. Heb jij een vriend? Ik vind het zo raar om het tegen m'n schoonouders te vertellen, m'n vriend woont nog gewoon thuis dus ze zullen zich wel afvragen waarom ik 2 weken niet kom. Ze zullen het vat ook wel zien. Vind t zo ongemakkelijk haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Liesxx:

Mijn moeder snapt het wel, heeft het vroeger ook overwogen maar vind wel dat je niet moet snijden in een gezond lichaam. M'n vader vindt het volgens mij allemaal wel best haha, en m'n vriend vind het natuurlijk geweldig. M'n zusje vindt het niks en m'n vriendinnen reageerden gelukkig normaal. Heb jij een vriend? Ik vind het zo raar om het tegen m'n schoonouders te vertellen, m'n vriend woont nog gewoon thuis dus ze zullen zich wel afvragen waarom ik 2 weken niet kom. Ze zullen het vat ook wel zien. Vind t zo ongemakkelijk haha

 

Fijn dat je omgeving over het algemeen goed reageert. Haha ja natuurlijk vind je vriend het wel heel leuk :P Ik weet of het echt nodig is om aan je schoonouders te moeten vertellen. Dat zou ik alleen doen als je je daar echt goed en vertrouwd bij voelt. Zelf heb ik momenteel geen vriend, heb het superdruk dus geen tijd om echt te daten. Komt wel weer :) 

Heb je al een idee welke cupmaat je achteraf ongeveer krijgt? Ik vind dat zo moeilijk in te schatten met de cc's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei Krullenbolletje22:

 

Fijn dat je omgeving over het algemeen goed reageert. Haha ja natuurlijk vind je vriend het wel heel leuk :P Ik weet of het echt nodig is om aan je schoonouders te moeten vertellen. Dat zou ik alleen doen als je je daar echt goed en vertrouwd bij voelt. Zelf heb ik momenteel geen vriend, heb het superdruk dus geen tijd om echt te daten. Komt wel weer :) 

Heb je al een idee welke cupmaat je achteraf ongeveer krijgt? Ik vind dat zo moeilijk in te schatten met de cc's.

Vind ik ook heel lastig maar mijn PC zei rond de 70C/70D, hoop dat het niet te groot uitvalt, vind het ook super lastig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Liesxx:

Vind ik ook heel lastig maar mijn PC zei rond de 70C/70D, hoop dat het niet te groot uitvalt, vind het ook super lastig!

 

Klinkt wel als een mooie maat maar ik ken je figuur natuurlijk niet. Maar volgens mij is een 70C/70D niet zo groot als dat het klinkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Krullenbolletje22 ik kan alleen maar zeggen DOEN:)

had ik het maar gedaan toen ik 22 was..

Vorige week bv gehad en nu al zo ontzettend blij ermee en het wordt alleen nog maar mooier 

 

Zelfs mijn broer zei; volgens mij moest je deze borsten eigenlijk ook krijgen maar was je een vluchtertje en nog niet helemaal af hahahahah.

Nou als hij het zegt over zijn kleine zusje...

 

Wat betreft je vraag over de prothese kan ik je niet helpen. Ik heb Mentor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei vanAnaarC:

@Krullenbolletje22 ik kan alleen maar zeggen DOEN:)

had ik het maar gedaan toen ik 22 was..

Vorige week bv gehad en nu al zo ontzettend blij ermee en het wordt alleen nog maar mooier 

 

Zelfs mijn broer zei; volgens mij moest je deze borsten eigenlijk ook krijgen maar was je een vluchtertje en nog niet helemaal af hahahahah.

Nou als hij het zegt over zijn kleine zusje...

 

Wat betreft je vraag over de prothese kan ik je niet helpen. Ik heb Mentor.

 

Ja ik weet nu bijna zeker dat ik het ga doen. 

Het is nooit te laat om een bv te doen natuurlijk, maar ik snap wel dat je dan achteraf denkt: had ik het maar eerder gedaan.

Gelukkig ben je nu al blij met je nieuwe borsten. Ik kan niet wachten tot ik die van mij heb.

 

Veel succes met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-2-2018 om 17:24 zei Krullenbolletje22:

Weet iemand ook een kliniek/pc in Nederland die met motiva ergonomix werkt? Ik kan alleen klinieken in België vinden en dat is mij te ver weg

Ik laat 19 maart ergonomix zetten in Amsterdam! Jan van Goyen kliniek bij dr. van Selms :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Krullenbolletje22
Idd in het Jan van Goyen wordt gewerkt met Motiva ergonomix (oa)
Er zullen vast nog meer artsen daar mee werken, maar de bekendsten die ik voorbij heb zien komen en waarvan ik het weet, is van dr. van Selms en van dr. Winters.

