Ga naar inhoud

Donny : 12 september 2017 : Dr. Nio : Parkkliniek


Gast Donny

Aanbevolen berichten

Hoi,

ik ben Donny en 40 jaar. 9 jaar geleden heb ik siliconen protheses gehad maar door asia syndroom deze moeten verwijderen.

dit is twee jaar geleden gebeurd. Dr nio heeft een mooie borstlift uitgevoerd, maar het is nu wel net of ik een mini cup B heb onder een T-shirt etc zie je bijna niets. Na de explantatie heb ik dan ook continu zo,n maximizer bh aangehad die het nog laat lijken op een volle cup C.

toch voel ik me niet echt vrouw, ook al heb ik al 23 jaar een super lieve man en twee dochters in puberteit , ik voel me er gewoon niet happy mee. En dan ook nog dat die super dikke bh niet echt lekker zit vooral niet als het warm is maar ja ik heb het er voor over omdat ik anders gewoon plat eruit ziet.

het is puur voor mezelf , ik ben geen type die in super strakke topjes gaat lopen en ermee gaat showen maar mijn zelfvertrouwen wordt er beter door.

ik hoop alleen , ik zou dan voor monobloc gaan, dat mijn lichamelijke klachten niet weer gaan opspelen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi hoi

 

ik krijg in okt de Monobloc 370 cc voor de spier van Nio

graag zou ik wat soort gelijke afbeeldingen willen zien van dames die dat ook hebben.

achter de spier is geen optie ben ik bang omdat ik nu zonder implantaten al rare trekkingen heb bij mijn borsten als ik ze aanspan.

ik hoop dat mijn bericht gelezen wordt en dat er reacties op komen

heb al veel berichtjes gedaan naar vrouwen die ze twee jaar geleden hebben gehad maar die zitten niet meer dagelijks op het forum.

gr donny

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hoi @Donny

Gefeliciteerd met je datum!!
Heb even je twee topics samengevoegd en je topictitel aangepast. Nu kun je dit topic blijven gebruiken als operatietopic :) Kun je hier al je updates in kwijt :35:
Zal het ook even verplaatsen naar de operatieverslagen, zit ff te dubben hihi... Zal maar gewoon borstvergrotingverslagen doen... 

Wat een verhaal joh, hoop dat de hydrogels de juiste oplossing voor je zijn. Het is eigenlijk de enige oplossing, dus ga echt voor je duimen! :35: 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben benieuwd! hoe vond jij de communicatie gaan bij het OLVG?

 

Ik heb gisteren gebeld om een consult in te plannen, maar de vrouw aan de telefoon was zo asociaal en niet behulpzaam, dat ik heb opgehangen.

Hoelang was de wachttijden tussen consult en operatiedatum?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bij parkkliniek geweest in Rotterdam. Dit omdat nio bij mij ook de explantatie gedaan heeft en het voor mij maar een half uurtje rijden is..

oke, ik betaal wel een stukkie meer dan in het ogvl maar dat neem ik maar voor lief.

ik moet zeggen dat het eerste consult mij erg tegen viel. Alles ging erg gehaast,onpersoonlijk etc ...

had hier echt even een domper van maar na een paar dagen had ik zoiets oké, iedereen kan een bad day hebben.

daarna hem gemaild met wat foto.s etc van mezelf en wat vragen en daar antwoorde hij super vlug op..gister ook nog Even langsgeweest voor extra check up qua cc en toen was het consult veel beter !,

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ....de meiden bij parkkliniek zij schatten, zowel paar jaar geleden als nu.. als er iets is kun je altijd bij hun terecht! Ze zullen je altijd vriendelijk te woord staan en doen je best als je tussendoor nog effe langs wil komen, ik kon de volgende dag al terecht voor extra consult!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Zee-Bra77:

@Donny ik zie dat je ook een datum hebt :43: GEFELITEERD

Nog maar een week of 7 .....wauw dat is lekker snel 

 

:54: ik ben blij voor je :53:

Dank je Zee-Bra:Laie_11: nu zo de centjes gaan overmaken, tenminste gedeelte dan.. dan kunnen ze besteld gaan worden.

idd nu gaan aftellen. Nu alweer 8 dagen rookvrij! 

 

Het geeft nu wel een hele rust hoor nu de cc bepaald is en de datum, alsof er een hele last van schouder gevallen is. En ook het idee dat ik strak een voorgeveltje heb!:1bouncingboobs:

 

en wat een schat van mijn man heb ik toch...! Gister is hij voor de tweede keer meegeweest naar de kliniek en hij  begrijpt me, ook al hoeft het voor hem niet perse. Hij weet dat ik hier al jaren mee loop en hoop voor mij dat ik er na de operatie gelukkig mee ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Donny je bent een kanjer al 8 dagen rookvrij :109::116:

 

O ja we moeten ook nog betalen hahaha :80:

 

Dat gevoel ken ik als geen ander, eindelijk datums waar je wat mee kan en duidelijkheid .......heerlijk.

Nu gewoon dingen regelen en lekker weekjes tellen :33:

En jij mag eerst en ik 8 weken later dan jou :), ik heb 3 dagen na jou operatie mijn tweede gesprek, passen/3D scan en operatie voorbereiding gesprek. 

