Ga naar inhoud

Naomieke : 16 augustus 2017 : Dr. Doornaert : Gent


Aanbevolen berichten

Hoi boobiefriends! :D

 

ik ben Naomi, 23 jaar. Heb woensdag 16/08 men borstvergroting gehad. Links 345 cc en rechts 360 cc aangezien ze beiden niet gelijk zijn. Nu merk ik dus dat ze nog steeds niet gelijk zijn & hoooop dat dit nog gelijk komt. 

Ook vind ik ze nog in men nek leggen nu. :unsure:

Ik heb me aangemeld op dit forum omdat ik vind dat je hier echt heel veel aan elkaar hebt en alle meisjes hebben zoveel ervaring! Ik had natuurlijk onmiddellijk 700 vragen na men operatie & kon steeds men antwoord hier vinden. Graag wil ik ook men evolutie posten met foto's, dus hier in zal ik wel nog wegwijs geraken.

 

 

ohja ik ben geopereerd door dokter joos doornaert in de privekliniek te Gent!

 

groetjes Naomi en haar 2 nieuwe aanwinsten :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal!

 

afgelopen woensdag ben ik geopereerd te Gent in de privekliniek van dokter doornaert. Aangezien ik ongelijke borsten heb zit er links 345 cc en rechts 360 cc. Naar mijn ogen heb ik nu na de operatie nog steeds een verschil. 

Ook vind ik dat mijn borsten echt een rare vorm hebben. Ik had vroeger al puntige borsten. Nu is het net alsof de prothese bovenop men eigen borst geplaatst is. Je ziet duidelijk het verschil tussen men eigen puntige borst met daarop net de ronde

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

prothese. Zakt dit nog?!?! Nu is het dag 5 en hoop echt niet dat ze zo blijven want dit vind ik echt niet mooi. 

:( pffff ik probeer hier een foto te plaatsen maar er komt steeds op dat de upload mislukt is?

 

groetjes naomi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid!
Welkom op het forum! Hier kan je inderdaad genoeg informatie vinden :) 
Ik ben zelf nog niet geopereerd (nog een maand), maar ik denk dat je je nog geen zorgen moet maken.
Er verandert nog zoveel na dag 5. Heb je ze achter de borstspier? of ervoor? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Brabs:

Hey meid!
Welkom op het forum! Hier kan je inderdaad genoeg informatie vinden :) 
Ik ben zelf nog niet geopereerd (nog een maand), maar ik denk dat je je nog geen zorgen moet maken.
Er verandert nog zoveel na dag 5. Heb je ze achter de borstspier? of ervoor? 

 

Ik heb ze achter de borstspier! En anatomische. 

Ja idd, ik weet dat er nog veel kan veranderen maar het is gewoon zo een emotionele rollercoaster. Je hoopt op een mooi paar als je wakker word en dan is het toch niet wat je had gehoopt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Naomieke:

 

Ik heb ze achter de borstspier! En anatomische. 

Ja idd, ik weet dat er nog veel kan veranderen maar het is gewoon zo een emotionele rollercoaster. Je hoopt op een mooi paar als je wakker word en dan is het toch niet wat je had gehoopt..

Als je ze achter de borstspier hebt veranderen ze huis nog hoor! :) Maar snap je volledig hoor! Anders moet je eens een foto plaatsen in een album of op dit topic en de meiden hier eens vragen om hun mening? Als je dat kan geruststellen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

13 minuten geleden zei Brabs:

Als je ze achter de borstspier hebt veranderen ze huis nog hoor! :) Maar snap je volledig hoor! Anders moet je eens een foto plaatsen in een album of op dit topic en de meiden hier eens vragen om hun mening? Als je dat kan geruststellen? 

Ja het lukt niet om een foto te plaatsen, nog eens op een andere manier proberen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

 

ik ben vandaag 8 dagen po & alles gaat prima denk ik.. maar vandaag merkte ik op dat er precies een deukje in mijn prothese zit? Je voelt het als je erover wrijft & ik vind dat het ook zichtbaar is.. 

wat zou dit kunnen zijn? Hoop dat het nog weggaat

Ik heb dit ook al naar men arts doorgestuurd maar wacht nog op antwoord.. Maandag mag ik op controle voor men draadjes.

 

 

groetjes

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 20/8/2017 om 14:09 zei Naomieke:

Hoi boobiefriends! :D

 

ik ben Naomi, 23 jaar. Heb woensdag 16/08 men borstvergroting gehad. Links 345 cc en rechts 360 cc aangezien ze beiden niet gelijk zijn. Nu merk ik dus dat ze nog steeds niet gelijk zijn & hoooop dat dit nog gelijk komt. 

Ook vind ik ze nog in men nek leggen nu. :unsure:

Ik heb me aangemeld op dit forum omdat ik vind dat je hier echt heel veel aan elkaar hebt en alle meisjes hebben zoveel ervaring! Ik had natuurlijk onmiddellijk 700 vragen na men operatie & kon steeds men antwoord hier vinden. Graag wil ik ook men evolutie posten met foto's, dus hier in zal ik wel nog wegwijs geraken.

 

 

ohja ik ben geopereerd door dokter joos doornaert in de privekliniek te Gent!

 

groetjes Naomi en haar 2 nieuwe aanwinsten :D

Ik ga morgen bij de doncker en op 6/11 bij doornaert op consult

ben jij tevreden van doornaert? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.