Verder werkt Faceland/Bauland kliniek ook met de Motiva Ergonomix.

Ik weet dat Olvg en Parkkliniek ook met Motiva werken, maar niet in hoeverre ze ook de Ergonomix plaatsen. 

Succes! Heb je al een voorkeur? Of een consult gepland? Je bent al redelijk lang aan het zoeken :) Dat is natuurlijk niet erg, maar soms moet je gewoon knopen doorhakken ;) (om een gesprek te plannen)
Misschien dat je eens naar van Selms moet gaan, dan heb je tenminste al eens een informatief gesprek gehad :35: 

xx BB


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei best_boobie:

@Krullenbolletje22
Idd in het Jan van Goyen wordt gewerkt met Motiva ergonomix (oa)
Er zullen vast nog meer artsen daar mee werken, maar de bekendsten die ik voorbij heb zien komen en waarvan ik het weet, is van dr. van Selms en van dr. Winters.

Verder werkt Faceland/Bauland kliniek ook met de Motiva Ergonomix.

Ik weet dat Olvg en Parkkliniek ook met Motiva werken, maar niet in hoeverre ze ook de Ergonomix plaatsen. 

Succes! Heb je al een voorkeur? Of een consult gepland? Je bent al redelijk lang aan het zoeken :) Dat is natuurlijk niet erg, maar soms moet je gewoon knopen doorhakken ;) (om een gesprek te plannen)
Misschien dat je eens naar van Selms moet gaan, dan heb je tenminste al eens een informatief gesprek gehad :35: 

xx BB


 

 

Dank voor je reactie. Ik ga in juni denk ik een consult inplannen bij het Jan van goyen want dan ben ik al in amsterdam. Ik weet alleen nog niet of ik bij dr. Winters of dr. Van Selms wil. 

 

Ik had ook naar faceland gekeken maar op de site stond dat ze werken met de progressive gel plus en niet de ultima, maar wel een filmpje met de ergonomix. Ik kon ook geen verslag vinden van mensen die daar de ergonomix hadden gekozen, alleen de ronde. 

 

Ik zal ook nog een keer naar olvg en parkkliniek kijken en uitzoeken of zij ook met de ergonomix werken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-2-2018 om 17:24 zei Krullenbolletje22:

Weet iemand ook een kliniek/pc in Nederland die met motiva ergonomix werkt? Ik kan alleen klinieken in België vinden en dat is mij te ver weg

 

@Krullenbolletje22

 

Ik heb zelf een afspraak gehad bij Bauland en Zipper clinics zij werken ook met motiva ergonomix. Ik ben zelf nog aan het twijfelen of ik een operatie ga doen. Maar was zeer tevreden over Zipper clinics! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Krullenbolletje22:

 

Dank voor je reactie. Ik ga in juni denk ik een consult inplannen bij het Jan van goyen want dan ben ik al in amsterdam. Ik weet alleen nog niet of ik bij dr. Winters of dr. Van Selms wil. 

 

Ik had ook naar faceland gekeken maar op de site stond dat ze werken met de progressive gel plus en niet de ultima, maar wel een filmpje met de ergonomix. Ik kon ook geen verslag vinden van mensen die daar de ergonomix hadden gekozen, alleen de ronde. 

 

Ik zal ook nog een keer naar olvg en parkkliniek kijken en uitzoeken of zij ook met de ergonomix werken.

 

Maar de progressive gel plus, is ook 1 van de 2 ergonomix implantaten, toch? Je hebt de ultima en de progressive gel plus, en daarnaast heb je de 'gewone' ronde. (als ik het goed begrepen heb op de website van Motiva....)
Ik ben zelf daar niet op consult geweest, maar dacht hier toch tegen gekomen te zijn dat ze met ergonomix werken. Hoop dat ik me niet vergis, maar volgens mij kun je daar ook gewoon even voor bellen naar de kliniek :)
 

 

2 uur geleden zei sophi:

 

@Krullenbolletje22

 

Ik heb zelf een afspraak gehad bij Bauland en Zipper clinics zij werken ook met motiva ergonomix. Ik ben zelf nog aan het twijfelen of ik een operatie ga doen. Maar was zeer tevreden over Zipper clinics! 

oh, zipper clinics dus ook! Goed om te weten! :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je ook al eens gekeken naar de monoblock hydrogel? Ik merk dat veel vrouwen niet bekend zijn met het feit dat er ook nog iets anders is dan silliconen. Ik heb hiervoor gekozen omdat ik best wel bang was voor gellbleeding en het asiasyndroom. Asia syndroom komt trouwens NIET heel vaak voor. Ik wil je niet bang maken! Maar ik ken mezelf en wilde me niet bij elk ongemakje of pijntje zorgen maken of het daardoor zou komen. 