 

Fijn dat je man je zo steunt :blush:

Mijn man steunt mij gelukkig ook hier in want hij weet hoe spannend ik dit vind, ik hou niet zo van snijwerk in mijn lichaam.

Soms lijkt het wel dat hij nieuwe boobs krijgt :45:....dan zegt hij nog een paar weekjes schat of hij voelt aan mijn borsten en zegt nog eventjes en dan zijn ze zo groot......

Ik zei tegen hem " je zegt wel dat het mijn Sint/kerst kado is maar ik heb steeds meer het gevoel dat het jou kadootjes zijn".

Hij zei ja maar ik moet dan wel heel lang wachten tot ik met mijn kadootjes mag spelen :23:

 

Dat zal toch wel meevallen? hoop ik zelf ook wel, weet jij daar wat over ..? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Zee-Bra77:

@Donny ik zie dat je ook een datum hebt :43: GEFELITEERD

Nog maar een week of 7 .....wauw dat is lekker snel 

 

:54: ik ben blij voor je :53:

Dank je Zee-Bra:Laie_11: nu zo de centjes gaan overmaken, tenminste gedeelte dan.. dan kunnen ze besteld gaan worden.

idd nu gaan aftellen. Nu alweer 8 dagen rookvrij! 

 

Het geeft nu wel een hele rust hoor nu de cc bepaald is en de datum, alsof er een hele last van schouder gevallen is. En ook het idee dat ik strak een voorgeveltje heb!:1bouncingboobs:

 

en wat een schat van mijn man heb ik toch...! Gister is hij voor de tweede keer meegeweest naar de kliniek en hij  begrijpt me, ook al hoeft het voor hem niet perse. Hij weet dat ik hier al jaren mee loop en hoop voor mij dat ik er na de operatie gelukkig mee ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Phoe... moet ik even goed nadenken want die andere implantaten waren in 2006 geplaatst dus 11 jaar geleden.

ik denk dat je de eerste 8 weken heel erg rustig aan moet doen met vastpakken of (knijpen):131:

maar dat voel je vast vanzelf! Joh, de herstelperiode is even doorbijten, jij kreeg ze toch dual plane? Dan heb je sowieso meer pijn ivm je spieren.

ik geloof dat ik na 1 week op controle moest en daarna twee maanden later dacht ik, dan zou je het kunne vragen maar wie weet is jouw man er dan al lang mee aan het spelen:123:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23 augustus 2017 om 20:40 zei Donny:

Phoe... moet ik even goed nadenken want die andere implantaten waren in 2006 geplaatst dus 11 jaar geleden.

ik denk dat je de eerste 8 weken heel erg rustig aan moet doen met vastpakken of (knijpen):131:

maar dat voel je vast vanzelf! Joh, de herstelperiode is even doorbijten, jij kreeg ze toch dual plane? Dan heb je sowieso meer pijn ivm je spieren.

ik geloof dat ik na 1 week op controle moest en daarna twee maanden later dacht ik, dan zou je het kunne vragen maar wie weet is jouw man er dan al lang mee aan het spelen:123:

 

Ze gaan bij mij achter de spier plaatsen !

 

:45::blush: dokter wanneer denkt u dat mijn man weer kan spelen met zijn/mijn nieuwe boobs ..........dat durf ik niet hoor 

hopelijk gaat het zo goed dat hij naar een week of twee toch wel een beetje kan aaien. :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:tatice_04: nou dat valt dan idnderdaad mee zeg...ik had veel langer verwacht! 

Nou ja, hebben die mannen ook een meevaller..:46:

Worden ze bij jou dan helemaal achter de spier geplaatst, of gedeeltelijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren eerste gedeelte overgemaakt!

ga ik shoppen en boodschappen doen kom ik overal meiden en vrouwen tegen met kleine boezems........ dan overvalt het me soms een beetje hoor, zo van waar ga ik aan beginnen:107:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Donny ze worden bij mij tot nu toe geheel achter de spier geplaatst.

 

gisteren nog 7 weken en dan 2e gesprek en 3D scan.....ow ik heb er zo zin in dan kan ik er mij een beeld bij bedenken en dan ook gelijk alles regelen voor de operatie.

7 weken en dan is jou Boobs Day :D

 

Ja ik kijk ook steeds om mij heen en denk van zal niet iedereen straks denken van " waar gaan die boobs heen met die vrouw" :blush::45:

Ik denk ook wel eens ik heb niet te klagen, in een maximaizer heb ik echt een mooie voorgevel......alleen als de bh gaat zeuren/pijn gaat doen denk ik weer , ik wil er van af.

En aan de andere kant hoop ik wel dat als mensen mij zien dat ze dan denken wauw die heeft mooie borsten :wub:

 

Ik kijk nu ook al naar mooie/sexy lingerie, ook kleding kijk ik al naar met ogen als of ik nieuwe boobs heb maar ik heb besloten nu nog niks te kopen of te bestellen :wacko:......ff geduld hebben zegt het stemmetje in mijn hoofd. Nog 15 weken ! Want ik weet ook niet wat ik straks van mijn oude garderobe nog aan kan dus kan beter straks in januari goed gaan shoppen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.