Ga naar inhoud

BV niet vertellen op je werk


Aanbevolen berichten

ik word laatste werkdag voor verlof geopereerd en dan is werk collectief gesloten 4 weken. aangezien ik fysiek werk heb ga ik afwachten na de 4 weken en als het dan echt niet gaat dan ga ik terug naar pc of huisarts. ik ga dit bespreken met pc en als ik terug bij hem mag gaan voor ziektebriefje ga ik wel bij hem. ik hoop natuurlijk dat ik gewoon kan gaan werken maar ik ga mijn nieuwe boobies dan niet op het spel zetten. ik genees in het algemeen al trager dan gemiddeld. we shall see... blijft spannend aftellen :)

Interessante info Boke, als je natuurlijk een ziektebriefje van je pc binnenbrengt op het werk weten ze direct dat je een cosmetische ingreep hebt ondergaan, dus als je dit liever niet hebt misschien toch maar de huisarts mocht het nodig zijn. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik werk ook fulltime in het onderwijs (groep 5) en ik heb mijn operatie bewust gepland in de eerste week van de zomervakantie.

Zo kan ik 6 weken herstellen en na de vakantie heb ik een nieuwe klas en dus nieuwe ouders waardoor het minder opvalt.

Mijn collega's weten het wel allemaal, iedereen was gelukkig heel enthousiast en zit vol vragen (en grapjes! Wat een heerlijke sfeer)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet nog gaan,ben pas 2 weken geleden geopereerd,ik denk niet dat mn baas het ziet,hiervoor had ik altijd een padded bh aan,en nu een sportbh.

Verder werk ik met één stagaire,die heb ik nog niet gezien,dus die ziet ook al geen verschil omdat ze nieuw is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@eefje de personeelsdienst zal het ziektebriefje van de pc dan wel in handen krijgen maar het is veel te groot bedrijf denk ik da ze hen daarmee bezig houden. als ik weet da ik recht heb op ziekteverlof voor pc kan het me zo nie schelen da ze het zullen weten. zal nie tot op de werkvloer komen en ze zullen het normaal zelf al gezien hebben van A naar D :P

@scarlite ik ga zeker nie genoeg hebben met 7 dagen aangezien ik zwaar fysiek werk heb in fabriek. mijn wijsheidstanden zijn er al uit dus daar kan ik het nie op steken :P ik hoop met de 4 weken verlof toe te komen maar in geval van weet ik wat te doen.

@finimal aangezien verlof vast ligt kan ik dus zelf nie mijn dagen hiervoor kiezen maar heb er ook zelf voor gekozen om bv in verlof te plannen zodat werkgever zo weinig mogelijk last van heeft.

ik ben nog aan het twijfelen of ik leidinggevende op de hoogte breng want uiteindelijk ben je nie verplicht maar toont mss wel goeie wil dat hij ervan zou weten in geval ik nog nie zou kunnen werken na 4 weken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.