De hydrogel valt een beetje als een anatomische prothese door de gel, maar geen kans op draaien. Ik ben er enorm blij mee!

 

Heel veel succes in ieder geval met je keuze en je keuze voor chirurg!

Ps Dr Nio is een geweldige arts en werkt in het park, maar ook dr straten schijnt heel goed te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei sophi:

 

@Krullenbolletje22

 

Ik heb zelf een afspraak gehad bij Bauland en Zipper clinics zij werken ook met motiva ergonomix. Ik ben zelf nog aan het twijfelen of ik een operatie ga doen. Maar was zeer tevreden over Zipper clinics! 

 

Zipper clinics ken ik nog niet dus daar ga ik ook even naar kijken. Bauland kliniek is toch een beetje hetzelfde als Faceland? Want ik lees daar wel veel goede verhalen over maar ik dacht dat ze alleen de ronde hadden. Dan ga ik daar ook zeker op consult.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei best_boobie:

Maar de progressive gel plus, is ook 1 van de 2 ergonomix implantaten, toch? Je hebt de ultima en de progressive gel plus, en daarnaast heb je de 'gewone' ronde. (als ik het goed begrepen heb op de website van Motiva....)
Ik ben zelf daar niet op consult geweest, maar dacht hier toch tegen gekomen te zijn dat ze met ergonomix werken. Hoop dat ik me niet vergis, maar volgens mij kun je daar ook gewoon even voor bellen naar de kliniek :)
 

 

oh, zipper clinics dus ook! Goed om te weten! :)

xx

 

Ik dacht juist dat alleen de ultima ergonomix was maar dan zal ik het verkeerd begrepen hebben. Ik ga daar zeker achteraan bellen want ik hoor veel goede verhalen over Faceland. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei gastmama:

Heb je ook al eens gekeken naar de monoblock hydrogel? Ik merk dat veel vrouwen niet bekend zijn met het feit dat er ook nog iets anders is dan silliconen. Ik heb hiervoor gekozen omdat ik best wel bang was voor gellbleeding en het asiasyndroom. Asia syndroom komt trouwens NIET heel vaak voor. Ik wil je niet bang maken! Maar ik ken mezelf en wilde me niet bij elk ongemakje of pijntje zorgen maken of het daardoor zou komen. 

De hydrogel valt een beetje als een anatomische prothese door de gel, maar geen kans op draaien. Ik ben er enorm blij mee!

 

Heel veel succes in ieder geval met je keuze en je keuze voor chirurg!

Ps Dr Nio is een geweldige arts en werkt in het park, maar ook dr straten schijnt heel goed te zijn.

 

Ik had er wel over gehoord maar ik las vaak dat die snel rimpelen en wat nepper aanvoelen. Ik heb volgens mij een vrij dunne huid dus ik ben bang dat dat gaat opvallen. 

 

Ik heb wel wat over dr. Nio gelezen maar ik zag dat hij vooral veel grote borsten maakt en ik wil niet al te groot gaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei Krullenbolletje22:

 

Ik had er wel over gehoord maar ik las vaak dat die snel rimpelen en wat nepper aanvoelen. Ik heb volgens mij een vrij dunne huid dus ik ben bang dat dat gaat opvallen. 

 

Ik heb wel wat over dr. Nio gelezen maar ik zag dat hij vooral veel grote borsten maakt en ik wil niet al te groot gaan. 

Ik heb ook een dunne huid. Hij heeft ze bij mij dual plane gezet en je ziet totaal geen rimpels. Wat groot betreft mag je eens in mijn album kijken. Ik heb ze ook niet groot. Nio kijkt goed naar wat bij je lichaam past als je dat vraagt. En ja als je lekker groot wilt doet hij dat ook voor je. Dus schrijf hem niet meteen af ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.